Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

TV-sarjat

Recommended Posts

Ylivoimaisesti paras sarjahan on brittiläinen Sydämen asialla, jonka viimeistä tuotantokautta (17?) YLE 1 tällä hetkellä perjantaisin näyttääpi. Samalla myös oikeastaan ainoa sarja, jota tulee tällä hetkellä seurattua. Mitä nyt sivuilmällä torstaisin maikkarilla pyörivää Mentalistia, joka parin jakson katsomisen jälkeen taitaa meikäläisen osalta pitkälti ollakin sitten siinä.

Sydämen asiallahan julkaistiin muuten tässä aivan lähiaikoina vihdoin myös ensimmäisen tuotantokauden osalta myös DVD:lle, joten pääsee taas fiilistelemään sarjan alkuhetkiä meikäläisen syntymävuodesta alkaen :embarassed::thumbsup1:

Nyt foorumistit joukolla ostamaan kyseinen pläjäys..!

Posted Image

Varsin vähän olen koskan mitään tv-sarjoja seurannut. Oikeastaan ainoa, jota tällä hetkellä edes hieman seuraan, on Capri. Tämä on myös ensimmäinen ihmissuhdedraama jota olen koskaan seurannut :lol:

"Huikeissa Capri-saaren maisemissa kuvattu ihmissuhdedraama kertoo kauniista Vittoriasta, jolla on tulevaisuuden kuviot valmiina ja häät tulossa. Yllättävä kirje siirtää kuitenkin suunnitelmat ja neito lähtee Capriin selvittämään taustaansa ja yllätysperintönsä sisältöä. Saarelle saavuttuaan hänen elämänsä muuttuu täysin: Vittoria joutuu kielletyn rakkauden, tulisen mustasukkaisuuden ja pienen kylän juoruilun pyörteisiin. Onko entiseen elämään paluuta vai onko tulevaisuus sittenkin Caprilla..?"

Sub esittää joka arkipäivä 17.00. Uusinnat tulevat samaiselta kanavalta jaksoa saman viikon viikonloppuna (LA 3 jaksoa ja SU 2 jaksoa). 5 edellistä jaksoa näkyvät myös ilmaiseksi Subin netti-tv:stä.

Ei varmasti iske kaikkiin, mutta minä tykkään.

Posted Image

Itse olen totaalisen koukussa Selviytyjiin, vaikka juoni onkin vuodesta toiseen sama ja sarjassa tapahtuu paljon ennalta arvattavia asioita. Tällä tuotantokaudella suosikkini on Parvati, eikä hän ainakaan vielä ole tippunut. Toivottavasti pysyy kehissä loppuun asti. Ozzyn tippumiselle viime jaksossa vahva :thumbsup1:

Onkos muut foorumistit katselleet?

Itse olen totaalisen koukussa Selviytyjiin, vaikka juoni onkin vuodesta toiseen sama ja sarjassa tapahtuu paljon ennalta arvattavia asioita.

Olisinkohan katsonut kolmisen tuotantokautta kunnolla ja sitten 1½ silleen joka kolmas jakso tyylillä. Aika puuduttavaa katsoa joka vuosi lähes sama ohjelma, ainoastaan kilpailijat muuttuu.

Tällä hetkellä katsonassa ovat:

Diili, vain muutaman huijarin tähden (loistava sarja vaikka kolmas kerta, kun katson kyseistä ohjelmaa.) Toivottavasti yle näyttää myös turvetta ja timantteja sekä peräkammarin pojat (nämä kolme siis samaa sarjaa nimi vain hiukan muuttunut.) Talent, rikostarinoita suomesta, kun poliisi-tv jäi tauolle, poliisit, lainvalvojat, jimin metsuri sarjaa, simpsonit ja Top Gear. Nämä nyt ensimmäisinä tulee mieleen

E. Ainiin! Sydämen asialla ohjelmaakin tulee katsottua. Jotenkin jäänyt kyseiseen sarjaan kiinni. On muuten hyvä, varsinkin Daivid :smile:

Itse olen totaalisen koukussa Selviytyjiin, vaikka juoni onkin vuodesta toiseen sama ja sarjassa tapahtuu paljon ennalta arvattavia asioita. Tällä tuotantokaudella suosikkini on Parvati, eikä hän ainakaan vielä ole tippunut. Toivottavasti pysyy kehissä loppuun asti. Ozzyn tippumiselle viime jaksossa vahva :thumbsup1:

Jep, kolmas kausi menossa. Myöskin täältä paskantärkeän Ozzyn tippumiselle giganttinen:thumbsup1: Oma suosikkini on James, koska raataa valittamatta päivästä toiseen:thumbsup1:

Itse olen katsellut jenkkien tahtiin eli tällä hetkellä kulutuksessa on tuotantokausi 19 (Suomessa muistaakseni taisi olla 16). Sinällään aika samaa joka kausi, mutta tyypithän siellä vaihtuu. Voin varmaan tässä sen verran sanoa, että tuolla 19. kaudella on yksi hemmetin mielenkiintoinen tyyppi mentaliteetilla "mä lähdin tänne vaan näyttääkseni miten hiton helppoa tän millin voittaminen on", joka lähinnä yrittää tehdä elämän mahdollisimman kurjaksi tuolla mm. polttelemalla porukoiden sukkia ja kaatelemalla vesiä pois. :icon_lol:

Tuo nyt maikkarilla tuleva kausi mielestäni latistui hieman liikaa porukoiden loukkaantumisiin ja heidän evakuointiinsa.

Ehkä paras koskaan tyyppi oli se Rob joskus ekojen tuotantokausien aikana, ollut sittemmin myös sen Amberin kanssa Amazing Racessa parilla tuotantokaudella. Ei toki myöskään sovi unohtaa Rehti-Jonia.

Ehkä paras koskaan tyyppi oli se Rob joskus ekojen tuotantokausien aikana, ollut sittemmin myös sen Amberin kanssa Amazing Racessa parilla tuotantokaudella. Ei toki myöskään sovi unohtaa Rehti-Jonia.

Tullut aikoinaan itsekin suht aktiivisestikin kyseistä ohjelmaa seurattua, mutta erinäisistä syistä johtuen vähitellen kyseisestä ohjelmasta vieraannuttu..

..itselle jäi kuitenkin pysyvästi mieleen 11. (?) tuotantokauden Gary -niminen vajaa viiskymppinen tyyppi. Oli ennen pelannut ammatikseen amerikkalaista footballia vissiinkin pelinrakentajana, ja pimitti kyseistä tietoa muilta kilpialijoilta. Kunnes joukossa olikin kait fani/toimittaja joka Garyn sitten tunnisti, mutta ex-pelinrakentaja luikerteli tilanteesta tjsp.. Kaikkinensa joka tapauksessa kuitenkin hieno tarina..

..kyseessä oli muutenkin tosi mukavan olonen persoona, joka siis kantoi ns. 'suurta salaisuutta' ittestään. Ei ole meikäläisellä ihan muistissa, että selviskö Garyn entinen ammatti sitten lopultakaan kesken kilpailun muille selviytyjille vai miten siinä kävi.. Edelleen kuitenkin meikäläisen kaikkien aikojen suosikki :thumbsup1:

Kolmas kivi auringosta jäänyt kokonaan mainitsematta. Sellaista huumoria mikä iskee meikäläiseen. Roolivalinnatkin osunut nappiin ja omat suosikkin ovat Dick ja Harry :thumbsup1:

70's Show lähtenyt näköjään pyörimään TV Viideltä. Ei tuolloin nuorempana oikein toiminut mun kohdalla joten pitänee yrittää uudestaan jos vaikka toimis.

Ainoo sarja mitä seurailen aktiivisesti eli joka kerta on ''Pako''

Sen 4 tuotantokauden olisi voinut netistä katsoa, mutta ihan jännityksen ylläpitämiseksi en sitä katsonu vaan katson, sen sitten joka tiistai.. 4 Tuotanto kausi alkaa ens tiistaina, mitä innolla oottelen.. Kuulemma todella hyvä, mitä nyt olen kuullu..

Harmi vaan, kun mietti, että jatkossa Yleltä tulee juuri tiistaina Ucl matsi, mutta kai sen jollaki tavalla pystyy sumplimaan;)

Ainoo sarja mitä seurailen aktiivisesti eli joka kerta on ''Pako''

Sen 4 tuotantokauden olisi voinut netistä katsoa, mutta ihan jännityksen ylläpitämiseksi en sitä katsonu vaan katson, sen sitten joka tiistai.. 4 Tuotanto kausi alkaa ens tiistaina, mitä innolla oottelen.. Kuulemma todella hyvä, mitä nyt olen kuullu..

Harmi vaan, kun mietti, että jatkossa Yleltä tulee juuri tiistaina Ucl matsi, mutta kai sen jollaki tavalla pystyy sumplimaan;)

Elä odottele liikoja. Itse olen neljä kautta katsonut ja voin omasta puolestani ainakin sanoa, että eka tuotantokausi oli todella hyvä. Toinen meni ihan sen puolesta, että oli ns. jatkoa. Tosin taso tippui edellisestä. Kolmas ja neljäs olikin sellaista tuubaa, että oksat pois. Meni siis liian älyttömäksi ja täytteen oloiseksi kaupalliseksi paskaksi. Lisäksi mukaan tuli muutamia todella ärsyttäviä piirteitä, joita toki oli jokaisella kaudella mukana.

mm. Scofield on niin älytön äijä, että kukaan muu ei pysty ratkaisemaan tiettyjä asioita kun hän.

Yhden ihmisen takia noin 100 ihmistä saa surmansa. ym. ym. ym.

Elä odottele liikoja. Itse olen neljä kautta katsonut ja voin omasta puolestani ainakin sanoa, että eka tuotantokausi oli todella hyvä. Toinen meni ihan sen puolesta, että oli ns. jatkoa. Tosin taso tippui edellisestä. Kolmas ja neljäs olikin sellaista tuubaa, että oksat pois. Meni siis liian älyttömäksi ja täytteen oloiseksi kaupalliseksi paskaksi. Lisäksi mukaan tuli muutamia todella ärsyttäviä piirteitä, joita toki oli jokaisella kaudella mukana.

mm. Scofield on niin älytön äijä, että kukaan muu ei pysty ratkaisemaan tiettyjä asioita kun hän.

Jaa.. No ekahan tuotantokausi oli ihan huippu.. Itellä on se kotona ja voisin katsoa sen vaikka kuinka moneen kertaan.. Niin paljon erinlaisia käänteitä, vastaankäymisiä yms yms..

Vaikeahan se on jatkoa tosta keksiä, kun niin huippu se eka tuotantokausi oli.. 2 vielä nyt jotenki menetteli, mutta kyllä se 3 jo meni vähän yli, kun varmaan 1:100000 karkaa tollaisista vankiloista, jos sitäkää, niin tämä Scofield tekee sen kaksi kertaa:drunk1:

Olisi jättäny vaan tohon ekaan tuotantokauteen ja kukin olisi itse miettiny, miten siinä olisi lopulta käyny :D Ehkä ei kuiteskaa..

Veikkaan, että se ihminen joka tappaa 100 on se ykskätinen hullu pedofiili, tai sit ei:lala:

Veikkaan, että se ihminen joka tappaa 100 on se ykskätinen hullu pedofiili, tai sit ei:lala:

Tällä tarkoitin sitä, että jos Burrows olisi teloitettu ekassa tuotantokaudessa, niin mitää tälläistähän ei olisi tullut. Jolloin noin 100 muuta ihmistä olisi säästänyt henkensä.

Tällä tarkoitin sitä, että jos Burrows olisi teloitettu ekassa tuotantokaudessa, niin mitää tälläistähän ei olisi tullut. Jolloin noin 100 muuta ihmistä olisi säästänyt henkensä.

Sori oma moka.. Luulin, että tarkotit tota 4 kautta, mutta joo niinhän se meni..

Hei! Pysytäänpäs uskollisina siellä! Nuo sarjat voi aina nauhoittaa/tallentaa, mutta futista katsotaan suorana;)

Hei! Pysytäänpäs uskollisina siellä! Nuo sarjat voi aina nauhoittaa/tallentaa, mutta futista katsotaan suorana;)

Harmi vain, että meillä on sellanen halppis paska boxi, joka joskus hädissä ostettiin, niin ei siinä mitään tallennusta ole.. Toki kyllähän noi fudispelitkin voi ottaa nauhalla, mutta kivempihän se on livenä niitä seurata..

Itse elän vieläkin siinä illuusiossa että Prison Break loppui kakkoskauteen Michaelin, Saran ja Lincolnin päästessä pakoon veneellä aasialaisen jäädessä laiturille tultuaan hieman myöhässä. Kolmos- ja neloskaudet olivat niin paskaa että olen pyyhkinyt ne kokonaan mielestäni.

Seuraakos kukaan täällä Mentalistia? Tosin suurin osa taitaa katsoa siihen aikaan Harpers Islandia. :D Itse seuraan Mentalistin joka jakson jos mahdollista. Patrick Janen letkautukset ja menetelmät on aika jänniä. :D Myös Monkia on tullut seurattua, loistava sarja sekin. Itse pidän juuri dekkari sarjoista.

(E: Sry sekava teksti...)

Itse olen kanssa aikalailla koukussa noihin Selviytyjiin ja jo 10. tuotantokausi on nyt katselun alla. James on oma suosikkini ja hän pelaa peliä mielestäni melko fiksusti, kun on tavallaan huomaamaton ja tekee paljon hommia leirissä. Uskoisin, että Jamesilla on myös hyvät mahdollisuudet voittaa koko paska.

Myös Amazing Racea olen 2. tuotantokaudesta asti seuraillut ja nykyisin katselen Amerikan tahtiin. Taitaa olla Jenkeissä nyt 16 tuotantokausi menossa, kun Suomessa pyörii vasta mielestäni aika vaisu 11 All-Stars kausi.

Itse olen kanssa aikalailla koukussa noihin Selviytyjiin ja jo 10. tuotantokausi on nyt katselun alla. James on oma suosikkini ja hän pelaa peliä mielestäni melko fiksusti, kun on tavallaan huomaamaton ja tekee paljon hommia leirissä. Uskoisin, että Jamesilla on myös hyvät mahdollisuudet voittaa koko paska.

Myös Amazing Racea olen 2. tuotantokaudesta asti seuraillut ja nykyisin katselen Amerikan tahtiin. Taitaa olla Jenkeissä nyt 16 tuotantokausi menossa, kun Suomessa pyörii vasta mielestäni aika vaisu 11 All-Stars kausi.

Juu, huomennahan mennään taas Micronesiassa, eiku...

Jännä nähdä minkälainen jakso huomenissa on luvassa. Ozzyn lähteminen tuo varmasti jaksoon lisäväriä ja Parvati siellä ainakin kai yrittää kiillottaa kilpeään. Ozzyn ilmeitä juryssä odotellessa :thumbsup1:

Amazing Racea olen itsekin jossain vaiheessa seuraillut, mutta on jäänyt vaan jotenkin pois omasta ohjelmistosta. En muista mikä kausi oli, mutta jotenkin vaan kyllästyi. Taisi olla juuri se kausi, missä Rob ja Amber oli ensimmäistä kertaa mukana. Tosin sarjan puolustukseksi on sanottava, että näkeehän siinä paljon erilaisia paikkoja, harmi vaan että vain TV:n välityksellä.

Fantasioin muuten joskus siitä, että saisi olla jommassa kummassa sarjassa joskus mukana, mutta eihän ne meitä suomalaisia valitettavasti sinne ota. Ehkä se on sittenkin mukavempaa katsella kotisohvalta ja napostella siinä samalla jotain:hopeful:

Selviytyjiä tullut katsottu n. 7 tuotantokautta. Mieleenpainuvin kilpailija on ollut 11. tuotantokauden (Panama) Terry Deitz, joka 47-vuotiaana hallitsi haasteita kuin Ozzy konsanaan. Mentalistia tullut pari jaksoa seurattu, tosin ajauduin Patrick Janen seikkailuihin kun satuin lukemaan Harper's Islandin murhaajan/murhaajat jo sarjan alkuvaiheessa.

3. kausi vielä joten kuten menetteli, mutta 4. kauden alussa sarjan nimeksi olisi pitäny vaihtaa "Michael Scofieldin seikkailut". Viihdyttäväähän ja ennen kaikkea koukuttavaa katsomista jokaikinen jakso kyllä tarjoaa ja juonenkäänteet ovat yllättäviä, mutta kaikenlainen realismi ja sana "vankila" kannattaa unohtaa näitä jaksoja katsoessa.

Pakko sanoa, että meni kyllä Selviytyjissä tänään homma aika yököttäväksi, erityisesti Natalien ja Parvatin osalta. Parvatin pisteet laskivat omalta kohdaltani roimasti enkä todellakaan toivo hänen voittavan tätä kilpailua, puhumattakaan Nataliesta, joka oli kyllä tämän jakson perusteella yksi yököttävimmistä naisista ikinä :skull: Toivottavasti Amanda tai James voittaisi. Jälkimmäisen kohdalla taitaa kuitenkin olla jo aika saavuttamattomissa tuo voitto sormiongelmien ja muun takia.

Pakko sanoa, että meni kyllä Selviytyjissä tänään homma aika yököttäväksi, erityisesti Natalien ja Parvatin osalta. Parvatin pisteet laskivat omalta kohdaltani roimasti enkä todellakaan toivo hänen voittavan tätä kilpailua, puhumattakaan Nataliesta, joka oli kyllä tämän jakson perusteella yksi yököttävimmistä naisista ikinä :skull: Toivottavasti Amanda tai James voittaisi. Jälkimmäisen kohdalla taitaa kuitenkin olla jo aika saavuttamattomissa tuo voitto sormiongelmien ja muun takia.

Joo, no sellaisia ne naiset ovat.

Puukkoja puukkoja isoja puukkoja...

Aika vittumaista kyllä tosiaan, olisi kannattanut lyödä talismaani heti aluksi pöytään mutta eihän sitä nyt mitenkään voi osata käyttää tuossa tilanteessa.

Aika jänniä nuo huutokaupat muuten, jonakin tuotantokautenahan joku pappa osti mopon sieltä ja päristeli sillä saarella. Yleensäkin mielenkiintoista nähdä millaisilla keinoilla saa tyypit luovuttamaan, lyö hampparin esille niin kaikki luovuttavat.

Tämän päiväisessä jaksossa olisi voinut olla huutokaupassa vaikka kasa paskaa piilotettuna, olisi ollut näkemisen arvoinen ilme kun on sellaisen "herkun" ostanut ja seuraava ostaan big macin :D

Oon Cule92:n ja ipen kanssa samoilla linjoilla. Natalie on ällöttävin naiskilpailija ikinä, miehistä valtikka kuulunee Jonny Fairplaylle. Aikamoinen urpo oli toi Jason, kun ei tajunnut Natalien ja muiden tyttöjen huijanneen häntä. Amanda tai James, noita toivon voittajaksi. Ozzyn ilmeet juryssa eivät olleetkaan niin hauskaa seurattavaa kun luulin. Aika hapanta naamaa näytti.

Talent-finaali menossa ja muutamia ihan ok esityksiä tuossa nähtiin. Itselleni ei niinkään väliä sillä, että kuka voittaa kunhan se ei ole tuo Laamanen tai Matti Nysä. Varsinkin Nysä aiheutti kyllä melkoista myötähäpeän tunnetta täälläpäin.