Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

Paitsio FC PS3 | Season 13 - Uutta nousua hakemassa

Recommended Posts

Teen tämän jo tänne aikaisin valmiiksi, että jos sillä saataisiin vähän enemmän aktiivisia pelureita mukaan. Viime vuonna aktiivisuus oli valitettavan vähäistä, kun vaikkapa vertaa 11 -peliin. En ota itse tätä vedettäväkseni, sillä tulen luultavasti vuorottelemaan tämän ja kaverin Clubin välillä. Niinpä ehdotankin/toivoisinkin, että vaikkapa Jahnny ottaisi managerin paikan itselleen. Voin kyllä käydä kuitenkin Clubin tekemässä jo ennakkoon, sillä ostin Season Ticketin, jolla pääsee näillä näkymin hakkaamaan uutta FIFAa jo viikon päästä muistaakseni.

Toivottavasti saadaan porukkaa kiinnostumaan taas! :)

KyyhkyBoy PSN: KyyhkyBoy

Tolppa-Apina PSN: Lahnizzz

ippe PSN: ippe94

Jahnny PSN: Turbokermit

Tykkimiehet PSN: Sotarotta

aqselssonii PSN: aqselssonii

The Reds PSN: Marshall_85-

welmuzkin PSN: sulppa1441

PSN: Antti_J

La Pulga #10 PSN: DinhoFifa

Mati PSN: Matisky

Berba PSN: JMM--

PSN: saakuu

tooumas PSN: Tuohmas

PSN: lortsa

nurtsi PSN: nurtsi1

The Reds PSN: Marshall_85-

Juu itse olen myös ensimmäistä kertaa mukana! Muut pelimuodot kiinnostavat ehkä enemmänkin, mutta kun possea on paikalla, niin silloin minäkin! En myöskään itse ala vetämään tätä, koska tämä tosiaan on ensimmäinen kertani. Kunhan saisi ensin ennakkotilattua vielä.. (Mistä ootte tilanneet? Ajattelin tilata Ahvenanmaalta, koska sieltä saa niin paljon halvemmalla)

Niin ja PSN: Lahnizzz :)

E. Niin ja pelipaikasta.. Oon vähän joka paikan höylä, ainakin aluksi. Kun alan vähän oppia enemmän, niin katsoo sitten mille pelipaikalle hitsaudun. ;)

Hyvä, että saatiin tämäkin jo vireille. Tässä vaiheessahan niitä innokkaita aina riittää ja parin ensimmäisen viikon aikanakin ihan kivasti, mutta sitten se innokkuus romahtaa ja pelit pelataan sitten 4-7 hengen porukalla, mikä ei välttämättä ole huono juttu, sillä aktiivisimmat pelaajat ovat myös parempia.

Pelipaikkoja on periaatteessa turha sopia etukäteen, koska joku on aina pois, mutta itse ajattelin ainakin jossain vaiheessa tehdä sellaisen Yaya Touren tyylisen kolossin jolla dominoin keskikenttää. Alkuun mennään kuitenkin varmaan ihan perus "kääpiöllä", joka on pelipaikaltaan joko CAM tai ST.

Paljonhan on puhuttu, että hahmoaan ei voi enää kehittää "huijaamalla", mutta mitä tämä huijaaminen sitten tarkoittaa? Olisihan se tietysti kiva, että hahmon kehitys olisi vaikeampaa niin vastaan ei tulisi aina puolentoista metrin mittaisia ukkoja jotka juoksevat kuin Bolt ja viimeistelevät kuin Messi. Varmaan siinä sitten omatkin ovrealit hieman tippuisivat, mutta kaikki on kuitenkin kiinni siitä, millainen pelaaja sitä hahmoa ohjaa.

Edit: Ja voin ottaa yhdet managerin valtuudet viime version tapaan itselleni. Samahan se periaatteessa on, että kuka tämän homman laittaa pystyyn, itse olen suosinut Kyykyä perinteiden vuoksi, mutta sama se toisaalta kuka sen tekee. Managerin valtuudet annetaan varmaan muutamalle aktiivisimmalle kokeneelle pelaajalle, että uusien pelaajien lisääminen joukkueeseen sujuu luontevammin?

Juu itse olen myös ensimmäistä kertaa mukana! Muut pelimuodot kiinnostavat ehkä enemmänkin, mutta kun possea on paikalla, niin silloin minäkin! En myöskään itse ala vetämään tätä, koska tämä tosiaan on ensimmäinen kertani. Kunhan saisi ensin ennakkotilattua vielä.. (Mistä ootte tilanneet? Ajattelin tilata Ahvenanmaalta, koska sieltä saa niin paljon halvemmalla)

Niin ja PSN: Lahnizzz :)

E. Niin ja pelipaikasta.. Oon vähän joka paikan höylä, ainakin aluksi. Kun alan vähän oppia enemmän, niin katsoo sitten mille pelipaikalle hitsaudun. ;)

Welcome! Itse varasin GameStopista, ja käyn pelin hakemassa sieltä julkaisupäivänä.

Itse aloitan näillä näkymin topparina, tosin eiköhän tuo rooli tule vielä pelin aikana muutamaankin otteeseen muuttumaan. Molemmat laitapakin paikat menevät myös.

Mukana jälleen. Nyt kun kirjotukset on syksyn osalta ohi, niin aikaa on runsaasti FIFAAn!!! Alku kaudesta varmaan vähän vähemmän mukana, kun tuo Manager Mode vie paljon aikaa, mutta parin viikon jälkeen varmasti päivittäin mukana, jos pelejä saadaan pystyyn.

Pelipaikka nyt oikeestaan aivan sama. Pakki, keskikenttä, hyökkääjä - sama se, kunhan pääsee pelaamaan!

Paitsio FC on nyt luotu uuteen FIFAan! Laitan myös samalla kutsut kaikille seuraan, jotka ovat ylhäällä listassa. Ja itse tein RB:n, joten aloittelen siellä, jos vain sopii! Topparin tontti käy myös mulle. :)

Oon itekkin ajatellu tota omaa pelipaikkaa, niin voisin aluksi aloittaa vähän varmemmasta roolista, vaikka tollasena Joe Allenina eli antaen varmoja syöttöjä keskikentältä. Laitapakki tai wingeri vois myös sopia alkuun.. En ole aiemmin pelannut Pro Clubsia, jos änäriä ei lasketa, joten katsoo nyt mille pelipaikalle alkuun sovin parhaiten. Be a pro:ta tuli hakattua joskus kärkenä, mutta sitäkin tuli tehtyä aika vähän. Itse en ostanut tosiaan Season Ticketiä enkä ennakkotilannut, joten pääsen pelailemaan vasta ensi viikolla.

Jos Pohjoismaissa julkaisupäivä on jo torstai, niin taidankin mennä metsästämään pelin jo huomenna itselleni.

Pikku hiljaa tuota Pro Clubia sitten voisi alkaa hakkaamaankin. Onko Kyyhky muuten Paitsio FC jo luotuna?

Kun täällä noita pelipaikkoja on jo vähän höpisty, niin itse voisin pelata periaatteessa millä tahansa pelipaikalla, mutta mieluusti pelaisin siinä sitten lähes aina. Hyökkääjäksi en kuitenkaan haluaisi ja olisi mukava, jos joku toinen menisi tekemään niitä maaleja liukuhihnalta. Tietysti voin tuonkin vastuun ottaa, mutta loppujen lopuksi se aina alkaa puuduttaa, ei jaksa kiinnostaa ja sitten ollaan useampi ottelu siellä turhaan, kun ei saada millään palloa verkkoihin. Ensimmäisenä haluaisin ehkä pelata keskikentällä kuten nyt viimeisissä otteluissa "viime kaudella" Ipen kanssa siinä syöttömyllytyksen keskellä tai sitten Kyyhkyn toppariparina.

Onko kovin moni muuten viime vuoden pelaajista edes hankkimassa FIFA 13, kun nimilista on suht kapea nimilista? Voi tietenkin olla, että se suurin buumi tulee vasta hieman myöhemmin.

Verkkokaupasta Fifa 13 on tilattu, saa nähdä tuleeko tällä vai ensiviikolla. Koeviikko on parhaillaan menossa, joten vielä ei ihan parhaat olosuhteet pelailemiselle. :D Pelipaikkani oli 12:ssa wingerinä, camina tai kärkenä. Nämä paikat sopivat yhä parhaiten.

