Jump to content
Sign in to follow this  
nurtsi

Fifa 13

Recommended Posts

Saahan sitä jo nyt ihan EU:nkin Storesta.

Ihme vuodatusta taas ympäri nettiä kun joku hemmetin keskeneräinen demo on pelattavissa muutamaa tuntia aiemmin eri konsolilla. Mietin vaan, että ketä oikeasti kiinnostaa tuollainen, tai kuinka tylsää näidenkin valittajien elämä mahtaa olla.

En tarkoita tämän foorumin porukkaa, mutta pistää silti ihmetyttämään.

Nyt nämäkin janarit lataavat virtuaali ja kenties oikeakin kikkeli pystyssä demoa ja illemmalla yllätytään porukalla kun demo ei ollutkaan maailman kahdeksas ihme ja seuraavat päivät valitetaan sitten siitä.

Itsellä ei tuo demo kyllä ollut Storessa näkyvillä sitten missään ja se löytyi vain hakutoimintoa käyttämällä... Nyt sitten oli puolisen tuntia jumittanut tuossa neljässä prosentissa ja päätin yrittää, jos luonaisi paremmin.

Saahan sitä jo nyt ihan EU:nkin Storesta.

Ihme vuodatusta taas ympäri nettiä kun joku hemmetin keskeneräinen demo on pelattavissa muutamaa tuntia aiemmin eri konsolilla. Mietin vaan, että ketä oikeasti kiinnostaa tuollainen, tai kuinka tylsää näidenkin valittajien elämä mahtaa olla.

En tarkoita tämän foorumin porukkaa, mutta pistää silti ihmetyttämään.

Nyt nämäkin janarit lataavat virtuaali ja kenties oikeakin kikkeli pystyssä demoa ja illemmalla yllätytään porukalla kun demo ei ollutkaan maailman kahdeksas ihme ja seuraavat päivät valitetaan sitten siitä.

Ei tää nyt noin vakavaa ole, on meillä oikeakin elämä! :D Ärsyttää vain kun EA/PS3 *yllätys, yllätys* ei saa ladattua Storeen sovittuun ajankohtaan demoa.. Nyt näin myöhään ei itsellä ole mielenkiintoa/aikaa sitä ladata ja pelata. Ja itse en rupea valittelemaan "lagisesta demosta", kun FIFA 12 demo jota tänään aiemmin pelasin, oli huikea parannus edelliseen FIFA:n, jonka omistin (10). Toki jollekin "tatti tanassa"-pelaajille, jotka pelailivat edellistä versiota 24/7, voi demo olla pettymys. :)

Ei tää nyt noin vakavaa ole, on meillä oikeakin elämä! :D Ärsyttää vain kun EA/PS3 *yllätys, yllätys* ei saa ladattua Storeen sovittuun ajankohtaan demoa.. Nyt näin myöhään ei itsellä ole mielenkiintoa/aikaa sitä ladata ja pelata. Ja itse en rupea valittelemaan "lagisesta demosta", kun FIFA 12 demo jota tänään aiemmin pelasin, oli huikea parannus edelliseen FIFA:n, jonka omistin (10). Toki jollekin "tatti tanassa"-pelaajille, jotka pelailivat edellistä versiota 24/7, voi demo olla pettymys. :)

Eikös EA nimenomaan ollut valmis jo pelin kanssa, mutta Sonyn puolelta tökki, kun eivät sitä Ps3 storeen laittanut? Näin ainakin luin twitteristä.

Eikös EA nimenomaan ollut valmis jo pelin kanssa, mutta Sonyn puolelta tökki, kun eivät sitä Ps3 storeen laittanut? Näin ainakin luin twitteristä.

Näinhän se meni. EA:ta on siis turha syytellä :)

Yhden pelin ehdin pelata eilen ja tuntui kyllä hyvältä. Tekoäly pisti muutaman hienon syöttökuvion ja pelaajien ensikosketukset tuntuivat hyvältä uudistukselta. Grafiikka ei nyt ole juurikaan parantunut, mutta sitä nyt ei tarvitsekaan parantaa.

Manager Modea odottelen nyt kuola valuen. Onhan se FIFAn tärkein pelimuoto ;).

