Jump to content
Tolppa-Apina

Politiikka Suomessa ja ulkomailla

Recommended Posts

Rikollisuus, prostituutio, Suomesta jo kaikkoamaan saadut taudit, luteet.... Tommosia tuliaisia sieltä Cakalan ystäväkansalta tulee tuliaisena, ihan pyytämättä!

Sorry vaan, mut kuten sanoin jo aikasemmin, tuo on ihan faktaa, totesin siis tosiasioita. Joku aika sitten ihan TV-uutisissa lappeenrantalainen kauppias totesi, että fifty-sixty kumpi kasvaa venäläisten turistien myötä enemmän, liikevaihto vai hävikki? :)

Ja mitä noihin törmänny itte + kuullut juttuja esim. lomakohteissa hotellien aamiaisilla sun muissa, niin käytöstavat pääsääntösesti hukassa. Tönitään, etuillaan, jäljet jätetään siivoomatta...

Tämän kun Cakala oikaset perustellen ja faktoilla, tarjoon oluet! Vaikka Vainikkalassa, lähellä rajaa, niin maistuu parhaiten ;)

Kyllähän Haglund ja Stubb ovat Suomen pilaajia. Ei toki yllätä että tämä Tolppa-Apina heitä kannattaa...Meinaisitko tosissasi äänestää jotain RKP:tä, vaikka et edes itse ole suomenruotsalainen :confused: :D

Olen edelleen sitä mieltä että Venäjä ei ole Suomelle mikään uhka. Natoon liittyminen olisi todella paha virhe. Jos äänestämään menen niin eiköhän se oma ääneni mene vasemmistolaiselle puolueelle. Kokoomusta ei tulisi mieleenikään äänestää!

HIFK:n ja hurrikulttuurin kannattajana RKP olisi aika johdonmukainen valinta, eikö? En tiedä oletko venäläinen, mutta miksi itse luukutat jotain neukkujen hymniä jos et ole?  ;)

En mä nyt usko mihinkään sotaan lähiaikoina, vaikka Putin melko arvaamaton kyllä nykyään on. Venäjä provosoi Suomea hyvin voimakkaasti näillä ilmatilan loukkauksillaan ja nuo Putinin lähipiirin kommentit Suomesta ovat vähintäänkin provosoivia. Suomen pitäisi vain olla hiljaa kaikesta? Mä ainakin näen Naton hyvänä vaihtoehtona, enkä usko että siihen liittyminen olisi mikään paha virhe. Päinvastoin, buusti maanpuolustukselle, sekä askel kohti länttä, ja haistattelu takaisin Putinille. Toki ensin pitää vähän miettiä mitä tuon Ruotsin kanssa tapahtuu. Siellä oli ilmeisesti äänestetty Suomi-yhteistyön puolesta, joten tuo olisi nyt ainakin eteenpäinmenoa nykytilanteeseen verrattuna.

Stubbin vedit jostain mukaan (liekö tuo hurrivihasi). Melko ristiriitaiset ajatukset on itsellä hänestä, mutta sanotaan, että mieluummin Stubb kuin ihailemasi Rinne tai Arhis. HIFK-miehiä vieläpä. :thumbsup1:

HIFK:n ja hurrikulttuurin kannattajana RKP olisi aika johdonmukainen valinta, eikö? En tiedä oletko venäläinen, mutta miksi itse luukutat jotain neukkujen hymniä jos et ole?  ;)

Onhan tuo neukkujen hymni sen verran komea, että pitää sitä aina välillä kuunnella! Maailman komein kansallislaulu :thumbsup1:

Kyllähän noi just puusta laskeutuneet venäläiset on niin helposti aivopestävää kansaa,90% kansasta on aivan Putlerin johdateltavissa kun siellä tiedotusvälineet on mitä on.Venäjälle ei pidä näyttä minkäänlaista heikkouden merkkiä vaikken itse Natoon haluakkaan.Katsotaan mitä yhteistyötä Ruotsin kanssa syntyy ja katsotaan vielä mihin suuntaan tuo Ryssä kehittyy.Jos tuo uhittelu tuosta vielä pahenee niin sitten voidaan katsoa Natoa uudelleen.Tällä menolla Putin tekee uuden kylmän sodan ja rajat menee kiinni,sit ei Cakalakaan pääse enää mummoaan katsomaan.

Ei taida mitään ennätyksiä tulla, kun kukaan ei puhu mitään :D 

Tällä hetkellä näyttää, että perinteiset Keskusta, Kokoomus ja SDP ovat kolme suurinta ja PS sitten lähellä takana. Eiköhän toi tosta tasaannu, näyttäisi tulevan muuten aika kova tulos Keskustalle, mihin en halua uskoa. Vihreillä hyvä tilanne tällä hetkellä ja sille plussaa täältä. 

Jaaha, menny tämä nationalistinen rinkirunkkaus täysin ohi täällä. Lujaa settiä, ei huhhu :D

Tosiaan Keskusta näyttää suurimman puolueen aseman saavan. SDP kaveriksi mukaan? Hyviä uutisia sikälikin, että KD menettää paikan ja Vihreät saavat neljä lisää. 

Katsotaan miten tilanne kehittyy. 

Se on ainakin selkeää, että SDP ja Kokoomus eivät samaan hallitukseen mahdu. Molemmille odotetusti tappiota. Itse ainakin toivon Demareiden tippumista oppositioon. Keskustalle tulossa ehkä vähän maltillisempi voitto, kuin jotkut kiimailivat, mutta silti selkeä ylivoima. Persujen jytky vol. 2 jäi nyt vähän tulematta, vaikka tuo voi vielä muuttua. Soini nyt ainakin haluaa hallitukseen vaikka mikä olisi, joten saapi nähdä. Vihervasemmistolle voittoa, ei ei ei. No Kristillisille sentään tappiota. RKP aika ennallaan.

Omassa vaalipiirissä Li Anderssonille melkoinen voitto tulossa. :thumbsdown1: Kokoomuksella homma hoidettu surkeasti, kun Salosta on ehdolla 3 saman verran ääniä keräävää ehdokasta. Hemmilä on näistä varmaan ainoana menossa läpi muilta paikkakunnilta tulevilta ääniltä.

Se on ainakin selkeää, että SDP ja Kokoomus eivät samaan hallitukseen mahdu. Molemmille odotetusti tappiota. Itse ainakin toivon Demareiden tippumista oppositioon. Keskustalle tulossa ehkä vähän maltillisempi voitto, kuin jotkut kiimailivat, mutta silti selkeä ylivoima. Persujen jytky vol. 2 jäi nyt vähän tulematta, vaikka tuo voi vielä muuttua. Soini nyt ainakin haluaa hallitukseen vaikka mikä olisi, joten saapi nähdä. Vihervasemmistolle voittoa, ei ei ei. No Kristillisille sentään tappiota. RKP aika ennallaan.

Omassa vaalipiirissä Li Anderssonille melkoinen voitto tulossa. :thumbsdown1: Kokoomuksella homma hoidettu surkeasti, kun Salosta on ehdolla 3 saman verran ääniä keräävää ehdokasta. Hemmilä on näistä varmaan ainoana menossa läpi muilta paikkakunnilta tulevilta ääniltä.

Kyllähän siellä pitkään on pedattu kesk+kok+pers -hallitusta. Katsotaan.

Li on mainio tyyppi, perehtyvä ja asiantunteva. Onnittelut sinne (lukee varmaan foorumia).

Hahaa, Persut > SDP. Muuten hyvä, mutta mm. Teuvo "somalit ja homot Oolantiin" Hakkarainen on saamassa taas turhan suuren potin K-Suomessa ja päässee läpi. :icon_lol:  :thumbsdown1:  Demareista saisi tuo Taimela tipahtaa täältä Salosta.

Joku Kesk-Kok-PS-RKP kävisi mulle. Haglund-fanina svekomaanit saavat pysyä mukana, muuten toivoisin poisjäämistä.

Helsingistä mieluiten saisi Rydman mennä läpi ja tiputtaa tuon Rädyn pois.

Li on kaunein kansanedustaja koskaan, en viitsi laittaa kuvaa tänne mutta syy sekin äänestää siinä kuin muut. Silläkin perusteella hyvä kun pääsi läpi.

Hakkaraista äänestää kaikki pahimmat juntti-idiootit.

Tässä ketjussa on kaikennäköstä nähty, mutta tää kyllä vetää voiton kaikesta. 

Juu, ei nämä missikisat tietääkseni olleet....

Mainio nousu! Oma ehdokas kirkkaasti läpi, PS:n kaikista naisista eniten ääniä. Satakuntaan PS:lle kaksoisvoitto. Tulosta uskallan sanoa hyväksi.... :)

No minulle on aivan sama keitä siellä hallituksessa tai eduskunnassa istuu, ei vaikuta omaan elämääni millään lailla. Suomen politiikka ei ole muutenkaan koskaan kiinnostanut himpun vertaa, päinvastoin kuin esim. Ruotsin.

Aika välinpitämätön olet tai sitten puhut potaskaa... Sen enempää rovosoimatta, mutta kyllähän kaikkia meitä kiinnostaa oma hyvinvointi, itselle tärkeitten asioiden eteenpäin vienti yms. Ja eritoten ainakin mulle on tärkeitä omien lasten turvattu tulevaisuus!

Ja tuntuuhan suakin kiinnostavan, kun mielipiteitä Perussuomalaisistakin esitit... :)  Mutta toi on aika usein kuultu klisee, mistä sitten ikinä johtuukaan? Turhautuneisuutta? Mitä lie?

ps. Kyllä se muuten vaikuttaa ketä siellä istuu! Nytkin tämä huono taloustilanne sun muut.... Ei nämä itsestään tule, eikä siis myös itsestään korjaannu? Missä ne sitten korjataan? Fonectastako etitään toimialahaulla "talouden korjaajat"? ;)