Jump to content
Sign in to follow this  
jkaivon

Pöllölän uudet uutiset 21 lokakuu

Recommended Posts

Lauantaina lokakuun 27.päivänä pelattiin Championshipin jumbofinaali Ipswich vs Sheffield Wednesday,tulos SW voitti 3-0,maalintekijät Ross Barkley(laina Evertonista) 2 ja Antonio 1.Tämä oli pakko-ja tilastovoitto SW:lle! Tähän voittoon päättyi 9 sarjaottelun voitoton jakso,2 tasapeliä ja 7 tappiota ,maalit 7-16!

Mitkä ovat syyt SW huonoon jaksoon:puolustus vuotaa,vaikka maalissa on itse Kirkland,luokkaantumiset,liiallinen rotaatio,kovempi vastus kuin ykkösliigassa,

liian suuret luulot itsestä,huono tuuri (ohilaukauksia), viisi yhden maalin tappiota,permanentin liian kauan kestänyt hakeminen,liikaa lainapelaajia.Eivätköhän nämä syyt riitä! Tästä eteenpäin taistellaan sarjapaikasta .Ensi lauantaina on kuuden pisteen ottelu Hilsboroughilla,kun sarjassa ylempänä oleva Peterborough saapuu sinne.Manageri David Jones on saanut pitää paikkaansa,jonka pysyvydestä hän kysynyt omistajalta Milan Mandaricilta.Rock Hodsonin vierailu Sheffieldissä olisi paikallaan,sillä hänhän on puolustuspelin ekspertti. Fanien tuesta ei menestymättömyys ole kiinni,sillä katsomosta löytyy kyllä se" kahdestoista pelaaja". Katse eteenpäin taistelumielellä! jkaivon

Onkos tämä Mandaric sama heppu, joka hääräsi aiemmin Portsmouthin taustalla. Nimi tuntui tutulta ja päässä se yhdistyi Pompeyhin. Ei taida Outokummulta riittää tukea näihin Sheffieldin seuroihin. Outokumpuhan omistaa nykyisin ruostumatonta terästä tekevän laitoksen siellä. Terästuotanto alkoi Sheffieldissä ilmeisesti 1848 tämän Outokummun omistaman laitoksen alkumuodossa. Koko ruostumaton teräs näyttäisi olevan myös peräisin sieltä Sheffieldista. Itse olen ainakin ymmärtänyt, että Sheffieldin nousu jalkapallossa liittyy osaltaan siihen, että kaupunki on ollut aikanaan mahtava terästeollisuuspaikka. Wikipedia väittää, että Shelffield on nyt nousussa, joten mahtaisiko se alkaa heijastua myös futisjoukkueisiin hiljalleen?

Ihan mielenkiintoinen musakaupunkikin tuo Sheffield näyttää olevan. Wikipedian mukaan sieltä tulevat mm.

Sign in to follow this