Näinhän se meni. EA:ta on siis turha syytellä :)

Yhden pelin ehdin pelata eilen ja tuntui kyllä hyvältä. Tekoäly pisti muutaman hienon syöttökuvion ja pelaajien ensikosketukset tuntuivat hyvältä uudistukselta. Grafiikka ei nyt ole juurikaan parantunut, mutta sitä nyt ei tarvitsekaan parantaa.

Manager Modea odottelen nyt kuola valuen. Onhan se FIFAn tärkein pelimuoto ;).

Manager/Career mode on uskomattoman hieno ;)

Se, että voit nyt viel vaihtaa vaikka Arshavinin Kalouhun ja maksat lisää viel vaik 2m..

Toi demo on lupaavan näkönen, tuli Balotellilla ja Giroudilla tehtyä pari hienoo maalia, saksari Balotellilla, se tekoäly on mahtava :DD

Ja Giroudilla tuli läpiajo kulmasta, kylmäverinen tsippi yli :D

Meinasin unohtaa, Götzen aivan uskomaton veto melkein puolestakentästä, yläriman kautta maaliin, samallainen maali kuin Saksa-Englanti, josta ei tullut maalia, ja Saksa pääsi jatkoon.

Manager/Career mode on uskomattoman hieno ;)

Se, että voit nyt viel vaihtaa vaikka Arshavinin Kalouhun ja maksat lisää viel vaik 2m..

Toi demo on lupaavan näkönen, tuli Balotellilla ja Giroudilla tehtyä pari hienoo maalia, saksari Balotellilla, se tekoäly on mahtava :DD

Ja Giroudilla tuli läpiajo kulmasta, kylmäverinen tsippi yli :D

Meinasin unohtaa, Götzen aivan uskomaton veto melkein puolestakentästä, yläriman kautta maaliin, samallainen maali kuin Saksa-Englanti, josta ei tullut maalia, ja Saksa pääsi jatkoon.

Hemmetti ku ei oo vielä Xboxille tullu Silver-jäsenille ladattavaks!..

Latailin itekki chantteja, ja fiilistelin demoo.

Arsenalilla murskaa <3

Ja pojat, mitkä on hienoimpia maaleja mitä ootte tehny? Itellä varmaan hienon tähän mennessä, demossa on ollu 90+5, 0-0 tilanne, Abbiatti päättää juosta kulmalle, saan Szczesnyllä nyrkkeiltyä pallon pois, pallo tulee Frimpongille, jolla päätän yrittää laukoa, ja omasta päästä pallo menee maaliin. :D Ja vielä yks lisäys, tää Matchday on huikee! Mikä on mielestänne hienoin asia mikä on demos tullu esiin? Mulla on se FirstTouch Control tai Complete Dribbling.

No itsellä ei sen hienompia häkkejä ole ollut, mitä nyt pari longshottia olen sisään tykittänyt. Maalinteko sattuu olemaan itselle yllättävän vaikeeta kun pelaan legendaryllä/world classilla. Sitten tietokone hyödyntää ne harvat virheet, jotka puolustuspäähän teen.. No, pitää varmaan käydä katsomassa noita tutorial-videoita, ja keskittyä enemmän! ;)

Toimii ihan hyvin. On mennyt oikeaan suuntaa edellisestä versiosta. Tosin niinkuin muut mainitsi niin suuria mullistuksia ei ole. Kokoversio tilattu. Odottelen innolla kun pääsen kokeilemaan sitä kaikilla herkuilla. Mielenkiintoista nähdä miten virtual pro-moodi on kehittynyt.

Mites muuten näissä uusimmissa Fifoissa toimii tuo Be A Pro -moodi? Pysynyt pessissä itse, kun itse olen aina nauttinut eniten siitä, että itse pelaa osana joukkuetta. Onko moodi vieläkin 6 kautta pitkä, vai onko sitä jo pidennetty? Millaisia muita kokemuksia moodista on fifassa?

Mites muuten näissä uusimmissa Fifoissa toimii tuo Be A Pro -moodi? Pysynyt pessissä itse, kun itse olen aina nauttinut eniten siitä, että itse pelaa osana joukkuetta. Onko moodi vieläkin 6 kautta pitkä, vai onko sitä jo pidennetty? Millaisia muita kokemuksia moodista on fifassa?

Uskoisin että on, koska siinä voi pelaajauran jälkeen alkaa valmentamaan.

Uskoisin että on, koska siinä voi pelaajauran jälkeen alkaa valmentamaan.

Eks se Be A Player oo 15-20 kautta, sillä sä pelaat sen 5(?) kautta vaikka futaajana ja loput managerina. Koska Career Modes sä voit olla manageri ainaki 10vuotta..?

Noniin, viikkohan tässä pitäs vielä odotella, ja tuskaista on. Toivon että tähän peliin on tehty sellainen korjaus että vastustajat rikkois hieman enemmän. Tuntuu Fifa 12:sta että ite ei saa vapareita juuri ollenkaan muuta kuin käsivirheiden ansiosta :)

Noniin, viikkohan tässä pitäs vielä odotella, ja tuskaista on. Toivon että tähän peliin on tehty sellainen korjaus että vastustajat rikkois hieman enemmän. Tuntuu Fifa 12:sta että ite ei saa vapareita juuri ollenkaan muuta kuin käsivirheiden ansiosta :)

Ite oon ainakin huomannu kun oon pelannu demossa tuota Training Groundia, niin maalivahti ainakin syöksyy todella herkästi jalkoihin kun kynäilee, mutta toivotaan että pakitkin tekisivät näin kokonaisessa versiossa! :) Itse tajusin muuten vasta eilen tuon L2+R2+oikean tatin tekniikan. Sitä kun oppis vielä hallitsemaan! :D

Mietin myös että pitäisikö nyt vielä ennakkotilata Affenanmaalta, vai odottaa jos tulisi julkaisupäivänä gigantilta joku tarjous niinkuin änäristä viime vuonna (50€). Vaikka kovin noita Ahvenanmaan toimituksia hehkutetaan nopeiksi, niin omat kaverit ovat joutuneet odottelemaan yli kaksikin viikkoa kyseisiä. Pitää nyt miettiä..

Wanha kunnon kaupassakäynti, n.70e rahaa mukaan ja lähtiessä FIFA13 taskuun.

Oliko tämä nyt vastaus Apinalle? Vai mistä saa kyseisen pelin jo nyt?

Ei sillä, että välttämättä menisin itse maksamaan tuota summaa.

Joo-o kyllä tätä innolla oottaa. Itse ps3 omaavana hankin sen sille konsolille, mutta demoa on kaverin kanssa kyllä tullut hakattua ja kyllä taas on niiiin nannaa :D

Mutta haluaisin itse tietää, mikä on se pelimuoto mitä todennäköisesti tulette hakkaamaan kun peli julkaistaan ja olette saaneet sen? Itselläni on varmaankin FUT ja Career Mode... Mutta mikä teillä?

Niin joo ja kyllä tiedän että FUT on auennut jo internettiin mutta itse sain sen jotenkin möhlittyä :D joten aloitan sen vasta kun peli tulee :D

Mietin myös että pitäisikö nyt vielä ennakkotilata Affenanmaalta, vai odottaa jos tulisi julkaisupäivänä gigantilta joku tarjous niinkuin änäristä viime vuonna (50€). Vaikka kovin noita Ahvenanmaan toimituksia hehkutetaan nopeiksi, niin omat kaverit ovat joutuneet odottelemaan yli kaksikin viikkoa kyseisiä. Pitää nyt miettiä..

Ite ainaki oon tilannu affenanmaalta ja on tullu julkasupäiväks pelit, ja yleensä ku tilaa ennen klo 12:00 niin peli tulee seuraavanapäivänä laatikkoon, ainakin itellä :D

Ite ainaki oon tilannu affenanmaalta ja on tullu julkasupäiväks pelit, ja yleensä ku tilaa ennen klo 12:00 niin peli tulee seuraavanapäivänä laatikkoon, ainakin itellä :D

Miltä firmalta olet tilannut? VDP, Verkkokauppa.com vai joku muu?