Jump to content
Sign in to follow this  
ippe

Keskustelua vedenlyöntifirmoista

Recommended Posts

Tarjoaako välittäjäsi muita parempia kertoimia, oliko voiton kotiuttamisessa ongelmia, vai tarjotaanko sinulle säännöllisesti ilmaisvetoja, kerro niistä täällä! Risut ja ruusut ovat sallittuja. Tarkoituksena olisi antaa vendonlyöntiyhtiöstä tarkka ja puolueeton kuva.

Itse olen aikeissa liittyä jonkun lafkan listoille tässä ennen kuin kansainvälinen jalkapallokausi alkaa ja nyt kysyisinkin foorumistien suosituksia. Mitä nyt muista ketjuista muistan niin Jupe taisi olla Nordicbetin asiakas ja joko Iqhmael tai Jokeri Unibetin, ja taisi siellä joku PAF:fillakin olla. Tällä hetkellä omat vaihtoehtoni ovat lähinnä Unibet ja Expekt, joista olen saanut ihan hyvän kuva, mutta jos näistä on jotain moitittavaa niin kertokaa ihmeessä. Pelaisin lähinnä Valioliigaa ja La Liigaa ja kunnon aloitusbonus ja voittojen helppo kotiuttaminen ovat korkealla toive listalla.

Löytyyhän näistä netistäkin kaikenlaista tietoa ja noita bonuksia voi vertailla helpostikin, mutta mielelläni kuulisin ihan käytännön vinkkejä oikeilta, lahjomattomilta henkilöiltä :smile:

Olen nyt auttamatta myöhässä kun tulee täällä niin harvoin vierailtua, mutta rustaillaan nyt muutamat ajatukset tähän.

Mulla on "aktiiviset" tilit Veikkaukselle, Unibetille ja Nordicbetille. PAFfilla ja Centrebetillä taitaa kans olla tilit, mutta niitä en oo käyttäny moneen vuoteen ni en tiedä poistaako ne niitä. Bonusten perässähän noita on tullut availtua, ei mitään ammattimaista toimintaa :D

Säännöllisen epäsäännöllisesti tulee pelattua SM-liigaa, NHL:ää ja Valioliiga-matseja, joskus muitakin kun sille päälle sattuu eli vähän kaikennäköistä. Kuten varmaan vedonlyöntiketjusta voi tämän todetakin :D Huomattavinta bookkereissa ei mielestäni niinkään ole kertoimet vaan yleinen käytännöllisyys. Kertoimissa ei niin suuria eroja ole, ellei aina jaksa kytätä sitä korkeinta. Toki semi-isoja kerroin eroja löytyy yhdeltä Valioliigakierrokseltakin todennäköisesti useampikin, jos vertailee 1x2 -pelien lisäksi tasoitusvedot yms. Mielestäni kuitenkin kohteiden etsintä vedonlyöntifirman sivuilla on se juttu, missä niitä eroja on. Tässä mielestäni Unibet on ylivoimainen ykkönen, jolla löytyy näppärästi ja nopeasti sivupalkista laji ja sen jälkeen tarkemmin "porautumalla" löytyy kohteet tarkemmin. Bonusta myös siitä, että järjestelmiä voi muodostaa vapaammin kuin esim. Nordicbetillä. Unibetin sivuston ulkoasu ja helppous tekee siitä niin hyvän. Ainakin Nordicbetillä on samantyylinen valikoima, mutta jotenkin se on paljon hitaampi ja ei niin selkeä. Veikkaus ihan oma lukunsa. Tottakai kohteet ja pelit löytyvät helposti kun niitä on listalla yhtä paljon kuin jollakin toisella yhtiöllä on yhdestä pelistä. Joskus jopa kertoimetkin ovat ihan hyviä, suosikit painettu toki aivan alas.

Pelaisin lähinnä Valioliigaa ja La Liigaa ja kunnon aloitusbonus ja voittojen helppo kotiuttaminen ovat korkealla toive listalla.

Useimmilla yhtiöillä taitaa jonkinlainen aloitusbonus olla uusille pelaajille, googlaamalla (onko se muuten googlaamalla vai googlettamalla?) löytyy aivan varmasti. Unibetillä ainakin ollut niin kauan kuin muistan 100% talletusbonus 100 euroon asti uusille pelaajille. Joskus googlaamalla saattoi löytää jopa bonuskoodeja, joilla sai täysin ilmaista rahaa. Nykyään bonuskoodit taitavat vain olla enemmän kertakäyttöisiä eli jakamalla niistä ei paljon hyötyä ole.

Ainakin Unibetillä ja Nordicbetillä suomalaisilta pankkitileiltä on vaivatonta tallettaa pelitilille ja nostot sama juttu, nostoissa toki kestää pankista riippuen 1-2 pankkipäivää. Ekan noston yhteydessä saattavat vaatia kopion kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta, mutta ei sen ihmeempiä.

Sen voin antaa vinkiksi, että kännykkänumeroa ei ainakaan kannata antaa noille lafkoille! Mä oon sen vissii menny antamaan Nordicbetille kun lähettelevät about joka päivä tekstareita, että "saat peliin nönnönnöö viisi ilmaista kierrosta".

Joo vaikeehan näitä vedonlyöntifirmoja on laittaa järjestykseen. Toiset tykkää selkeydestä, toiset kyttää kertoimia, toiset haluavat paljon eri kohteita, kun taas osa suosii suomalaista. Eli vähän sama kun näiden keskutelufoorumeiden kanssa, toiset tykkää toisesta yms.

Ja kyllähän sekin vaikuttaa miten pelaa. Osa kyttää näitä bonuksia, kun taas osa haluaa "rikastua" mahdollisimman paljon. Sitten on näitä meikäläisen kaltaisia pelaajia, jolle se pelisivusto ei ole niin justiinsa. Pääasia, että saan vähän jännistystä iltakierroksille yms. Voin rehellisesti myöntää olevani näissä vedonlyöntipeleissä aika reilusti tappiolla ja en tavoittelekkaan sitä suurta pottia. Mulle sen on enemmänkin ajavietettä... toki keskimääräisesti mieluummin sitä voittaa kuin häviää :D

PAF:n kautta taitaa nykyään tulla eniten laitettua vetoja, kun sitä kautta tulee välillä pokeria pelattua ja siinä sivussa aina välillä fishermans jackpottia... se vasta rahantuhalusta onkin....

Itseäni tuossa Unibetissä viehätti selkeät sivut. Katselin vähän Nordicbettiä ja muitakin, mutta en ollut yhtä vakuuttunut heidän sivuistaan. Itse vähän samoilla linjoilla eli ei tuolta mitään rikastumista haeta, vaan pientä lisäjännitystä otteluihin joita ei muuten tulisi välttämättä katsottua. Eihän se tietenkään harmita jos sieltä vähän voittoakin joskus tulisi.

Unibetiin olen ollut ihan tyytyväinen. Kovasti mainostivat livevetoa, mutta eivät kuitenkaan näytä itse otteluita. Asia on varmaan eri kun suuret jalkapalloliigat alkavat, mutta esim. Olympia jalkapalloon ei ole ollut tarjoolla livekuvaa ottelusta. Koittaa siiinä sitten katsella pätkivältä streamilta jotain peliä ja pelata livevetoa toisessa välilehdessä. Tämäkin lienee mukavempaa kun Valioliiga alkaa ja saa ottaa läppärin sohvalle samalla kun katselee matsia kunnon kuvalla isosta televisiosta. Unibetillähän on muuten kätevä Cash In -toiminto livevetoon. Eli voitot pystyy lunastamaan kesken ottelun, porkkana tässä on se, että et saa koko summaa, mutta jos tilanne näyttää siltä, että vetosi on vaarassa epäonnistua niin saat "pelastettua" rahasi tällä toiminnolla.

Itseäni tuossa Unibetissä viehätti selkeät sivut.

Nyt menivät nuokin pilaamaan. Kai se silmä taas joskus tottuu, mutta ihan turhaan uudistivat kun vanha systeemi oli erittäin hyvä ja selkeä.