Jump to content
tomine

Musiikkia (Part 2)

Recommended Posts

007 – SPECTREn tunnari…

--------------------------------------------------------------------------------------

Jutuntynkästä hitusen asiaan liityen kans… tai siis aikaisempiin Bond leffojen tunnareihin…

Mikä on kaikkien aikojen paras Bond-tunnari? Vastaus on selvä
http://www.episodi.fi/listat/mika-on-kaikkien-aikojen-paras-bond-tunnari-vastaus-on-selva/

Jaa viesti

Ooooh!!! Ajattelin, ettei tällä palstalla voi kukaan tästä bändistä pitää, mutta mahtavaa olla väärässä! Kyseessä siis Avenged Sevenfold. Tuntuu vähän tyhmältä, että olen kunnolla löytänyt jengin vasta kuluneena vuonna, vaikka pinnallahan tuo on ollut jo pienen ikuisuuden. Tai tulihan niitä Nightmarea ja Hail to the Kingiä ilmestymisen aikaan hetken kuunneltua, mutta syystä tai toisesta en jaksanut aiempaan tuotantoon vielä silloin tutustua. 

Ehtii taas pitkästä aikaa täälläkin piipahtamaan, eikä turhaan! Tomine ja Puutarhajynssi, perhana jätkät! Mahtavaa! Mä jo luulin että tätä Avenged Sevenfold poppoota ei edes paljoa noteerata, vaikka Metallicankin pojjaat on joskus sanoneet, että jos nyt alkaisivat soittaa niin ottaisivat vaikutteita näiltä! Omalta poitsulta mä tämän jengin bongasin joskus 2000 luvun puolivälissä "City Of Evil" levyn aikoihin ja pidin kovasti. Tampereella Ratinassa näin kaverit 2008. Ja hei Tomine, tuo sinunkin diggaamasi, aivan uskomattoman hyvä "A Little Piece of Heaven" oli yksi mun 2007 vuoden suosikkibiiseistä, ja päätyi omalle "Golden Pallisters" kokoelmalle! Musiikkimaku kohtaa tässä meillä kyllä kovasti! En tiedä oletteko nähneet tätä liveä kyseisestä biisistä, mutta se on kova!!! "Laina" rumpali vetää hienosti nais osuudet ja hei, ne koko porukan terssit!!! Puhumattakaan herra varjon upeasta äänestä! JES!!! Myös uusi levy on todella hyvää kamaa!!! Tässä siis SE live:

[video=youtube;IcE3PWHTZGE]

Laitetaan tuosta Seize The Daysta vielä omia kommentteja. Itse kuulin kyseisen biisin tuossa pari kuukautta ensimmäisen kerran, ja itse tykkään tästä todella paljon! Itsekkin löysin kyseisen bändin muuten NHL -pelien avulla myös. Mainittavan arvoisia tekeleitä ovat mm. Afterlife ja Almost Easy. Hyvää kamaa on  :thumbsup1:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=jrqF2KhZfa0]Avenged Sevenfold - Afterlife[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xrt3PDxonEI]Avenged Sevenfold - Almost Easy[/ame]

Itselle kolahtavat parhaiten City of Evil ja Nightmare. Nimikkolevy sisältää myös pari äärimmäisen menevää rallia, kuten myös uusi albumi, joka alkaa muutoin olemaan vähän liiankin puhdas metallilevy. Ehkä seuraavalle albumille saataisiin sitä tiettyä särmää taas takaisin? 

Jos pitäisi se yksi biisi AX7:n uralta valita, Afterlife olisi omalla listalla aika korkealla. The Rev oli kova rumpali, ja tärkeä lenkki sävellyspuolella. Lepää rauhassa. Kylmät väreet tulee joka kerta, kun Afterlifen soolo lähtee käyntiin Revin karjuessa taustalla sydämensä kyllyydestä "I need another chance to live". 

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään