Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

Paitsio FC PS3 | FIFA 14 |

Recommended Posts

Noniin, seura löytyy uudestakin FIFAsta! Nyt vain odotellaan loppuviikkoa, kun muutkin pääsevät mukaan. Toivottavasti saadaan mahdollisimman paljon sakkia mukaan tällä kertaa, 13 -version loppupuolella siellä tuppasivat usein olemaan vain minä, Jahnny ja ippe.

Laittelen noita oikeuksia muillekkin seuraan, kunhan pelin saavat.

C'moon Paitsio! Tää on meidän vuosi!  ;) 

Uuuuh jeee!

Mietin, että jos ei näin alkuunkaan ole paikalla kovin paljoa porukkaa niin ehkä perinteistä pitäisi vähän luistaa tai ainakin soveltaa. Tai jos jotkut tyypit kysyvät Clubiin niin sanotaan, että ollaan tämän foorumin porukkaa ja jos tulee tänne kirjoittelemaan niin pääsee höntsäämään jämäminuutteja meidän jengiin. Saadaan clubiin pelaajia ja ehkä siellä on joku timantinkova potentiaalinen foorumistikin joukossa?! No jos halukkaan nimimerkki on CRisTheBest98 tai sotarotta niin ei sellaisia, mutta ymmärrätte pointin. Aktiivisuusongelmaa ei tietenkään ole kun kaikki haluavat pelata mahdollisimman paljon, mutta kunhan vaan spekuloin.

Edit: Tolppa-Apina on ainakin puhunut, että olisi aktiivisempi FC Paitsion riveissä tulevalla kaudella ja uskonkin, että jamppa tekee debyyttikautensa jälkeen sellaisen Aaron Ramseymaisen tasonnoston Kuninkaallisten avainpelaajien joukkoon!

Clubiin pystyy näköjään liittymään ilman mitään pyyntöjä kunhan perustaja on kaverilistalla? Itse ainakin luulen liittyneeni jo Paitsio FC:n riveihin.

Kyllä vain, asetuksista laitoin päälle että kaikki jotka ovat mun kaverilistallani pleikkarilla pääsevät liittymään ilman kutsuja ja muita.  :) 

Pakko se on taas sortua, vaikka kovin uhosin boikotoivani EA Sportsia.. Positiivisin mielin lähdetään kuitenkin uutta versiota tahkoamaan. Torstaina mukana varmaan koko päivän, ja perjantaina joskus kuuden seitsemän jälkeen (oon kyllä jo iltapäivällä online, mutta pelaan kaverin kanssa).

Niin, mitenkäs, onko tuo virallinen julkaisupäivä sitten torstai vai perjantai? Mulla on varattuna tekele GameStopista, ja ne yleensä laittelevat viestiä kun peli on haettavissa. No, sieltä tuli nyt sitten eilen kaksi viestiä: Ensin luki että noudettavissa perjantaina ja myöhemmin tuli viesti (joka oli kirjoitettu hyvin huono suomella) jossa luki että torstaina  :confused: 

Täytyy varmaan käydä kyselemässä jo torstaina ihan varmuuden vuoksi.

Edit. Ja mulla taas ohjelma on sellainen että torstaina on koko päivä aikaa, lukiolta pääsen jo klo 10. Perjantaina taas niukasti, sillä luultavasti täytyy juhlistaa kaverin synttäreitä silloin. Mutta viikonloppu sen jälkeen vapaata.

Ainakin mitä katsoin NetAnttilan, Gigantin ja GameStopin nettisivuilta, niin kaikki ilmoittivat pelin tulevan torstaina. Tähän siis luotan ja marssin kolmelta koulun jälkeen pelin hakemaan, ja tämän jälkeen vaan pelaamaan. Unohdin mainita, että itselläkin vähän viikonloppu täynnä toimintaa. Maanantaina kun on fysiikan koe, ja tiistaina äikän koe, ja tämän lisäksi lauantaina ja sunnuntaina on molempina päivinä oma lätkämatsi. Lauantaina ehtii varmaan jossain välissä päivällä vähän pelailla, mutta illalla ei, kun pitää katsoa Arsenalin matsi uusintana sen mennessä oman pelin kanssa päällekkäin. Sunnuntaina ei kyllä millään ehdi.

Jee! Tuun vasta 20.00 myllyttään koska Salkkarit ja perjantain jaksot on aina täyttä timanttia! Eilen tosiaan korkattiin ja vähän vaihtelevalla menestyksellä, sentään noustiin, mutta kyllä siinä keskikentällä Turbon kokoinen aukko oli.

Oon nyt ehtinyt vissiin 8 matsia pelaamaan ja helvetin huonosti mennyt jokainen itsellä. Vähän tuo meitsin rotta meinaa jäädä jalkoihin, jossei heti laita palloa liikkeelle. Mukavasti haastetta tässä painoksessa ja eiköhän se tuosta enemmän pelaamalla lähde klubi-matsitkin rullaamaan. 

Se pisti taas silmään ettei tuo mun pelaaja näytä  kehittyvän ollenkaan, eli sama ongelma kuin viime painoksessa. Jos jollain on tuohon ratkaisua, niin kertokoon tänne. 

Tuntuu, että teikäläisellä sujui paremmin laidalla, ajoit hyvin maalille ja siitä tuli yksi maalikin aikaan. Ehkä se pieni ukko on sitten vähän paremmin suojassa siellä kuin keskustassa isojen pakkien revittävänä. Omaan silmään tässä saa repiä aika paljon ja kun osaa irroittaa näppäimen oikealla hetkellä niin ei tule rikkeitäkään. Noin yleensä Clubin peli sujui paljon paremmin kun Turbokermit siirtyi hyökkääväksi keskikentäksi ja porukka alkoi pikku hiljaa oppimaan uuden pelin niksejä. Itsehän sain pelin pari päivää julkaisua aiemmin ja ehkä juuri siitä johtuen olen jo sinut uuden painoksen kanssa.

Turbon kanssa pelattiin muutamat pelit kaksisteen ja ihan hyvällä menestyksellä. Rauhallista rakentamista, vältettiin turhia roiskimisia, ei pyydetty palloa suotta ja syöteltiin myös boteille riittävästi. Nyt pidetään kuitenkin pientä taukoa ja joskus 20.00 jatkuu siihen asti kun Pasin ja Keken UCL studio alkaa kello 21.25. Tulkaa muutkin vaan messiin!

Mulla ollut vähän kiireitä viime aikoina kun tuli lukioon italialaisia vaihto-oppilaita ja näitä on joutunut sitten ympäri päivää pyörittelemään ties missä. Mutta katsellaan jospa huomenna ehtisi illemmalla taas mukaan.