Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Re: Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Nyt tarvihtis ensimmäistä kertaa Theatre of Dreamsille suuntavaa Mauno-fanaatikko kokeneemmilta kävijöiltä vinkejä. Eli tähtäimessä olisi 27.8.11 pelattava ManU-Arsenal. Olen itse ManU:n official member, mutta vaimo luonnollisesti ei. Ticket ballottiin voi siis ilmeisesti osallistua näinollen vain yhden lipun arvontaan, eli siis yhdellä One United-membershipillä ei kahta lippua saa..??

Kirjoittelin näinollen hotellillemme, johon olemme ko. ajankohtaan majoittumassa, olisiko heidän kauttaan mahdollista lippuja saada. Vastine tuli, eli sieltä olisi mahdollista pari lippua saada katsomoon: block N1405 eli melko muikealle paikalle kentän viereen liput. Hinta vaan kuulostaa melko suolaiselta, eli 160 puntaa per lippu.

Itse tottakai nappaisin piletit samoin tein, koska kyseessä saattaa olla ainutkertainen hetki nähdä esim. Mr Giggs livenä, mutta vaimo saattaa hintaan suhtautua "hieman" epäröivästi...

Eli mitä mieltä olette, kannattaako mennä noilla pileteillä ko. hintaan vai koittaa jotain muuta "oikotietä"..?? Tod.näk ainakaan "ovelta" ei tuollaiseen peliin ole lippuja saatavissa..??

Kiitoksin jo valmiiksi,

TheG

Nyt kun Viagogo on lopettanut Unitedin lippujen myynniin, niin tietääkö kukaan mitä kautta sitten saisi parhaiten lippuja jos ballotissa ei käy onni? Tarkoitus olisi saada kaksi lippua United-Arsenal peliin elokuun lopulla... ja ballotista varmaan aika vaikea saada lippuja kyseiseen otteluun..

Heissan,

kuten tuonne match of the month kirjottelin ni olen lähdössä kattomaan tuota ManU - Arsenal matsia.

Onkos muita lähtijöitä. Eli liput on mutta lennot ja hotellit vielä hakusessa. Ensimmäistä kertaa lähdössä paikan päälle, eli jos on muita lähtijöitä, olisiko mahdollista että valaisistte omia matkasuunnitelmia eli mistä - mihin lennot etc.

Kiitän jo kaikesta avusta etukäteen. :)

edit: ballotista siis sain liput (ei mitkään parhaat paikat mutta paikat sain kuiteski :) )

Terv.

sansi

Nonnii..viimeinkin pääsin kirjautumaan..kiitos M avusta!

Juu, lippu olis tohon Arsu peliin myös ja tässä lomalta töihin orientoitumassa niin pitäis ryhtyä matkaa järjestämään :)

Su aamuna finskillä meno ja tiistaina saman yhtiön siivittämänä kotiin. Hotellia tms. ei oo vielä järkättynä.

Thistle hotel Portland Street

Vihdoin onnistui sisäänkirjautuminen... Pienellä kikkailulla...

No asiaan. MUSCOFin jyväskylän porukka suuntaa marraskuussa Sunderland peliin, kuuden jäsenen vahvuudella. Jos sattumoisin on muita lähtijöitä niin pistäkää viestiä niin tänne.

Heissan,

mites noitten lippujen kanssa. Jos esim saan ballotista 2 lippua ja sisko esim ei pääse lähtemään. voinko myydä sen kaverille? onkos nämä liput linkitetty nimee tj?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

sansi

Heissan,

mites noitten lippujen kanssa. Jos esim saan ballotista 2 lippua ja sisko esim ei pääse lähtemään. voinko myydä sen kaverille? onkos nämä liput linkitetty nimee tj?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

sansi

Joo, on niissä lipuissa nimi mutta ei niitä lippuja siellä kukaan kato. Eli onnistuu.

