Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Vedonlyöntivinkkejä

Recommended Posts

Hey ho! Nyt kun alkaa nää etenkin olympiavuotena täysin turhat (muutenkin aivan liian usein järjestettevät, mutta ei siitä sen enempää) kiekkoilun emem-kisat, kannattaa ne hyödyntää vedonlyöntimielessä!!

Nythän etenkään tänä vuonna näihin ei monikaan maa panosta, siksi heikommin menestyneillä mailla on nyt saumansa! Jopa Suomikin voisi venyä mestaruuteen? No, voittajaveto mestarista meni umpeen, mutta totta tosiaan, ns. heikoimpien maitten tasotusvetoja kannattaa kokeilla! Esim. Ranska-Canada, joka äsken alkoi. Laitoin Ranska+4, kerroin 1.90! +3 oli 2.70! Jopa "normaaleissa" kisoissa Canada on tunnetusti tuhrinu ekoissa peleissä, ja Ranskahan voitti Venäjänkin viime vuonna. Tosin ruskit oli vissiin kanuunoissa jäällä, mutta saman rahan vedoista sai :)

Illalla kisa-isäntä Belarus kohtaa USAn. Usalla ei tod ole panostettu tähän kisaan! Belarus haluaa taasen näyttää diktaattorilleen ja kotiyleisölle. Jopa Belaruksen suora voitto 5.90 on aivan realistinen, ainakin +1 tasotuksella 2.85. Rohkeimmat ja eniten illalla kaljaa nauttineet lohkasee lapulle jopa Belaruksen yli maalin voittoa 11 kertoimella ;)

Eurofutiksen loppukierroksilla motivaatiot ratkasee! Wiikonloppuja!!!

No joo, Ranska otti ja voitti! Kanadaa ei kiinnostanu.... Jenkkejä sentään tuntuu innostavan enemmän, vai onko Belaruskit lukossa ku jännittää??

Katellaan sitä su vakiota, josko laitan voittorivin sulle vaan privana, niin ei mene voitonjako liian moneen osaan :mrgreen:

Tere ja viikon alkua kaikille! Tänään on oiva kohde hankkia lisä-ansiota MIFK-Inter pelissä. Vaikka toivonkin tässä Interin voittoa, ainakin pistettä, niin saapahan sitte ilon aihetta ainakin pienellä sivutulolla, pisteiden jäädessä till Mariehamn....

MIFK on koonnu kovan porukan ja on yksi kauden suosikeista kärkisijoille. Huono ei ole Interikään, mutta vieraspelit Ålandissa on ollu hankalia, ja lisäksi jengistä uupuu Joni Ahon, Henri Lehtosen ja Aleksi Laihon lisäksi ykkösveskari Mankku Bahne. Pistekin tänään olis kova juttu!

2.25 kotivoitosta kannattaa poimia pois.... :)

Mä lähtisin tänään tälläistä kokeilemaan:

Rops - HJK 2

Slovakia - Ranska +1

Sveitsi - Valkovenäjä +1

Venäjä - USA X

Omalla paperilla kertoimeksi muodostuu 30,65. 

Onnea matkaan Mati! Mulla vaan kun ei tuppaa osumaan kaksikaan kohdetta, niin neljä on kyllä liikaa!! :)

No pieleenhän se sitten taas vaihteeksi meni :mrgreen: Ei muuta, kuin ensi kerralla uutta matoa koukkuun.

Mutta eihän tuosta pettäny kuin se USA-Rus tasuri! Eli lähellä olit... Ton takia mä en pelaa kuin yleensä tuplia tai ihan max 3 kohdetta! Jos enemmän, niin järkkärinä, nytkin olisit saanu omat pois. Toi tasurihan tuossa tietty nosti kerrointa juuri eniten...

MUTTA, sitä uutta matoa sitten. Eilen olisin voittanu about 220 eur, mutta Ruotsi tyri Norjan kanssa! Olin siihen pelannu vähintään maalin voittoa norjasta.... Leyton O oli kaverina, Toisessa päässä KPV ja toisessa lapussa Caen tasuri. No nyt jäi tyhjä arpa, kiitos Tre Kronor :)

Euro-liigan finaali Sevilla-Benfica. Nää pelit on aina pienistä marginaaleista kiinni, ja periaatteessa 1x2. Siksi ihmettelenkin miksi kertoimissa ja monissa vihjeissä Benfica on nostettu niinkin suureksi suosikiksi?? Tasuri ja Sevillan voitto antavat reilun kolmen kertoimen kaikissa virmoissa. Ei tod mahdottomia! Itte ajattelin siihen vetästä tasuria, ja alle 2,5 maalia.

Noi tietty eri lapuille, ja päihin ens yön änärin tasureita! Tuureja kaikille matkaan!

Tasurit änäristä petti, mutta oli 20 eur sinkkeli tolle tasurille! Olipa muuten tylsä peli kattoa, kun ei tunteita kummallekaan jengille juurikaan... Lopussa odotin vaan että pysyy 0-0 :)

Tänään YPA+FIN yli maalin voitto, 50 eur tuosta eilisestä lunastuksesta. Saas nähdä, varmaan Suomi ryssii....

Oon miettiny vähän betsejä kesän MM-kisoihin ja nyt kun tässä ketjussakin on eloa niin ehkä saadaan vähän keskustelua aikaan.

Ensimmäinen kohde on tulevan kesän maailman mestari. Kuten toisessa ketjussa sanoinkin, niin uskon Espanjan vievän koko potin. Maan pelaajat ovat tottuneet menestymään kovassakin paikassa ja kärkihyökkääjäongelmatkin ovat historiaa. Unibetillä Espanjan kerroin maailmanmestaruudelle on mehukas 7.50, mutta "joukkuesuoritukset" -kohdasta löytyy vaihtoehto "Espanja voittaa pokaalin, kyllä" jonka kerroin on 8.00.... Nooh sama se, mielestäni tuo on erittäin hyvä kerroin ja Espanja on edelleen futismaailman kingi. Espanjan mestaruuden kerroin on siis 8,00 ja tähän voisi sen huntin iskeä.

Toinen lappu on joukkueiden ,alkulohkon sijoituksia koskeva veikkaus joka näyttää tältä:

6e3c2e39ac0be39c9a93ce03573d5795.png

Belgia menee omasta lohkostaan jatkoon pomminvarmasti, mutta lohkovoittoa en uskalla pelata. Kerroin ei päätä huimaa, mutta nostaa kerrointa ihan mukavasti Argentiinan ja Brasilian lohkovoittoihin pätee sama tilanne. Ei noille suurta kerrointa saa, mutta varmaltahan nuo haiskahtaa. Sitten vähän suurempiin kertoimiin. Aloitetaan Portugalista, jonka jatkoonmeno lohkoosta vaikuttaa varmalta. Ronaldo voi ratkaista pelin kuin pelin yksistään eikä Ghanasta ja USAsta ole haaastamaan maata. Toinen varmahko jatkaja on Uruguay, jonka lohkossa toki pelaavat Italia ja Uruguay. Itse pitäisin Uruguayta jopa lohkon suosikkina, mutta jatkoonmenosta tarjottu kerroinkin on ihan hyvä. Mielenkiintoisin kohde on sitten Sveitsin eteneminen jatkoon lohkosta, jossa pelaavat Ranksa, Ecuador sekä Honduras. Ranska on aina Ranska eikä niistä tiedä ikinä mitä tulee ja kaksi muuta maata ovat tasoltaan Sveitsiä heikompia. Espanja voittaa lohkonsa se nyt on selvää kuin mikä. Tähän voisi heittää 30-50 euroa.

Komas veto on maalikuninkuus, johon on monia mielenkiintoisia kohteita. Luotan tässäkin Espanjaan ja Diego Costaan. Torres taisi iskeä viime EM-kisoissa 4 maalia, joten mitä saa aikaan kärki, joka osaa tehdä maaleja muutakin kuin tyhjään maaliin? Iniesta, Silva ja kumppanit takaavat maailman parhaan tarjoilun ja Costa pistää pallot pussiin kovalla prosentilla. Costan kerroin on maukkaat 18.00. Pannaan vaikka viidelläkympillä, mikä toisi mukavat 900 euron palautukset.

35fccd61d389cb65e4cf966f1f94f2ea.png

En yleensä pelaa moisilla panoksilla, mutta päätin, että pidän vedonlyönnistä taukoa kisoihin asti niin voi sitten panostaa kunnolla. 

Kommentteja, mietteitä, moitteita, vinkkejä?

Toi seittemän kohteen yhdistelmä on itsemurha.

Kisoissa nähdään lähestulkoon aina yllätyksiä lohkoissa, joten noin monen kohteen lapun tekisin ehdottomasti järjestelmänä. (muista kuitata, jos noi osuu :thumbsup1: )

Espanjan kerroin kyllä yllättävänkin iso....

