Jump to content
lfcsmith

LFC Paitsio Suomi 2014-2015

Recommended Posts

No niin, alku kauden rämpimisen jälkeen (5 ottelua, 1 voitto) Punainen Raivo on saanut pelinsä kulkemaan ja seilaa tällä hetkellä kahden ottelun voittoputkessa. Näinköhän se tästä lähtisi sujumaan paremmin, sen saamme nähdä tauon jälkeen.
Heh, kaikki joukkueen kolme voittoa ovat tulleet alle 5 pisteen erolla. Tänäänkin noustiin ensimmäisen päivän tappioasemasta 4 pinnan voittoon.

Jaa viesti

Nyt menee oikeasti niin lujaa tässä pelissä, ettei ole ikinä mennyt:

04bb4fc81cb4e3892fe216338cb8a365.png

1f58dbb232cd6b354d78f54b28115f66.png

Siis huhhuh. Nyt liikun ihan siellä maailman huippujen joukossa jo. Tästä ei toki ole suunta kuin vain alaspäin, mutta olen tuon jo muutaman kerran tällä kaudella sanonut ja suunta ei vaan ole kääntynyt, joten toivottavasti ei käänny jatkossakaan. Viime kiekalla ihan uskomattomat 102 pistettä ja nytkin on tulossa mukavat 48 (toivottavasti Costa ei pelaa, sillä muuten mulla tulee 7 pisteen Chambers kehiin), vaikka kapteenivalinta Agüero menikin tällä kertaa mönkään. Toki nuo tippuvat tuosta vielä aavistuksen, sillä mulla on lähes kaikki ukot pelanneet ja monella vielä puoli avausta jäljellä.

5a4f300e52cd6bceafae5a9134b22cd1.png

Schmeichel ei ole saanut maalilla aikaan mitään, mutta ei noista tällä hetkellä tiedä yhtään keneen pitäisi luottaa. Puolustuksessa olen luottanut pääosin halpiksiin, mutta Clyne oli pakko saada ja ajattelin, että yksi kallis ison joukkueen pakki on myös oltava. Kompany on ollut lähinnä iso pettymys, mutta katsoo nyt mitä hänen kanssa tekisi. Di María, Pellé ja Fábregas ovat jääneet hankkimatta ja päätin panostaa mieluummin kovaan hyökkäykseen ja vähän harvinaisempiin ukkoihin. Tai ainakin Sánchez, Agüero, Valencia ja Tadic olivat hankittaessa pelaajia, joita ei kenelläkään ollut kaveriliigassa. Sigurdssoniin olen luottanut alusta asti ja Costa on tällä hetkellä must-have. Kunhan vaan pysyisi kasassa. Sterlingin kanssa olen vähän siinä ja siinä. Samasta hintaluokasta löytyy lähinnä Silva, jolla ensi viikolla paha vastus ja Hazard on sitten vähän hintavampi. Nyt toki käytössä kaksi vaihtoa ja pitää katsoa, mitä tuo Costa meinaa. Kärkeen on Costan tilalle kaavailussa lähinnä Wäiski, mutta en tiedä olisiko siinä järkeä.

Mutta niin. H2H:ssakin on suht hyvin nyt mennyt ja tällä kierroksella vastaan asettui Ron Manager. Tällä hetkellä johdan 8 pisteellä, kun itsellä on jäljellä enää Costa ja Ronilla Costan lisäksi Chadli, Di María ja Fábregas. Pitää toivoa, että Costa ei pelaa, sillä mulla tosiaan Chambers toisi 7 lisäpistettä ja Ronilla Wisdom vain yhden.

Jaa viesti

Latinoliigan vieraisiin pöytiin huutelijalla on menny kausi ihan kohtalaisesti(kiitos tuurin), mutta nyt tietää jo ennen kierrosta, että hommaa tulee tällä kierroksella kusemaan ja pahasti. Aamulla yritin päivittää joukkuetta, mutta siellä oli sivut päivityksessä ja nyt on liian myöhästä. Liikaa tulee annettua nyt tasotusta kaverille...

Jaa viesti

Joopa joo. Eilen ihan mieletön kierros ja 95 pistettä pottiin, jolla olisi voittanut kaikki muut 18 joukkuetta paitsi Tolppa-Apinan jolle siis hävisin pisteellä. Muistaakseni tämä sama tapahtui toisinpäin jollain edellisellä kaudella, että kosto oli varmaan suloinen. Saatanan saatana, ei ole mun kausi tämä.

Jaa viesti

Mulla on Maz yhteispisteet ihan hyvät, mutta head to head tulee koko ajan turpiin tyyliin 66-67. No on ollut muutenkin epäonnea. Ostin Dzekon ja loukkaantui heti alkulämmittelyssä, vahdoin Bonyyn ja Monk pisti äijän penkille yms. Näistä sitten just riittävästi vähennyksiä niukkoihin tappioihin välillä. Kakkosjoukkue on tuolla Olsc-head to head -sarjassa kiinni Mestarien liiga -paikassa, vaikka pisteet on huonommat. Eikä siellä ole yhtään vähemmän asiaa osaavia managereita. Mulla on nyt toista kautta vaan mennyt tämä LFC-sarja näin. Ippetartunta vissiin. Ippe muuten taitaa olla yksi niitä, jotka olen onnistunut voittamaan. No viime kierros oli komea, kun nousin voitolla sijalta 20 sijalle 15.

Jaa viesti

Joopa joo. Eilen ihan mieletön kierros ja 95 pistettä pottiin, jolla olisi voittanut kaikki muut 18 joukkuetta paitsi Tolppa-Apinan jolle siis hävisin pisteellä. Muistaakseni tämä sama tapahtui toisinpäin jollain edellisellä kaudella, että kosto oli varmaan suloinen. Saatanan saatana, ei ole mun kausi tämä.

:) Oli kyllä melkoinen matsi. 

Mä olen yhä roikkunut tuolla maailman 1000 parhaan joukossa, vaikka välillä aina sieltä tipunkin. Käytän vähemmän aikaa miettimiseen kuin viime vuonna, mutta pitäisi varmaan aktivoitua, ettei ihan tuurilla pitäisi seilata loppuun asti. No kai multa jotain tietoakin löytyy. Järkevillä valinnoilla olen pyrkinyt seilaamaan, ja tulosta tulee. Tällä hetkellä tosin vähän epätasaisesti. Jossain välissä tulee 25 pisteen kierros, ja välillä sitten 96. Tämä on kostautunut H2H:ssa, jossa olen tällä hetkellä kolmas. Tällä hetkellä joukkue näyttää tältä:

6229257f10606c9c0a0aae0c330d1879.png

Alakerran miehien valinta on tällä hetkellä aika arpapeliä. Arsenalilla on yllätyksellisesti lähtenyt rotaatioruletti pyörimään Koscielnyn ja Debuchyn tervehdyttyä, ja Chambers pitänee vaihtaa pois, sillä hän ei ole enää avauksen pelaaja. Hankin tuossa viime viikolla Gibbsin, mutta saa nähdä onko hänenkään peliaika varmaa, tänään avasi Monreal. West Hamin, Swansean ja Newcastlen ukot tuovat aina välillä nollapelejä, mutta täytyy vähän opiskella otteluohjelmaa ja miettiä, miten tuota saisi paranneltua.

Keskikentällä luovutin Sigurdssonin kanssa, ja en tiedä oliko tuo kannattavaa. Hazard-Silva-Eriksen-Alexis on toki aika timanttia ja joukkueeni vahvin osa-alue. Tioté varamiehenä penkillä, sai muuten tänään syöttöpisteen. Hyökkäykseen otin nykyään keskikentällä pelaavan Rooneyn Agüeron tilalle, eikä tuo uusi pelipaikka ainakaan toistaiseksi ole haitannut ollenkaan. Austin on ollut aika sensaatiomainen tässä viime aikoina, harmi ettei tänään onnistunut. Costan aseman olen vähän kyseenalaistanut, mutta en mä tilalle parempaakaan keksisi. 

Joukkueeni ulkopuolelle jääviä pelaajia, joita hätätapauksessa kelpuuttaisin mukaan ovat mm. Kane, Downing, Sigurdsson, Bony (huom lähtee Afrikkaan), Cazorla.

Jaa viesti

Hienoa nähdä, että jotkut pelaavat loistavasti. Itse vasta harjoittelen huipulle pääsyä. Liian usein tulee huonoja kierroksia. Alku oli kohtuullinen. Nyt joukkue on kovassa syöksykierteessä. Viimeisistä kuudesta kierroksesta vain yksi onnistunut kierros. Muissa viidessa nuolet osoittavat pahasti alaspäin.

Edellisellä kierroksella hyvä kapteeni valinta -4 pistettä.

Mikä pahinta tällä hetkellä ei työkalupakista löydy mitään huippuideaa. Benteke vaihtunee ensi kierroksen jälkeen, jos tehoja ei löydy. Todennäköisesti Rooney tulee tilalle. Ei viitsi tulevalle kierrokselle ottaa miinuspisteitä toisesta vaihdosta.

Kane kiinnostaisi, mutta kun on jo yksi halpakorin mies hyökkäyksessä. Costa on vähän vaikea tapaus, mutta en taida uskaltaa luopua hänestä. Sigurdssonista luovuin muutamia kierroksia sitten. Suurin syy tehottomuus vieraspeleissä. Vähän samasta syystä en ole Hazardia ottanut jengiin. No nyt Hazard teki maalin vierasmatsissakin. Olen yrittänyt pärjätä Fabregasilla.

Sinäänsä yllättävää, että joukkueen arvo on £106,5m.

Jaa viesti

Ongelma on, että kärjet on niin epätasaisia, kun Aguero loukkaantui. Panostin keskikenttään, jossa on Fabregas, Silva, Sigurdsson ja Sanchez. Mutta keitä kärkeen Costan kaveriksi? Ja puolustus myös mietityttää vähän. Ja loukkaantumiset päälle = onneksi voi kohta käyttää wild cardia. Jälkiviisaana voi sanoa, että vitsu kun olisn ottanut Ulloan kauden alussa kuten pohdin ja Austinin kun meinasin jne niin olisin varmaan 100 bojoa paremmassa tilanteessa yhteispisteissä ja tässäkin ihan eri päässä sarjataulukkoa kuin nyt.

Jaa viesti

Taktiikka onnistui. Jätin Frosterin ja Clynen ja Terryn kentälle ja niinpäs otti Soton käkättimeen ja Chelseakin menetti pisteen. Yllätys oli suuri, kun voitin ilmeisesti kuitenkin pelini. Noissa pistesarjoissa hävisin kuitenkin, kun Pantilimon pelasi nollapelin maalissa ja olisin laittanut hänet maaliin ilman tätä tarvetta uhrata oma etu Liverpool FC:n hyväksi.

Jaa viesti

Nyt taas meni kunnolla ketuilleen 2 kierrosta että. Cresswell ja Fabregas tekivät maalit penkiltä ja hyökkääjät eivät osu. Cresswell jäi penkille, kun Wanker pisti Chambersin kentälle 20 s ennen loppuvihellystä. Ei siinä yksi Bolasie juuri auta.

Edit. Sturridge poissa ja Fabregas tulikin kentälle ja toi 11 bojoa mukanaan. Harmi kun se Cresswell unohtui sinne vaihtopenkin päähän. Sitä myös olisi päässyt jonnekin 65 bojoon ja sehän olisi ollut jo aika huippua. No voitto sitten lopulta kuitenkin tuli Mazista eli revanssi ManUsta  :partyhat:

Jaa viesti

Saatiinhan tämäkin kausi pakettiin. Tuloskausi päättyi hienosti, kun sijoitus liigassa oli toinen. Toiseksi eniten tuli kerättyä kokonaispisteitä.

En tiedä kuinka moni tässä liigassa jaksoi pelata kauden alusta loppuun. Noin puolet varmaankin. Suotavaa olisi, että kaikki osallistujat jaksaisivat pelata loppuun. Pitäisi ilmeisesti pelata Skotlannin liigan joukkuemäärällä. :)

Oma OR oli 35,875. Loppukausi oli vahva viimeiset 16 kierrosta, joista 14 vihreää nuolta. Tätä ennen oli huono jakso, joka pilasi tämän kauden. Siinä oli 9 kierrosta, joista seitsemän näytti punaista.

Ensi kaudella voisi laittaa tavoitteeksi päästä top 10k joukkoon.

Jaa viesti

+- # Team W D L + Pts

same.png  1 Ron Manager FC 27 1 10 2,104 82

up.png 2 Why Not 26 1 11 2,126 79

down.png 3 Gunners Salo 26 0 12 2,182 78

same.png  4 Maz's Dream Team 21 2 15 1,891 65

up.png 5 ippepool 21 1 16 2,025 64

up.png 6 FC Prostata 21 0 17 1,970 63

down.png 7 MaksaAllas FC 20 2 16 1,914 62

down.png 8 Dorot 20 1 17 1,858 61

same.png 9 Five Times 20 0 18 1,786 60

same.png 10 LFC Group 19 0 19 1,987 57

same.png 11 HSV 19 0 19 1,836 57

up.png 12 Kembomaan pool 18 0 20 1,751 54

up.png 13 FC Kauklax 17 1 20 1,803 52

down.png 14 AL-PO FC 17 0 21 1,786 51

same.png 15 Real Penetrators 16 0 22 1,839 48

same.png 16 tunkki75 14 2 22 1,776 44

same.png 17 TTFC 14 0 24 1,750 42

same.png 18 Turku United 14 0 24 1,738 42

up.png 19 Army 12 1 25 1,765 37

down.png 20 Furia Roja 11 2 25 1,596 35

Eipä suostunut tekemään taulukkomuodossa tätä. Oma kausi oli sekoitus Leicesteriä ja Liverpoolia eli alku päin persettä ja sitten keskilento ja loppu taas huonommin, mutta nousu viimeiseltä sijalta keskikastiin kuitenkin. Kakkosjoukkue keräsi noin 100 pistettä enemmän toisessa sarjassa, mutta jäi neljänneksi 2 pistettä voittajalle hävinneenä.

Jaa viesti

eb2871f9a54044fbbae9722d62f23d35.png

:boogy:

Alkukausi meni itsellä vähän liiankin hyvin, ja pudotus tuli lopulta. Motivaatio vähän laski, kun kaveriliigan voitto käytännössä varmistui jo hyvissä ajoin, ja tyydyin vain taktikoimaan ottamalla samoja pelaajia kuin muut. Peliviikot 19-32 tulin lähes joka kierroksella alaspäin, kunnes lopussa paransin hieman. Lopullinen sijoitus silti loistava 13 149., suomalaisten joukossa 276., ja Arsenal-kannattajien joukossa 688. Paitsion classicissa top-10 jäi nipin napin saavuttamatta, ja H2H:ssa otin pari kertaa liikaa turpaan, ja sijoitus 3.

Alexis oli alkukauden komeetta, mutta Hazard vei lopulta valtikan chileläisen hyydyttyä. Cityn miehet olivat erittäin epätasaisia ja erityisesti Aguero hyvän alun jälkeen teki maaleja silloin tällöin, kunnes lopussa löysi jälleen itsensä. Kane oli myös yhdessä vaiheessa pakollinen. Kiitos kaudesta! Ensi kerralla en varmaan hirveästi jaksa panostaa, joten luovutan H2H-sarjapaikkani muille.

Jaa viesti

Tiukille meni, mutta viimeisen kierroksen pistesaalilla (kierroksen paras) tuli noustua pois jumbopaikalta sijalle 19. Eli enpähän jäänyt jumboksi! :D

Oli kyllä karmea kausi. Vaikka koitti minkälaisia muutoksia tehdä joukkueeseen, niin mikään ei oikein ottanut toimiakseen. Kun olin heti alusta asti taulukon pohjalla, niin oli pakko koittaa tehdä mahdollisimman paljon haistoja, jotta olisi pystynyt nousemaan. Ei se sitten ihan onnistunut...

Jaa viesti

Onnea Ronille voitosta. Kestomenestyjä Fields of Kaskela Road ei nyt ehtinyt tähän sarjaan, vaan oli tuolla OLSC Suomi H2H-sarjassa. Se oli siellä ykkönen 73 pisteellä. Siellä sarjan 4 ekasta kaikki muut hävisivät viimeisen pelinsä paitsi edellisellä kierroksella tosi huonon tuurin takia voittomahdollisuutensa menettänyt kakkosporukkani Fowlermen, joka siis jäi 71 pisteellä "maalieron" takia neljänneksi.

Jaa viesti

FPL on taas auki! Pelissä on muutama uusi ominaisuus. Wild Cardin lisäksi on kolme uutta "bonus-korttia" jotka voi aktivoida yhden kierroksen ajaksi. Nämä ovat:

All Out Attack - joka mahdollistaa yhdellä kierroksella 2-5-3 muodostelman käytön.
Triple Captain - joka mahdollistaa, että kapteeni saa yhdellä kierroksella kolminkertaiset pisteet.
Bench Boost - jonka avulla myös penkillä olevien pelaajien pisteet lasketaan mukaan joukkueen pisteisiin yhden kierroksen ajan.

Noin yleisesti näyttää siltä, että puolustajien ja varsinkin maalivahtien hintoja on laskettu aika mukavasti.

Linkki peliin löytyy tästä: http://fantasy.premierleague.com/

Jaa viesti

En kyllä tykkää näistä uusista säännöistä. Tai no toi Bench Boost on hyvä. Itellä on yleensä penkillä miehiä, jotka pelaavat.

Isojen jengien maalivahtien ja puolustajien hintoja on laskettu. Siltikin halvempien eli pikkuseurojen maalivahdit saattavat olla edellä hintalaatu vertailussa. Mene ja tiedä.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään