Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Onkohan täältä kukaan menossa joulukuussa manchesteriin päin?

Itselläni mielessä pieni suunnitelman poikanen, mutta ei mitään varmaa vielä. Tosin kun opiskelijabudjetilla olen lähdössä, niin matka ei mene helpolla tavalla eli: matkatoimiston pakettimatka lentolippuineen, hotelleineen ja matsilippuineen. Lähinnä suunnittelin Tukholmasta/Tampereelta Ryanairilla Lontooseen, josta sitten Manchesteriin. Siellä sitten hostelli tms. halpa-asutus. Vielä ne matsiliput puuttuisi. :D Tietysti myös hintaa lisää matka Lontoosta Manchesteriin. Millä kannattaa matkustaa? Bussi vai juna halvempi?

Mullakin mielessä oli että jollakin halpis lennolla Lontooseen ja sieltä sitten jollakin paikallisjunalla tonne Manchesteriin.Yöpyminen tietenki jossakin matkustajakodissa..Vaikka ite duunis käyn ni ei silti mitään älyttömän isoa matkabudjetti ole..

Onkohan täältä kukaan menossa joulukuussa manchesteriin päin?

Itselläni mielessä pieni suunnitelman poikanen, mutta ei mitään varmaa vielä. Tosin kun opiskelijabudjetilla olen lähdössä, niin matka ei mene helpolla tavalla eli: matkatoimiston pakettimatka lentolippuineen, hotelleineen ja matsilippuineen. Lähinnä suunnittelin Tukholmasta/Tampereelta Ryanairilla Lontooseen, josta sitten Manchesteriin. Siellä sitten hostelli tms. halpa-asutus. Vielä ne matsiliput puuttuisi. :D Tietysti myös hintaa lisää matka Lontoosta Manchesteriin. Millä kannattaa matkustaa? Bussi vai juna halvempi?

Ei ole suurta merkitystä. Junalla maksaa halvimmillaan meno-paluu joku reilu £20, jolloin tosin pitää varata jo pari viikkoa ennen netistä. Junalla mennessä pitää muistaa, että aikatauluihin ei kannata luottaa. Bussilla voi päästä vieläkin halvemmalla. Kannattaa tsekata http://www.megabus.com.

Enköhän mä voi muutamalle sisäsiistille yksilölle katon pään päälle reissun ajaksi tarjota, jos matkakuluissa säästäminen on sydäntä lähellä. Joulun tienoilla vaikka useammallekin, kun joka tapauksessa kämppikset on porukoillaan ja 5h+k tuntuu silloin niin kovin hiljaiselta ja pelottavalta :roll:

Ja mua pelkääville tiedoksi, että tämä mesta (http://www.hattersgroup.com/) on halpa, siisti (joka tämän maan majapaikoille ei oo itsestäänselvyys...), lähellä keskustaa ja kai jotain awardsejakin voittanut.

Auts. Tämä on arka kysmys. Taksikuskeillekin yrittää aina mahdollisimman huomaamattomasti ja ikään kuin ohimennen sanoa "Right off the Maine Road."... Eli tosiaan Moss Sidessa aivan Cityn ex-stadionin liepeillä :oops:

Mutta hey, mä asuin enne Stretfordissa :wink: Sieltä vaan on niin hemmetin pitkä keskustaan, kouluun, ja yleensäkin yhtään mihinkään.

Minäkin olen menossa Traffordille joulukuussa.Portsmouth matsiin.Tosin lukiolaisesta ja isästään tuskin teille herroille seuraa löytyy :)

Hommattiin SMT:n paketti,etei kauheesti joudu säätään ensikertalaisena.Lennot+majoitus+liput=700 egee per pää!

Ehkäpä sitten täysikäisenä keksin halvemman keinon :lol:

Toverit, nyt olisi apu tarpeen :)

Äippäni lupaili pikkujoulutunnelmissa lahjaksi keväällä Matkan OT:lle. Tarkemmin ottaen kauden viimeiseen otteluun charltonia vastaan.

Lipun hankinta tulee ongelmaksi: Kuten arvata saattaa, match member hän EI ole :lol: Välikäden kautta hankittavat liput maksavat 150-200e, parhaassa tapauksessa selviää satasella. Jos ehdotan että hankkii lipun välikäsi-yrityksen kautta...niin..pelkästään veikkausliigan hintatason tietävänä ihmisenä luulen että sydäninfarkti ei ole kaukana. :D

Kysymys kuuluukin, mitä voisin suositella paikaksi hankkia lippua? Josta sen saa siis varmasti, ja sopuhintaan. Toinen vaihtoehto on että pitää jotenkin saada taottua sen päähän että satasella et selviä mutta itsepähän lupasit (ei ihan helppotehtävä :wink: )

Jotain vihjettä pitää mutsille antaa, muutoin hän luultavasti pysyy luulossa että lipun saa yhtä helposti kuin b-luokan yökerhoon,joka johtaa siihen että pari päivää ennen peliä soitellaan lipputoimistoon ja ihmetellään ilmoitusta "sold out" :lol:

Niin ja koska kyseessä on lahja (tai lahjonta :lol: ) Niin itse en voi lippua ostaa. :?

n tietävänä ihmisenä luulen että sydäninfarkti ei ole kaukana. :D

Kysymys kuuluukin, mitä voisin suositella paikaksi hankkia lippua?

Halvimmillaanhan lipun saisi anomalla niitä OneUnited-memberinä (mikäli sattuu ne ballotista saamaan :? )

Tällä kaudella varsinkin viikolla oleviin matseihin on ollut helpohko saada lippuja.

Kauden viimeinen ottelu myydään aina varmasti loppuun (ainakin myytiin ennen, kun vika matsi käytettiin mestaruuden juhlintaan :wink: ).

Miten aiotte matkat järjestää? Suomen Matkatoimistohan myy paketteja, joista on ollut täälläkin paljon juttua. Silloin saa varmasti lipun, tosin paketti on huomattavasti kalliimpi.

Jos olet OneUnited-member, niin miksi et itse "anoisi" lippua ja pistäisi äitiäsi sitä maksamaan?

Minulta saa kyllä myös jäsennron käyttöön, mikäli sitä tarvitsee

:wink:

Miten aiotte matkat järjestää? Suomen Matkatoimistohan myy paketteja, joista on ollut täälläkin paljon juttua. Silloin saa varmasti lipun, tosin paketti on huomattavasti kalliimpi.

Matkat on jo hoidossa, joten matkatoimiston paketilla ei ole juurikaan virkaa. Tulisi liikaa extramaksua ylimääräisestä meno-paluu lennosta :lol:

Jos olet OneUnited-member, niin miksi et itse "anoisi" lippua ja pistäisi äitiäsi sitä maksamaan?

Membershippiä ei itselläni ole. Kaikenmaailman e-member ym. jäsenyydetkin lakkautin keväällä kun Glazer tuli. :twisted:

Minulta saa kyllä myös jäsennron käyttöön, mikäli sitä tarvitsee

Jotain tämäntyyppistä käväisi mielessäni, mikäli on siis mahdollista? :D Member X anoo lippua nimellään ja tunnuksillaan, ja jos ja kun tärppää niin on siis mahdollista että henkilö jolla ei jäsenyyttä ole käyttää lipun :?

Jos näin on niin olisin ikuisesti kiitollinen jos joku jäsen avustaisi tällä tavalla :) Jonkusortin rahallisen korvausken voin luvata :D :wink:

Minulta saa kyllä myös jäsennron käyttöön' date=' mikäli sitä tarvitsee [/quote']

Jotain tämäntyyppistä käväisi mielessäni, mikäli on siis mahdollista? :D Member X anoo lippua nimellään ja tunnuksillaan, ja jos ja kun tärppää niin on siis mahdollista että henkilö jolla ei jäsenyyttä ole käyttää lipun :?

Jos näin on niin olisin ikuisesti kiitollinen jos joku jäsen avustaisi tällä tavalla :) Jonkusortin rahallisen korvausken voin luvata :D :wink:

Tottakai se on mahdollista, ei siellä portilla henkkareita kysytä, ainakaan vielä :wink: Tohonhan se touttienkin toiminta perustuu :roll:

Villi huhu kertoo että siellä portilla otetaan sormenjäljet, tehdään tieteisleffoista tuttu pupillien skannaus, tehdään dnatestit ja katsotaan ettei dopingia ole käytetty :D No joo, viikon huonoin läppä :lol:

Pitääpä katsella asiaa tarkemmin maaliskuussa kun lippuruljanssi tuohon matsiin alkaa, kiitoksia -67 :)

Toverit, nyt olisi apu tarpeen :)

Äippäni lupaili pikkujoulutunnelmissa lahjaksi keväällä Matkan OT:lle. Tarkemmin ottaen kauden viimeiseen otteluun charltonia vastaan.

Lipun hankinta tulee ongelmaksi: Kuten arvata saattaa, match member hän EI ole :lol: Välikäden kautta hankittavat liput maksavat 150-200e, parhaassa tapauksessa selviää satasella. Jos ehdotan että hankkii lipun välikäsi-yrityksen kautta...niin..pelkästään veikkausliigan hintatason tietävänä ihmisenä luulen että sydäninfarkti ei ole kaukana. :D

Kysymys kuuluukin, mitä voisin suositella paikaksi hankkia lippua? Josta sen saa siis varmasti, ja sopuhintaan. Toinen vaihtoehto on että pitää jotenkin saada taottua sen päähän että satasella et selviä mutta itsepähän lupasit (ei ihan helppotehtävä :wink: )

Jotain vihjettä pitää mutsille antaa, muutoin hän luultavasti pysyy luulossa että lipun saa yhtä helposti kuin b-luokan yökerhoon,joka johtaa siihen että pari päivää ennen peliä soitellaan lipputoimistoon ja ihmetellään ilmoitusta "sold out" :lol:

Niin ja koska kyseessä on lahja (tai lahjonta :lol: ) Niin itse en voi lippua ostaa. :?

On mun mielestä uskomatonta, että näiden lippuvälitystoimistojen toiminta on yleisesti hyväksyttyä, mutta poliisi sitten jahtaa näitä yksittäisiä touteja, jotka myyvät lippuja paljon pienemmällä voitolla. Ainakaan minun mielestäni näiden välitysfirmojen harjoittama toiminta ei eroa toutien toiminnasta millään lailla.

On mun mielestä uskomatonta, että näiden lippuvälitystoimistojen toiminta on yleisesti hyväksyttyä, mutta poliisi sitten jahtaa näitä yksittäisiä touteja, jotka myyvät lippuja paljon pienemmällä voitolla. Ainakaan minun mielestäni näiden välitysfirmojen harjoittama toiminta ei eroa toutien toiminnasta millään lailla.

En voisi enempää samaa mieltä olla. Joku siinä hommassa mättää jos hinta on 500% korkeampi kuin "sillä oikealla tavalla" hankittuna. :evil:

Luulisi että seurakin voisi asialle tehdä jotain. Katsoo vähän että mihin näitä lippuja oikein myydään. Säännöstö "ei jälleenmyyjille" kunnolla käyttöön vaan.Touteja on vähän vaikeampi vahtia, mutta nämä lippufirmat tuskin ovat OneUnited-jäseniä? :shock:

En voisi enempää samaa mieltä olla. Joku siinä hommassa mättää jos hinta on 500% korkeampi kuin "sillä oikealla tavalla" hankittuna. :evil:

Luulisi että seurakin voisi asialle tehdä jotain. Katsoo vähän että mihin näitä lippuja oikein myydään. Säännöstö "ei jälleenmyyjille" kunnolla käyttöön vaan.Touteja on vähän vaikeampi vahtia, mutta nämä lippufirmat tuskin ovat OneUnited-jäseniä? :shock:

Luulis tosiaan, että noita välittäjäfirmoja olis helpompi valvoa.

Juu eipä ne kovinkaan tarkkaan noita lipunkantoja tarkastele. Kaverinikin kävi koko viime kauden katsomassa matseja nykyisen vaimoni kortilla -> Miss Sari ... siinä luki lipussa ja herra Christianilta ei asiasta sen enempiä kyselty.

Niin siinä sitten kävi että liput tuli sekä kauden päättävään charlton peliin, että Keanon jäähyväispeliin :superhappy:

Kaikki muu alkaakin olla jo kunnossa, paitsi majoitus... Olisko arvon foorumisteilla suosittaa jotain HALPAA yöpaikkaa Manchesterissa? Pienellä budjetilla mennään, joten kaikki hienoudet on jo unohdettu, ja oikeastaan riittää kun jostain löytää katon pään päälle ja patjan johon sammua :boogy:

Kokeneemmilla kävijöillä mitään vihjettä antaa?`:superhappy: