Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Lippujen postitus

Arvonnan kautta lipun saaneet, missä vaiheessa liput on yleensä tullu postitse ? Meinaan että kun olen lähdössä manchesteriin pari päivää ennen matsia (7.5). Näyttäs sivuilla olevan vielä tieto not posted

Arvonnan kautta lipun saaneet, missä vaiheessa liput on yleensä tullu postitse ? Meinaan että kun olen lähdössä manchesteriin pari päivää ennen matsia (7.5). Näyttäs sivuilla olevan vielä tieto not posted

Eiköhän ne liput tule tällä viikolla, jos vielä ylihuomenna lukee not posted, niin kannattaa soittaa sinne asiakaspalveluun.

Jos et saa lippuja ennen kuin lähet reissuun, niin kannattaa ottaa printti tuosta ostosivusta mukaan ja lunastaa liput sitten box officesta..

Olipas juttua. Meni muutama tunti näitä posteja täällä lueskellessa. :) Antoisaa. Ensi kaudeksi suunnittelilla ensimmäinen matka ihmemaahan. Oon niin innoissani jo nyt. Mutta siis nähtävästi halvin tapa olisi hankkia liput onememberinä arvonnassa?!

Olenko ymmärtänyt oikein että memberit voivat liittää arvontaan jo toisen jäsenen ja siten hankkia 2 lippua vai toimiiko tämä siis vain viagogossa?

Eniten kiinnostaisi itse järjestämä matka kuin matkatoimistojen pakettimatkat, koska niissä on vain muutaman yön majoitukset. Mielellään olisi hieman pidemmän aikaa. Ja mieleeni tuli että olisi veikeää jos tarjolla olisi muutaman pelin paketteja samaan kertaan? vai onko sellaisia mahdollisesti? Tällä hetkellä hieman vaikeaa vertailla mitään kun ei pelejäkään ole tarjolla. Nähtävästi ainakin kaikki ovat olleet hyvin tyytyväisiä matkoihinsa! :) Tämä saa kyllä vielä enemmän innostuneemmaksi olotilan. Mietityttää vain, että omalla säkällä käy kuitenkin niin ettei Giggs ole pelaamassa sitten jos paikalle pääsee. Sen takia useamman pelin reissu olisi varmempi tapaus :D

Ja juu, tuo stadion kierros kyllä kiinnostaa kovasti. :D Tais lukea tuolla onememberissä että sillä saa kierroksen puoleen hintaan... olenkohan saanut oikean käsityksen?! Tietääkö kukaan?

Kyllä jos molemmat olette membereitä niin voit hakea teille yhteisesti lippuja arvonnasta, ei siis vain Viagogossa. Ja kyllä stadionkierros on puoleen hintaan korttia näyttämällä.

Kannattaa katsoa koska on siirrettyjä rästipelejä niin saattaa olla samallakin viikolla 2 kotipeliä, tai sitten toinen mestareidenliigan kotipelinä. Äläkä ikinä ota mitään valmista pakettimatkaa, tulee todella paljon kalliimmaksi. Itse lensimme keväällä Ryan Airilla Dublinin kautta Manchesteriin ja takasin suoraan Finnairilla Helsinkiin. Lentojen hinnaksi tuli vajaa 200e meno-paluu/hlö.

Mulla olis tarkotus mennä nyt joskus lokakuun jälkeen OT:lle. Jos tää nyt ikinä toteutuu niin se olis mun ensimmäinen reissu sinne. Niinpä mulla ei ole yhtää kokemusta, kuinka saisin liput hommattua. Jos joku haluais auttaa, olisin tosi kiitollinen!

Kannattaa lueskella tätä topiccia. Löydät kyllä tipsit miten saat liput joko ballotista, viagogosta, toutilta tai jopa jostain matkatoimistosta... Sit jos on jotain vielä epäselvää, niin kyselepä jotain tarkentavia kysymyksiä..

Jeps voit yrittää.

Täältä pystyt liittymään One Unitediin.

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={056D21E9-D5C6-4A89-9969-8DB08FFDE353}

Aikaa kuluu jonkin verran ennen kuin jäsenyytesi toimii kunnolla maksamisen jälkeen.

Lippuanomuksen voi tehdä about 6vk ennen ottelua ja muista että voit anoa yhtä lippua per jäsenyys... Ballotin tulokset tulee varmaankin about n. 2-3vk ennen peliä..

Kun nyt kerran on täällä ollut keskustelua tuosta lippujen hankkimisesta ja linkittämisestä niin kysynpä samalla tämmöistä: Onko sellainen mahdollista, että "lainaan" yhden kaverin / useamman kaverin jäsenyyksiä ja anon lippua/lippuja niillä? Eli tuleeko lippuihin hakijan nimi vai onko sillä edes väliä?

Voinko siis anoa kahta lippua Arvo Aatoksen ja Kelmu Kojootin nimillä/jäsenyyksillä ja mennä sitten peliin kaverini kanssa?

Kuinka tarkkoja asiasta ollaan paikan päällä ja pitääkö tällaisesta lipunhaltijan muutoksesta ilmoittaa mahdollisesti johonkin One Unitediin tai vastaavaan?

Lippu ei kuitenkaan ole henkilökohtainen, eikä niitä nimiä portilla katsota.

Mainitaan tähän kuitenkin lisäykseksi, että kuitenkin periaatteessa lippu on henkilökohtainen, mutta siinä vaiheessa kun astut sisään OT:lle ei niitä tarkasteta.

Jos liput pitää hakea box officesta, niin siellä ne ovat pyytäneet muutaman kerran One United kortin..

Joo, itekkin meinasin pasteilla samat eilen...

Elikkäs kannattaa itekkin nähdä vähän edes vaivaa asioiden eteen, ihan vaan sekin takia että se auttaa mahdollisesti myös paikan päällä. Tai onhan sitä toisena vaihtoehtona event travelit (sori mainostukset) sun muut paketit, joissa ei tarvitse kuin pitää huoli että on oikeassa jonossa oikeaan aikaan :P OT on kuitenkin kohteena mieletön elämys, enkä usko että pieni vaivannäkö sitä kokemusta ainakaan yhtään heikentää!

Ps. ei tarvii nyt ihan pelkkänä kettuiluna tätä ottaa vaikka sarkasmin tynkää viestistä voi havaita :angel:

Onko muita lähtijöitä kauden avausta katsomaan Old Traffordille? Mahtavat Arsenal & City -kotimatsit olisivat myös heti alkukaudesta mutta ajattelin lähteä tsekkaamaan avauksen.

Stretford Endistä ei paikkaa irronnut mutta siitä South Standin kulmasta ihan hyvän oloisilta paikoilta. Jos en ihan väärin muista niin joku foorumilta oli ollut viime tai toissa kaudella aika lailla samoilla mestoilla!?

Menivät prkl siirtämään tietty pelin sunnuntaille mutta olkoon...

Ajattelin yöpyä ihan keskustassa Gardens hotellissa - onko kenelläkään kenties kokemuksia tai muita hyviä, edullisia ehdotuksia?

Kauden alun odottelu on jo aivan sietämätöntä!

Itseltä jää kauden avaus tälle kaudella väliin - ehkä United sattuu vaihteeksi taas voittamaankin.. ;)

City-peliin sitten panostetaan Stretford Endissä.. ;) Lauantaina pääsee kattomaan vielä FC Unitedin pelin, joten voi olla kerrankin tyytyväinen, että City-peli siirrettiin sunnuntaille.. Toivottavasti UCL-avaus on vielä kotona, niin saisi reissuun mukavan triplan..

Gardens on ihan jees vaihtoehto hintalaatusuhteeltaan. Siellä olin viimeksi myös itse ja sinne olen myös menossa syyskuussa.. Tosin halvempiakin vaihtoehtoja on, mutta mielestäni tuon Gardensin sijainti on sen verta hyvä, että on todellakin hintansaväärti..

hotelli -

Viime toukokuussa hotellina oli Arora International Princess Streetillä. Ihan ok mesta, kävelymatkan päässä Piccadillyn asemalta. Metrolink pysäkki (St Peters Square) oli sitten 200-300m päässä hotellista josta kyyti Altrinchamin suuntaan...

Nyt syksymmällä olis tarkotus uutta matkaa tehdä, oli se vaan niin hieno reissu ekalla kerralla :)

Oon ehkä vähän hölömö. mutta en ymmärrä noita kaikkia mitä tossa one united memberiä ostaessa täytyy tosta kortin tiedoista täyttää. :D en esimerkiksi löydä kyllä mitään start time tuolle kortille. tai mitä sitten tarkoitetaan tuolla issue numberilla :D kylä tää joku päivä vielä lähtee käyntiin tää juna..

Pyhpah, tosin onkohan nuo nyt sitten pakollisia lainkaan, kun ei se ainakaan herjaa mitään kun vaan painaa tuon buy napin... Sori tästä "spämmistä"..

Ps. mitä pelejä olette menossa katsomaan?! Itselläni oli mielessä sunderland ottelu.. mutta saa nähdä miten sopii kalenteriin. Joten voi olla että menee pidemmälle kauteen.

Oletettavasti joku on ollut keskellä talveakin katsomassa, ja kysyisinkin että onko siellä hippusen koleaa ja kurjaa keskellä loskaista ja vetistä talvea?

Eiköhän sinne Stretford Endiin kannata mennä, jos saa liput sinne.. Pelin valinta on sit myös aika helppoa mieluiten tiytysti City, Pool, Arse tai Chelski, jos onnistuu vaan hommaa liput..