Jump to content
Sign in to follow this  
LowRidingMonkey

Chelsea 2013-2014 - Mourinhon paluu

Recommended Posts

Totta kai voi laskea, mutta siitä varmaan spekuloidaan jossain toisessa ketjussa? Chelsean kannaltahan Liverpoolin tekemisillä ei ole mitään väliä jos Chelsea tosiaan noi kaikki loput ottelunsa voittaa. City on tässä se jolta pitää tulla niitä kömmähdyksiä jotta mestaruus on mahdollinen.

Toki toki. Sain vain tekstistäsi kuvan, että mestaruustaisto käydään on Chelsean ja Cityn välillä, mutta tarkoititkin vähän eri tavalla. My Bad... toki Chelsea Pool vertailussa kaikki on "omissa käsissä", vaikka samoin myös Poolilla. Uskon kuitenkin, että joukkueiden sijoitus sarjassa voitetaan/hävitään muussa kuin keskinäisessä.

Ihan mielenkiintoinen loppu tosiaan tulossa, jos City kämmäisi noita rästipelejään. Chelsea sen teki jo Villaa ja tänään Palacea vastaan.

Toimittajien mielipiteet ottaa koville?

Ei ne nyt mitenkään koville ota. Enemmänkin alkaa ärsyttämään ja kyllästyttämään tuollainen nuoleskelu. Toki eipä sitä Pool-fanien lässytystä tuon jälkeen sen enempää jaksaisikaan, kun mopo tuntuu keulivan jo nyt.

e.Ihme muuten, että kukaan ei Puncheonille ole huudellut loppukauden mittaista pelikieltoa, kun tuli napit edellä Azpilicuetan sääreen ;)

Ei ne nyt mitenkään koville ota. Enemmänkin alkaa ärsyttämään ja kyllästyttämään tuollainen nuoleskelu. Toki eipä sitä Pool-fanien lässytystä tuon jälkeen sen enempää jaksaisikaan, kun mopo tuntuu keulivan jo nyt.

e.Ihme muuten, että kukaan ei Puncheonille ole huudellut loppukauden mittaista pelikieltoa, kun tuli napit edellä Azpilicuetan sääreen ;)

:D juu aina Pool faneilla mopo keulii... Ei jeesus. Ja Chelsea fanithan ottas mestaruuden "ilman mitään lässytystä".

Suosittelen ottamaan sen kuuluisan pään pois sieltä minne aurinko ei paista.

:D juu aina Pool faneilla mopo keulii... Ei jeesus. Ja Chelsea fanithan ottas mestaruuden "ilman mitään lässytystä".

Suosittelen ottamaan sen kuuluisan pään pois sieltä minne aurinko ei paista.

Ottaako koville?

Totta kai jokaisen seuran fani juhlii mestaruutta, mutta toisten juhliminen tuppaa vain ärsyttämään enemmän kuin toisten. Cityn suhteen mulla ei ole mitään ongelmaa ja ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen jos City mestaruuden voittaa, mutta Liverpool median joukkueena ja sen fanipohjan takia tulisi olemaan aika tuskaista seurattavaa futislehdistö.

Ei tarvitse nyt jokaisesta asiasta vetää hernettä nenään. Tekisi varmaan sullekin ihan hyvää ottaa sitä päätä esille sieltä jostain?

Crystal Palace - Chelsea 1-0 (0-0)

52' John Terry (oma maali) 1-0

Tuskaistahan tämä vieraspelaaminen näyttää Chelsealle olevan. Ei riittänyt Bluesin syöttöjen laatu eikä pääosin pelitempokaan Crystal Palacen organisoitua puolustusta vastaan. Sitten piti vielä päälle lahjoittaa omalla maalilla kolme pistettä Kotkille. Yksi kunnon paikka taisi Chelsealla olla koko pelissä. Palacellahan lopulta oli paremmat maalipaikat vaikka eivät ilman apua palloa maaliin saaneetkaan.

Ensimmäinen pienoinen tilanne tuli Chelsealle reilun 10 minuutin jälkeen. Branislav Ivanovic viskoi pallon sivurajaheitosta boksiin jossa Fernando Torresin yritys päätyi Palacen pelaajasta maalin ohi. Vajaan 20 minuutin kohdalla Chelsea viritteli ihan hyvän vastahyökkäyksen. David Luiz syötti Torresille joka pelasi vasempaan laitaan Eden Hazardille. Hazard otti mukaan nousun tehneen Cesar Azpilicuetan joka laittoi matalan poikittaissyötön maalille. Andre Schurrle rynni takatolpalle, mutta ei saanut ohjattua palloa maaliin. Jakson puolenvälin jälkeen Crystal Palace pääsi rakentelemaan pari tilannetta. Yannick Bolasie laukoi ensin 20 metristä maali ohi ja hetkeä myöhemmin sama mies oli takatolpalla ohjaamassa Jason Puncheonin keskitystä sivuverkkoon. Puolen tunnin kohdalla Torres saa Schurrleltä syötön, mutta laukaus jää blokkiin. Toisessa päässä Kotka-kannattajat vaativat rankkaria Cameron Jeromen mätkähdettyä nurmen pintaan pallontavoittelutilanteessa Gary Cahillin jälkeen Puncheonin ja Adrian Mariappan rakentaessa tilanteen. Paria minuuttia myöhemmin Cahill liukuu rankkarialueella pallon Bolasien jaloista ja taas Palace-fanit mylvivät rankkaria. Jälleen tuloksetta. Paria minuuttia myöhemmin Palace saa vaparin hyvästä paikasta. Mile Jedinak laukoo pienen siirron jälkeen ja hieman voimattomaksi jäänyt laukaus päätyy vaivatta Petr Cechin haltuun. Puncheon laukoo vielä ennen taukoa maalin yli noin 10 metristä pallon pudotessa suoraan Palace-laiturille.

Tauon jälkeen Frank Lampardin kulmapotku putoaa suoraan John Terryn jalkaan, mutta Blues-kippari ei saa kunnon laukausta aikaan ja Palace selviää pälkähästä. Toiseen päähän Terry kuitenkaan valitettavasti osuu. Joel Ward keskittää ja JT puskee pallon etukulmasta omaan maaliin, 1-0 Palacelle. Heti perään Bolasielle on avautua maalipaikka, mutta kesken kuljetuksen pallo laiturin jalkoihin ja tämä päätyy lopulta hätäiseen laukaukseen joka vie pallon maalin ohi. Julian Speronin mainio torjunta toisessa päässä päättää toiminnan täyteisen viisi minuuttisen. Kotka-vahti venyttää kätensä hienosti Hazardin rankkarialueen rajalta ja pelaajamassan takaa lähteneeseen kutiin. No oli siinä vielä Speronin torjunnan jälkeen Torres veto vitosen paikkeilta joka jäi hyvään blokkiin. Hieman tunnin jälkeen Palacen toinen maali on lähellä. Jerome syöttää kuljetuksen jälkeen pystyyn Puncheonilla joka laukoo ykkösellä 16 metristä. Cech ei yllä palloon, mutta Sinisten onneksi pallo vierii niukasti maalin ohi. Perään Blues saa pari saumaa minuutin sisään. Terry hakee hyvistä omalle maalilleen, mutta ei saa sitä puskiessaan Oscarin vaparikeson vitosen viivalta maalin yli. Perään Mohamed Salah tarjoilee Oscarille vetopaikkaa, mutta brassi ei osu (kunnolla) palloon. 75 minuutin molemmin puolin riittää tapahtumaa. Hazardilla on mahtipaikka tasoittaa, mutta Speroni torjuu upeasti belgialaisen vedon noin 10 metristä. Hazard ehkä liiaksi näytti minne laukoo., mutta jokatapauksessa hieno torjunta Speronilta. Heti perään Jerome laukoo toisessa päässä tolppaan pienehköstä kulmasta. Uutta paikkaa tulee jo minuutin päästä, kun Cahillin puskusta pallo tulee Joe Ledleylle jonka laukaus painuu maalin ohi.  Tästä kolmisen minuuttia eteenpäin ja Cech nappaa hyvin Puncheonin kovan laukauksen. Palacen hyvä ote jatkuu Ceh joutuukin nostamaan Stuart O'Keefen vedon riman yli noin 10 minuuttia ennen loppua. Viimeisellä 10 minuuttisella Jerome tarjoilee Ledleylle vapaan paikan josta keskikenttä laukoo karkeasti ohi. Pari minuuttia ennen täyttä aikaa O'Keefe syöttää pallon suoraan Torresille joka hukkaa lahjan nostamalla pallon maalin yli. Lisäajalla Chelsean kiri tuloksetonta, kun palloa roiskittiin pitkin ja poikin.

Petr Cech Pari hyvää torjuntaa. En välttämättä lähtisi Cechiä maalista syyttämään. Pallohan olisi tullut aikalailla tsekin hyppysiin jos JT ei olisi "päättänyt" puskea palloa, vai tulkitsinko tilanteen aivan päin honkia?

Branislav Ivanovic Ihan kiva sivurajalinko avausjaksolla ja hyvä kropalla riisto toisen lopussa. Muutoin lähinnä heikkoja "keskityksiä".

Gary Cahill Selvisi parista tiukasta tilanteesta kunnialla ja ehkä hieman onnellakin.

John Terry Pari paikkaa hyökkäyspäässä, mutta ei maalia. Omiin upposi "komeasti".

Cesar Azpilicueta Pari ihan ok nousua. Alaspäin pitkästä aikaa hieman ongelmissakin.

Nemanja Matic Ei esittänyt oikein mitään.

David Luiz Pari täysin luokatonta vetoa ja (lievä?) nilkkavamma.

Andre Schurrle Ei lähelläkään parin aiemman pelin tasoa.

Frank Lampard Yksi ihan hyvä kulmapotku.

Eden Hazard Tehokkuus puuttui.

Fernando Torres Vedot jäivät blokkeihin.

Oscar Toisen jakson alkuun sisään, ei päässyt lentoon.

Mohamed Salah Vähän semmoinen willianmainen esiintyminen, kovasti yritystä vaan tulos jäi puuttumaan.

Demba Ba Jäi kokolailla näkymättömiin.

Vähän on sellaista makua ettei mestaruus meinaa kelvata kenellekkään. Chelsealla ei ainakaan näytä olevan (Valioliigan) mestaruusparaatia suunnitelmissa. Ei varsinkaan näillä vieraspeleillä. Manchester City ja Arsenal onneksi pelasivat keskenään tasurin. Sinisten ongelma on se, että City hoitaa nämä ns. helpot 5-0 ja Liverpoolkin 7-4, mutta Chelsea ottaa pataan lähes joka kerta. No ei nyt ihan, mutta liian usein kuitenkin. Esimerkiksi Citystä Chelsea otti kaksi voittoa, mutta se etu on heitetty hukkaan näillä Villa- ja Palace-tappioilla sekä WBA-tasureilla.

Omissa papereissani City on suosikki mestariksi. Tuli voimaa riittää ja puolustuskin on aika pitävää sorttia. Pool tulee kakkosena. Hyökkäysvoima paikkaa ajoittaiset alakerran sekoilut ja lisäksi City- ja Chelsea-pelit kotona. Chelsea on sitten kolmantena. Mikä on painotus UCL:n puolelle? Löydetäänkö keinot maalintekoon, kun vastustaja vetää paketin alas? Puolustus on pitänyt, mutta jos et itse tee maalia/maaleja et voi voittaa. Melkoisen mielenkiintoiset arpajaiset tässä vielä varmaan saadaan aikaan kevään edetessä.

Ottaako koville?

Totta kai jokaisen seuran fani juhlii mestaruutta, mutta toisten juhliminen tuppaa vain ärsyttämään enemmän kuin toisten. Cityn suhteen mulla ei ole mitään ongelmaa ja ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen jos City mestaruuden voittaa, mutta Liverpool median joukkueena ja sen fanipohjan takia tulisi olemaan aika tuskaista seurattavaa futislehdistö.

Ei tarvitse nyt jokaisesta asiasta vetää hernettä nenään. Tekisi varmaan sullekin ihan hyvää ottaa sitä päätä esille sieltä jostain?

Noh ensinnäkin:

On todella typerää sanoa "Pool-faneilla mopo keulii". Yleistämisen lisäksi oletat, että todellisuudentaju on kadonnut juuri koko fanikannalta joten nykyisen tilanteen juhliminen olisi jotenkin väärin.

Toiseksi:

Et taida muistaa mitä paskaa Pool on seurana saanut käydä läpi viime vuosina, joten ei ehkä yllätä, että Pool fanit riemuitsevat ja ottavat tilanteesta kaiken irti. Median suosimisesta en tiedä, aika avoimesti ne Mourinhon perärööriäkin nuoleskelee. Toisaalta Pool on Englannin menestynein ja perinteinen joukkue ja pelaa viihdyttävää futista tällä hetkellä joissa englantilaisilla on suuri rooli. Vieläkö yllättää median "Pool suosiminen"?

Ei se ole missään vaiheessa yllättänyt. Kuten olen jo monta kertaa sanomaan niin se tuppaa ärsyttämään meikäläistä. Kannattaisi varmaan tässä vaiheessa vain tajuta se, että kaikki eivät vain tykkää siitä sun rakkaasta Liverpoolista ja hyväksyä se. Mitä jos seuraavaksi lukisit niitä viestejä ennen kuin suu vaahdossa käyt sitä näppimistöä hakkaamaan?

Otetaan vaikka esimerkkinä Chelsean 6-0 voitto Arsenalista jossa MOTD lähetys koostui siitä, että näytettiin pätkiä Liverpool-Arsenal matsista ja analysoitiin Liverpoolin pelaamista.

Ei se ole missään vaiheessa yllättänyt. Kuten olen jo monta kertaa sanomaan niin se tuppaa ärsyttämään meikäläistä. Kannattaisi varmaan tässä vaiheessa vain tajuta se, että kaikki eivät vain tykkää siitä sun rakkaasta Liverpoolista ja hyväksyä se. Mitä jos seuraavaksi lukisit niitä viestejä ennen kuin suu vaahdossa käyt sitä näppimistöä hakkaamaan?

.... Tai jotkut näe kaikkea sinisten lasien takaa..

Et tunne minua laisinkaan ja ajatusmaailmaani. Taas teet oletuksia, ilman minkäänlaista totuusperää, kuten ylläkin että Pool faneilla mopo keulii.

.... Tai jotkut näe kaikkea sinisten lasien takaa..

Et tunne minua laisinkaan ja ajatusmaailmaani. Taas teet oletuksia, ilman minkäänlaista totuusperää, kuten ylläkin että Pool faneilla mopo keulii.

Etkös sinä nyt vedä johtopäätöksiä sen suhteen miten minä asioita näen?

Vilkaise vaikka sinne Liverpool-ketjuun jos haluat nähdä miten mopo keulii. Ei millään pahalla toki ippeä kohtaan, mutta siinä ihan hyvä esimerkki. RAWK:a kannattaa varmaan myös vähän vilkaista jos haluaa lisää esimerkkejä.

Jotenkin tämä sunkin avautuminen kuvaa sitä mikä Pool-faneissa ärsyttää. Minä totean, että minua ärsyttää median toiminta ja sinä vedät siitä herneen nenään.

Etkös sinä nyt vedä johtopäätöksiä sen suhteen miten minä asioita näen?

Vilkaise vaikka sinne Liverpool-ketjuun jos haluat nähdä miten mopo keulii. Ei millään pahalla toki ippeä kohtaan, mutta siinä ihan hyvä esimerkki. RAWK:a kannattaa varmaan myös vähän vilkaista jos haluaa lisää esimerkkejä.

Jotenkin tämä sunkin avautuminen kuvaa sitä mikä Pool-faneissa ärsyttää. Minä totean, että minua ärsyttää median toiminta ja sinä vedät siitä herneen nenään.

Ei minua ärsytä se, että sinua ärsyttää jokin asia.

Kyse on siitä että teet väitteen, että Poolin fanit keulii. Osa varmasti niin tekee, suurin osa ei. Edelleen olosuhteet huomioon ottaen "patojen avautuminen" se paskaan niskaan ottamisen jälkeen on luonnollinen reaktio. Pool fanit lynkataan poikkeuksetta jossei hauku omaa joukkuettaan, sillä he ovat "deluded cunts". Pool fani ei saa sanoa mitään luottamuslausetta omaa joukkuetta kohtaan tai mitään muutakaan. RAWKilla varmasti on omat tapauksensa ja sitä luenkin aina silloin tällöin ja ihan samaa käytöstä olen tavannut Chelsean, Cityn, Arsenalin, Spursin ja Manun foorumeilla.

En vetänyt hernettä nenään. Mediassa kaikki saavat sen oman osansa, vai onko Chelsea jotenkin neutraali tapaus, tai mikä tahansa muu paitsi Pool?

Eo. teksti on hyvä esimerkki siitä "always the victim"-asenteesta jonka takia Liverpool-faneja pidetään "deluded cunts" kuten sinä sanoit.

Ymmärrän toki, että se on vaikea sieltä "sisältä" päin asiaa nähdä, mutta Liverpool, media koskien Liverpoolia ja Liverpoolin fanit näyttävät muiden silmään aika erilaiselta.

Kyllä mulla ainakin keulii kovasti. Totta h---ssä olen innoissani, että Chelsea hävisi tänään ja Arsenal oli lähempänä voittoa kuin City. Toinen puoliaika oli parasta Arsenalia pitkään aikaa. Nosti Liverpoolin mestaruustoiveita todella paljon. Jos mestaruudesta on kulunut ikuisuus on täysin luonnollista, että poolfanit ovat innoissaan. 

Myönnän olleeni mielelläni väärässä kun sanoin, että Mourinhon joukkueet eivät kompuroi stokesta alaspäin olevien joukkueiden kanssa. Miten hyvältä tuntuukaan olla väärässä. Kertoo vain sen tosiasian, että jokainen piste on tässä sarjassa ansaittava. 

Eo. teksti on hyvä esimerkki siitä "always the victim"-asenteesta jonka takia Liverpool-faneja pidetään "deluded cunts" kuten sinä sanoit.

:D

Stereotypioiden orja.

Noh hyvää illanjatkoa sinne "oikeinkannattajien" joukkoon :thumbsup1:

:D

Stereotypioiden orja.

Noh hyvää illanjatkoa sinne "oikeinkannattajien" joukkoon :thumbsup1:

Kuten sanoin niin asiat näyttävät erilaiselta kun katsoo vähän kauempaa.

Ehkä sullekin asia valkenee joskus. Ehkä ei. Ehkä olet aina deluded cunt.

Kuten sanoin niin asiat näyttävät erilaiselta kun katsoo vähän kauempaa.

Ehkä sullekin asia valkenee joskus. Ehkä ei. Ehkä olet aina deluded cunt.

Kummallas tässä onkaan nyt se "minä olen aina oikeassa" asenne? Taitaa olla  yleistä Chelsea fanien keskuudessa?

Hieno yritys käyttää sanojani itseäni vastaan. Olet vain niin hellyyttävän tietämätön ajatusmaailmastani ja teet foorumipsykologin päätelmiä.

Kummallas tässä onkaan nyt se "minä olen aina oikeassa" asenne? Taitaa olla  yleistä Chelsea fanien keskuudessa?

Hieno yritys käyttää sanojani itseäni vastaan. Olet vain niin hellyyttävän tietämätön ajatusmaailmastani ja teet foorumipsykologin päätelmiä.

Nyt teet johtopäätöksiä siitä, että minä luulisin olevani aina oikeassa. Pata, kattila jne.

Olen tässä vain esittänyt mielipiteitäni siitä miksi en halua Liverpoolin voittavan mestaruutta. Jokainen saa omalla kohdallaan päättää olenko oikeassa vai ei. Sen suhteen mitä olen itse nähnyt voisin sanoa olevani oikeutettu ajattelemaan asioista niin kuin ajattelen. Sinä voit olla vapaasti toista mieltä, mutta lienee ihan turha alkaa kitisemään siitä mitä minä asioista ajattelen. Mutta kuten jo sanoin niin ne asiat näyttävät erilaiselta toisesta kuvakulmasta ja sulla nyt tuppaa olemaan vähän turhankin subjektiivinen näkökulma tähän asiaan ja tavallaan jopa vahvistat näitä stereotypioita.

Nyt teet johtopäätöksiä siitä, että minä luulisin olevani aina oikeassa. Pata, kattila jne.

Olen tässä vain esittänyt mielipiteitäni siitä miksi en halua Liverpoolin voittavan mestaruutta. Jokainen saa omalla kohdallaan päättää olenko oikeassa vai ei. Sen suhteen mitä olen itse nähnyt voisin sanoa olevani oikeutettu ajattelemaan asioista niin kuin ajattelen. Sinä voit olla vapaasti toista mieltä, mutta lienee ihan turha alkaa kitisemään siitä mitä minä asioista ajattelen. Mutta kuten jo sanoin niin ne asiat näyttävät erilaiselta toisesta kuvakulmasta ja sulla nyt tuppaa olemaan vähän turhankin subjektiivinen näkökulma tähän asiaan ja tavallaan jopa vahvistat näitä stereotypioita.

Ja niin kettu kiljaisi, kun karhunrautaan asteli.

En ole tainnut todetakaan, ettet saisi ajatella miten ajattelet. Olet kuitenkin itse useampaakin otteeseen todennut, että minun pitäisi katsoa asioita kauempaa tai että olen deluded cunt. Ja kun sanoit "always the victim" niin:

Olen tässä vain esittänyt mielipiteitäni

Miksei sinulla ole liian subjektiivista näkökulmaa asiaan? Miksi juuri minulla on väärä näkemys asiasta? Vain koska olet erimieltä?

Koska minä en ole Liverpool-fani. En tosin tykkää Liverpoolista joten kaipa sitä voisi väittää minullakin olevan subjektiivinen näkemys asiaan, mutta kun nyt lueskelee vähän muidenkin fanien juttuja niin aika monella ei-Liverpool-fanilla tuntuu olevan samanlainen näkemys joten sen perusteella voisin myös väittää, että näkökulmani ei olekaan niin subjektiivinen.

Sä voit olla mun puolestani ihan mitä mieltä asiasta, mutta sen pohjalta mitä minä olen näkenyt ja lukenut olen päätynyt omaan mielipiteeseeni ja pidän sitä ihan osuvana.

Koska minä en ole Liverpool-fani. En tosin tykkää Liverpoolista joten kaipa sitä voisi väittää minullakin olevan subjektiivinen näkemys asiaan, mutta kun nyt lueskelee vähän muidenkin fanien juttuja niin aika monella ei-Liverpool-fanilla tuntuu olevan samanlainen näkemys joten sen perusteella voisin myös väittää, että näkökulmani ei olekaan niin subjektiivinen.

Sä voit olla mun puolestani ihan mitä mieltä asiasta, mutta sen pohjalta mitä minä olen näkenyt ja lukenut olen päätynyt omaan mielipiteeseeni ja pidän sitä ihan osuvana.

Aika monella ei-Liverpool-fanilla on myös erilainen näkemys. Voin myös sen perusteella väittää, että ajatuksesi on subjektiivinen.

En sano että olen itse täysin oikeassa. Totuus on mitä luultavimmin jotain puolesta välistä.

Mielipiteenvapaus sinulle sallittakoon, kuten minullekin.

Niin no mikä tässä on ongelma? Minkä takia minun mielipiteestäni piti lähteä kitisemään?

En tiedä jäikö se edellinen kerta sitten hiertämään pääkoppaan, että piti vähän avautua?

Eikä siinä mitään. Kyllä mulle aina kunnon väittely kelpaa, mutta kun homma menee siihen, että tartutaan johonkin mun kommenttiin ja yritetään siitä vääntää jotain suurempaa kuin mitä se on niin meikäläisellä loppuu ymmärrys.

Niin no mikä tässä on ongelma? Minkä takia minun mielipiteestäni piti lähteä kitisemään?

En tiedä jäikö se edellinen kerta sitten hiertämään pääkoppaan, että piti vähän avautua?

Kyseenalaistamaan.

Voit rauhassa miettiä mikä ero on kitinällä ja kyseenalaistamisella.

:D Whatever gets you through the nights..

Kitinältä se mun mielestä vaikutti.

Vai tiedätkö sinä jotain minun ajatusmaailmastani muka?

Öh?

Niin siis lähden kyseenalaistamaan mielipidettäsi ja otat sen kitinänä? Niin sitte? En ajatusmaailmaasi tunne, niin en voi tietää miten reagoit tekstiini.

Toimittajien mielipiteet ottaa koville?

Voin toki tulkita väärin, mutta kyseenalaistetaanko tossa jotain vai kitistäänkö siinä turhasta? Itse otin sen jälkimmäisellä tavalla ja kun kerta millään tavalla ei mielipidettäni edes yritetty kumota niin vaikea nähdä millä tavalla tuossa minun mielipiteeni kyseenalaistetaan. Tai sanotaanko niin, että vaikea ymmärtää miten mun olisi muka pitänyt tulkita tuo "oikein" ja huomata kyseessä olevan jotain muuta kuin kitisemistä?