Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

Paitsio FC PS3 | FIFA 14 |

Recommended Posts

Surullisen surkeaa on kyllä ollut tänä vuonna aktiivisuus, ettenkö sanoisi.

Tänään kuiteskin taas porskutellaan eteenpäin ja tavoitteena totta kai nousu ja pokaalikaappiin täydennystä. Paikalla olen tuttuun tapaan.

Mihin muuten KB on kadonnut? Entä muut? Ei ole aikoihin tosiaan montaa nimeä näkynyt.

Ciao vaan, olin saapasmaassa viikko sitten lauantaista tuonne tämän viikon torstaihin, josta syystä mua ei ole linjoilla näkynyt. Mutta nyt olisi viikonloppuna aikaa myllytellä.  :smile: 

Noniin! Tänään joskus 19.00 olisi tarkoitus pelata.

Ippe tai KB tulossa paikalle tänään? Tiedä sitten pyöriikö täällä foorumilla enää muut, mutta tervetuloa heillekin.

Sorit, tuli äkkilähtö. Huomenissa tai viimeistään torstaina paikalla taas.

Vanha modeemi oli mennyt paskaksi kun koitin korjata ongelmia joten sen takia yhteyskatkeili ja ei toiminut eilen ollenkaan. Tämä päivä mennään lainamodeemilla ja huomenna haen uuden. Nyt pitäisi jokatapauksessa päästä pelaamaan, jos vaan pelejä on. 

Tosiaan, Antti on tehnyt paluun pelikentille (kaikki huutaa "whoop-e-doo"). Itse voisin valloittaa tänään vasemman laitapuolustajan tontin.

Eilenhän oli puhetta, että tänään tässä illan aikana höntsäiltäisiin?

No siellähän on ollut porukkaa paikalla! Ketäs kaikkia oli?

Itsekin voisi taas joku päivä aktivoitua Clubin suhteen. Viime päivinä Assasins Creed, Football Manager ja Serranon Perhe ovat vieneet voiton, mutta huomenna voisi ennen CL:lää pelata.

Tuossa 20.00 aikoihin voitaisiin kerätä porukkaa paikalle ja alkaa pelailemaan taas hetkeen?

Sama, vaikka aika hieman ylittyikin. Jälleen oli puoli tusinaa äijää, mutta eipä näytä ketään kiinnostavan.

Tietysti vaihtoehto olisi alkaa haistella uusia tuulia tai muuta vastaavaa, mutta silti pieni ryhtiliike tässä sakissa olisi ihan peukuttamisen arvoista.