Kun täällä noita pelipaikkoja on jo vähän höpisty, niin itse voisin pelata periaatteessa millä tahansa pelipaikalla, mutta mieluusti pelaisin siinä sitten lähes aina. Hyökkääjäksi en kuitenkaan haluaisi ja olisi mukava, jos joku toinen menisi tekemään niitä maaleja liukuhihnalta. Tietysti voin tuonkin vastuun ottaa, mutta loppujen lopuksi se aina alkaa puuduttaa, ei jaksa kiinnostaa ja sitten ollaan useampi ottelu siellä turhaan, kun ei saada millään palloa verkkoihin. Ensimmäisenä haluaisin ehkä pelata keskikentällä kuten nyt viimeisissä otteluissa "viime kaudella" Ipen kanssa siinä syöttömyllytyksen keskellä tai sitten Kyyhkyn toppariparina.

Kuulostaa meikäläisen tontilta :lol:

No joo, mutta itse voisin siis aloittaa piikissä ja sitten kun long shotit ja syötöt ovat parantuneet niin laskeutua keskikentälle.

Uskon, että varmaan kaikki Fifa 12 omistajat hankkivat myös uuden painoksen. Kaikki eivät vain ole yhtä innokkaita siitä kuin me ilmoittatuneet.

Eikös peli julkaista huomenna? Matematiikan kokeen jälkeen haen Gigantista varaamani Fifan ja siinä sitten yritän kossubatteryn voimin pelata samoilla silmillä seuraavaan päivään! Varmaan ensin pitää ottaa vähän tuntumaa peliin ja kehittää vähän nopeutta ja viimeistelyä, mutta heti kun porukkaa ilmaantuu linjoille olen valmiina pelaamaan.

Mitenkäs muuten Kyyhky ja Turbo kehitätte noita puolustuspään taitoja teidän ukoillanne? Kannattaako virtual pro laittaa laitapakiksi vai toppariksi, kuinka monen ukon puolustuslinja kannattaa laittaa ja kannattaako ohjata koko joukkuetta vai pelkästään omaa ukkoa kun koittaa kehittää omaa prota?

Milläs alustalla pelailet Mati? :smile:

Nonni! Mukaan pro clubiinkin sitten vaan!

Mielelläni toki. Vaatii vain harjoittelua ja sitten toki se, että kolmivuorotyöläisenä aika harvoin paikalla. Mutta ehdottomasti mukana, jos vain joskus mahdollista :)

Jahnnylle: Tehtynä on Clubi jo ollut viime sunnuntaista asti!

Matille: Laita tänne PSN-nickisi niin voin lisäillä sut seuraan! :)

ipelle: Ite oon nyt muutaman pelin pelannut noissa Drop-In Matcheissa, joka meinaa samaa asiaa kuin viime vuonna olleet Pro Ranked -matsit. Laitapakkina oon vaan pelannut, mutta veikkaisin et topparina saisi noita puolustuspään saavutuksia paremmin. Jos halutaan puolustuksen pitävän, niin yksi vaihtoehto on viiden puolustajan linja. Sillä ollaan kahdestaan kaverin kanssa pelailtu viime vuonna, kun siellä pelkät CPU:t olivat häärimässä. Muistetaan kuitenkin myös että tässähän CPUtkin kehittyvät kun seura kehittyy! Ehdottomasti plussaa ettei ole pelkkiä puujalkoja koko ajan kentällä. Ja itse siis ohjaan aina omaa pelaajaani, eli en käytä ANYä.

Ja huomenna haen itsekin pelin! :)

Joo, ehdottomasti topparina kannattaa pelata, jos haluaa parantaa Prota pakkina. Laitapakkina ovr on aika hankala nostaa.

En oo ihan 100% varma, mutta eikös offline puolella ole eri Virtual Pro kuin online? Eli jos haluat parantaa online Virtual Prota, pitää pelata onlinessa? Jotain tollasta olen lukenu.

Ihan hyvä juttu, sillä vastassa ei ole enää niitä rasittavia afrokääpiöitä, jotka voittavast kuitenkin 2m pakin pääpalloissa.

Jees huomenna odotus palkitaan! Itsekin haen paikallisesta Gigantista (ellei muualla satu olemaan halvempaa) heti koulun jälkeen, ja ehdin hakata tattia kuuteen asti, kunnes omat lätkäharkat tulevat tielle. Toi eka pelikerta kuitenkin menee vähän kokeilemiseen, ultimate team ja virtual pro pelimuotojen luomiseen jne, joten katsoo nyt olenko heti mukana. Perjantaina koittavat sitten Salon nuorten keskuudessa suositut syysmarkkinat (tivoli, kojuja jne.), joten siellä mennee perjantaipäivä, mutta illalla voisin tehdä debyyttini Paitsio FC:n paidassa!

Niin ja yksi kysynys vielä. Teettekö virtual pro:nne/my playerin, (mikä lie nimi sillä nykyään on) aivan läpällä, vai teettekö itsenne näköisen normaalin jätkän tota GameFaceakin käyttäen? Ihan tälläisellä en kehtaisi teidän muiden normaalilta näyttävien joukkoon tulla.. :D :

http://desmond.imageshack.us/Himg834/scaled.php?server=834&filename=1000254k.jpg&res=landing

Joo, ehdottomasti topparina kannattaa pelata, jos haluaa parantaa Prota pakkina. Laitapakkina ovr on aika hankala nostaa.

En oo ihan 100% varma, mutta eikös offline puolella ole eri Virtual Pro kuin online? Eli jos haluat parantaa online Virtual Prota, pitää pelata onlinessa? Jotain tollasta olen lukenu.

Ihan hyvä juttu, sillä vastassa ei ole enää niitä rasittavia afrokääpiöitä, jotka voittavast kuitenkin 2m pakin pääpalloissa.

Näin on tänä vuonna, että offline ja online erikseen. Itse tuskin jaksan kehittää melkeinpä ollenkaan tuota offline-puolta, aika menee Onlineen suurilta osin.

Näin on tänä vuonna, että offline ja online erikseen. Itse tuskin jaksan kehittää melkeinpä ollenkaan tuota offline-puolta, aika menee Onlineen suurilta osin.

Oho! Hyvä uudistus kyllä sinällään. Toisaalta tämä varmaan aiheuttaa sen, että noissa pro ranked matseissa pelataan entistä enemmän omaan pussiin. Mutta eiköhän laiteta sitten pelit pystyyn mitä pikimmiten kun porukat saavat fifat kaupasta. Voisi sitä pari h2h matsia testailla ja ultimatea katsoa, mutta jos kerran höntsääminen offlinessa ei paranna ukkoa niin turha sitä on sen enempää pelata.

Osaatko/ osaavatko muut pelin jo omistavat arvioida, että onko uusien accomplishmenttejen avaaminen helpompaa tässä uudessa versiossa, vai ovatko ne samoja kuin aiemminkin?

Osaatko/ osaavatko muut pelin jo omistavat arvioida, että onko uusien accomplishmenttejen avaaminen helpompaa tässä uudessa versiossa, vai ovatko ne samoja kuin aiemminkin?

Käsittääkseni eivät ole samoja, mutta samankaltaisia. Videoiden perusteella näyttäisi olevan aivan yhtä helppoa touhua, mutta silti kaikki tuntuvat sanovan, että kuinka paljon vaikeampaa on saada Prosta "huippu". Veikkaan, että tämä johtuu lähinnä siitä, että jotain accomplishmenteja ei pysty suorittamaan kovin helposti onlinessa ja niihin menee aikaa. Olihan niitä viime pelissäkin, jossa täytyi ihan offlinessa ajan kanssa hakata, että helpottui hieman.

Ja Pro Ranked on ollut kyllä aina sellaista kuraa, että huhhuh. Pro Clubia vaan ja samaan pussiin, niin ollaan kaikki kohta ihan voittamattomia.

Apinalle vielä, että on aivan sama miltä se virtuaalihahmo näyttää kunhan peli sujuu. Itse en kuitenkaan ala taiteilemaan mitään apinan näköistä.

Vois ihan läpäskällä tehä Zidanen näkösen pron, CAM ja kaikkee :D

EDIT: Ja tuohon et kuinka helppoo on teihä noi jutut..? Vois tehä samallailla kun AA9Skillz, et pelaan Career modee playeril, siinä tulee ihan nopeesti niitä juttuja. Ja 5 tähtee temppuihin on helppo kans :)