Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Heippa,

Itse olisi tarkoitus lähteä Manseen katsomaan ManU - Aston Villa 29.3. Pitäisi isäukko viedä viiskymppisiä viettämään sinne. Olisi pari kyssäriä tuosta lippujen hankkimisesta.

Eli, pystyykö tuolta Ticket Exchange/viagogo:sta hommaamaan One United-jäsenyydellä kaksi lippua? Meinaan, kun jotkut siellä myyvät vierekkäisiä paikkoja (Quantity: 2). Vai onko vaan kokeiltava onnea ballotista että saisi lipun ja toisen sitten sieltä viagogosta? Entäs onko mahdollista saada vierekkäiset paikat tällä tavalla?

Ja onkos täällä mitään suosituksia hotelleiden suhteen?

Hmm.. siinä taisi olla ne tärkeimmät. :)

Edit: Siis, Kuituhan tuossa sanoi että 1 lippu per jäsenyys. Eli jos joku myy vierekkäisiä paikkoja viagogossa, ei niistä voi ostaa kuin toisen?

Mites noihin matseihin sitten saa enemmän kuin yhden lipun, ellei turvaudu mustaan pörssiin tai joihinkin matkatoimiston tsiljoonan maksaviin lippuihin?

Tässä yksi tapa.

Roiku täällä foorumilla.Kirjoittele rehellisiä mielipiteitä ,saat arvostusta muilta manu miehiltä.Liity suomen manukannattajiin ja tutustu heihin.Kun jonkin aikaa on kulunut niin muutamilta virallisilta jäseniltä voit tiedustella noita lippuja.

Toi aika homma sen takia että en ainakaan minä alkaisi kenellekkään tuntemattomalle hommaamaan midn lippuja , varsinkaan kun postauksia on 2.

Vaikka muuten aika rauhanmakkara ja muutenkin mukava mies olen , bahahaha:teeth:

Tässä yksi tapa.

Roiku täällä foorumilla.Kirjoittele rehellisiä mielipiteitä ,saat arvostusta muilta manu miehiltä.Liity suomen manukannattajiin ja tutustu heihin.Kun jonkin aikaa on kulunut niin muutamilta virallisilta jäseniltä voit tiedustella noita lippuja.

Toi aika homma sen takia että en ainakaan minä alkaisi kenellekkään tuntemattomalle hommaamaan midn lippuja , varsinkaan kun postauksia on 2.

Vaikka muuten aika rauhanmakkara ja muutenkin mukava mies olen , bahahaha:teeth:

En sanoisi "rauhanmakkaraksi" kun ManU puolelle tulet riekkumaan, ei pahalla.

Varmasti joku tuosta enempi osaa kertoa, mutta en ainakaan itse tähän hätään osaa sanoa, riippuu vähän mitä lippua on nyt hakemassa?

Selaile vielä tämäkin topicci hyvin läpi, voihan se olla että asiaan löytyy vastaus kun monta sivua löytyy tekstiä.

Kyllä täällä paitsion foorumeilla on tullut "roikuttua" jonkun vuoden verran, mutta ei ole tullut rekisteröityä tänne aikasemmin laiska kun olen.

Mutta joo, en tässä nyt ole tinkimässä kenenkään tunnareita jne. vaan haluaisin tietää vain nuo mahdollisuudet ostaa enemmän kuin yksi lippu virallisia teitä. :-)

Onkos kukaan muuten ollut suoraan yhteydessä ManU:n lipputoimistoon, tai johonki staffiin siellä ja kysellyt lippuja sitä kautta? Olen tuon duunikaverin kanssa käynyt katsomassa Valencian (?!) matseja tällä tapaa. Tottakai on varmasti enemmän kiven alla kunnon jengin liput. ;)

Edit: Juu, noita aikaisempia postauksia nyt kun tarkemmin tutkin niin näköjään on keinot aika vähissä saada jäsenyydellä enemmän kuin yhden lipun. Kai sitä pitää painostaa faija ottamaan itsellensä jäsenyys. :-)

Noniin, kiitos ja anteeksi. Eiköhän tämä tästä.

Jeps eli tosiaan Viagogosta saa yhden lipun per jäsenyys, mutta Viagogossa pystyy linkittämään jäsenyyksiä toisiinsa, jolloin yksi jäsen voi ostaa lippuja myös toisille jäsenille.

Kaverin kanssa kun mennään Birmingham peliä, niin hommasimme lippumme Viagogon kautta, jotta saimme hommattua vierekkäiset paikat.

Mitäs tuolla Viagogossa tarkottaa, ku lukee

Row: EE? Ja mitkä on mahdollisuudet, että sieltä liput saa? Pitäiskö olla valppaana heti ku liput sinne tulee myyntiin ja mistä tietää millon ne tulee myyntiin? Kattelin tossa, että Newcastle-peliin oli enää 1 lippu jäljellä eli ilmeisesti liput menee kuin kuumille kiville. Vai oonko käsittänyt jotain väärin?

Jos lippuja lähtee etsimään, eikä rahaa liikaa ole, kannattaako toi Viagogon kautta toimiminen oikeesti? Vai ottaako yhteyttä Suomen matkatoimistoon ja sieltä valmiin pakettimatkan?

Onko esim. helppo saada lentoja ja asumista hoitumaan, jos lipun viime tipassa saisi haltuun? Ilmeisesti RyanAir ei enää lennä Manchesteriin? Mikä on halvin ja helpoin tapa? Itse jollain tavalla järkätty vai SMTn kautta? Voikos muuten SMTn kautta jo nyt varata lipun esim. johonkin kauden viimeisiin peleihin, vaikka otteluiden alkamisajat ja todennäköisesti päivämäärätkin ovat väärin. (kaikissa kun on vielä lauantai klo 17) Hoitaako SMT kaikki mahdolliset muutokset lennoissa, asumisessa ja lippuasioissa kuntoon vai miten on?

Kiitos vastauksista!

Voikos muuten SMTn kautta jo nyt varata lipun esim. johonkin kauden viimeisiin peleihin, vaikka otteluiden alkamisajat ja todennäköisesti päivämäärätkin ovat väärin. (kaikissa kun on vielä lauantai klo 17) Hoitaako SMT kaikki mahdolliset muutokset lennoissa, asumisessa ja lippuasioissa kuntoon vai miten on?

Olin yhteydessä SMT:en tuossa ylempänä ketjua kun kyselin tuosta villa-matsista, niin pistän linkin heidän sopimusehtoihin jos auttaa.

Muuten, kaksi matsilippua ja kahden yön majoitus kolmen tähden hotellissa maksaa SMT:n kautta 445e per nokka peliin ManU - Aston Villa. Ihan vaan kuriositeettina. :blink:

Muuten, kaksi matsilippua ja kahden yön majoitus kolmen tähden hotellissa maksaa SMT:n kautta 445e per nokka peliin ManU - Aston Villa. Ihan vaan kuriositeettina. :blink:

Itse olen mahdollisesti lähdössä kyseiseen peliin...Ei paha hinta. Onko tietoa missä osassa katsomoa paikat sijaitsee? Ja mikä hotelli?

Voisin melkein tuolla hinnalla lähteä SMT:n kautta peliin.

Tässä otteita SMT:n lähettämästä emailista:

"Kiitos tarjouspyynnöstäsi koskien hotelli-lippupakettia Manchester United -

Aston Villa 29.3. peliin.

Tarjoan teille seuraavassa ns Pronssi-pakettia, mikä on edullisin ja

tarkoittaa että hotelli on 3-tähden ja liput ovat stadionin pitkältä

sivulta ylhäältä. Vaihtoehtona on myös Hopea- ja Kulta-paketteja. Niissä

hotelli on toinen ja liput paremmalta paikalta."

"Majoitus: Premier Travel Inn, Bishopsgate, 7-11 Lower Mosley Street,

Manchester

Kyseinen hotelli on agenttimme yhteistyökumppani futispaketeissa.

Hotelli ja liput myydään vain paketteina, joten sen vuoksi hotelli on aina

jokin tietty hotelli."

Siis elikkä tuohon hintaan ei sisälly lentoja ollenkaan. Pelkästään majoitus ja liput.

"Majoitus: Premier Travel Inn, Bishopsgate, 7-11 Lower Mosley Street,

Manchester

Kyseinen hotelli on agenttimme yhteistyökumppani futispaketeissa.

Hotelli ja liput myydään vain paketteina, joten sen vuoksi hotelli on aina

jokin tietty hotelli."

Itse olin juuri tuossa hotellissa ja sen sijainti oli todella hyvä.. tosin vieressä on 5 tähden hotelli, jonne voi haluta..

Siis elikkä tuohon hintaan ei sisälly lentoja ollenkaan. Pelkästään majoitus ja liput.

RyanAirilla Bremenin kautta Lontooseen, josta junalla Manchesteriin on halvin mahdollinen reissu(itsellä n.110e).. Voit saada myös suoran lennon TRE-LON suht halvalla kaikki riippuu vain lähtöpäivästä..

Omat kustannukseni Birmingham -peliin oli about seuraavat:

- Lennot 250€ Finnairilla

- Matsilippu 60€

- Hotelli 3 yötä 110€ (kaverin kanssa samassa huoneessa)

Eli mitäs tuo nyt tekee yhteensä sellaiset 420€.

Muista kuluista ei sitten puhutakaan....:)

Tälläisen mestan löysin kuin Event-travel joka tarjoaa vähän halvemmalla noita matkoja kuin SMT.

Kyllä ihan periaatteesta aion jotenkin hommata liput muuta kuin matkatoimistojen kautta, vaikka sitten viimeisenä vaihtoehtona touteilta. Luultavasti siihen päädytään. Prkl, nyt kun vähän enemmän tutkinut tilannetta niin ei voi muuta sanoa kuin että aika hanurista kun että myydään suurin osa paikoista matkatoimistoille sekä muille firmoille, jotka voivat sitten ottaa tripla-hinnat asiakkailta.

Ehkä vähän offtopicia, sorry. :drunk1:

Omat kustannukseni Birmingham -peliin oli about seuraavat:

- Lennot 250€ Finnairilla

- Matsilippu 60€

- Hotelli 3 yötä 110€ (kaverin kanssa samassa huoneessa)

Eli mitäs tuo nyt tekee yhteensä sellaiset 420€.

Muista kuluista ei sitten puhutakaan....:)

Kuinkas hyviltä paikoilta nuo paikat ovat? Kyllä tuolla hinnalla kelpaisi lähteä.

Kuinkas hyviltä paikoilta nuo paikat ovat? Kyllä tuolla hinnalla kelpaisi lähteä.

Istumapaikat oli mitä loistavimmat (Stretford End) West Stand Tier 2 rivillä 10.Paikat ostettiin Viagogosta, joten niihin pystyttiin vaikuttamaan itse..:)

http://img215.imageshack.us/img215/2453/img0074fq1.jpg

Oma toimireissu siis. Jos ei ole jäsenyyttä, niin siitä tulee lisähintaa, mutta toisaalta koska jäsenyys on ostettu jo heinäkuussa niin sitä ei voi laskea tähän hintaan..:)

Uutta reissua taas suunnittelemassa, ja kun tutkiskelin tuolta noita lippujen saatavuuksia, niin vähän on muuttunut koko sivusto sitten viime matkan. Eli osaako joku sanoa, mitä tuo Posted Image(fanzone) tarkoittaa? Paikkaa auringossa eli Stretfrod endissä?

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={7F2F7A6A-588F-4F02-ADC0-1D8462EE4ADD}

EDIT: Niin, ja perinteiseen tapaan, hotelleja saa suositella ;) majoitussuunnitelma lyhykäisyydessään: Halpa, läheltä keskustaa, 1 huone, 2 sänkyä, 3 yötä.

Viime reissun 10 hengen seka-dormroom on jo nähty :D. samasta hostelista kurkkasin jo private-huoneiden hintoja, ja tuntuvat ottavan hotellihintoja, joten mielummin sitä ottaa sen oikean hotellin siinä tapauksessa.

Uutta reissua taas suunnittelemassa, ja kun tutkiskelin tuolta noita lippujen saatavuuksia, niin vähän on muuttunut koko sivusto sitten viime matkan. Eli osaako joku sanoa, mitä tuo Posted Image(fanzone) tarkoittaa? Paikkaa auringossa eli Stretfrod endissä?

Selvittelin samaa asiaa viime vuonna kun suunnittelin matkaa.. Ikävä kyllä Fanzone ei tarkoita paikkaa auringossa, vaan seuraavaa:

THE FANZONE @ OLD TRAFFORD

The Fanzone is a great place to meet and talk football pre- and post-match with your fellow Reds. Located on Car Park N1, the marquee is just yards away from the North Stand turnstiles.

The Fanzone's facilities include:

* Self service restaurant

* A dedicated bar (with draft Budweiser at £2 per pint plus other drinks at pub prices)

* Guest appearance (eg former player etc)

* Giant TV Screens for matches on SKY

* Betting areas

* Seating areas

* Merchandise stores

* Free entry post match

* Additional activity on a match by match basis (eg Century FM's Legends)

Se on siis ilmeisesti jonkinlainen extrapalvelu, joka maksetaan varsinaisen lipun hinnan lisäksi. Pääsee dokaamaan muiden fanien kanssa jollekin erityisalueelle (vrt. vip-tilat, muttei varmaan ihan kuitenkaan jos kahdella punnalla pääsee:lol: ).

Vai tollasta. No, eipä kiinnosta tippaakaan, Bishop's Blaize kun on kulman takana. :blink:

Onpas muuten lentoliput kallistunut aivan homona :moan: Viimeksi blue1:lla maksoin menopaluusta n. 200€, mutta nyt pyytävät 350 euroa. Kellään tietoa, tuleeko hinnat rankastikin alaspäin, kun varaa myöhemmin, vai pyytääkö ne tollasia hintoja nykyään aina?

Finskillä TKU-HKI-MAN , MAN-HKI-TKU 310€, joten parikymppiä vähemmän siellä. Ryanairin Stansted-helvetti maksaa toki vähemmän, mutta jos lasken mukaan junaliput TKU-TRE, LON-MAN, MAN-LON, TRE-TKU, niin kalliiksi sekin taitaa tulla.

EDIT: Ryanairilla hinta näköjään vain 127€. Tarkemman tutkiskelun jälkeen selvisi että kellonaikojen sovittaminen menee mahdottomaksi, kun lennot ovat perillä molemmissa päissä keskiyön tienoilla, eikä tampereelta näköjään pääse tuohon aikaan turkuun junalla eikä bussilla.

Noh, jos nyt jostain löytyisi edes 250euron menopaluulennot, turusta, ja ihmisten aikaan. :D täytyy jatkaa etsimistä.

Pienellä Saksan ja Italian kielen osaamisella "selvitin", että Ryanair aloittaa Bremen - Manchester -reitin 1.4.2008 ja Milan - Manchester 10.4 2008.. todellakin kannattaa käyttää Ryanairia, eikä antaa periksi Finnairin CEO-hinnoille, vaikkakin joutuisi kiertämään jonkun muun kohteen kautta..

Tälläisen sivun löysin googlettamalla, ja esim. 28.3 meno 30.3 paluu (Aston VIlla-matsi) maksaisi Finnairilla 285e.

Aina helpompaa lentää suoraan, ja varmasti loppupeleissä halvempaakin.

Itse olen tuolloin menossa peliin jos vain lipun saan. Kyseisen hinnan lennoista joutuu tällä hetkellä pulittaa. Voi olla, että Finnairilta tulee tarjous maaliskuulle. Viime vuonna tarjous oli Hki-Man-Hki 149e ja nyt kun olen tarjouksia seurannut niin välillä on päässyt hintaa 199e.

Itse olen tuolloin menossa peliin jos vain lipun saan. Kyseisen hinnan lennoista joutuu tällä hetkellä pulittaa. Voi olla, että Finnairilta tulee tarjous maaliskuulle. Viime vuonna tarjous oli Hki-Man-Hki 149e ja nyt kun olen tarjouksia seurannut niin välillä on päässyt hintaa 199e.

Niin, lennot TAVALLISESTI on halvempia, mitä aikaisemmin ne varaa, mutta Finskillä on ollut hyviä tarjouksia. Sattuuko ne osumaan Manchesteriin, on pelkkää lottoamista :( Itse yritän ISOA matsia, eli Arsua vastaan ;) Huhtikuun 12.päivähän sen PITÄS olla, mutta eiköhän se siirry sunnuntaille, tai ainakin aikaisemmaksi. Siksi matkasuunnitelmat vielä auki...

Kysyisinpä tämmöistä asiaa, että minkälaiset paikat OldTraffordilla on "business puolelle" eli siis missä sijaitsee mahdolliset sponsoripaikat. Isällä on Lontoossa yksi entisen työpaikkansa "agentti", joka sanoi, että hänelle on suhteita johonkin firmaan jonka kautta saisi liput mahdollisesti peleihin. Onko siis OldTraffordilla joku tietty paikka missä nämä paikat voisivat sijaita, vai onko ne vaan siellä täällä. Olisi kumminkin tärkeätä, että pääsisi mahdollisimman hyvin maistelemaan ottelun tunnelmaa, koska ei sitä OT:lle joka päivä päästä.

Jos paikat on "business"-paikoille, niin sijainniltaan ne ovat loistavia (ainakin ne jotka tiedän), eli suoraan keskiympyrän yläpuolella ja SAF:in päällä. Näkymä on loistava, mutta tunnelma suxs. Juuri niitä "prawn sandwiches"-paikkoja, joista Keano aikanaan kommentoi. Jos haluaa tunnelmaa stadikalta, niin ei ole parhaita paikkoja. Tunnelma, meteli ja fiilis.. Silloin pitää olla Stretford endin nurkilla ;)