Jump to content
Sign in to follow this  
Laku

Pitkävetoa

Recommended Posts

Re: Pitkävetoa

Ihan huvikseen tässä pelataan ja jos toi mun panostamani 2e valuu kankkulan kaivoon niin se ei paljoa kismitä. Itse enemmänkin pelaan juuri tälläisiä "low risk, high reward"-pelejä joissa pienellä panostuksella saa kasaan 2/3 osaa vuokrasta ja tappio tarkoittaa sitä, että kauppamatkalla jää joku iltis hyllyyn.

Niinhän se taitaa monella olla, että he tavallaan hyväksyvät tappionsa vetämällä vetoja "perstuntumalla", ihan vaan jotta saisi jännitystä elämään. Se on kyllä ihan ok. Nämä minun metodit soveltuvat heille, jotka haluavat voittaa.

Pelicans-Blues 1 1,65

Dinamo Zagreb-Real Madrid 2 1,23

Kaikki pantit pistin näihin, eli pelitilin loput 1,5e :icon_lol: Kun tuo osuu, takaisin tulee 1,5, niin sitten voi taas hetken pelata rauhassa. Ollut veitsi kurkulla useasti..

En olisi uskonut että Veikkaus olisi pistänyt Pelsuille noin pienen kertoimen, mutta näillä mennään.

Madrid voitti hikisesti 0-1, joten nyt vaan Pelicans tänään avausvoittoon niin pelit turvattu pariksi peliksi lisää ;)

no ei kai kukaan nyt ottais tolla kertoimella, mutta en mä Napoliakaan pelais, vaikka sen kerroin olis 2000. Kuten Ippe tuolla myös tän muotoili....

Nythän kerroin on sentään 1.33, eli siihen joku toinen, niin vois saada hyvän tuplan.

Tää on niin taidetta, ja noita metodeja on yhtä monta kuin on pelaajia...

Mä nyt en vaan itte ehdi paneutumaan tohon niin syvällisesti, että kävisin läpi kaikki kertoimen tarjoojat yms yms. Lisäks noi erot on niin kosmeettisia usein, että ne näkyy vasta isoilla panoksilla. esim jos kerroin 2.72 tai 2.76, ei siinä 20e:n patilla hurjasti huomaa eroa. Satkullakin huimat 4e!!! OK, pitkässä juoksuussa 4e/viikko = 208e vuosi, mutta niin.....

Äh. Tää ei nyt etene. Tsemppiä peleihin. Mutta, jos oikeasti haluat voittaa vedonlyönnistä rahaa, sinun pitää muuttaa näkökantaasi monessa kohtaa. Ja ps. Jos joku antaisi Napolille kertoimen 2000, niin vain Urpo jättäisi sen vetämättä. :blink:

no ekakskin toi oli karrikoitu esimerkki, ehkä tiesitkin sen... ? Voittamisesta kun nyt alotit, niin kerron sulle elokuulta pari voittoa. 10 elokuuta Vermon v5, 36 euron lapulla, 1650 e. Sitte 40 e:n tuve-järkkäri, sis. Schalke-HJK 6-1 = 510e. Aika lyhyellä lietsolla vielä! Nää riittää mulle jo. Oli tossa toki vielä muutamia ravivoittoja iltaravien nelkkuja ja pareja + jotain pieniä pive-lappuja.

Tiedän kyllä mitä sä ajat takaa, ja se on ihan ok. Itse en vaan tohon kerroin ym hifistelyyn jaksa paneutua.... :rolleyes: Jos mun intuitio sanoo, et Tuto vie, ni sillon mä piirrään sen lapulle, sen kummemmmin miettimättä, et onks yli vai ali. Ja jos Tuto vie, niin voittoa se on mulle anyways, olkoot sitte 123e tai Miksun overbetilla jopa 129e :eek: Ja toistan jo itseäni, mutta fakta on, ettei noilla vedoilla yksistään elä, tai hyvin, hyvin harva siihen kykenee. Ja sillon se on sitä 24h/vrk kalkuloimista, jossa mulla ainakin lahois pää... Totta kai kaikki meistäkin yrittää lapuilla voittoja, helvetti soikoon, kukas nyt ei yrittäs? Me vaan ei oteta sitä niin vakavasti.... Vaikkakin kyllä tuolla ravipuolella etenkin tulee kiroiltua hyvinkin usein! :D

Ravit muuten eroaa ehkä noista pallovedoista, sen suhteen, että niissä ei juuri pysty tekemään edes mitään kerroinvertailua. On vaan yhdet ratakertoimet, that´s it. Tärkeempää onkin tietää hevosten vire, laukat ja kuskit!

ei pelionnea, vaan kireitä siimoja!

ps. laitas nyt sävyjuhis meille köyhille ja tyhmille päivän varma rivi!? :cool:

ps2. Villain, nyt ku tota Pelicansia on kyllä hehkutettu vähän liikaakin, ja höntsäpelit menny hyvin, niin tänään varmaan Blues voittaa, ylikertoimella ! :rolleyes:

Ja Blues voitti.... Itseasiassa toi ei yllättäny yhtään, päinvastoin, se meni just kaavan mukaan :eek: Mulla oli siihen yli 4,5 maalia Pafilla, ja se yllätti, yleensä Pelicansin peleissä on tullu maaleja. No, paska alikerroinhan siinä oli ;)

Huomenna Ässät on pre-gamien ja rosterin perusteella vahvoilla Lukkoa vastaan, palataan asiaan!

Terveisiä kuumasta Barcelonasta. Voin tehdä kyllä rivejä mitä itsekin pelaan, kun tulen ensi viikolla Suomeen.

Tällä hetkellä pelaan kyllä ainoastaan arbitraaseja vedonlyöntibonusten kautta. Eli voitan vaikka pelit päättyisivät miten hyvänsä! :boogy:

Tämä on mahdollista kun kierttättää Pelurit.fi sivuston ohjeiden mukaan noita bonuksia Betfairin avulla. Jos kiinnostaa varma raha vedonlyönnilä, käy katsomassa ohjeet täältä.

Tämä on mahdollista kun kierttättää Pelurit.fi sivuston ohjeiden mukaan noita bonuksia Betfairin avulla. Jos kiinnostaa varma raha vedonlyönnilä, käy katsomassa ohjeet täältä.

Täytyy kyllä kiittää savvyjuhaa tuosta linkistä, jonka jo aiemminkin linkitit tänne. Varmaa ja erittäin helppoa rahaa. Nyt on tullut Lontoon reissu heitettyä noilla rahoilla ja vielä jäi yli puolet käteen. Suosittelen kyllä kaikille, joilla vähänkään tarvetta rahalle.

Ps. Muitakin vinkkejä yhtä helposta rahasta otetaan vastaan. :lick:

ilmasta rahaa ei ole olemassakaan, ei edes pelastusarmeijassa.... Eli mihin toi perustuu, ja minkälaisella alkupatilla? Totta maar, mä olen mukana jos helppoa rahaa tiedossa :D Duunikaveri tosta joskus hörhös, mutten oikeen saanu selkoa? Eli kerro oikeesti niinku Suomeks, miten toi toimii? I´m in!

ilmasta rahaa ei ole olemassakaan, ei edes pelastusarmeijassa.... Eli mihin toi perustuu, ja minkälaisella alkupatilla? Totta maar, mä olen mukana jos helppoa rahaa tiedossa :D Duunikaveri tosta joskus hörhös, mutten oikeen saanu selkoa? Eli kerro oikeesti niinku Suomeks, miten toi toimii? I´m in!

Tosiaan noihin vedonlyöntisivustojen tarjoamiin talletusbonuksiin ja betfairiin tuo perustuu. Kannattaa käydä lukemassa ajatuksella tuo savvyjuhan linkittämä sivu, koska itse en ainakaan osaa selittää sitä yksinkertaisemmin. Ei kuitenkaan mitään rakettitiedettä kunhan pääsee hommaan sisään. Korkeintaan pientä vaivaa ja huolellisuutta vaatii tuo vastaavien kertoimien etsiminen. Varmaan n. 500e kassa riittää alussa, jos lähtee liikkeelle noista pienemmistä bonuksista ja siirtyy kassan isontuessa isompiin. Kilon kassalla sitten pärjää oikein mainiosti.

Lukko - SaiPa +1 1.95 5.70 2.30

KalPa - Tappara +1 2.05 5.85 2.15

Kerroin 3,99.

Mitäs kaveriksi. Yksi varma kohde olisi mukava saada vielä tuohon kylkeen. Sm-liigasta ei ainakaan uskalla muita pelata.

Olisiko kohde 86 eli Granada - Villarreal 3.00 3.30 2.05 pelaamisen arvoinen ?

Kolmella kohteella tulisi kertoimeksi 8,19 ja parinkympin panostuksella 163,80 voitto.

Vihjeitä otetaan vastaan :smile: mahdollisimman nopeasti jos mahdollista.

Edit: Tai jos sittenkin Ilves - HPK 1= alle 5,5, 2= yli 5,5 maalia 1.70 2.00

Mitäs kaveriksi. Yksi varma kohde olisi mukava saada vielä tuohon kylkeen. Sm-liigasta ei ainakaan uskalla muita pelata.

Olisiko kohde 86 eli Granada - Villarreal 3.00 3.30 2.05 pelaamisen arvoinen ?

Tuota samaista kohdetta mietin minäkin. Kaiken järjen mukaan Villarealin pitäisi voittaa nousija Granada melko helposti, vaikka peliä ei pelatakaan Madrigalilla, ja keskiviikkona tuli turpiin Müncheniltä.

Vinkki: esim. PAFilla Villarealin kerroin on 2.45.

edit: Nottingham Forest - Derby County 1.8 3.45 4.2, eli ihan hyvät kertoimet on laitettu Derbylle.

Lukko - SaiPa +1 1.95 5.70 2.30

KalPa - Tappara +1 2.05 5.85 2.15

Kerroin 3,99.

Tämä tuli sitten napattua 20€ panoksella kiinni. 79,80 saa hakea kioskilta kun ehtii.

On muuten jo toinen viikonloppu ja veto putkeen meikäläiselle kun tulee voittoa. Viikko sitten tuli se 144,40 parilla kympillä ja nyt samalla panoksella tuo 79,80. Alikertoimia, tyhmiä vetoja tai mitä lie, mutta olen elämäni vedonlyöntivireessä :lol:

Voi herrajumala Jokerit!

Kusee aivan lopulla. Rupee olemaan jo arkipäivää mulle.

Olin jo varma voitosta, kun Jokerit johti jo 3-0, mutta ei saatana. :frustrated:

E: Nyt vituttaa!

jos tää olis facebook-postaus, niin tykkäisin :D Miten monta kertaa itse meinaan olen lausunu nuo täsmälleen samat jorinat! Ymmärrän siis että korpee, sama ittellä, meni raveissa eilen yhellä väärin reilu tonnin voitto.... :(

no kootaan rivit ja tehdään uus lappu!

FC Inter - HJK (Draw no bet) 1 2.25

RoPS - JJK (1X2) 2 1.55

Lazio - Genoa (1X2) 1 1.70

Yhteiskerroin 5.93

Hassutusveto:

Napoli - AC Milan (1X2) X 3.05

FC Inter - HJK (1X2) X 3.40

Siena - Juventus (1X2) 2 1.93

Yhteiskerroin 20.01

toi hassutteluhan on sitte tota Milanin tasuria vaille.... :thumbsup1: Oli kai sentään enemmän ku euro patina?

No arvaa :D. 5e pistin yhteensä molemmille ja 4,5e meni tolle ekalle, joten jos hassuttelu menee oikein tulee jopa 10e!!

Olen keskiviikkona Suomessa ja voin laittaa tarkat ohjeet kohteineen ja bookkereineen miten homma tehdään noiden Pelurit.fi sivun bonuksilla. Sitä odotellessa perehdy noihin ohjeisiin. Kannattaa myös tehdä Moneybookers-tili, jolloin rahansiirto on nopeaa ja reaaliaikaista. Hommaan tarvitsee toki muutaman satasen pääomaa, jotta pääsee valitsemaan aluksi isoimmat bonukset.

Näillä mennään huomiselle Liigacup-kierrokselle...

Stoke City - Tottenham X (kerroin 3.25)

Nottingham Forest - Newcastle 2 (kerroin 2.35)

Crystal Palace - Middlesborough 2 (kerroin 2.35)

Aldershot - Rochdale 1 (kerroin 2.55)

Panos: 10€

Mahdollinen voitto: 457.70€

- Stoke on aina paha kotonaan, ja viime viikonlopun peppuraiskaus mustilta kateilta johtui pääasiassa silkasta huonosta tuurista. Tottenham oli erittäin vakuuttava eilisessä pelissä Poolia vastaan, mutta edelleenkin: Britannia Stadium.

- Newcastle jatkaa tappiotta tällä kaudella kun taas Forestin kone on yskähdellyt aika lailla. Forestilta pelistä puuttuvat avainpelaajat Chris Cohen, Dexter Blackstock ja Paul Anderson, kun taas Newcastlelta sivussa ainoastaan Davide Santon ja Hatem Ben Arfa palaa taas kuvioihin. Newcastle tulee lepuuttamaan useita avainpelaajiaan, mutta tästäkin huolimatta uskon Harakoiden hoitavan homman kotiin.

- Kolmannessa kohteessa on kaksi hyvin kautensa aloittanutta joukkuetta vastassa. Middlesborough nappasi lauantaina kyseisten joukkueiden välisestä kohtaamisesta 0-1 vierasvoiton ja toivonmukaan onnistuu voittamaan Palacen toistamiseen huomenna. Vähän oli pähkäilyä, pistänkö ottelun tasuriksi.

- Neljännestä kohteesta ei rehellisesti sanottuna ole mitään hajua, kun ei noita Ykkös- ja Kakkosliigoja tule ollenkaan seurailtua. Joten ihan mutu-tuntumalla sijoitin rahani Aldershotin puolesta.

77 SaiPa +1 - KalPa 1.80 5.90 2.50

98 HIFK - Tappara +1 1.80 5.70 2.55

Yhteiskerroin 4,50

Panos 20€

Mahdollinen voitto 90€

Näillä mennään tällä kertaa. Melko mukavan oloinen lappu, ainakin näin etukäteen :shades:

Nottingham Forest - Newcastle United X2 1.38

Stoke City - Tottenham X2 1.47

Kärpät - Lukko (Moneylines ) 2 2.51

Ässät - Pelicans (Moneylines ) 2 2.15

Yhteiskerroin 10.95. Perkele nyt tulee rahaa!

Crystal Palace - Middlesbrough 2 2.27

Stoke City - Tottenham X 3.20

Nottingham Forest - Newcastle United 2 2.40

Yhteiskerroin 17.43 Ja lisää vaa tulee!

E: JA LUKKO TASOTTAA OIOIOI!!!