Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

Paitsio FC PS3 | Season 13 - Uutta nousua hakemassa

Recommended Posts

Noniiin! Lähetin Kyyhky Paitsio FC:lle liittymis kutsun! Voitoko laittaa yhdet managerin ominaisuudet meikäläiselle?

Tulen linjoille aivan kohta, mutta kahdeltatoista täytyy lähteä takaisin lukiolle kun olen hyppytunnilla. Onko vinkkiä yhtään mistä ne löytää???

Edit. En ainakaan itse löytänyt mistään sitä että voisin tehdä muitakin Clubin managereiksi. No, sen saa joku viimeistään sillon multa kun pelaan toisen kaverin kanssa toisessa Clubissa!

Matille: Laita tänne PSN-nickisi niin voin lisäillä sut seuraan! :)

PSN-nicki on Matisky

Tosiaan kertaakaan en ole fifaa pelannut sitten vuoden 2005 joten harjoitellessahan tämä taas menee. Mut ihan kiva ois koittaa pelailla mukana :)

Verkkokaupasta tuli viestii et menee 2-4 VIIKKOO!! Peruin tilauksen ja lähin hakee ite Verkkokaupasta. Nyt vaa pelaamaan OOOPOOOHHHHH!!!!

Miten helkkarissa voi kestää noin kauan? Johan on. Itsekkin tilasin verkkokaupasta, mutta ei ole kuulunut vielä mitään.

Hei tää kuulostaa aika hauskalt idealta! Mahtuisko viel yksi mukaan? :) PSN: JMM--

Olen pelaillut fifa kymppiä ja kahtatoista aika suurella intohimolla, niin tason kanssa ei toivottavasti ole ongelmia :D

Lupailin tulevani vielä illalla, mutta harkat sitten venyivät, ja nyt en pääse enää konsolille. Web Appia voisi vielä koittaa tänään, pääsin hyvään vauhtiin myytyäni koko aloituspaketin ja ostamalla pari Iker Muniainia halvalla!

Mutta kuten jo aiemmin sanoinkin, debyyttini tapahtuu huomis-iltana jos silloin kavereita on paikalla! :)

Itse tulen tuossa kuuden jälkeen linjoille. Chattiin sitten vain kaikki, niin voitaisiin saada peliä jossain vaiheessa pystyyn. Jos jatketaan eilisen tapaan formaatilla 4-3-3, niin voisin jatkaa tuossa keskikentän pohjalla yksinäisenä C(D)M:nä. Tuli ihan hyvin kerättyä tuolta paikalta noita "defense accomplishmenteja" ja hyviä arvosanoja.

IPPE !

Pystyisitkö tulemaan ennen tuota yhdeksää nopeasti antamaan oikeudet mulle ja Kyyhkylle? Kyyhky oli vaihtanut Clubia ja olit jäänyt ainoaksi oikeudet omaavaksi. Nyt ei sitten voida lisätä uusia tyyppejä seuraan eikä oikein saada pelejä aikaan. ^^

IPPE !

Pystyisitkö tulemaan ennen tuota yhdeksää nopeasti antamaan oikeudet mulle ja Kyyhkylle? Kyyhky oli vaihtanut Clubia ja olit jäänyt ainoaksi oikeudet omaavaksi. Nyt ei sitten voida lisätä uusia tyyppejä seuraan eikä oikein saada pelejä aikaan. ^^

Voi v*ttu... oon töissä 9 asti mutta voin nopeasti katsoa, että onnistuuko.

Juu ei onnistu... En kyllä tätä omaan piikkiinkn suostu ottamaan kun en moisesta tiennyt :(

Voi v*ttu... oon töissä 9 asti mutta voin nopeasti katsoa, että onnistuuko.

Juu ei onnistu... En kyllä tätä omaan piikkiinkn suostu ottamaan kun en moisesta tiennyt :(

Mun piikkiin! En ajatellut yhtään kun pelasin yhdessä välissä toisessa Clubissa. No, odotellaan!

Saatiinhan me pari matsia pelailtua, ja noustiin yksi divari ylöspäinkin! Itse tosiaan pelasin ekaa kertaa, ja sen kyllä huomasi! Olin vähän hazardialtis, joten pyrin pelaamaan varmasti, ja onnistuin siinä edes jollain tavalla. Pari assistia kuitenkin sain tilille, ja aivan munkilla se avausmaalikin tuli kun kirjaimellisesti "kävelin" pallon maaliin.

Huomenna mulle tulee kavereita pelailemaan, joten Pro Clubsia en pääse silloin hakkaamaan. Sunnuntai-iltana sitten varmaan uusiksi, jos porukkaa vaan on linjoilla! Tänään meitä oli parhaimmillaan vissiin 8!

Joo! Divarissahan noustiin, meitsi pelas kans vähän hazardialtiisti, koska vielä vähän pitää tohon yksinpelaamiseen tolla proolla tottua, kun Careeria ja Seasonia on paiskittu enemmän. Ketäs ois innokkaana tänään tulossa pelaileen? Itellä on huomenna peli, joten ehkä kasin maissa vasta huomenna jos ees sillon pääsen. Kuinkas saisin noi skillit ylös, ei toimi niinku kakstoistases?

Kuuden jälkeen pojjaat? Sillon mulla jo toivottavasti terveystieto hallussa! :)

Eiköhän se luonaa. Työniloa tai jotain sellaista siihen asti.

Itseasiassa jo tällä hetkellä meitä on seitsemän paikalla, joista kuudella FIFA 13 päällä, mutta näistä ei ainakaan vielä yhtä enempää ole vastaillut tulevansa pelaamaan tai liittynyt edes chat-huoneeseen. PE:n kanssa kai kohta aletaan venailemaan, jos muutkin innostuvat ajatuksesta. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää olevan mahdollisuudet ihan hyviin matseihin tänään, kun katsellaan pelaajamäärää. Muutkin voivat liittyä seuraan, jos tylsyys iskee tai muuta vastaavaa.