Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Jos paikat on "business"-paikoille, niin sijainniltaan ne ovat loistavia (ainakin ne jotka tiedän), eli suoraan keskiympyrän yläpuolella ja SAF:in päällä. Näkymä on loistava, mutta tunnelma suxs. Juuri niitä "prawn sandwiches"-paikkoja, joista Keano aikanaan kommentoi. Jos haluaa tunnelmaa stadikalta, niin ei ole parhaita paikkoja. Tunnelma, meteli ja fiilis.. Silloin pitää olla Stretford endin nurkilla ;)

Tätä juuri hain. Taitaa vaan olla, että tämä on ainut mahdollisuus jos haluat enemmän lippuja samaan otteluun halvalla. Suomenamatkatoimiston kauttahan noita sais, mutta nyt kumminkin täytyis maksaa vain lipunhinta (ei välttämättä sitäkään), lento ja junaliput (lontoo-manchester-lontoo). Yöpyminen onnistuisi tämän agentin tiloissa. Toivottovasti tämä nyt onnistuu, mutta menee kumminkin ensi syksyyn.

Kymysys, jos joku osaisi täällä neuvoa. Ostin itselleni loppukaudeksi OneUnited-jäsenyyden ja olen yrittäny tehdä ManUn sivuilla lippuhakemuksen Lyon ja Bolton peleihin. Kuitenkin saan, nimeni ja membership-numeroni syötettyä, silti viestin: Applicant 1 does not qualify for this fixture. Olenko kämmänyt, jossain vai miksi yritykseni eivät mene läpi, kun OneUnited-jäsenyys on kuitenkin jo maksettu.

Varmistuksena vielä, että viagogossahan ei taideta myydä lippuja vieraspeleihin...vai?

Mahdoitko millon ostaa tuon jäsenyyden? Siinä menee "joitain" päiviä tai peräti viikko ennen kuin jäsenyys toimii oikein. Laita postia membership toimistoon, jos on kiire...:)

Joup, vieraspeleihin ei oo kyllä ainakaan ennen saanut lippuja viagogosta..:) Kyseessä kuitenkin ticket exchange, joten lienee utopiaa myös tulevaisuudessa...

Mitenkä toi lippujen hommaaminen Viagogosta oikeen toimii? Saako sieltä lippuja vain jos peli on loppuunmyyty muualla? Aattelin mennä kattomaan F.A. Cupin ManU-Arsenal -vääntöä, mutta miten pitäisi toimia? Pitääkö ensin vaan yrittää siinä arvonnassa vai voinko suoraan odotella, että lippuja tulee myyntiin Viagogoon ja ostaa sitten sieltä?

(Meinaan vaan että jos peliä ei myydäkään loppuun ja kaikki halukkaat saavat lipun arvonnasta, ja minä raukka odottelen Viagogossa, vaikka sinne liput eivät ikinä tule myyntiin...)

Nyt näköjään on Viagogossa myynnissä jo Bolton otteluun lippuja, vaikka jostain kumma syystä City-peliin ei pysty ostamaan... Ja Arsenal-peli on kokonaan pois Viagogon sivuilta? MIKSI IHMEESSÄ? Onko siis pakko vaan turvautua siihen arvontaan? (Tosin siinä arvonnassahan ne taitaa lähettää liput ihan kotiin, eli ei ne taida ehtiä ennen peliä Suomeen asti...?) AUTTAKAA!

Mitenkä toi lippujen hommaaminen Viagogosta oikeen toimii? Saako sieltä lippuja vain jos peli on loppuunmyyty muualla?

Jospa tähän nyt joku vastaisi. Nyt kun tuo Bolton-ottelu siirtyi, olisi tarkoitus mennä katsomaan Pompey matsi ensi vklp. Liput kuitenkin hommaamatta, kun tässä nyt on ollut erinäistä sähellystä...

Eli siis, liittyykö Viagogosta hommaamiseen mitään arvontajuttuja? Toiseksi, jos Quantity-kohdassa lukee2, tarkoittaako se, että voi ostaa yhdellä jäsenyydellä siitä kohdasta 2 lippua? Miksi muuten Quantity(tms) kohdassa niin lukisi se 2?

Voinut mennä jotain asioita tästä topicista täysin ohi, mutta olisi kiva jos vastauksia tulisi mahd. nopeasti...

AUTTAKAA!

E: heikolta näyttää, poltan koko vitun old traffordin

Vaikka en olekaan käynyt OT:lla vielä(kään), pläräsin tuota helppiä/viagogoa ja sieltä löyty jotain, elikkä:

Mitenkä toi lippujen hommaaminen Viagogosta oikeen toimii? Saako sieltä lippuja vain jos peli on loppuunmyyty muualla?

Unfortunately tickets cannot be purchased until Manchester United confirms that the match has sold out.

Eli siis, liittyykö Viagogosta hommaamiseen mitään arvontajuttuja?

Only season ticket holders can sell their tickets and only One United members and season ticket holders can buy tickets.

Eli ei liity arvontaa.

Toiseksi, jos Quantity-kohdassa lukee2, tarkoittaako se, että voi ostaa yhdellä jäsenyydellä siitä kohdasta 2 lippua?

Only ONE ticket can be purchased per member/Season Ticket holder per match

Toivottavasti oli apua. Kaikki nuo löytyy ticket exchangesta tarkemmin.

Eli siis, liittyykö Viagogosta hommaamiseen mitään arvontajuttuja? Toiseksi, jos Quantity-kohdassa lukee2, tarkoittaako se, että voi ostaa yhdellä jäsenyydellä siitä kohdasta 2 lippua? Miksi muuten Quantity(tms) kohdassa niin lukisi se 2?

Tuo 2 tarkoittaa sitä, että voit ostaa 2 lippua kerralla, jos olet linkittänyt jonkun toisen memberin jäsennumeron omaan profiiliisi. Eli voit ostaa toiselle jäsenenä olevalle kaverille lipun samaan aikaan kuin omasi (ja mitä luultavammin kyseessä on vierekkäiset paikat).

Toivottavasti ei tullut liian myöhään ja ymmärrät jotain tuosta sepostuksestani..

Kaverin kanssa on suunnitteilla mennä katsomaan joko Villa, Arsenal tai West Ham matsi.

Matkapaketteja emme huoli, koska hinta on aivan liian kova.

Kysymys kuuluukin, että mitä muita tapoja kuin jäsenyys on hankkia liput Englannin sisällä? Kaverin sisko kun asuu Englannissa, joten hän voisi ne meille sieltä käsin hankkia.

One United jäsenyys on toki vaihtoehto, mutta onko siis mitään muita vaihtoehtoja hankkia liput nimenomaan Englannissa.

Arsenal peliin nyt varmaan joutuisi joka tapauksessa toki turvautumaan jäsenyyteen.

Kysymys kuuluukin, että mitä muita tapoja kuin jäsenyys on hankkia liput Englannin sisällä.

Rahallahan saa tässä maailmassa kuulemma kaikkea muuta kuin rakkautta (tai kai saa sitäkin, maksettua sellaista ;)) Heh. Eli lippuja saa monen websivuston kautta, mutta hinnat ovat silloin taivaissa (jolloin yllättäen pakettimatka voi tulla halvemmaksi). Eli jäsenyys on käytännössä ainoa järkevä tapa saada liput edullisesti. Googlettamalla löydät hintoja...

Mulla on kahden "toutin" puhelinnumerot, joiden kautta saa lippuja. Tosin hinnat vaihtelevat ottelusta ja päivänsäästäkin (siis kysynnästä) riippuen.

Viime kaudella en saanut hommattua West Ham-peliin toutien kautta kavereille lippuja... Ja varmaankin tuo One United -jäsenyys + lippu tulee yhteensä halvemmaksi vaihtoehdoksi.

Mikähän lie ongelma tuossa One United rekisteröinnissä ManU:n sivuilla. Kun klikkaa One United jäsenyyden kohdalla "Join now" tulee sivu jossa lukee vain "welcome to ticketing & membership services" ja "continue" laatikko, jota painamalla sivu ohjautuu takaisin etusivulle.

Onko rekisteröityminen vain pois päältä vai tekeekö ihminen koneen ääressä jotain väärin?

Ystäväisemme Tomba on siis saanut liput huomiseen ManU - Pompey matsiin. Hänen lippunsa on kuulemma South Standissa ja rivillä EE. Mikä ihme on tuo rivi EE? Tästä kartasta katselin ja ei siellä sellaista ole. Osaisiko joku kertoa mitä tämä sitten oikein tarkoittaa? Tomba tarvitsee apua. :mrgreen:

E: Probleemi taisikin tulla jo selväksi. Sehän oli kuulemma tuo sth 122, jossa paikat ovat ja siellä kaiketi sijaitsee rivi EE.

Itse olen istunut South Standissa rivillä DD... Kyseessä on siis South Stand lower level. Eli kyseessä lienee viidennen rivin paikka. Elikkäs oikeastaan kentän tasolla näyttää Tomban liput olevan...

Tämä tieto perustuu muistiini.. :)

Itse olen istunut South Standissa rivillä DD... Kyseessä on siis South Stand lower level. Eli kyseessä lienee viidennen rivin paikka. Elikkäs oikeastaan kentän tasolla näyttää Tomban liput olevan...

Tomba luottaa muistiisi ;)

Kaiken kaikkiaan tuntuu tämä asia nyt olevan perinpohjin selvä, kun hieman tutkiskeli. Tomba lähetti terveisiä tänne foralle vielä...:dielaughing:

Mikähän lie ongelma tuossa One United rekisteröinnissä ManU:n sivuilla. Kun klikkaa One United jäsenyyden kohdalla "Join now" tulee sivu jossa lukee vain "welcome to ticketing & membership services" ja "continue" laatikko, jota painamalla sivu ohjautuu takaisin etusivulle.

Onko rekisteröityminen vain pois päältä vai tekeekö ihminen koneen ääressä jotain väärin?

Itse huomasin juuri äsken, että en pysty kirjautumaan sisään tuonne, joten jotakin häikkää jossakin kai sitten on.

Itse huomasin juuri äsken, että en pysty kirjautumaan sisään tuonne, joten jotakin häikkää jossakin kai sitten on.[/quote:1fie1f9p]

Itseasiassa tuo on ollu 'rikki' jo monta kuukautta. Olen kysellytkin tuota "manulta", ja vastaus on ollut vaan että on jotain ongelmia palvelun kanssa ja tässä on puhelinnumero lipputoimistoon. :lol:

Katsotaan jos vaikka ensi kaudeksi saisivat tuon toimimaan. Voisi tuon jäsenyydenkin vihdoinkin hommata.

Muistihan toimi varsin hyvin!

Pari kuvaa paikoilta:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Vikan kuvan järjestyksenvalvojalle :thumbsup1:

Itseasiassa tuo on ollu 'rikki' jo monta kuukautta. Olen kysellytkin tuota "manulta", ja vastaus on ollut vaan että on jotain ongelmia palvelun kanssa ja tässä on puhelinnumero lipputoimistoon. :lol:

Katsotaan jos vaikka ensi kaudeksi saisivat tuon toimimaan. Voisi tuon jäsenyydenkin vihdoinkin hommata.

Meikäläinen on kanssa yrittänyt viime joulukuusta lähtien netin kautta liittymistä, ei ole onnistunut. Ajattelin kanssa yrittää ensi syksynä seuraavan kerran, kun en tänä keväänä enää paikanpäälle kerkeä.

Meikäläinen on kanssa yrittänyt viime joulukuusta lähtien netin kautta liittymistä, ei ole onnistunut. Ajattelin kanssa yrittää ensi syksynä seuraavan kerran, kun en tänä keväänä enää paikanpäälle kerkeä.

toi on sinäänsä hassu asia, sillä minulla jäsenyyden uusiminen on onnistunut jo monta vuotta netin kautta. Oletteko kokeillut sekä firefoxilla että firefoxilla+ie tabilla ;)

toi on sinäänsä hassu asia, sillä minulla jäsenyyden uusiminen on onnistunut jo monta vuotta netin kautta. Oletteko kokeillut sekä firefoxilla että firefoxilla+ie tabilla ;)

Olen kokeillut Firefoxilla, IE:llä, Operalla ja vähemmän tuntemattomalla Galeonilla sekä Windowsissa että Linuxissa tuloksetta.

Mua ei selvästi kelpuuteta jäseneksi. :brokenheart:

Luulin kanssa alussa että johtunee selaimesta, kotona firefoxilla ja sitten töissä oon yrittänyt IE:llä. samalla tavalla käyttäytyy.

Olen menossa Villa peliä katsomaan ja muutama asia vielä askarruttaa. Kannattaako OT:lle suunnata lippua lippuluukulta noutamaan jo 3 tuntia ennen peliä ja kuinka paljon ennen pelin alkua kannattajat pääsevät sisälle?

Itse hankin One United jäsenyyden tammikuussa ja se onnistui netin kautta ihan OK.

Kannattaako OT:lle suunnata lippua lippuluukulta noutamaan jo 3 tuntia ennen peliä ja kuinka paljon ennen pelin alkua kannattajat pääsevät sisälle?

Kannattaa ehdottomasti, jotta välttää turhan jonotuksen.

Itse menen aina pörräilemään OT:n ympäristöön 3-4 tuntia ennen peliä..:)

Mulla ei ole mitään käsitystä kuinka aikaisin ennen kick offia pääsee sisään, kun yleensä tulee mentyä 15-20 minuuttia ennen peliä..

Kannattaa ehdottomasti, jotta välttää turhan jonotuksen.

Itse menen aina pörräilemään OT:n ympäristöön 3-4 tuntia ennen peliä..:)

Mulla ei ole mitään käsitystä kuinka aikaisin ennen kick offia pääsee sisään, kun yleensä tulee mentyä 15-20 minuuttia ennen peliä..

Itsellä sellainen fiilis että 1h ennen pääsee vasta sisälle. Parasta antia ennen peliä on kyllä ensin käydä hakemassa tunnelmaa trafford-pubista ja sitten mennä seuraamaan lämmittelyä traffordille. Hauska katsella kun esim. Ronaldo & Rooney tekee kivoja temppuja ja parasta antia on kun esim. W.Brown yrittää niitä perässä :mrgreen:

Pelin jälkeen luonnollisesti Bishop's Blazeen laulamaan voitonlauluja!