Jump to content
Sign in to follow this  
jason

Kysymyksiä OT:lla käyneille ja yleisesti matsilipuista

Recommended Posts

Oon menossa parin kaverin kans helmikuussa kattoon joko Blackburn tai Pompay peliä, ei ketään muita täältä satu oleen lähössä samaan aikaa?

Tuonne Blackburn peliin olisi tarkoitus mennä, jos vaan saadaan liput hommattua. Mistä löytyisi halvimmalla??

Itse ainakin aion yrittää saada lipun kotisivujen kautta http://www.manutd.com. Liput tulevat sinne myyntiin(arvontaan) 9.1. Silloin pitää toki olla One United member n.30£ vuosi, mutta sitäkautta lipun saanee suhtkoht huokeesti 25-64£. Itsellä ainakin on sellainen käsitys että kun noita lippuja välikäsien kautta alkaa hankkiin niin hinta nousee jopa pariinsataan euroon. Joku paremmin tietävä valaiskoon asiaa vielä tarkemmin jos tietoa löytyy.

Itse ainakin aion yrittää saada lipun kotisivujen kautta http://www.manutd.com. Liput tulevat sinne myyntiin(arvontaan) 9.1. Silloin pitää toki olla One United member n.30£ vuosi, mutta sitäkautta lipun saanee suhtkoht huokeesti 25-64£. Itsellä ainakin on sellainen käsitys että kun noita lippuja välikäsien kautta alkaa hankkiin niin hinta nousee jopa pariinsataan euroon. Joku paremmin tietävä valaiskoon asiaa vielä tarkemmin jos tietoa löytyy.

Pystyykö tuolta virallisilta sivuilta yksi jäsen anomaan useampaakin lippua, jos sen jäsenmaksun maksaa? Tarvisin vähintään 2kpl lippuja tuonne peliin.

Oliko Laapo menossa Blackburn-peliä katsomaan?

Jos itse ja kaverisi on molemmat jäseniä niin toisen jäsen-numeroa hyväksi käyttäen pystyy mielestäni anomaan kahta lippua.

ja kyllä sekä Fulham että Blackburn pelejä olis tarkotus mennä kattoon!

Aamulehden tilaajia hellittiin tänään, kun matkailu-sivulta löytyi sivun mittainen artikkeli Old Trafford:sta. Jutussa oli hyvin käsitelty lippujen hintoja ja yleisesti stadionia, kannattaa vilkaista jos kyseinen lehti kotiin tulee.

Lehden sivuilta myös löytyy pieni videopätkä.

Morjesta pöytään!

Ajattelin ruveta kyselemään onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Unitedin lippujen hommaamisesta(jos se nyt jotenkin on tän viestiketjun elinkaaren aikana muuttunut)? oon suuntaamassa Manchesteriin 25.4 pelattavan Tottenham matsin aikaan ja liput olis kyllä pakko saada, kun ekaa kertaa kaupunkiin eksyy! One united jäsenyys on tarkoitus hommata piakkoin...

Muutama kysymys olisi tässä mielessä eli annanpa palaa(lapsen tasolla nää taitaa olla joten toivottavasti tyhmät kysymykset on myös sallittuja :redface:): Ilmeisesti liput tulee manutd.com sivuilla ilmoitettavana päivänä myyntiin ja kyseiseen otteluun 13.3? http://manutd.viagogo.com/?ns=1 löysin myös kyseisen Unitedin "lippupalvelun", josta ymmärtääkseni pystyy ostamaan loppuunmyytyjen otteluiden lippuja esim. kausikorttilaisilta jne. muilta lipunomistajilta, jotka ei paikalle pääse...onkohan kenelläkään tuosta mitään kokemuksia?

Yritän tässä parhaani mukaan hoitaa tuon lippuasian kuntoon, kun tuli lennot tänään hoidettua...hyvät vinkit on siis enemmän kuin tervetulleita! Jos liput meinaa luisua käsistä niin joutuu varmaan käyttämään viimeisen valttikortin ja pistää paineet lankomiehelle :D

Kiitoksia etukäteen ja luulen että tuun lähiaikoina tonne IRC:n puolelle näitä kysymyksiä pommittelemaan :)

Morjesta pöytään!

