Jump to content
Sign in to follow this  
PouPou

Vakion SM-kisa 2012

Recommended Posts

Elikkäs Veikkaus järjestää jälleen Vakioveikkauksen Suomenmestaruuskisat. Olis kiva jos täältä tulis porukkaa messiin, kun siinä on sellanen kimppajärjestelmäkin.

Osallistuakseen täytyy olla www.veikkaus.fi pelitili.

Kilpailu kestää viisi viikkoa, eli viisi Vakioveikkauskierrosta. Lauantaina alkaa ja 24.11 päättyy. Kysessä on siis ne perinteiset lauantain Vakiokierrokset. Systeemi tossa on 7 varmaa ja 6 osittain muunneltua kohdetta. Eli 7 kohteeseen saa pistää vain yhden merkin ja 6 kohteeseen kaksi merkkiä. Osallistuminen on ilmasta, mutta tietty kannattaa pelata ihan rahalla, jos sattuu menemään se 13 oikein, niin vituttaa kun ei ollut rahapeli :D

Kymmenen parasta palkitaan matkalle Tottenham - City peliin. Sitten on lisäksi jotain pienempiä (surkeita) palkintoja. Mutta tietty tossa on myös jaossa kunniaa ja kehuskelu oikeudet.

Allekirjoittanut ja Merseyside2 on ainakin osallistumassa tohon. Luon itse ton kimppasysteemin niin ilmotelkaa tänne sitten, jos kiinnostaa lähtee mukaan.

No ei näytä porukkaa paljoa innostavan, mutta mennään sitten tällä Loimaan sisäsiittosella ryhmityksellä. Ratkeaa Loimaan mestarikin sitten samalla.

Ryhmän nimi on Paitsio ja salasana on IDD3grgI.

Jos joku mattimyöhäinen vielä innostuu niin mukaan vaan.

Mein ryhmään nyt tuli sitten 10 henkilöä, eli 8 mun ja Merseyn lisäks. Tunnustaako joku täältä liittyneensä? :D Pari siitä sitten lähti kesken matkan.

Kun meitä oli vaan kymmenen ryhmässä, niin tietenkin oli aivan mahdotonta menestyä ryhmäkilpailussa. Parhaissa ryhmissä kun oli monta sataa jäsentä. Vaikka siinä vaan 10 parhaan tulokset lasketaan, niin kyllähän tyhmäkin tajuaa, että kun ryhmässä on sata ihmistä, niin väkisinkin sieltä ainakin ne 10 saavat hyvän tuloksen. 10 miehellä/naisella tilanne on vähän toinen.

Merseyllekin tuli sitten hävittyä 4 pisteellä. Mersey sai koottua 41 ja meikäläinen 37. Vertailuksi koko kilpailun voittaja (nainen!) sai 50 pistettä.

Paitsio ryhmän sijoitus oli sitten lopulta 175. Kisassa oli mukana melkein tuhat ryhmää, että ihan ok se meni. Kuitenkin jotain kiinnostaa, niin FF2 oli 3. ryhmissä. Heillä oli kuitenkin se 149 osallistujaa. IS-Pelivihjeet oli 1. ja heillä oli 393 osallistujaa.

Paitsion ryhmässä Mersey oli 2. ja meikä 7.

Toivottavasti ensi vuonna saatais täältä vähän parempi osaanotto ja vähän paremmin vois miettiä noita. Itse nyt pari kierrosta ihan tosissaan vedin, mutta sitten se meni aika lotoksi, kun ei jaksanut niin paljoa enää kiinnostaa kun kusi jo :D

Joo se kisa päätty sillain. Ei oikein menny mulla putkeen, vaikka ryhmän toiseksi tulinkin. Mutta vain kerran tais paukkua yli 10 oikein. Aika paljon 8-9 tuli. Se kierros mis mulle meni 11 oikein oli monille aika vaikee kierros, ja jos olisin rahalla pelannut niin 300 eemeliä ois paukkunu, mutta ei sitten tullut. Ihmeteltiin Poupoun kanssa tosiaan sitä, että keitä nää ihmiset oikeen on, kun ei oo tänne ilmottanu mitään, mutta silti liittyneet ryhmään.

Noh, ensivuonna parempi onni, ja silloin pitää kyllä kaikki kierrokset manitskun kanssa pelailla.