Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Futisvisa

Recommended Posts

Latasin tänään tuollaisen futisvisa laajennuksen foorumiimme. Linkki siihen löytyy tuolta ylhäältä. Käykääpäs testaamassa sitä!

Samalla voitte laatia myös oman futisvisan ja testata muiden taitoja.

Loistava lisä foorumiin!! Tuli jo testattua tuota MM-maalintekijä visaa, ja kuten arvata saattaa, huonolla menestyksellä.:lick:

Näköjään visailu ei anna anteeksi kirjoitusvirheitä:thumbsdown1: Yhteen kysymykseen tuli yhden kirjaimen heitto, ja se meni sitten puihin heti.

Jatkossa voisi tässä otsikossa keskustella mahdollisista uusista visailuaiheista, ym. kehitysideoista.

Tuloksia tuskin kannattaa kertoa täällä muille :shades: Tyyliin: "hitto mä vastasin tohon kolmanteen kysymyksiin suomi mut se olikin ruotsi"

Mites muuten, onko visanteko-oikeudet kaikilla?

Voisi myös sopia että jokaisesta joukkueesta tehtäisiin vain yksi visa näin aluksi ainakin. Ettei seuraavana päivänä ole heti "Manchester United Trivia vol. 2" ruudussa :lick:

Kysymykset sopivan helppoja, sain omasta mielestäni 100% oikein, mutta, kun käytin nimissä merkkejä ü ja é, u:n ja e:n sijaan, niin prosentit jäi 33%:iin. Niin ja yhdestä nimestä unohtui yksi kirjain.

olin surkea, helppohan nuo visat on saada 100% kun vaan katsoisi netistä.. mutta koska kuten varmaan kukaan muukaan täällä en sellaista tue, joten olin sitten suosiolla umpisurkea tuossa visassa :D.

Hieno lisä foorumille.

Joku mättää visassa nykyään kun tämmöstä pukkaa:

"An error has occured, the following message has been left below:

Your usergroup does not have access to participate in this particular quiz."

Onko joku virhe tapahtunut vai onko allekirjoittanut vain bannattu visailuista mielettömän ylivoiman johdosta? :finger:

Joku mättää visassa nykyään kun tämmöstä pukkaa:

"An error has occured, the following message has been left below:

Your usergroup does not have access to participate in this particular quiz."

Onko joku virhe tapahtunut vai onko allekirjoittanut vain bannattu visailuista mielettömän ylivoiman johdosta? :finger:

Et ole ainoa. Tahtoo mukaan visailemaan.

No nyt pitäisi olla oikeudet kunnossa tai oletettavasti vika ei edes ollut siinä...

Pistäkää tähän ketjuun viestejä aina, kun lisäätte uuden skaban - muuten ne jää vain roikkumaan tuonne koneelle.

Tuohon visailuun voisi hieman säätää yksityisyyttä, jotta kaikki eivät näkisi tilastoista kaikkien vastauksia, kuten esimerkiksi jokainen voi nyt sitten käydä nauramassa vastauksilleni.

Niin, ja kannattaa lukea kysymys tarkkaan sillä se voi auttaa vastaamisessa :neutral: No, ei se ole niin justiinsa.

Tuolla Futisvisa -osiossa on nyt esillä Liverpool FC -aiheinen Futisvisa. Käykäähän tekemässä.

Vastauksiin pääsi valitettavasti huollimattomuuteni takia virhe kysymykseen 10, joka koski Heyselin tragedian tapahtumavuotta. Oikea vastaus ei suinkaan ole 1989 (jolloin tapahtui Hillsborough'n murhenäytelmä) kuten virheellisesti sinne rustasin. Olen pyytänyt Webmasteria korjaamaan tämän, mutta en ole varma onko siitä vastausta muutettu oikeaksi.

Pahoittelen suuresti huolimattomuuttani!

Oikean vastauksen voi käydä tarkistamassa vaikkapa täältä.

On se vissiin korjattu, kun itse vastasin 1985 ja oikein meni :thumbsup1:

Sitten oli se yksi kysymys johon vastasin "sheffieldissä" ja oikea olisi ollut "sheffield" :depressed: ja pieleen meni... Nooh, 40 pojoa poolivisasta on kai ihan riittävästi minulle :alien:

Tuo toinen visailu jossa on vaihtoehdot tarjolla on mielestäni parempi, jottei tule näitä kieliasu-vähennyksiä, kuten tuo sheffield kohta itselläni. ;)

Hyvä visa oli kuitenkin tuo Poolia koskeva. sopivan vaikea ainakin asiaan perehtymättömille, mutta vannoutuneen scouserin PITÄÄ tietää noi kuitenkin.

On se vissiin korjattu' date=' kun itse vastasin 1985 ja oikein meni :thumbsup1:

Sitten oli se yksi kysymys johon vastasin "sheffieldissä" ja oikea olisi ollut "sheffield" :depressed: ja pieleen meni... Nooh, 40 pojoa poolivisasta on kai ihan riittävästi minulle :alien:

Tuo toinen visailu jossa on vaihtoehdot tarjolla on mielestäni parempi, jottei tule näitä kieliasu-vähennyksiä, kuten tuo sheffield kohta itselläni. ']

No hyvä, että se on korjattu. Itse tajusin tämän virheen tehtyäni visan ja kummastelin hetken, miksei 1985 ollutkaan oikein... No selvisi se sitten kun tajusin mokanneeni.

Tuosta osavastaus -optiosta oli Webmasterin kanssa jo juttua ja olet Alix aivan oikeassa tuosta Sheffield -kysymyksestä, mun mokahan tuossa taas on. Eihän vastaus tuollaisena sovi suoraan kysymyksen muotoon... No, se oli ensimmäinen tekemäni Futisvisa ja ensi kerralla sitten ollaan viisaampia.

Veikkaan silti, että vannoutuneillekin Scousereille tuossa on muutama paha kysymys...