Jump to content
Sign in to follow this  
hyeenamies

Järjestysmieheksi

Recommended Posts

Arvoisat ELK veljet. Itse kun olen saanut siemeneni lisääntymään vasta varttuneemmalla iällä niin arvostaisin kokemuksienne auraa.

Olen tänään menossa limudiscoon järjestysmieheksi .

Kysymys 1: riittääkkö pippurisuihke , teleskooppipamppu ja nippusiteet vai otanko mukaan koko arsenaalin?

Ajattelin aluksi valita kulkuneuvokseni moottoripyörän joka uhkuu voimaa ja saa paatuneemmankin koulukiusaajastereotypian laskemaan alleen ,mutta siinä ei ole nastarenkaita alla joten valikoidun pakosta käyttämään hevosta. Hyvä pelote sekin , oletan. ( mielestäni panssarivaunu olisi ollut ylilyönti , eikö vaan?)

Kysymys 2: Pitääkö mellakkahevoselta ottaa kengät pois kun sen kanssa ratsastan tanssisaliin? Vahattuun parkettiin voi jäädä pahoja jälkiä pelkään mä.

Kysymys 3: pitääkö mellakkakypärän kanssa sisätiloissa käyttää virallista kypärähuppua vai riittääkö pelkkä buff? Ei ole oikein etiketti hallussa. Entä hevosella?

Kysymys 4: Olihan vielä, Suomen valtionkin allekirjoittamassa , kansalaisen oikeusasiakirjassa maininta siitä, että saan puolustaa itseäni jos koen tilanteen uhkaavaksi , vai muuttuiko tuo kohta Lissabonin sopimuksen myötä? Mitä tarkoitetaan ylireagoinnilla?

Kysymys 5: Olen tietoinen ,vaikken järjestysmieskorttia omista ,että minulla on lupa tappaa , jos mahdollinen mellakka uhkaa EU:ta. Miten määritellään mellakka?

Pahoittelen kysymysten määrää , mutta tälläistä se on meno nyky-riihimäellä. Onneksi koulun ovilla on metallinpaljastimet ja vahtimestari kerään terä-aseet valmiiksi pois lapsilta , joten voin jättää luotiliivit kotiin koska ne hiertävät nännejä todella voimakkaasti ,vai voinko?

Kyseessä siis kuriton ikäluokka 2005.

Joo saat ampua, jos pyydät mahdollisia ruumiita anteeksi jälkikäteen etkä hekottele sadistisesti. Ensisijaisesti kuitenkin pitää yrittää ensin käyttää lievempää väkivaltaa. Hevoselle pitää ottaa sellaiset siniset muovipussit kenkien päälle, muuten vahtimestari hermostuu. Muuten en tiedä hevosen varusteista, koska lapseni ovat jo täysi-ikäisiä ja EU-harmonisointi lienee muuttanut säännöksiä. Muista kuolasuojaimet, kuten lapseni ennen sanoivat kuulosuojaimista, Mellakka on kaikki se ääni, joka kuuluu läpi kuulosuojaimista huolimatta. Näin on helppo tietää, milloin on lupa tappaa. Muista lisätä turvallisuuttasi laittamalla tosiaan pipo, huivi tai vastaava kypärän sisälle. Tunnettuahan on, että jos tiputat kerrostalon katolta kypärän ja hupun., vain huppu kestää pudotuksen rikkoontumatta. Muuten ei ole tällaisessa tapauksessa väliä, mitä kypärän alla on päänahan ja kypärän välissä.

Joku nuorempi voi varmaan täydentää.

Sign in to follow this