Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Itse sain liput Watford peliin :smile_ani: . Arvontaan(jos sellaista edes oli) osallistuin 20. joulukuuta, joka oli eka mahdollinen päivä. Arvonta tulos selvisi minulle perjantaina 5. tammikuuta. Soitin lippulinjalle, josta tieto tuli. Saman iltana huomasin myös, että pankkitililtäni oli tehty n. 100€ varaus. Ja se täsmäsi lippujen hintojen kanssa. Joten nyt vai odotan milloin liput kohlahtavat postilaatikosta.

Harmi kun Finnairilla ei ole tammikuun viimeisellä viikolla tarjousta Manchesterin suuntaan...Tai ei ainakaan vielä. Tällä viikolla varaan lennot+Hotellin. Jos jollain on suositella hotellia niin tänne vaan suosituksia.

Cantona79 luulen että arvonta suoritetaan suunnilleen 1,5-2 viikon lippujen myyntiin tulemisen jälkeen, kuten tässä tapauksessa. Tai anomuksia otetaan sen aikana vastaan. http://www.manutd.com sivuilla ticket news osiossa oli tiedote perjantaina 5.1, jossa kerrottiin lippujen saaneilta on rahat veloitettu.

Tässä nyt odottelemaan matkaa kohti Manchesteria:hug:

Jos "halpaa" hotellia etsii aivan keskustasta niin mä olin yhden yön "The Merchants Hotel" nimisessä hotellissa Piccadilly Gardensin reunassa (pimeällä sivukadulla, Back Piccadillyllä). Ei ollut todellakaan mikään huippu mutta mulle kelpasi kun tarkoituksena oli ainoastaan nukkua siellä. Suihku oli perinteiseen tapaan surkea, käsittääkseni osassa huoneista on suihku ja osassa ei. Aamupalaa en käynyt kokeilemassa kun siitä oli se 100m lähimpään starbucks:iin (tms.).

Kävijöiden kommentteja

Jos hotellin hinnalla ei ole väliä niin kokemukset on Copthornesta & Golden Tulip Manchesterista jotka on molemmat näköetäisyydellä OT:sta, sekä Marriott Victoria & Albert hotellista, jokainen noista on todella hyviä mutta se kyllä näkyy hinnassakin.

Cantona79 luulen että arvonta suoritetaan suunnilleen 1,5-2 viikon lippujen myyntiin tulemisen jälkeen, kuten tässä tapauksessa. Tai anomuksia otetaan sen aikana vastaan. http://www.manutd.com sivuilla ticket news osiossa oli tiedote perjantaina 5.1, jossa kerrottiin lippujen saaneilta on rahat veloitettu.

Kiitokset tiedosta, tästä rohkaistuneena taidamme mekin yrittää ensisijaisesti tuon arvonnan kautta - varmasti muitakin on yrittämässä noihin kauden viimeisiin kotipeleihin, mutta eiköhän sitä johonkin matsiin pääse. Vielä kun malttaisi odottaa sinne saakka.:drool:

No nyt on liput kotona.

Aikataulu lippujen hankimisessa oli seuraavanlainen:

20.12 Arvontaan osallistuminen

05.01 Tieto lippujen saamisesta

15.01 Liput tulivat Kotiin

Peli siis 31.1, joten kaikki hoitui hyvissä ajoin. Matkat varasin viime viikolla. Alkuun oli pelko, että tulee kiire kaikkien järjestelyjen suhteen mutta pelko oli turhaa.

Paikka East stand tier 1 upper block E233. Ilmeisesti hyvin lähellä Watford kannattajia, joten tunnelma on varmasti kohdallaan. Kaippa sieltä peliäkin jotenkin näkee.

Itse hankkisin liput viime lauantain Charlton otteluun Travel Sportin kautta. Liput odottivat Unitedin Ticket Officessa pelipäivän aamuna. Maksoivat tosin hieman suolaisesti reilu 100 puntaa. Mutta sitten on olemassa paketteja ja esim 1968 paketti "heikompia" porukoita vastaan maksaa 150 puntaa ja sisältää ruokailun, champanjatarjoilun ja muutaman oluen. Sekä klubitilan jossa voi olla 3 h ennen peliä ja 2 h pelin jälkeen. Myös Manun sivuilta suoraan on lippuja saatavilla ilman jäsenyyksiä. Esim. 17.3 Boltonia vastaan oli vielä alkuviikosta muutamia lippuja jäljellä ja jopa vierekkäisiä paikkoja.

GO Sport Travel - Sportresor, evenemang, konferens

Tarkoititko tätä lafkaa??. jos kyllä, niin postaavatko liput lahden yli?

Eikun tätä. Travelcare Sports - About us

Postaavat liput vain U.K:n sisällä. Ulkomaisille homma tapahtuu niin että kirjekuori on odottamassa pelipäivän aamuna OT:n vieressä olevassa ManUtd ticket servicessä. Pakettiin kuului, matsilippu, ilmainen otteluohjelma, 10% alennus Megastoresta. Hieman toki jännitti ko. toiminta mutta kaikki sujui mallikkaasti.

Oon tässä ollu aikeissa liittyä ManUn jäseneksi. Elikkä manutd.com sivuillahan se varmaan onnistuis kun tarkotan sitä One United systeemiä. Mutta onko kyseessä nyt sama jäsenyys, mistä te puhutte täällä?

Oon seurannu keskustelua aika lailla huonosti, mutta jostain lippujen arvonnoista on ollu puhetta. Mistä ihmeen arvonnoista puhutte?

Ja voiko joku vielä auttaa ton One United jäsenyyden kanssa? Mitä se vaatii? Esim. Visaa tai jotain muuta? Pitääkö jäsenyys uusia vuositain ja miten se tehdään?

Olis tarkotus lähteä Old Traffordillekin jossain vaiheessa, mutta kun ei tiedä mitä kautta niitä lippuja oikeen yrittäis hankkia ja toi teidän arvonta-juttu kuulostaa kiinnostavalta. Kunpa vain tietäisin mistä puhutte... Valaiskaa minua! Ja tosiaan, kannattaako liittyä One United -jäseneksi vai onko olemassa jotain muita parempia jäsenyyksiä?

No joo, pääsin lopulta One United -jäseneksi. Ei vaan ihan heti leikannu miten homma toimii...

Tosin en vieläkään tiedä, mistä ihmeen lippuarvonnoista oikein on kyse. Eikös jäsenillä ole mahdollisuus ostaa lippuja niin monta kuin haluaa? Vai arvotaanko liput jäsenille? Auttakaa nyt ihmeessä joku!

No joo, pääsin lopulta One United -jäseneksi. Ei vaan ihan heti leikannu miten homma toimii...

Tosin en vieläkään tiedä, mistä ihmeen lippuarvonnoista oikein on kyse. Eikös jäsenillä ole mahdollisuus ostaa lippuja niin monta kuin haluaa? Vai arvotaanko liput jäsenille? Auttakaa nyt ihmeessä joku!

Arvotaan kun on enemmän halukkaita kuin katsomossa paikkoja. Siin oli joku rajoitus et monta saa ostaa/tilata. Selaat vähän aikasempia sivuja ketjusta niin eikähän löydy tietoo..

Moro! Olen menossa käymään Englannissa, en tosin Manun matsissa vaan Newcastlen:icon_lol: , mutta kuitenkin, kun Manchesterissa käyn matkalla Liverpoolin lentokentälle, niin tuli varattua Old Traffordin stadionkierros 2.4. maanantaiksi.

Sellainen kysymys vaan siellä käyneille, että onko se stadion siinä Old Traffordin metroaseman vieressä vai onko siitä vielä matkaa?? Ei vissiin tarvinne paljon kävelyyn varata aikaa vai mitä? Aikataulullisista syistä kyselen...

Metroasemalta ei kävele stadikalle kuin n. 5 min, mutta en tiedä kulkeeko nuo metrot muuten kuin pelipäivinä Old Traffordin pysäkille. Oxford Roadilta taksi maksaa Old Traffordille n. 6-7 puntaa, riippuen kuskin kiertoreitistä..=)

Mä meen kaverin kaa kattoo Manu - Boro! Liput on tulossa postissa ja lentoliput pitäis hankkia viel. Mikä ois paras majoituspaikka?

Olin viimeksi Holiday Inn Salford Quays hotellisssa. Hinta/laatusuhde ihan ok. Kolmen hengen huone viikonlopun perjantaista sunnutaihin oli n. 200 EUROA. Hotellilta kävelee alle 15 min stadionille.

Linkki vielä lopuksi:

Express By Holiday Inn MANCHESTER Hotels | MANCHESTER-SALFORD QUAYS | Welcome

Olin kattomassa Manu - Blackburn. Lentoliput ryanairilta liverpoolii ja takas 40 e (lento pooliin lähti tampereelta). Majoituin kaverin luokse hope universityn campuksella. Junamatka machesteriin ja takas 8,5 puntaa, taksi oxfordista old traffordille 6 puntaa. Ostin lipun pimeenä 90 puntaa. South stand S21 Row 30 seat 60, eli sairaan hyvä paikka. Lippuja oli sairaan vaikee saada, mutta onneks kaverilla oli yks luottomyyjä, jolta lippu saatiin varmasti, muuten olisi varmaan jäänyt matsi näkemättä. Ja bussi old traffordilta piccadillyyn 2 puntaa.

Eli säästin rahaa lennoissa ja majoituksessa, lisäksi liverpool on kaiken suhteen halvempi paikka kuin manchester. Joka tapauksessa kannattaa varautua, että rahaa tulee palamaan paljon. Ei kannata pelkästään luottaa siihen, että saat ostettua pimeenä lippuja, koska yleensä lippujen myynnistä sovitaan suullisesti jo etukäteen ja liput myydään ensimmäiseksi luottohenkilöille vähäsen edullisempaan hintaan.Mikäli onni ei suosi arvonnassa ja oot menossa ostamaan pimeenä lippua, niin kannattaa mennä old traffordille mennessä KFC:n luokse ja kattella, et liikkuuko siellä mustia miehiä (no offence) ja sit vähän kysästä, et oisko jotain tarjolla. Ihan OT:n läheisyydestä pimeiden lippujen myyjiä et löydä.

Rahaa palo, mutta oli se totisesti sen arvoista.

Metroasemalta ei kävele stadikalle kuin n. 5 min, mutta en tiedä kulkeeko nuo metrot muuten kuin pelipäivinä Old Traffordin pysäkille. Oxford Roadilta taksi maksaa Old Traffordille n. 6-7 puntaa, riippuen kuskin kiertoreitistä..=)

Siis ensinnäkin kyseessä ei ole metro vaan metrolink eli raitiovaunu. Raitsikat menevät arkisin 10 min välein eli kyseessä ei todellakaan ole mikään matsiexpress.

Ottelupäivinä toki menee myös juna, joka lähtee Piccadillysta, Oxford Streetilta ja Deansgatelta ja sehän pysähtyy South Standin taakse, mutta siitä nyt ei ole maanantaina hyötyä.

Eli ota Shearer Metrolink Altrinchamin suuntaan (jos tulet junalla)... ja tässä vaiheessa huomasin, että isäntähän on siellä parhaillaan :wallbang:

Siis ensinnäkin kyseessä ei ole metro vaan metrolink eli raitiovaunu. Raitsikat menevät arkisin 10 min välein eli kyseessä ei todellakaan ole mikään matsiexpress. Ottelupäivinä toki menee myös juna, joka lähtee Piccadillysta, Oxford Streetilta ja Deansgatelta ja sehän pysähtyy South Standin taakse, mutta siitä nyt ei ole maanantaina hyötyä.Eli ota Shearer Metrolink Altrinchamin suuntaan (jos tulet junalla)... ja tässä vaiheessa huomasin, että isäntähän on siellä parhaillaan :wallbang:

YepYep:thumbsup1: Kävin Old Traffordilla pikapikaa stadionkierroksen verran, museonkin menin aika vauhtia ja clubstoresta kävin ostaan herra Pallisterille lupaamani (Muna)Manu-solmion:embarassed: Itse matka Old Traffordille Piccadillyn asemalta sujui äärimmäisen helposti ja tosiaan, eihän se mikään metro ollut vaan mieluumminkin ratikka...Mutta joka tapauksessa reilu vartti siihen matkaan sieltä Piccadillylta meni. Ja viiden minuutin kävelymatka Old Traffordin pysäkiltä vielä. Kyltit olivat selkeät ja olihan siellä muutakin porukkaa menossa samaan paikkaan eli ei ollut probleemaa löytää paikkaa.

Stadion sinällään oli ihan kivan kokoinen ja siisti. Aivan liian punainen tosin minun makuuni:mrgreen: No kuten sanottua olin varannut stadionkierroksen jo Suomesta, ja oli siellä toistakymmenen hengen ryhmä, jossa olin ja tasaisin väliajoin tuli aina lisää ryhmiä perässä eli ilmeisesti kierrokselle kysyntää on...

Heti kierroksen alkuun, opas kysyi, että olemmeko kaikki Manun kannattajia, no eihän siellä kukaan muu uskaltanut sanoa, että ei ole, kuin meikäläinen:)

Tämähän vaikutti sitten siihen, että en "päässyt" istumaan ja kuvauttamaan itseäni kotijoukkueen vaihtopenkillä, vaan jouduin istumaan vierasjoukkueen vaihtopenkille:) Great. Semmoista...

Itse olen mahdottoman tehtävän edessä: Pitäisi päästä 13.5 pelattavaan United - West Ham otteluun, ja kun viralliset tiet alkaa olla käyty kysyisin seuraavaa: Onko mahdollista ostaa lippuja mustasta pörssistä OT:n liepeiltä vielä pelipäivinä(ovatko kaikki liput nimettyjä etc.) ja jos kyllä, miten virkavalta suhtautuu asiaan...

Itse olen mahdottoman tehtävän edessä: Pitäisi päästä 13.5 pelattavaan United - West Ham otteluun, ja kun viralliset tiet alkaa olla käyty kysyisin seuraavaa: Onko mahdollista ostaa lippuja mustasta pörssistä OT:n liepeiltä vielä pelipäivinä(ovatko kaikki liput nimettyjä etc.) ja jos kyllä, miten virkavalta suhtautuu asiaan...

Kun olin tammikuussa peliä katsomassa, niin kaksi miestä yritti lippuja minulle kaupata. Tosin tämä tapahtui aika vaivihkaa... Kävelimme kohti stadionia kun vastaan käveli mies. Kohdallamme yskäisi ja yskän seasta kuului: "haluatteko ostaa liput". Mies jatkoi matkaansa pysähtymättä kun meiltä ei vastareaktio saanut. Toinen tilanne oli lähes vastaava. Virkavalta ei ilmeisesti näistä lippukauppiaista paljon perusta, kun toiminta oli "näkymätöntä".

Vaikka liput ovat nimetty ei niitä kukaan ainakaan luukulla kysy. Vaimoni meni tälläkin palstalla hyvinkin tunnetun henkilön nimellä. Vaikka MR. xxxxx luki lipussa, ei se lippuluukun poikaa kiinnostanut. Ei edes vilkaisut nimeä.

Luulen mustastapörssistä lipun ostaminen on mahdollista mutta voipi olla, että lippujen kysyntä sattuneesta syystä on aika kovaa luokkaa. Elikkäs mahdollista on mutta varmasti kauden viimeiseen kotimatsiin erittäin vaikeaa.

Tein tästä ketjusta stickyn, koska on niin suosittu ja monesti tulee viestejä joita ei ole tajuttu laittaa tähän ketjuun. Jos jotain häiritsee, niin pyytäkää minua tai jotain modea poistaan stickyn.

Onnistuu kyllä paikanpäältäkin lipun ostaminen. Toutit ovat siinä tienpätkällä kova meteli päällä myymässä lippujaan, ja jos olet vähänkin korvat auki niin et voi olla huomaamatta niitä.

Lipun hinta on toki kategoriassa Ryöstö, mutta uskon että se ei Kiedistä haittaa :blink:

Mitä aikaisemmin olet liikkeellä, sitä varmemmin saat lipun, mutta maksat siitä myös enemmän. Kick offin lähestyessä saat halvemmalla, mutta liput saattavat olla silloin loppu. Onnea matkaan jokatapauksessa.

Pääasiallisesti toutit "myyvät" lippunsa puhelimen välityksellä etukäteen "tutuilleen" ennen pelipäivää. Jos sovittu ostaja ei saavu paikalle, niin lippu menee sitten halukkaile, jotka siinä KFC:n tuntumassa niitä lippuja haluaa. Varsinkin näin ratkaisupeleissä liput ovat yleensä aivan finito, mutta hyvällä tuurilla lipun voi tietysti saada. Hinta tietysti tulee olemaan päätä huimaava ratkaisupeleissä, olkoot sitten vastustaja kuka tahansa.

HUUHAA!! Lippu tuli kun tulikin tilatuksi West Ham -otteluun, josta tulee varmaankin surkean elämän highlight..

Mutta kysymys Ryanairista, jolta tilasin lentoliput. Eli maksoin luottokortilla ja siellä sanottiin, että joku varmistus vielä 1-3 päivää ennen lentoa pitää vielä tehdä?? Ja tulevatko liput postista vai pitääkö ne lunastaa jostain lentokentän läheltä..?

Saat Ryanairilta vahvistuksen sahkopostiisi (siina on varausnumerosi = lentolippusi) eli tulosta ko. paperi mukaasi varmuuden vuoksi?

Lennatko muuten Lontooseen vai Dubliniin Tampereelta?

Missa mahtaa olla istupaikkasi OT:lla? Itsella on lippu seuraavaan: Section: NW3434 North West Quadrant Tier 2, eli Stretford Endin vieressa...:)

Saat Ryanairilta vahvistuksen sahkopostiisi (siina on varausnumerosi = lentolippusi) eli tulosta ko. paperi mukaasi varmuuden vuoksi?

Lennatko muuten Lontooseen vai Dubliniin Tampereelta?

Missa mahtaa olla istupaikkasi OT:lla? Itsella on lippu seuraavaan: Section: NW3434 North West Quadrant Tier 2, eli Stretford Endin vieressa...:)

Kiitokset tästä itseasiassa lennetään Bremenin kautta perjantaina Lontooseen... Lipusta ei vielä tietoa lähettävät sen suoraan hotelliin..