Jump to content
Sign in to follow this  
nurtsi

Fifa 13

Recommended Posts

Okei, voisin sitten ehkä tilailla verkkokaupasta uuden Fifan. Ainoa vaatimukseni on, että peli on täällä julkaisupäivänä.

Itsehän haen aina julkaisupäivänä paikan päältä pelin, juuri siksi että pelkään ettei peli tulekkaan silloin kun itse sen haluaisin tulevan. Ainakin tietää, että pelin saa sinä samana päivänä, kun hakee jostakin kaupasta! :)

Okei, voisin sitten ehkä tilailla verkkokaupasta uuden Fifan. Ainoa vaatimukseni on, että peli on täällä julkaisupäivänä.

Kannattaa sitten tilata jostain muualta kun verkkokaupasta. Ainakin änärin kanssa oli jengillä helvetisti ongelmia saada julkkaripäiväksi tuota peliä. VPD taas sai pelkkiä kiitoksia ja itsellekin NHL13 kolahti ajallaan postiluukusta kun tuolta tilasin.

Itsehän haen aina julkaisupäivänä paikan päältä pelin, juuri siksi että pelkään ettei peli tulekkaan silloin kun itse sen haluaisin tulevan. Ainakin tietää, että pelin saa sinä samana päivänä, kun hakee jostakin kaupasta! :)

Sama täällä, mietin vaan josko pitäisi tehdä poikkeus tänä vuonna. Ehkä menen sitten The Redsin kertomasta viisastuneena hakemaan paikallisesta Gigantista oman painokseni. Jos verkkokauppa.com ei postittanut änäriä ajoissa ja viime vuonna FF2:sella VDP:ltä tilatut Fifat tulivat viikon myöhässä niin ehkä kauppa on turvallisin vaihtoehto.

Tänää aamulla pistin verkkokaupasta tilaukseen. Ahvenanmaalta 43e, eli aika halvalla lähtee. Esimerkiksi Kampin Gamestopissa maksaa 70e julkaisupäivänä, eli tuossakin tuli säästettyä n 30e ja hyvällä tuurilla pieni kävelyreissu.

VPD:ltä en uskaltanut tilata juurikin tuon viime vuoden tapahtuman takia, mistä ippekin jo kertoi.

Oliko tämä nyt vastaus Apinalle? Vai mistä saa kyseisen pelin jo nyt?

Ei sillä, että välttämättä menisin itse maksamaan tuota summaa.

Apinalle tuo oli!

Meitsil on pahoja muistoja, tuli 2vk myöhäs änäri 12 ja fifa 12 ku tilasin affenanmaalta!

Mutta, oma mielipide.

Sehän kai riippuu että missäpäin suomea asustelee että miten ne pelit sieltä affenanmaalta tulee. Niinku sanoin niin yleensä on tullut ajoissa kun sieltä on tilannut, mutta viimevuona oli ongelmia. Sitte kai joutuu tuskaileen muutaman päivän enemmän!

Pari minuuttia sitte tuli puhelimeen viesti, ajattelin että kukahan nyt häirihtee mun fifa 12 pelaamista, avasin viestin jossa luki ''verkkokauppa.com on käsitellyt ja postittanut tilauksenne''! siis nyt jo! TIISTAInA!.. onkos julkasu muuten torstaina vai perjantaina?

edit. toivotaan että kävis nii hyvä munkki ku ennen että peli tulee heti seuraavana päivänä! pääsis jo huomenna pelaamaan ;).. no tuskin, kunhan viikonlopuks sais!

Pari minuuttia sitte tuli puhelimeen viesti, ajattelin että kukahan nyt häirihtee mun fifa 12 pelaamista, avasin viestin jossa luki ''verkkokauppa.com on käsitellyt ja postittanut tilauksenne''! siis nyt jo! TIISTAInA!.. onkos julkasu muuten torstaina vai perjantaina?

edit. toivotaan että kävis nii hyvä munkki ku ennen että peli tulee heti seuraavana päivänä! pääsis jo huomenna pelaamaan ;).. no tuskin, kunhan viikonlopuks sais!

Torstaina julkaistaan :) ja sitten piti vielä kysyä että milloin olet Fifa 13 tilannut tuolta verkkokauppa.comista? Itse tilasin vasta eilen mutta osaisin itse ehkä vähän ajatella että jos hyvällä tuurilla se kerkeisi jo tälle viikolle :D

Pohjoismaissa julkaisu on 27.9, eli torstaina. Ahvenanmaalta kestää 2-3 pvä, eli hyvällä tuurilla torstaina saapuu perille. Viimeistään perjantaina, ellei posti kuse jotenkin. Itselläni ei Mika Pesonen vielä postittanu FIFAa, mutta toivottavasti huomenna! Perkele Mika! Älä petä nyt.

Pohjoismaissa julkaisu on 27.9, eli torstaina. Ahvenanmaalta kestää 2-3 pvä, eli hyvällä tuurilla torstaina saapuu perille. Viimeistään perjantaina, ellei posti kuse jotenkin. Itselläni ei Mika Pesonen vielä postittanu FIFAa, mutta toivottavasti huomenna! Perkele Mika! Älä petä nyt.

Toivotaan että Pessi laittais pelin sullekkin tulemaan!.. okei Yleensä kun olen tilaillut ennakkoon niin peli on lähetetty päivää ennen julkkaria ja saapunut heti seuraavana päivänä. Perhana kun pitikin saada tieto että peli on lähetetty, nyt menee aika niin hitaasti :D

Tänään tuli postissa jo :eek: VPD:stä tilasin viime viikon perjantaina. Hyvältä vaikuttaa peli vaikka ei kovin paljon uudistuksia ole tullutkaan. Itse en ole mikään FIFAekspertti mutta oliko niin, että viime pelissä ei pelaajien kokonaisuudet muuttuneet kovinkaan usein? Joskus niitä päivitettiin mutta tässä uudessa versiossa vaikuttaa muuttuvan nuo kokonaisuudet ihan oikeasti pelaajan päivän formin mukaan.

Kyllä tää loppupäivä taitaa mennä tämän parissa. Mähän oon saikulla muutenkin nyt (ihan oikeesti).

Tänään tuli postissa jo :eek: VPD:stä tilasin viime viikon perjantaina. Hyvältä vaikuttaa peli vaikka ei kovin paljon uudistuksia ole tullutkaan. Itse en ole mikään FIFAekspertti mutta oliko niin, että viime pelissä ei pelaajien kokonaisuudet muuttuneet kovinkaan usein? Joskus niitä päivitettiin mutta tässä uudessa versiossa vaikuttaa muuttuvan nuo kokonaisuudet ihan oikeasti pelaajan päivän formin mukaan.

Kyllä tää loppupäivä taitaa mennä tämän parissa. Mähän oon saikulla muutenkin nyt (ihan oikeesti).

Haha! Onnittelut, vaikka vähän kateellinen kieltämättä olenkin. Koska tilasit pelin?

jos joku ei vielä tienny fifa:n lainalaisuuksista:

[video=youtube;xws303cttjy]http-~~-//www.youtube.com/watch?v=xws303cttjy&feature=relmfu

pari kertaa on tullu itelläki kosahdettua juomapelissä illan pimeillä tunneilla omaan nilkkaan kun kaverilla on ollut vastassa touret ja micah richards. :D

ksiolajidebt!!!!

Itsekin hankin fifan tänään anttilasta 60llä. Paria matsia legendaryllä, kummakin hävinny, vaatii vielä totuttelua :)

Heti piti pelata Fc sydneyllä, mutta alex ei olukkaan siellä :( MISSÄ DELLU? - Paska peli :D

Siis Del Piero :)

Onhan tuo oikein mukava peli niinkui edeltäjänsäkkin, ei mitään järin uutta ja ihmeellista. Heti pisti tuo first touch juttu silmään mukavasti + se että tekoäly vaikuttaa jotenkin inhimillisemmältä legendaryllä.

Noniin tänään( tai nyt jo eilen) saapui ja joitakin matseja pelanneena peli tuntuu kyllä todella hyvältä, vielä kun löytäis hyvät sliderit jostain. Vastustajan tekoäly menny kyllä hurjasti etiäpäin viimeversiosta että huh huh. Itelle ainakin ollu Maalinteko aivan helkkarin vaikeaa jostain syystä :D

Noniin tänään( tai nyt jo eilen) saapui ja joitakin matseja pelanneena peli tuntuu kyllä todella hyvältä, vielä kun löytäis hyvät sliderit jostain. Vastustajan tekoäly menny kyllä hurjasti etiäpäin viimeversiosta että huh huh. Itelle ainakin ollu Maalinteko aivan helkkarin vaikeaa jostain syystä :D

Mä vielä kiltisti odotan, että verkkokauppa viitsisi lähettää joskus jo maksetun tilaukseni :D Teinpäs taas helkkarin fiksusti tämän homman.