Jump to content
Sign in to follow this  
Jahnny

Paitsio.com - Miittejä?

Recommended Posts

Täällä on jonkin verran toimintaa ollut Foorumin ulkopuolellakin. Tuli tässä mieleen, että onko laudan jäsenet koskaan pitäneet minkäänlaista kirjoittelijoille suunniteltua miittiä, ns. tapaamista?

Ja tietysti mieleen nousi kysymys, että löytyisköhän tällaiselle tapahtumalle kiinnostuneita? En itse nyt mitään ole lähdössä tästä näin suunnittelemaan, mutta se vain kiinnostaa että onko muut millä mielin.

Voisi olla ihan mielenkiintoinen tapa saada erilainen kuva muista kirjoittelijoista, tavata uusia ihmisiä ja kuluttaa aikaa esimerkiksi pienellä "Paitsio Cup"-futisturnauksella ja futisstudiolla tai mitä nyt ikinä tällaiselle massalaumalle voikaan keksiä, jota yhdistää näin alkuunsa ainakin vain ja ainoastaan tämä kuningaslaji.

Olisin itse ainakin heti in, jos tällainen mahdollisuus tulisi.

Täällä on jonkin verran toimintaa ollut Foorumin ulkopuolellakin. Tuli tässä mieleen, että onko laudan jäsenet koskaan pitäneet minkäänlaista kirjoittelijoille suunniteltua miittiä, ns. tapaamista?

Ja tietysti mieleen nousi kysymys, että löytyisköhän tällaiselle tapahtumalle kiinnostuneita? En itse nyt mitään ole lähdössä tästä näin suunnittelemaan, mutta se vain kiinnostaa että onko muut millä mielin.

Voisi olla ihan mielenkiintoinen tapa saada erilainen kuva muista kirjoittelijoista, tavata uusia ihmisiä ja kuluttaa aikaa esimerkiksi pienellä "Paitsio Cup"-futisturnauksella ja futisstudiolla tai mitä nyt ikinä tällaiselle massalaumalle voikaan keksiä, jota yhdistää näin alkuunsa ainakin vain ja ainoastaan tämä kuningaslaji.

Olisin itse ainakin heti in, jos tällainen mahdollisuus tulisi.

Joku ELK jäsen voisi varmaan tulla mainostamaan kesäistä Viikinsaari-Cupia? Siellähän on erityisesti tuota vanhemman polven kirjoittajaa useammankin nimimerkin voimin paikalla.

Paitsio.com on järjestänyt muutamaan otteeseen risteilyn, johon voinut osallistua. Itsekkin kerran liityin Tallinnaan suuntautuneeseen matkaan jai hyvät muistot!

ps. Kiitos vielä Maz "Manchesterin nöyryytyksestä". 

Paitsio.com on järjestänyt muutamaan otteeseen risteilyn, johon voinut osallistua. Itsekkin kerran liityin Tallinnaan suuntautuneeseen matkaan jai hyvät muistot!

ps. Kiitos vielä Maz "Manchesterin nöyryytyksestä". 

Tarkennetaan nyt vielä sen verran, että Paitsion IRC-kanavalla olevat henkilöt ovat järjestäneet kanavalla oleville risteilyn pari kertaa.  

Olisihan tuollainen avausviestissä mainittu tapaaminen ihan kiva idea. Itse en valitettavasti ehdi olla tuota järjestelemässä, mutta osallistun kyllä mikäli vain mahdollista.

Mati: Eipä kestä kiittää, kiva kun maistui.  :smile: