Jump to content
Sign in to follow this  
Tykkimiehet

Apuja kenkävalinnoissa..?

Recommended Posts

Terveh, täällä kirjoittelee nimimerkki Tykkimiehet, nimestäkin päätellen, Arsenal-fani.

Kyselen, en löytänyt itse mistään topiccia jossa kerrottais jotain nappiksista..

Pelailen puolustajaa, oon ihan semi nopee, ihan hyvä perustaidos, pikkukyniäkin osataan, esim. Rainbow, Ronaldo Chop, Roulettee ja muuta.

Mulla oli vähän aika sit Adidas F50, nurmikentille ja niitä käytettiin vaa nurmella... Ne alko sattuun molempien jalkojen kantapäihin..

Noh, pelailin niillä hetken, ja sit ajattelin et ei helvetti, näil ei kyl eteenpäi enää pääse.

Sit menin ostaa Adidas Predatorit, puoliks nahkaa ja synteettistä.

Noh, niillä ny on menty hetki, ne on kaikkille alustoille.

Mutta nyt ilmeni ongelma tuo sama..

Ajattelin kohta vaihtaa Nike Mercuriaaleihin taikka CTR360..

Tietääkö kukaan miksi tulee tuo ongelma?

Ja toinen asia.. Mistä saa Tampereen seudulla Mercurialeja tai CTR:rejä? Ja hintahaarukka kiitos alle 80-90e.. Koko on alle aikuisten, joten kengät halvempia.

Ja vielä kolmas, mainostaminenhan taisi olla laitonta mutta yksi kysymys. Olen Arsenaalin tai Athletico Madridin peliasua hankkimassa, ja mietin, onko www.peliasutnhl.com luotettava sivu? Sieltä löytyy futiskamaa, halpaa myös ja mietin että kysäsen täältä.

Kiitos.

Ja vielä kolmas, mainostaminenhan taisi olla laitonta mutta yksi kysymys. Olen Arsenaalin tai Athletico Madridin peliasua hankkimassa, ja mietin, onko www.peliasutnhl.com luotettava sivu? Sieltä löytyy futiskamaa, halpaa myös ja mietin että kysäsen täältä.

Kiitos.

Älä missään nimessä tilaa tuollaisista sivustoista!! Kaverini tilasi tuon tapaiselta sivustolta (käännetty suoraan enkusta suomeksi) lippiksiä, ja huonolaatuisia ja feikkejähän ne olivat! Jos hinta ei ole ongelma niin suosittelen ostamaan ihan virallisilta kaupoilta/tunnetuilta urheiluliikkeiltä.

Hyvä aihe.

Oliko kellään muuten tietoa että mistä Tampereen suunnalla kannattaa hakea nappiksia? Ainakin Intersportin valikoimat ovat aivan paskat.

Ostoa vaikeuttaa pikkasen myös se, että minulla on leveä jalka, eivätkä useimmat kapeat nappikset oikeen istu. Olisiko kellään suositella leveämpilestisiä kenkiä?

Tuosta prodirectsoccerista vielä, että sieltä olen tilannut useammat nappikset ja hienosti mennyt. Niitä kenkiä olisi vaan hyvä päästä testaamaan johonkin urheiluliikkeeseen ennen kuin tilaa.