Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

vBulletin 5 - siitä viis

Recommended Posts

Se kyllä vituttaa, että kirjoitellaan vain yhteen ketjuun pääasiassa. Mutta eipä tuolle mitään oikein voi. Toivoisi myös osan kirjoittajista (Olli, KyyhkyBoy) kirjoittelevan enemmän, kun aina kun kirjoittavat niin tuhtia asiaa.

Oikeastaan niin kauan, kuin olen itse foorumille kirjoitellut on taso vaihdellut. hyviä kirjoittajia on tullut ja mennyt samoin, kuin kirjoittajien aktiivisuus. Aina kirjoittajan hiljentymiselle ei ole syynä muihin foorumeihin siirtyminen, vaan yksinkertaisesti elämäntilanteen muuttuminen. Myös nykyaikana facebookin ja twitterin kaltaiset sosiaaliset mediat syö kirjoittajia. erilaisiin ympäristöihin. Itse koin olevani muutama vuosi sitten aktiivinen kirjoittaja, mutta nyt on aktiivisuus käytännössä jämähtänyt pelkästään lukuasteelle. 

Liverpool, ManU ja West Ham taitavat olla ainoat osiot, joissa on enemmän kirjoittajia. No Arsukin joo. Esim ManCityn osiota pistää pystyssä meikäläinen 'väärästä' seurasta. Tylsäähän se on kun porukka ei jaksa. Mutta sillä mennään mitä on

Onkos täällä foorumilla ollut koskaan tapana järjestää noita Veikkausliigan loppusijoitusveikkauksia ja parhaita maalintekijöitä, kuten FF2:lla ja alkuperäisellä FF:llä.

Ei tuo vuosittainen tapa ole tainnut olla, mutta ota rohkeasti vetovastuu hommasta ja ole valmiina laskemaan kauden loputtua sijoitukset, niin eiköhän siihen osallistujia löydy.

Ei tuo vuosittainen tapa ole tainnut olla, mutta ota rohkeasti vetovastuu hommasta ja ole valmiina laskemaan kauden loputtua sijoitukset, niin eiköhän siihen osallistujia löydy.

Tämän päivän aikana nousee topikki pystyyn tuolle aiheelle, Paitsion Veikkausliigaskaba 2014! :smile: :thumbsup1: