Jump to content
Sign in to follow this  
MiGe

Hattrick

Recommended Posts

niin että onko kukaan liittyny hattrickiin?

mä oon ja mun jengin nimi on: FC Xhelsea

ps. oon sitten manchester-fani, mutta kun chelsealla

menee nyt niin lujaa niin päätin vähän muokka nimeä

ja tosta tuli aika iskevä! :oops:

Olen pelannut kauden 22 loppupuolelta lähtien eli kohta tulee vuosi täyteen, mutta silti vielä kutosessa. :evil:

No, eiköhän nousu onnistu jo tämän tai viimeistään ensi kauden jälkeen.

Niin, joukkue oli FC Jalkapalloklubi ja sarja VI.245.

Te, jotka ette ole Hattrickistä kuulleet, käykää ihmeessä tutustumassa osoitteessa

Pistin oman joukkueen (Porin pässit) menemään, mutta menee vielä n. 4 päivää että pääsen pelailemaan kunnolla.

Kun vaihdoin salasanaa niin ylälaidassa oli tämmöinen varoitus:

VAROITUS! Hotmail ei ole turvallinen. Joukkueesi voi joutua hakkeroinnin kohteeksi, tuhotuksi tai lopullisesti unohduksiin jos käytät hotmailia Hattrickin pelaamiseen. Ole hyvä ja harkitse jonkun muun käyttämistä!

Kannataako vaihtaa sähköpostiosoitetta tuohon vai onkon ihan turha varoitus?

Mun joukkueen nimi on AC Mansikka ja kasissa... Ensimmäinen kausi menossa, mutta joukkue on voittamaton! Haastakaa! Jos ette saa haastettua mua ens viikolla, voin laittaa Joukkueesi varaukseen ja järjestää pelin seuraaville viikoille! Kannattaa kokeilla!

VAROITUS! Hotmail ei ole turvallinen. Joukkueesi voi joutua hakkeroinnin kohteeksi, tuhotuksi tai lopullisesti unohduksiin jos käytät hotmailia Hattrickin pelaamiseen. Ole hyvä ja harkitse jonkun muun käyttämistä!

En usko, että varoitusta annettaisiin ilman perusteita, joten suosittelen ainakin harkitsemaan jonkun muun sähköpostiosoitteen hankkimista. Muita ilmaisia osoitteitahan on lukemattomia.

Itse en tuota joutunut miettimään, sillä en ole Hotmail-osoitetta koskaan omistanutkaan.

En usko, että varoitusta annettaisiin ilman perusteita, joten suosittelen ainakin harkitsemaan jonkun muun sähköpostiosoitteen hankkimista. Muita ilmaisia osoitteitahan on lukemattomia.

Itse en tuota joutunut miettimään, sillä en ole Hotmail-osoitetta koskaan omistanutkaan.

No mutta siis eiköhän tuossa ole ihan yhtä suuri todennäköisyys joutua hakkeroiduksi vaikka jippiin sähköpostiosoitteen kanssa kun Hotmailini?

Ihan sama. Kai se on tehtävä uus sähköpostiosoite :)

Onkos täällä uudella foorumilla hattrickkaajia? Itse olen pelannut kesäkuusta 2005 lähtien ja 1 sarjanousukin on jo meriittilistalla. Tällä vauhdilla mestaruussarja on haarukassa jo 2010 :mrgreen:

Ja niille, joilla ei ole mitään hajua koko asiasta kerrottakoon, että kyseessä on siis Internetmanagerointi peli ja lajina tietenkin jalkapallo. Lisätietoa/liittyä voi http://www.hattrick.org tuolla. Ja täällä foorumilla voi kysyä lisätietoa/apua, jos kiinnostusta löytyy.

Hattrickia olen pelannut hieman ylivuoden nyt, ja vielä ollaan kutos divarissa :(

VI.881 lohkon johto tällä hetkellä... ja joukkueen nimi : FC Lada

eihän täältä vieläkään olla noustu :(

Itse on tullut pelailtua 18.8.2003 lähtien...Elikkäs n.2½vuotta.Ja ilokseni(?) huomasin, että jossain vaiheessa samassa lohkossa kuin FC Jalkapalloklubi!!!Kunnes sitten otin, ja vahingossa nousin ylemmäksi...=D

Eli on se maailma pieni näissäkin ympyröissä!

Nykyään on joukkue hieman taantunut, ja VI. divaria väännetään,suora nousu taitaa kuitenkin olla kohtalomme tällä kaudella....;0)

Elikkäs joukkue oli HC Nahkaviulu.

Oon kans pelaillu nyt Hattrickiä pari vuotta, käväsin vitosessa, mut lähin suosiolla hakeen vauhtia kutosesta ja nyt on taas nousu vitoseen tulossa, sellasella porukalla, jolla voikin heti lähtee jo taisteleen vitosessa kärkisijoista. Fc Veivaajat on joukkueen nimi.

Oma joukkueeni on Laukeela United FC ja kuutosessa pelaan ensimmäistä kautta. Menestys on ollut ihan mukiinmenevää, ensimmäinen täysi kausi tuotti heti sarjavoiton, ja näinkin surkealla materiaalilla ollaan edelleen putoamisviivan yläpuolella.

Olenko ainoa jota hattrick ei sytytä? :blink: Joskus kokeilin sitä ja pelasin jonkun matkaa avauskautta, mutta ei jaksanut innostaa pahemmin, jotta olisin jatkanut peliä.

Tuostakin on aikaa jo vuosia, onko tullut merkittäviä muutoksia sen jälkeen, anyone?

Olenko ainoa jota hattrick ei sytytä? :blink: Joskus kokeilin sitä ja pelasin jonkun matkaa avauskautta, mutta ei jaksanut innostaa pahemmin, jotta olisin jatkanut peliä.

No tässä on toinen. En tosin oo kokeillu, enkä meinaakkaan kokeilla.

Ette vaan taida osata!

Pitkäjänteistä puuhaa tuo ja mitään nopeita teitä huipulle ei juuri ole. Jos sinne nyt jotain teitä esim. meikän tiimillä koskaan tulee olemaankaan.. ;)

Jos jollakulla ei nyt vielä jengiä ole, niin nyt semmonen hakemus kannattaa pistää. Pääsee sopivasti mukaan uuden kauden alkuun.

Kutosessa pelaan itse myös ensi kauden ja joukkue on shanks wanderers.

Noin. Olipas tosi loistava kausi. Todellista alisuorittamista muutamaa peliä lukuunottamatta, joka kulminoitui viimeisellä kierroksella siihen, että tipuin sarjassa sijalle 7 ja lähden hakemaan ensi kaudella vauhtia 7.divisioonasta.

Itse säilyin 6. divarissa ihme kyllä, 4 pistettä jäin putoamisviivan yläpuolelle. Tosin yhden joukkueen "bottiutuminen" helmikuussa auttoi kummasti (8-0 voitto vikalla kierroksella:mrgreen: ). Enskaudella suunitelmissa stadionin laajennus, jotta olis resursseja parantaa joukkuetta parin kauden sisällä. Ja eka treenisukupolvi valmistuu kahdessa kaudessa, siitä saa sen verran rahaa, että voi "päivittää" joukkueen 6. divari tasolle.