Etelä-Amerikassa pelatuissa kisoissa mestari on aina tainnut tulla samalta mantereelta enkä usko sen muuttuvan nytkään. Espanjalla on "pakko" olla jo liikaa makeaa mahan täydeltä enkä usko heidän voittomahdollisuuksien olevan kuin n. 10 %:n luokkaa korkeintaan. Jos itse pelaisin mestaria, se menisi Argentiina/Uruguay-akselille, totta kai kotijoukkue on suurin suosikki mutta kertoimet ovat liian pieniä.

Eikös Diego Costa ole parhaallaan loukkaantunut, ei ainakaan pelanne viikonloppuna Barcaa vastaan. Miten edes kuntoutunee MM-kisoihin. Suarez maalikunkaaksi? :mrgreen:

Katselin pikkasen kertoimia ja esim. Agueron maalikuninkuus antaa mukavan kertoimen, siihen taidan laittaa itse lantin (Suarezille myös).

Samaa mieltä Jupen kanssa, ei noita pikkukertoimia kannata yhdistää noin monen kautta, menee 99 %:n varmuudella metsään.

Eikös Diego Costa ole parhaallaan loukkaantunut, ei ainakaan pelanne viikonloppuna Barcaa vastaan. Miten edes kuntoutunee MM-kisoihin. Suarez maalikunkaaksi? :mrgreen:

Simeonen mukaan on treenannut normaalisti ja tulee pelaamaan Barcaa vastaan mestaruuden ratkaisevassa kamppailussa. Kesän kisoissa yleisön huutelut sytyttänevät sopivasti Costan, joten uskon, että se on aika liekeissä ja onhan jamppa kuitenkin kiistatta maansa keihään kärki, eli jos jollekin ne maalit kasautuvat niin hänelle.

Tuosta pikkukertoimista olen kyllä samaa mieltä molempien kanssa, eikä tuollaisia "rekkoja" tule yleensä harrastettua. Jotenkin kelailin, että MM-kisoissa yllätykset on vähissä, mutta saa nähdä. Periaatteessa Espanjan lohkovoitolle ja Uruguayn sekä Portugalin jatkoonmenoille saa jo ihan kelpo kertoimen, joten ehkä pelaan vaan niitä.

Etelä-Amerikkalaisten vire omalla mantereellaan on kyllä vakuuttavaa, mutta mietin lähinnä, että eikös ne jengit olleet dominoivia porukoita noin yleensäkin siihen aikaan? Tarkoitan lähinnä sitä, että onhan Brasilialla, Argentiinalla ja Uruguaylla kovat joukkueet nytkin, mutta eivät kuitenkaan kokonaisuutena yllä esimerkiksi Espanjan tasolle. Espanjalla on kuitenkin kasassa erittäin laadukas ja laaja paketti eikä ryhmästä oikeastaan löydy heikkoa kohtaa. Argentiinan puolustus ja maalivahti ei tule kestämään hyvin hyökkääviä jengejä vastaan ja Brasilia sekä Uruguay ovat hyökkäyspäässä liikaa parin tähtipelaajansa onnistumisen varassa. Mutta spekulaatio on tietysti spekulaatiota, ja loppujen lopulta on aika vaikea arvioida, että minkä verran Etelä-Amerikkalaiset jengit oikeasti hyötyvät "kotikisoistaan."

Tässä on muuten todennäköisimmät maalipörssin voittajat:

bd146454632dcfc0244c8efcf04f73c8.png

Suarezille siis sama 18,00 kun Diego Costallekin. Veikkaan kuitenkin, että kova alkulohko verottaa vähän Suarezin tehoja, vaikka toisaalta Luis voi taikoa sen maalin ihan mistä hyvänsä ja vastaa joukkueensa rankakreista sekä vapaapotkuista. Mahtaakohan Costa vetää Espanjan pilkut? Maalikuninkuuden suhteet marginaalit ovat varmaan aika pienet joten esim. erikoistilanne vastuu voi ratkaista homman.

Jees, samaa mieltä 7 kohteen lapusta kuin Jupe.  Kuten sekin sanottua, aina tulee yllätyksiä. Kyllähän tuo myös toisaalta näyttää aika todennäköseltä, ei se kauas jää, mutta tommoset 1.18 kertoimet ei välttämättä kata sitä kuuluisaa riskiä.... 

Espanjalle en periaatteesta lyö vetoa, kyllä nyt on jo aika vallan vaihtua! Nämäkin on aika hankalia. Samoin kuin etenkin tuo maalikuninkuus! Se on jo vähän sattuman kauppaakin....

Futiksessa kun on se hienous verrattuna esim. kiekon MM-kisoihin, että melkein kaikilla mailla on mahdollisuudet venyä korkealle! Ainakin jatkoon lohkostaan, siksi kannattavampaa olis pelailla näitä yllätyksiä isommilla kertoimilla? Ja max 2-3 kohdetta samalle lapulle!  Palataan asiaan lähempänä kisoja, täytyy katella ekaks kertoimia! Mutta kait se täytyy perinteitä jatkaen lykätä Englannille voittajaveto parilla kympillä. Aikanaan laitoin myös Shearerille maalikuninkuuden, mutta nyt on varmaa ettei ainakaan se voita! :mrgreen:

On nää vedot hankalia. TPV oli mun mielestä selkee suosikki tänään kakkosen pelissä paikallisvastustajaa Ipa-kissoja vastaan. Laitoin 50 eur, sille tuplan Suomen kanssa. Niin vaan Kissat tasotti muutama minuutti ennen loppua 1-1.... Sama eilen kun ideana oli kakkosen YPA. YPAnkin piti olla yks lohkonsa suosikeista, niin vaan jäi kotonaan 1-1 tasuriin JBK:n kanssa sekin..... :(

Katos, ehdit tuossa välissä postata kerroinlistat ja uuden viestin! Väitän ettei mene maalikuninkuus suosikeille!? Mä poimin tuolta heti Rooneyn, sille 10 eur ja Podolski + Klose samoin. Jumalaade ja Ballotellinki kerroin 40.00 ! Noita jotain kokeiluun! Ja yks mikä on varma, niin Ronaldo ei sitä ainakaan vie! Jos vie, pyöräilen Porista Raumalle alasti ;)

Tänään Masku+Inter, tuplana! :)

En tätä ns. ammattisanastoa hallitse liian hyvin tämän "tuplana" sanan osalta niin voisiko joku valottaa tyhmää? Tarkoittaako se duoa, vai mitä?

Hienoa, että veikkausvinkki -ketju aktivoituu. Varsinkin, kun täällä on selvästi tietämystä niin pitäähän se saada käyttöön! Mukava poimia muidenkin aivoituksia omille riveille.

Yritän tuoda nyt sitten omankin osuuteni tähän hommaan ja kohmelo-Henry #14 kertoimenkorotusvinkki on tänään Barcelona - Atletico Madrid X.

Joku pari softaa sitten oli se "vaikioveikkaus" osio LRM muistaakseni dominoi ainakin Englantia ja Robben#11 Espanjaa. LRM:llä muuten osuu välillä aika hyvinkin nuo Chelsea pelin tulosveikkaukset ;)

Tuplana, eli kahden kohteen pitkäveto. Inter+Masku. Masku hoiti tyylipuhtaasti, hienolla rocken roll-futiksella, mutta Inter nyhjäs, sanan varsinaisessa merkityksessä, nyhjäs 0-0! Totta siis tosiaan, samaa tarkoittaa kuin duo :)

Oli eilen 30 eur Suomen voitolle ja ne perkeleet meni ja voitti!?! ;)

Aamukahvilla noita mietin ja piti laittaa itteasias tännekin, VPS on mun mielestä kotona varma, tai ainaki lähellä.... 1.88 kerroin. Sitte Irishleaguessa jumbofinaalissa voitoton Athlone T saattaa ottaa ekan ja varmaan bvikan voittonsa tällä kaudella?!

Kakkosesta varmoja lie Närpes ja FC HML!

Oli eilen 30 eur Suomen voitolle ja ne perkeleet meni ja voitti!?! ;)

Aamukahvilla noita mietin ja piti laittaa itteasias tännekin, VPS on mun mielestä kotona varma, tai ainaki lähellä.... 1.88 kerroin. Sitte Irishleaguessa jumbofinaalissa voitoton Athlone T saattaa ottaa ekan ja varmaan bvikan voittonsa tällä kaudella?!

Kakkosesta varmoja lie Närpes ja FC HML!

Täällä oli Kanukit lapulla ja vituttaa kun selvästi parempia olivat ja sitten menivät huonolla munkilla häviämään, mutta story of my life vedonlyönnissä.

En oikein viitsi pistää noita alaliigoja, koska oon huomannut, että mitä vähemmän ammattimaista touhua on, sitä vaikeampi on saada betsit osumaan, kun tasot heittelee. Ja noista ei löydä tietoja kunnolla mistään ja sieltä saattaa olla viisikin avauksen kaveria joltain pois, koska pojilla on krapula tänään. Pari kautta sitten Gnistan oli kotona aika kova ja sitä tuli usein mätettyä, mutta ei taida enää tuo taika pitää :D

En oikein viitsi pistää noita alaliigoja, koska oon huomannut, että mitä vähemmän ammattimaista touhua on, sitä vaikeampi on saada betsit osumaan, kun tasot heittelee. Ja noista ei löydä tietoja kunnolla mistään ja sieltä saattaa olla viisikin avauksen kaveria joltain pois, koska pojilla on krapula tänään. Pari kautta sitten Gnistan oli kotona aika kova ja sitä tuli usein mätettyä, mutta ei taida enää tuo taika pitää :D

Mä oon tästä taas vähän eri mieltä. Jos alasarjoja seuraa kunnolla, niin niissä on suhteellisen hyvä mahdollisuus saada vedot osumaan. Lisäksi sieltä saattaa löytyä yllättävän kovia kertoimia, kun menevät ilmeisesti sarjataulukon/vetoprosenttien mukaan kertoimet. Toisin kun ammattilaispeleissä yleensä ei saa noin hyviä kertoimia. Tietty jos noita ei seuraa tai tunne sarjan joukkueita lähemmin, niin ei kannata sarjataulukon mukaan napsia tai käy ennen pitkään huonosti.

Sitten yksi kysymys foorumisteille. Kuinka moni on vetopeleistä voitolla? Itse en plussan puolelle pääse, vaikka välillä osuukin ihan hyvin. Aina ihmiset muistaa kertoa kaikille vain voitot =)

PS. Olkaa rehellisiä. Ja jos jollain on lukuja heittää, niin niitäkin mielellään katsellaan.

Sitten yksi kysymys foorumisteille. Kuinka moni on vetopeleistä voitolla? Itse en plussan puolelle pääse, vaikka välillä osuukin ihan hyvin. Aina ihmiset muistaa kertoa kaikille vain voitot =)

PS. Olkaa rehellisiä. Ja jos jollain on lukuja heittää, niin niitäkin mielellään katsellaan.

Mulla harvoin siis todella harvoin osuu hyvin. Jotain pieniä livevetoja osuu ja sitten la ligassa ja ucl:ssä pari voittoa joilla on käytännössä saatu kaudelle vetorahat. Köyhänä panoksetkin toki vaatimattomia. Unibetilla on tili ja laitoin 30€ sinne 3-4 vuotta sitten, nyt useamman kauden jälkeen vihdoinkin pelitili nollilla (40senttiä). Joten laittakee vaan vinkkejä ja kuten huomasitte munkin vinkki jopa osu ;)

Pallopeleissä varmaan +-0, riippuu kausista. Tätä ennen tosi pitkä tappioputki taas, mutta nyt eilen ja tänäänkin osui! Kuten mä aikasemmin päivällä raapustin, VPS+HML, sitte laitoin vielä ennen peliin menoa VPS+Jazz+1. 110 eur nousua :)

Mutta elvistelyähän tulee vaan osumista, tappioista ei puhuta, kuten sanottua, aika lailla varmaan omillaan, totuuden nimessä pitkällä juoksulla tappion puolella! Ei kuitenkaan liettulaiset ulosottomiehet ole perässä... :)

MUTTA raveissa olen voitolla, koska pelkästään 2011 toukokuussa kosautin Kaustisen T4:sta 14 700 eur. Se oli jotain uskomatonta!! On mulla pari osaomistushevostakin Porin radalla. Ne nyt on harrastustoimintaa....

Joskus nuorempana mulla on lähteny melkein käsistä nää pelailut, nyttemmin teen sitä vaan harrastus- ja hauskanpitomielellä. Eli jos häviin, niin hävitty summa ei vituta yms yms. Saahan sillä jännitystä semmosiin peleihin, joissa ei muuten olis niin paljon tunnetta ja mielenkiintoa mukana. Omaa joukkuetta vastaan en enää koskaan lyö vetoa! Senkin olen karvaasti oppinu :) Tänäänkin laitoin Jazzille +1 (vaikka MuSan mies olenkin), ja vaikka Ilves olikin suosikki. Sehän kannatti, ja piste jäi Poriin!!