Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

Paitsio FC PS4 | FIFA 15

Recommended Posts

Mikseipä avattaisi tänne taas vuosittaista Club -pelien topikkia, etenkin kun pelin julkaisupäivään on enää noin kaksi viikkoa ja demokin on jo ilmestynyt!

Elikkä tarkoitus olisi siirtyä uudelle aikakaudelle uusien konsoleiden pariin. Itse ostin tuon PS4:n jo hyvissä ajoin jo heinäkuussa ja uusi pelikin on jo varattu. Mitenkäs muiden suunnitelmat? Tänä vuonna ei taida olla tulossa mitään Season Ticket -systeemiä millä saisi pelata peliä viikon etukäteen joten Clubin luominen siirtynee sitten julkaisupäivään asti...

Toivottavasti aktiivisuus ei kauheasti kärsisi tästä siirtymisestä uusien laitteiden pariin. 14-Club taisi voittaa kaikki mahdolliset pokaalit jos en ihan väärin muista? Tuostahan onkin hyvä jatkaa.  :) Itsehän voin taas tutusti ja turvallisesti hääriä ympäri keskikenttää. Mitenkäs muut?

E. Ja pitääkös se paikkaansa että nettipelaamisesta joutuu muutaman euron kuussa maksamaan?

1. Hyvä muistutus. Itselläni on ollut nyt alkaneiden opintojen kanssa niin kiire, että en ole pahemmin kerennyt toimimaan mihinkään suuntaan. Todennäköisesti mukaantulo venyy ensi kuun alkuun. Tällä hetkellä ei ole edes PS3.

2. 14-Club voitti kaiken mahdollisen. Voisi ehkä kerätä jotain statistiikkaa, missä kukin onnistui kuten viime vuosina?

3. Ja tietääkseni pitää paikkaansa.

Itse ostin PS4:n oikeastaan juuri äsken. Peli on myös varattuna joten olen heti alusta asti mukana. Uskon, että saadaan taas hyvä 'kausi" pelattua :) Kai tähänkin saa jonkun chatin tms. luotua?

Jos nyt oikein ymmärsin niin tuo nettipeli maksaa 49.95 vuodelta eli noin 4,20€ kuukaudessa. Tähän alkuun näyttää saavan 14 päivän kokeilujakson ilmaiseksi.

Pistä vaan Turbo statseja tulemaan, eiköhän niitä ainakin omalta osalta kehtaa katsella ;)

Pistä vaan Turbo statseja tulemaan, eiköhän niitä ainakin omalta osalta kehtaa katsella ;)

Ajattelin, että jos joku teistä ottaisi tuon kontolleen, kun ei tosiaan konsolia enää ole.

Ainakin EA Sportin sivustolta löytää meidän Clubin ja pystyy tsekkailemaan jotain, mutta tarkempaa analyysia ja painoarvoa löytyy television screeniltä tuttuun tapaan.

Itse voisin ottaa paikan ehkä jopa puolustuksesta, vaikka varmaan siihen kymppipaikalle olisikin allekirjoittaneesta kysyntää?

Tietysti saat pelata missä haluat. Kyllähän me ollaan ylhäällä aina hyvin yhteen pelattu, mutta pääasia, että hyökkäyksessä olisi aina enemmän kuin yksi pelaaja. Ajattelin siis aloittaa/ jatkaa kärjessä ja olisi hyvä jos laidalla tai kärjen alla olisi aina joku ihmipelaajakin. Itselleen saa kyllä "tehtyä" vetopaikkoja pyytämällä boteilta syöttöjä, mutta maalipaikkojen luominen niille on vähän turhaa kun ei sieltä koskaan tiedä mitä tuleman pitää. Eikä ne myöskään osaa liikkua läheskään yhtä hyvin kuin ihmispelaajat eli eivät ne älyä mitään seinäsyötöistä tai paitsion rajamailla kärkkymisestä. Jos hyökkäyksessä on edes pari ihmispelaajaa, jotka ovat samalla sivulla niin peli toimii jo huomattavasti paremmin. Tietysti sama homma pätee alakertaankin, että kyllä sielläkin ihmispelaajat ovat vailla vertaansa.

Joo hyvä homma toi PS4, piti tulla jo avautuu ku myin siinä kesäkuussa PS3:n pois kun häiritsi parisuhdetta, ni nyt sinkuks jätettynä totesin miten tyhmästi sitä tuli tehtyä, onneks nyt on sitte pakkorako hommata tuo nelonen :) Varmaan vasta kuunvaihteesee menee itellä, ja luonnollisesti FIFA15 sitte tulille..

Ei taida enää konsolissa olla sellaista chat-huone mahdollisuutta? Ainakin itse löysin vain voice chatin enkä mä nyt sellaiseen ala.

Oikeasti? Eikö loppukaudesta ollut jotain puhetta, että mikrofonit käyttöön?

Tietty sitten aina olisi mahdollisuus kai johonkin mIRC:iin, johon näpyteltäisiin otteluiden sumassa kaikki dissit tai muuta. Itse ainakin tähtään tuohon mikrofoniin, niin pystyy sitten käskyttämään teitä ilman vastaansanomisia, jos ette oo muut ideassa mukana. :-)

Hieman alkaa tässä olla jo aikaa, kun viimeksi on mitään pelaillut. Ei tavallaan malttaisi odottaa, mutta siitä sitten vitutus syntyykin, jos ei ole varaa koko konsoliin ja muihin. Vieroitusoireitahan nämä taitavat olla, jotka saattaneet puolentoista viikon keuhkokuumeeseen.

Oikeasti? Eikö loppukaudesta ollut jotain puhetta, että mikrofonit käyttöön?

Tietty sitten aina olisi mahdollisuus kai johonkin mIRC:iin, johon näpyteltäisiin otteluiden sumassa kaikki dissit tai muuta. Itse ainakin tähtään tuohon mikrofoniin, niin pystyy sitten käskyttämään teitä ilman vastaansanomisia, jos ette oo muut ideassa mukana. :-)

Hieman alkaa tässä olla jo aikaa, kun viimeksi on mitään pelaillut. Ei tavallaan malttaisi odottaa, mutta siitä sitten vitutus syntyykin, jos ei ole varaa koko konsoliin ja muihin. Vieroitusoireitahan nämä taitavat olla, jotka saattaneet puolentoista viikon keuhkokuumeeseen.

Juu vai? En tainnut olla silloin paikalla.

Mä ainakin pistän sut mutelle samantien :D Oon jotenkin aina pitänyt vähän liian jonnemaisena pölistä johonkin mikrofoniin yksinään, mutta kaipa se on totuttelukysymys. En nyt ainakaan aluksi ole moista hommaamassa, mutta jos pelataan paljon ja kaikilla muillakin on niin kai se on sitten pakko itsekin.

Itse haen tosiaan pelin heti torstaina Gigantista ja varmaan alkuun koitan pari roundia ultimate teamia, mutta pelaan tietysti Clubia heti kun paikalle saadaan tarpeeksi pelaajia.

Juu vai? En tainnut olla silloin paikalla.

Mä ainakin pistän sut mutelle samantien :D Oon jotenkin aina pitänyt vähän liian jonnemaisena pölistä johonkin mikrofoniin yksinään, mutta kaipa se on totuttelukysymys. En nyt ainakaan aluksi ole moista hommaamassa, mutta jos pelataan paljon ja kaikilla muillakin on niin kai se on sitten pakko itsekin.

Itse haen tosiaan pelin heti torstaina Gigantista ja varmaan alkuun koitan pari roundia ultimate teamia, mutta pelaan tietysti Clubia heti kun paikalle saadaan tarpeeksi pelaajia.

Eikös tuo mikrofoni tule tuon konsolin mukana? Mulla tuli ainakin tuollainen kuulokkeen puolikkaalta näyttävä härpäke. Lieneekö sitten se mikrofoni?

Muttajoo, itsellä samat suunnitelmat napata heti huomenna aamusta tuo peli kun ei huomenna pitäisi muitakaan suunnitelmia olla. Olen valmis mättämään Clubia ihan milloin vaan. En sitten tiedä kuinka monet siihen pystyvät heti huomenna...

Mikäs muuten on Henry #14 nimi tuolla PS4:lla?

Eikös tuo mikrofoni tule tuon konsolin mukana? Mulla tuli ainakin tuollainen kuulokkeen puolikkaalta näyttävä härpäke. Lieneekö sitten se mikrofoni?

Jaa se on se. En sen tarkemmin katsellutkaan vaan pistin vaan laatikkoon syrjään.

Pistetään vaikka tänne viestiä kun aletaan pelaamaan? Haen varmaan pelin joskus 10-11 aikaan ja 13.00 parturiin, mutta sitten on koko ilta pl. tietysti Salkkarit aikaa pelata :)

Itse käyn konsolin hankkimassa ensi kuun alussa ja siihen kylkeen sitten tuon pelinkin. Lokakuun kahden ekan viikon aikana pitäisi siis meikäläisenkin päästä linjoille. Varmaan se perinteinen laiturin tontti sopii mulle taas parhaiten tai jos tarvetta on niin teen hirveen mörssärin taas ja Panzerwagen tulee pistelemään palloja sisään :D

Peli tulikin jo tänään käteen, jos vaan saan pelit ja rensselit toimimaan niin tänään olis klo16.30-17.30 aikaa pelailla. Tällä viikolla vähän kiirusta, mutta pitää kattoa jos ollaan muuten loppuviikosta samaan aikaan langoilla. Pelipaikkana näkisin ehkä Dani Alvesmaisen laitakiitäjän tai puolustavakk, joka osallistuu tasapuolisesti rouhintaan ja pelinrakenteluun.

Peli tulikin jo tänään käteen, jos vaan saan pelit ja rensselit toimimaan niin tänään olis klo16.30-17.30 aikaa pelailla. Tällä viikolla vähän kiirusta, mutta pitää kattoa jos ollaan muuten loppuviikosta samaan aikaan langoilla. Pelipaikkana näkisin ehkä Dani Alvesmaisen laitakiitäjän tai puolustavakk, joka osallistuu tasapuolisesti rouhintaan ja pelinrakenteluun.

Tuu vaan vaikka heti mukaan. Lisää KyyhkyBoy ja ippe94 kaverilistaan, luo itsellesi irtual Pro ja sitten voit pistää hakemuksen meidän jengiin. Kaksi peliä ollaan nyt KB:n kanssa tahkottu ja kuinkas muuten kahdella voitolla ollaan avattu.

Gigantissa näköjään tarjous tämän viikon 389€ PS4 + 39€ FIFA15... Ehkä tuohon kannattaisi tarttua, mutta katsotaan nyt, että saanko asunnon vai en.

Toivotaan, että pääset pian mukaan. Gigantin tarjous taitaa olla markkinoiden paras joten siihen vaan kiinni jos on aikomuksia ostaa paketti nyt.

Mitä itse peliin tulee niin botit jopa osaavat pelata! Niille voi ihan hyvällä omalla tunnolla jakaa palloa kun tietää, että sieltä ei ole mitään hazardia luvassa. Nyt alemmissa divareissa saa aika helppoja maaleja niin näyttää omatkin tilastot vähän paremmilta sitten kun tulee vaikeita matseja :)

Tulihan se nousukin sieltä heti! Huomenna pääsen joskus 16 aikaan pelailemaan ja toivottavasti muitakin on paikalla.

7 peliin tuli heitettyä 10 kaappia, 3 syöttöä ja avg rating oli 7,80 joten erinomaisestihan tämä alkoi. Vähän kuitenkin ihmetyttää kun ensimmäisen parin pelin saavutukset eivät tallentuneet vaan ne iskeytyivät ruudulle myöhemmässä vaiheessa. Esimerkiksi siis viidennessä pelissä aukesi saavutus "pelaa ensimmäinen ottelusi" ja "tee ensimmäinen maalisi." Nyt näytti kuitenkin saavutukset pysyneen joten ehkä se siitä. Marshallillahan on tainnut olla vastaavaa ongelmaa aiemmissa peleissä.