Ajattelin ruveta kyselemään onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Unitedin lippujen hommaamisesta(jos se nyt jotenkin on tän viestiketjun elinkaaren aikana muuttunut)? oon suuntaamassa Manchesteriin 25.4 pelattavan Tottenham matsin aikaan ja liput olis kyllä pakko saada, kun ekaa kertaa kaupunkiin eksyy! One united jäsenyys on tarkoitus hommata piakkoin...

Hehee, samaan matsiin ollaan menossa. :smile_ani: Lipunostosta en osaa kyllä neuvoa, tilasin itse valmiin matkan EventTravel-nimisen yrityksen kautta, mihin sisältyy lennot, matsiliput ja hotelli. Tottakai matkalle tuli hintaa melkoisesti, kerta sen hommasi "ulkopuolisen tahon" (=yrityksen) kautta, mutta eipä tarvinnut sen kummempaa esim. lippujen ostossa säätää.

Minulla olisi myös kysyttävää tuosta matkasta. Nämä ei ehkä istu tuohon otsikkoon niin jetsulleen, mutta vastaukia toivoisin. Mitäs paikkoja (museoita, pubeja, ihan mitä vaan) Manchesterista löytyy, missä kannattaa käydä? Stadionin yhteydessä on varmaankin fanikauppa, onko tuotteet samoissa hinnoissa kuin netistä tilattaessa? Äh, en keksi mitään järkevää kysyttävää, mutta jos joku haluaa/viitsii kertoa jotain enemmän tai vähemmän tärkeää niin täällä odottaisi ainakin yksi innokas lukija.

Olin katsomassa tuon lauantaisen (21.2.) Blackburn-pelin paikan päällä. Liput yritin hommata ManUn jäsenyyden ostamalla ja arvontaan osallistumalla, mut mun tuurilla ei onnistanut. Viagogosta löytyi lippuja vielä arvonnan jälkeen ja saatiin pari lippua ostettua ihan hyviltä paikoilta, South Stand-katsomosta pelaajatunnelin vieressä toiselta riviltä (Ronaldo iski vaparimaalin suoraan meidän edestä....). Liput haettiin ennen peliä stadionin vierestä Ticket Exchangesta.

Ennen peliä matkalla Old Traffordilta Bishop Blaizeen (muutama sata metriä) meille yritti viisi mustan pörssin kauppiasta eli toutia kaupata lippujaan, kaksi huuti aika kovaan ääneen, kolme käveli rinnalle ja kysyi hiljaa tarvitaanko lippuja. Se voi olla se viimenen oljenkorsi.

Old Traffordin Megastoresta saa kaikkea mahdollista ManU-tavaraa ostettua, kannattaa varoa ettei innostu liikaa, nyt sieltä löytyi alennuksessakin olevaa tavaraa. Ainut pettymys siellä oli, ettei ainakaan punaiseen paitaan löytynyt läheskään kaikkien pelaajien numeroita ja nimiä (valkoiset painatukset) vaan kaikki suosituimmat oli loppu, mm Giggs, Scholes, Rooney...

Ehdoton paikka ennen peliä on Bishop Blaize. Itse menin sinne lauantaina siinä yhdentoista aikoihin ja se alkoi jo sillon täyttyä. 5-6h ennen peliä siellä laulettiin jo kannatuslauluja, ehdottomasti kokemisen arvoinen tunnelma! Ja sieltä saatiin myös koko reissun parasta ruokaa sunnuntaina (ellei pikaruokaa lasketa...) .

HOX! Sisään pääsee vain ottelulipulla pelipäivinä, ellei mene ihan aamusta sisään. Nytkin lippuja alettiin kysellä klo 12 kun peli alkoi 17.30, mekin jouduttiin liput näyttämään vaikka käytiin välillä vaan ulkona syömässä.

Muutenkin Manchesterissa on paljon paikkoja missä kannattaa käydä, mm Arndale-ostoskeskus ihan keskustassa (ostoshelvetti...), melkein vieressä yöelämän keskus The Printworks, Chinatown keskustassa, Salfordissa on The Lowry eli taidekeskus+kauppakeskus(tai jotain...) ja sotamuseo löytyy melkein siitä vierestä ja vaikka mitä muutakin siellä on. Ei muuta kuin pyörimään ympäri kaupunkia, siellä on paljon nähtävää.

Kannattaa sitten käydä pikkupubeissa, joista löytyy se perinteinen brittiläinen pub-tunnelma ja yleensä niissä väkikin on sellaista, joiden kanssa pääsee helposti juttuun. Ja pubissa kannattaa tilata englantilainen aamiainen, se se vasta herkkua on!:lick:

Samaan aikaan siellä oli foorumisteista myös Laapo, jonka reissu oli vähän pitempi, sieltä voisi tietoa löytyä enemmänkin.

Tunnelmia..

Miekin kyllä varottelen tuosta Unitedin Megastoresta.. Sinne jää koukkuun, ps. kokemusta on. Mutta kyl siel pitää silti aina käydä. Kyllä se Bishlop Place on varmasti paikka. Mie menin kolme tuntia ennen ottelua, niin olin hirvittävät jonot, joten päätin passata, mutta siinä vieressä, vähän niin kuin vastapäätä vasemmalla oli myös hyvä pubi. Ja se minkä huomasin niin halvemmat hinnat kuin Suomessa. Ja ihmiset niin paljon erilaisia. Vaikka olin yksin, niin heti eräs kolmikko alkoi juttelemaan ja kyselemään pelistä. Ja myös se pubi oli muuten täynnä jo silloin, mutta onneksi pääsin sisään ilman jonotusta, mutta kun lähdin tuntia ennen sieltä pois niin silloin oli jo jonoa. Sieläkin oli kyllä tunnelmaa riittävästi ja laulu raikui.

Itse Manchesteria ehdin käydä vähän katsomassa sunnuntaina. (Olin siis Blackburn pelissä). Ihan mahtava paikka, sinne voisi mennä asumaan. Ihanaa seutua (kuljin tunnin bussi matkan lentokenttä hotellista - manchesterin keskustaan, koska juna ei ollut käytössä), niin oli mahtavaa mennä läpi pikkukylien. Ihanaa seutua ja sitten se keskusta (piccadilly), niin on hienoa "seutua" ja ihmiset sielä ovat todella kohteliaita. Siellä voisi oikeasti joskus asua.

Ja tiedoksi niille, jotka eivät ole vielä käyneet Old Traffordilla, niin voi teitä.. kyllä se on niin mahtavaa kun 70 000 ihmistä huutaa ja laulaa, kylmät väreet tulee pitkin selkää, ja sitten kun on vielä tiukka peli ja kaikki jännittää, ja sit voitetaan niin wau..

Mutta sitten on pakko yhtä asiaa kritisoida. Se pois lähteminen sieltä, koska suurin osa menee metrolla pois ja sielä oli silloin älyttömän pitkät jonot ja sitten kävi vielä niin huono tuuri että siinä oli kerran 20minuuttia kun metroa ei tullut ja eihän siihen metroon läheskään kaikki mahdu. kourallinen. Mutta kun olin mennyt jo siitä portista sisään, niin tajusin että olisin voinut mennä toiselle puolella ja yhden aseman ns. takasinpäin ja sitten oll tyhjässä metrossa ja enkä olisi joutunut odottamaan sitä viidettä metroa johon pääsin.. mutta jokaisesta matkasta oppii jtn.

Odotan kyllä taas innolla ensi kautta jolloin toivon pääseväni / meneväni kaksi kertaa katsomaan ottelua (toivottavasti).

Tuli käytyä Joulukuussa Old Traffordilla ManU-Sunderland pelissä ja pubeissa ennen peliä. Hieno stadikka ja paljon yleisöä se 75 000 tuhatta tunnelma oli lähinnä yleisön kohinaa,valitettavasti. No nämähän ovat makuasioita ja niistä ei voi kiistellä.

Olen käynyt useamman kerran Goodison Parkilla ja tunnelma ja passion lajiin jotain aivan muuta kuin Manchesterissä niin katsomossa kuin pubeissa ennen peliä ja jälkeen. Liverpool elää ja hengittää jalkapallosta olit sitten sinisen tai punaisen joukkueen kannattaja. Katsomot vanhoja ja ahtaita mutta yhteenkuuluvuuden tunne Evertonianien kesken jotain aivan uskomatonta. Kun Everton tekee sen maalin tosin liian harvoin vieläkin niin siellä rytinässä lentää niin pipot kuin huivitkin ja laulu Oikeasti raikaa!

Suosittelen yhdistämään Manchester-viikonloppuun myös n. tunnin elämysmatkaa etenkin Goodison parkille:icon_lol:! Taisipa se eräskin A. Niemikin sanoa taannoin Canal+ studiossa että paras meininki Englannissa löytyy Goodison Parkilta ja Analfieldiltä! COYB

Tuli käytyä Joulukuussa Old Traffordilla ManU-Sunderland pelissä ja pubeissa ennen peliä. Hieno stadikka ja paljon yleisöä se 75 000 tuhatta tunnelma oli lähinnä yleisön kohinaa,valitettavasti. No nämähän ovat makuasioita ja niistä ei voi kiistellä.

Olen käynyt useamman kerran Goodison Parkilla ja tunnelma ja passion lajiin jotain aivan muuta kuin Manchesterissä niin katsomossa kuin pubeissa ennen peliä ja jälkeen. Liverpool elää ja hengittää jalkapallosta olit sitten sinisen tai punaisen joukkueen kannattaja. Katsomot vanhoja ja ahtaita mutta yhteenkuuluvuuden tunne Evertonianien kesken jotain aivan uskomatonta. Kun Everton tekee sen maalin tosin liian harvoin vieläkin niin siellä rytinässä lentää niin pipot kuin huivitkin ja laulu Oikeasti raikaa!

Suosittelen yhdistämään Manchester-viikonloppuun myös n. tunnin elämysmatkaa etenkin Goodison parkille:icon_lol:! Taisipa se eräskin A. Niemikin sanoa taannoin Canal+ studiossa että paras meininki Englannissa löytyy Goodison Parkilta ja Analfieldiltä! COYB

Alkukaudesta tunnelma ei ole niin hyvä OT:lla kuin loppukaudesta. Varsinkin UCL-pelien jatkopelit omat omalaatuisia. Goodisonilla on tullut käytyä 4 kertaa, mutta ei se fiilis siellä mielestäni noussut lähellekään samaa tasoa kuin kevään 2007 Unitedin kotipeleissä..

Viikon päästä vaihteeksi reissuun, joten sais mennä tää viikko nopeesti...

Joopa joo...nyt ois Tottenham peliin jonotus käynnissä, täytyy toivoa että onnistaa eikä joudu sen enempää alkaa lippujen kanssa säätämään :)

Vois sitten udella otteluissa käyneiltä että onkos tuo Fanzone joka siel olis 3£ lisämaksua vastaan ennen ja jälkeen matsien minkään arvonen? Vai löytyykö jostain parempaa menoa? Aikasemmin tästä viestiketjusta taisin lueskella et joku pubi kannattaa käydä istahtamassa...en jaksa nyt tätä kirjotellessa sinne asti kelailla mut eiköhän se lähempänä reissua pidä tehdä.

Joopa joo...nyt ois Tottenham peliin jonotus käynnissä, täytyy toivoa että onnistaa eikä joudu sen enempää alkaa lippujen kanssa säätämään :)

Vois sitten udella otteluissa käyneiltä että onkos tuo Fanzone joka siel olis 3£ lisämaksua vastaan ennen ja jälkeen matsien minkään arvonen? Vai löytyykö jostain parempaa menoa? Aikasemmin tästä viestiketjusta taisin lueskella et joku pubi kannattaa käydä istahtamassa...en jaksa nyt tätä kirjotellessa sinne asti kelailla mut eiköhän se lähempänä reissua pidä tehdä.

Fanzone on ihan turisti ja lasten paikka. Ainoa oikea paikka on Bishop Blaize ja jos sinne ei jaksa jonottaa(mikäli on liian myöhään menossa), niin kannattaa mennä The Traffordiin.

Eli vissiin "Blaize to be" jos ei matsilippuja onnistu mistään saamaan? :P

Bishoppiin ei pääse ilman matsilippua pelipäivinä, joten ei siis sinne...

Kannattaa rekistöröityä tänne http://manutd.viagogo.com/ ja tallentaa kaikki osoitteet ja luottokortit sinne valmiiks, niin sieltä saat matsilipun. Hintaeroa ballottiin tulee n. 20£

Joo no mä mietinki et tarviiks tonne matsilipun :P

Viagogoon on tullu jo rekisteröidyttyy mut noi osotteet oli viel jääny ilmottamatta...nyt vaan alko jännäämään et miks helvetissä ei hyväksy mun luottokorttia tonne...täytyy toivoo et johtuu vaan siitä et on uuden karhee :)

Joo no mä mietinki et tarviiks tonne matsilipun :P

Viagogoon on tullu jo rekisteröidyttyy mut noi osotteet oli viel jääny ilmottamatta...nyt vaan alko jännäämään et miks helvetissä ei hyväksy mun luottokorttia tonne...täytyy toivoo et johtuu vaan siitä et on uuden karhee :)

Mullakin oli ongelmia luottokortin hyväksymisessä, mut se johtui niinkin hyvästä syystä, et olin laittanut kortin voimassaolokuukauden ja vuoden väärinpäin...:mrgreen:

ManUn jäseneksikin oli ongelmia rekisteröityä, kun se rekisteröinti jumittui koko ajan, mut laitoin siitä sähköpostia ManUn asiakaspalveluun ja sieltä tuli vastaus jopa puolen tunnin päästä, jonka jälkeen se alkoi toimia. Harvoin asiakaspalvelut niin nopeasti toimii.:thumbsup1:

Kannattaa sitten pelipäivänä mennä jo ajoissa katteleman sitä menoa Old Traffordin ympäristöön. Suomalaiseen "5minuuttia ennen pelin alkua paikan päälle"-tapaan verrattuna oli ainakin minusta hienoa seurata, kun väkeä alkoi tulla sinne jo monta tuntia ennen ottelua ja fiilis vaan parani koko ajan.

liput

Olikohan ihan mahdoton säkä kun onnistuin kaverin kans saamaan liput arvonnan kautta tohon ManU-City matsiin, sellaseen 4-5 kotimatsiin yrittänyt aiemmin niin nyt tärppäs! Liput on alakatsomoon ja halvimmat mahdolliset, mahtavaa kun pääsee ekaa kertaa OT:lle. Matkakaan ei mielestäni mahdottoman kalliiksi tullut (ainakaan verrattuna Events Travelin hintoihin). 3 yötä keskustan hotellissa (Arora), finskin suorat lennot ja matsilippu..n. 460eur

Olikohan ihan mahdoton säkä kun onnistuin kaverin kans saamaan liput arvonnan kautta tohon ManU-City matsiin

Mites toi oikein onnistuu että saa useamman kuin yhden lipun sen arvonnan kautta?

Mites toi oikein onnistuu että saa useamman kuin yhden lipun sen arvonnan kautta?

yhden lipun saa haettua/jäsenyys. Mutta samaan hakemukseen voi liittää (ainakin) yhden lisäjäsenyyden. saatiin sitten vierekkäiset paikat WL103 blokkiin

yhden lipun saa haettua/jäsenyys. Mutta samaan hakemukseen voi liittää (ainakin) yhden lisäjäsenyyden. saatiin sitten vierekkäiset paikat WL103 blokkiin

Siel on nakojaan muitakin suomalaisia sit samassa katsomossa. Ite nappasin lipun Stretfordin pohjoiskaarteeseen mut kaveri istuskelee samassa katsomossa maalin takana :P Taytyy toivoo et Giggsilla tulis 800. matsi lauantaina tayteen, ainakin taisin jostain lukiessani nain ymmartaa et herralta puuttuu enaa tosta matsi...ihan hyvin ku Pauli vetas just sen 600. tayteen! =)