Ostin tossa helmikuulle 10-13.2 lennot finskillä Manchesteriin. 133eur irtos, toiveissa tottakai päästä Pool matsiin :boogy:

Onko muuten muita täältä lähdössä lokakuussa City matsiin ? vähän mieli kyllä tekis lähteä..

Ostin tossa helmikuulle 10-13.2 lennot finskillä Manchesteriin. 133eur irtos, toiveissa tottakai päästä Pool matsiin :boogy:

Onko muuten muita täältä lähdössä lokakuussa City matsiin ? vähän mieli kyllä tekis lähteä..

Toiveissa?

Ite aattelin lähteä tuohon pool-peliin ja aattelin ostaa myös samoille päiville lennot. (Tuskin tätä maanantaina pelataan helmikuussa - ainakaan toivottavasti ei)..

City-peliin lähdössä itseni lisäksi ainakin 4 tai ehkä 5.

Marraskuussa Benfica & Newcastle -peleihin sai myös "halvalla" (Finskin hinnoilla halvat) lennot..

Yleisesti ottaen sattui noi Championsliiga pelit aika huonosti omaan kalenteriin, mutta näillä mennään..

Ite aattelin lähteä tuohon pool-peliin ja aattelin ostaa myös samoille päiville lennot. (Tuskin tätä maanantaina pelataan helmikuussa - ainakaan toivottavasti ei)..

City-peliin lähdössä itseni lisäksi ainakin 4 tai ehkä 5.

Juu, ballottiin jätetty hakemus tohon City matsiin..

Moro!

Olen suunnitellut ensimmäistä matkaani Old Traffordille ja ajankohta olisi vasta 10.3 pelattava ManU-WBA. Mukaan olisi lähdössä kaksi kaveriani. Mitä kautta olisi parasta ruveta hankkimaan lippuja, että saisimme vierekkäiset paikat? Kannattaako kaikkien hankkia membership vai tilata liput jostain lippupalvelusta? Lennot ja hotellin ajattelin varata itse.

Moro!

Olen suunnitellut ensimmäistä matkaani Old Traffordille ja ajankohta olisi vasta 10.3 pelattava ManU-WBA. Mukaan olisi lähdössä kaksi kaveriani. Mitä kautta olisi parasta ruveta hankkimaan lippuja, että saisimme vierekkäiset paikat? Kannattaako kaikkien hankkia membership vai tilata liput jostain lippupalvelusta? Lennot ja hotellin ajattelin varata itse.

Luepas tämä ketju alusta loppuun ja myös toi viewtopic.php?f=9&t=4977

Myös matkakertomukset kannattaa lukea, niistä saa hyviä vinkkejä... viewtopic.php?f=9&t=5339

Moro!

Neuvoisin hankkimaan membershipit ja sitä kautta yksi osallisuu ballottin ja linkittää kaikkien member numerot samaan "hakemukseen". Tosin pelikin on sen sorttinen että lippuja kyllä pitäisi löytyä. Huomioíkaa sitten keväällä mahdolliset pelipäivä vaihdokset, tai siis varautukaa niihin. Tuossa oli hyödylliset linkit edellisessä viestissä jotka kannattaa läpi kahlata.

Mint hotellia voin suositella varauksetta Maunossa, mikäli vaan sattuu vaikka hotels.com:in kautta saamaan hyvällä hintaan huoneet.

Juu, tuo Mint hotelli on ihan jees. Hotellin sivuilta kannattaa katsoa suoraan, tarjouksia ei löydä hotels.com tms. sivujen kautta. Nyt kun itsellä varmistui tuo marraskuun ncastle matsi niin nappasin juurikin Mint majoituksen.

Lueskelin ketjut läpi ja varsinkin nuo matkakertomukset olivat mukavaa luettavaa. Niissä oli paljon hyödyllistä tietoa matkan suunniteluun. Nyt ei muuta kun sitten suunnitelemaan neitsytmatkaani Unelmien Teatteriin.

Voi vitula... Enpä nyt tiedä auttaako tätä tänne huudella, mut jos jollain sattuu olemaan ylimääränen lippu 11. helmikuuta Liverpool-matsiin niin kelpaisi kyllä mulle! Ei osunu ballotti kohilleen ja vähän epäilyttää jatkoballotinkaan osuminen... Eli uhkaa tulla pubireissu tällä kertaa :/

Voi vitula... Enpä nyt tiedä auttaako tätä tänne huudella, mut jos jollain sattuu olemaan ylimääränen lippu 11. helmikuuta Liverpool-matsiin niin kelpaisi kyllä mulle! Ei osunu ballotti kohilleen ja vähän epäilyttää jatkoballotinkaan osuminen... Eli uhkaa tulla pubireissu tällä kertaa :/

Ihan sama juttu kävi :( Nyt suunnitelmissa poolin reissu Everton-Chelsea sitten..joku peli pitää käydä paikan päällä katsomassa

Ja extra lippu menis kyllä tähänkin suuntaan!

Muistakaas kaikki, että Branchin kautta on mahdollista saada lippuja kevään peleihin - pois lukien Everton ja Swansea tällä hetkellä - meillä ei ole allokaatiota näihin.

Säännöt:

http://www.unitedweb.net/muscof-ry/otteluliput/yleistae-a-hakusaeaennoet#.TyCbLKU9WdA

Hakemukset:

http://www.unitedweb.net/muscof-ry/otteluliput/lippuhakemukset#.TyCbAqU9WdA

Jos molemmat ostaa lippunsa itse erikseen niin ei varmaan mitenkään, mutta yksi jäsenhän voi anoa lippuja muidenkin puolesta kunhan jokaista anottavaa lippua kohti löytyy yksi One United jäsenyys.

Jos molemmat ostaa lippunsa itse erikseen niin ei varmaan mitenkään, mutta yksi jäsenhän voi anoa lippuja muidenkin puolesta kunhan jokaista anottavaa lippua kohti löytyy yksi One United jäsenyys.

Jees näinhän se meni helpoiten. 2.3 olis arvontaa tulossa.

Kaveri vinkkas että täältä vois natsata jäsenyyden lainaaminen.. Ollaan menossa 5 kundin porukalla katsomaan (yritys kova) Manu- Everton matsia helmikuussa. Lippujen hankinnassa on vain sellainen ongelma, että mun lisäksi vain yhdellä kundilla on jäsenyys. Kolme jäsenyyden vajaus vielä arvontaa ajatellen. Kavereilla on aika hintsusti jäsenyyksiä, niin ajattelin kysellä jos täällä joku noheva Manufani voisi jäsenyyttään lainata? Muuten ei auta kuin hankkia Manulle 3 uutta jäsentä.

Yritin selailla tätä ketjua läpi, mutta aika moni linkki (mm edellisen sivun matkakertomukset jne) ovat valitettavasti vanhentuneet... Voisiko niitä mahd. korjata, vai ovatko hävinneet bittien taivaaseen?

Anyways, tyhmältä tyhmä kysymys. Täällä puhellaan paljon balloteista ja jäsenyyksistä, mutta näin "sohvakannattajana" on alkanut kutkutella tehdä pyhiinvaellus tonne Traffordille, ja ihan pihalla tunnun olevan. Eli pystynkö ostamaan kaksi vierekkäistä paikkaa ILMAN jäsenyyttä johonkin peliin. Tarkoituksena ei ole siis mennä katsomaan mitään ManU - Liverpool matsia, vaan ihan joku häntäpään vastustajakin kelpaa. Onko matka järkevämpi rakentaa itse, vai onko toi Thomas Cookin järjestämä reissu hinnan kannalta hyvä?

Koitin tätä (ja muitakin) ketjuja selailla, mutta mitään kovin tuoretta "traveling for dummies" tyylistä settiä en onnistunut löytämään...