Jump to content
lfcsmith

LFC Paitsio Suomi kausi 2013-14

Recommended Posts

Tässä kun tuli vähän loukkaantumisia niin piti keksiä jotain ja päätin hypätä Unitedin kelkkaan. Moyesin fudut olivat FPL -tiimini kannalta positiivinen asia ja uskon Unitedin olevan vahvoilla lopuissa peleissään. Kolmesta ottelusta kaksi on kotona ja eilenkin pelasivat Old Traffordilla. Otin siis De Gean, Jonesin ja edellisellä kierroksella Matan mukaan jengiin. DDG sai eilen 6 pinnaa, Jones 10 ja Mata 13 joten hyvinhän tässä kävi.

Tänään vielä kolme Poolin sekä Cityn ukkoa tulessa joten pisteitä sopii odottaa,

Mulla lähti kierros aika katastrofimeiningillä liikkeelle. Meinasin jo repiä pelihousut, kun Giggs penkitti kapteenina olleen Matan, mutta kyllähän Juan sitten piti pintansa lopulta.

Olisi ehdottomasti pitänyt ottaa ManUn toppari tälle kierrokselle, mutta jäi siirtostrategiat pahasti miettimättä työreissun takia.

Perskeles kun jäi Barkley penkille. No keskikentällä Larsson, Mata, Nasri ja Stevie G niin ei siinä oikein tilaakaan olisi ollut. Kärjessäkin vielä SAS ja Agüero joten aika kova ratkisu olisi ollut penkittää joku noista. Puolustuksessa DDG, Jones ja Zabaleta eivät vielä saaneet ihmeitä aikaan, mutta kolmikko pelaa vielä toiset pelit joten lisäpisteitä on syytä odottaa.

Tämän kierroksen hankinnalle Seb Larssonille vielä :thumbsup1:

Ei h2h vastustajan Lfcsmithinkään jengi nyt huono ole, mutta ippepool näyttää mahtinsa vielä kevään viime kierroksilla. Veikkaan, että viimeistään Unitedin jampat kääntävät tämän meikäläiselle. Jätetään toki vielä pieni yllätsmomentti Wickhamin ja Arsun ukkojen onnistumisen varalle :)

Eipä Ippepool pystynyt horjuttamaan LFC Groupia. Hitto kun en Dzekoa ottanut. Aguero oli syynä siihen. Pelkäsin, että Dzeko jää penkille. Onneksi YaYan ostin takaisin. Siksi piti myydä Lukaku ja Lallana että sai rahaa Touren ostoon. Just olisi riittänyt raha Dzekoonkin... Borinia myös kyllä mietin mutta otin sitten Wickhamin, joka ei sitten tietysti nyt saanut kuin syöttöpistet yhdestä maalista. No jäi plussalle kuitenkin.

Eipä ollut Rooneyn hankkiminen kovin hyvä veto. Maksoi mulle noin 20 pistettä. Kapteenivalinta kusi tällä kertaa, kun Giggs peluutti mitä sattuu. Suht kovat pisteet kuitenkin sain ja kokonaispisteissä on nousu ollut viime kierroksilla ihan hyvää. Viimeiselle kierrokselle ei hirveästi panosta ole, kun kolmos sija taitaa jäädä maksimisuoritukseksi. Toki voitto kaivetaan vielä viimeiseltäkin kierrokselta.

Eipä Ippepool pystynyt horjuttamaan LFC Groupia. Hitto kun en Dzekoa ottanut. Aguero oli syynä siihen. Pelkäsin, että Dzeko jää penkille. Onneksi YaYan ostin takaisin. Siksi piti myydä Lukaku ja Lallana että sai rahaa Touren ostoon. Just olisi riittänyt raha Dzekoonkin... Borinia myös kyllä mietin mutta otin sitten Wickhamin, joka ei sitten tietysti nyt saanut kuin syöttöpistet yhdestä maalista. No jäi plussalle kuitenkin.

Yayan maali taisi kyllä viimeistään lyödä naulan ippepoolin arkkuun. TIetty jostain syystä Mata oli penkitettynä viikkopelissä ja sillä tavalla. No parempi voitti ei siinä toki mitään. Vituttaa kyllä tuo Agüerokin, neljä kertaa olen nyt ottanut sen jengiin ja jokaisella kerralla hajonnut viimeistään kahden kierroksen sisään.

No vaihdan nyt vielä kerran sen Agüeron menemään ja otan Dzekon viimeiseksi (*niisk) kierrokseksi ja Agüeron on turha ensi kaudellakaan havitella paikkaa ippepoolista, vaikka maksaisi 5,0 milliä pelin alkaessa.

No loppuipa tämäkin sitten. h2h sarja meni penkin alle, eikä ippepool koskaan toipunut niistä alun tappioista joissa tuli kuitenkin kerättyä selkeästi keskiarvoa suurempia pisteitä. Jossakin vaiheessa kautta tuli se perinteinen pieni notkahdus, mutta muuten oli hyvä kausi. Viimeisen kierroksen 71 pinnaa on aika kova saldo kun pupelsin kapteenivalinnankin vielä. Katsotaan kuinka paljon overall ranking nousee tämän johdosta.

Itselle kävi moka, kun en ehtinyt seuraamaan ihan kunnolla asioita, Ramseyn kohdalla. Jäi sellainen mielikuva, että hän ei ole oikein kunnossa ja pistin Aaron-pojan penkille. Tilalle pistetty Jason Puncheon sitten sai vain jämäminuutit. Voitto tuli, mutta olisi se näissä pistesarjoissa tehnyt gutaa saada Ramseyn bojot mukaan.

Tässä lopputilanne. Olipa tiukka sarja, vaikka itse olin enemmän se sarjan Arsenal. Loppua kohti kärki karkasi.

No just joo. En saa tähän sarjataulukkoa ja viimeisen kierroksen tuloksia nätistä nettisivuilta kopioituna, kun olen "lähettänyt enemmän kuvia kuin on sallittua". Olen joo kai 5 kuvaa liittänyt viesteihin.

Ippe hei. Voisitko nakata sen lopputilanteen ja viimeisen kierroksen tulokset tähän. Olihan nimittäin aika tiukka kierros, millä mestaruus ratkesi. Onnea voittajalle.

Ippe hei. Voisitko nakata sen lopputilanteen ja viimeisen kierroksen tulokset tähän. Olihan nimittäin aika tiukka kierros, millä mestaruus ratkesi. Onnea voittajalle.

01cfcea7613b1dbceb03e296a4c6fe26.png

Viisi jengiä kahden pinnan sisään tuolla kärjessä joten tasaisesta ja laadukkaasta sarjasta voidaan kyllä puhua. Ensi kaudella taas uudestaan!

Mulle kävi vähän kuin Poolille. Jouluna kärjessä ja sitten lopulta tuli sössittyä voitto. Sijoitus kuitenkin ihan hyvä tiukassa kisassa. Kokonaispisteet olivat jopa yllättävän hyvät, vaikka vielä tovi sitten olin jonkun 100 pinnaa perässä kärkeä. Kahdella viimeisellä kierroksella kapteenivalinta kusi pahasti, eli sain molemmilla kierroksilla huimat 4 pistettä kapulla.

Paitsio.com classic sarjassa loppukiri riitti lähes voittoon, mikä kyllä yllätti täysin. Kaksi pistettä jäin mestaruudesta, aivan kuten Pool. Nyt on pari mitalisijaa hankittu, josko ensi kaudella otetaan pytty kotiin H2H sarjassa. Pitää visiin tehdä kaksi joukkuetta, kun taktiikka eri peimuotojen välillä hieman vaihtelee.

Mulle kävi vähän kuin Poolille. Jouluna kärjessä ja sitten lopulta tuli sössittyä voitto. Sijoitus kuitenkin ihan hyvä tiukassa kisassa. Kokonaispisteet olivat jopa yllättävän hyvät, vaikka vielä tovi sitten olin jonkun 100 pinnaa perässä kärkeä. Kahdella viimeisellä kierroksella kapteenivalinta kusi pahasti, eli sain molemmilla kierroksilla huimat 4 pistettä kapulla.

Paitsio.com classic sarjassa loppukiri riitti lähes voittoon, mikä kyllä yllätti täysin. Kaksi pistettä jäin mestaruudesta, aivan kuten Pool. Nyt on pari mitalisijaa hankittu, josko ensi kaudella otetaan pytty kotiin H2H sarjassa. Pitää visiin tehdä kaksi joukkuetta, kun taktiikka eri peimuotojen välillä hieman vaihtelee.

Jännäähän oli voiton kanssa. Kun viimeistä kierrosta ennen ollut sarjan kärkikaksikko hävisi pelinsä eli sekä Ippen että Ronin porukka tekivät Chelseat, jäi kärkiviisikko 2 pisteen sisään.Se ei muuttanut kuitenkaan 1. ja 2. joukkueen sijoitusta.

Tämä joukkueiden määrän rajoittaminen 20:een paransi sarjan laatua eli tässä oli koko ajan aidon taistelun makua. Eiköhän sitä syksyllä taas yritetä kasata samanlainen sarja pystyyn.

Itsellä oli kakkosjoukkue eli vanha tuttu Fowlermen tuolla OLSC Finlandin h2h-sarjassa ja se sijoittui lopulta kolmanneksi tiukan kamppailun jälkeen. Siellä pelasin enemmän kokeilujoukkueella ja lopputulos oli pisteinä tämän sarjan joukkuetta heikompi mutta h2h-tuloksena parempi samanlaisessa 20 joukkueen sarjassa. Viimeiset kierrokset se kakkosporukka vei pääosin paremmat pisteet (siellä oli mm. Mata ja Bony). Kakkossija meni siihen, että erehdyin ostamaan Wayne Rooneyn hyökkääjäksi ja sitten hän oli poissa kaksoiskierroksen kokonaan. Se oli nyt kyllä sitten vihoviimeinen kerta, että Rooney tuli mihinkään mun joukkueeseen. Hän on ollut aina joukkueessani ollessaan täysi pettymys..

Ai niin tällainenkin oli.

Siellä on Pet Shop Boys häntäpäässä, mutta eipä tuota ensimmäisiä viikkoja enempää oikein jaksanut käydä tarkastelemassa ja aina unohtui... No ehkä ensi kaudella sitten kerrankin voisi jaksaa loppuun asti.

Onnea voittajille, jos täällä sellaisia on.

Mestari kiittää ja kuittaa! Menihän loppujen lopuksi tiukaksi ja viimeisellä kierroksella tuli vielä kärsittyä tappio joka laittoi mestaruuden uhatuksi. Kiitos kuitenkin Ronin porukalle joka kaatoi Martyrdomin jengin ja näin mahdollisti mestaruuden :hug: . Harmi ettei Pool loppujen lopuks pystynyt samaan Valioliigassa, mutta sentään Mestarienliiga kutsuu taas ensi kaudella.

Kiitos kaikille liigaan osallistuneille tiukoista väännöistä ja mikäli ensi kaudella sama sarja järjestetään, olen varmastikkin mestaruuttani puolustamassa!