Jump to content
Sign in to follow this  
Sami Paakkanen

Foorumin kehittämisidea 2015, paras palkitaan !?

Recommended Posts

Tervis,

Olisko tommonen puhelimella nopsaan katseltava juttu eli joku twitter tai vastaava, josta en tajua mitään, missä olisi tuo porukan itse päivittämä päivän peli -osio. Olis ainakin mun puhelimessa moinen, voisi suunnistaa kentän reunalle katsomaan matsia, jos sattuu olemaan vielä jossain lähikentällä.. ? Porukka seuraa aika aktiivisesti pelejä ja osa pelaa itse, niin sinne sovellukseen voisi sitten läimiä tietoa päivän peleistä ihan randomisti, omista ja kevereiden tai sitten telkkupelejä..? Paitsion oma kuuma pelikanava, jossa heti kaikki mulle nyt osio saamen kielellä..

Vähän lähtee keulimaan, vaikka selvinpäin.

-Sami

Se mitä itse kaipaisin olisi Valioliiga viikkoketju. Itse olen innokas sijoittaja ja esim. kauppalehden foorumilla on viikkoketju. Mitä tapahtuu tämän viikon aikana, spekulaatioita, tietoja yms. Tänne voisi kirjoittaa yleistä uutista Valioliigasta (valmentajan vaihdokset, pelaajakaupat, spekulaatiota jos Villa ei vieläkään voita niin kohta on uusi manageri jne.). Samoin tulisi enemmän keskustelua myös muistakin kuin Manun ja Liverpoolin otteluista. Esim. City:n kannattajia on melkoisen vähän tällä foorumilla. 

Esimerkinomaisesti otsikko voisi olla Valioliigan Kierros 14 ja sinne voisi sitten heittää muidenkin seurojen kannattajat omia näkemyksiään. Ylipäänsä helpottaa forumilla surffaamista jos ketjut olisivat napakan lyhyitä. Hyvin hoidetusta organisoinnista on esimerkki ottelukohtaiset ketjut manun osiossa. Ne keskittyvät yhteen tapahtumaan, samoin viikko- (tai kierrosketjussa) voisi kommentoida Sunderland-Stoke tulosta ja miten se vaikutti sarjataulukkoon.

Nyt homma pyörii liikaa kahden kannatetuimman joukkueen omissa kausiketjuissa. En osaa sanoa saisiko tuommoinen kannatusta ja osaavatko fanaattisimmat seurauskolliset kirjoittaa muusta kuin lvg:sta ja klopista. 

Se mitä itse kaipaisin olisi Valioliiga viikkoketju. Itse olen innokas sijoittaja ja esim. kauppalehden foorumilla on viikkoketju. Mitä tapahtuu tämän viikon aikana, spekulaatioita, tietoja yms. Tänne voisi kirjoittaa yleistä uutista Valioliigasta (valmentajan vaihdokset, pelaajakaupat, spekulaatiota jos Villa ei vieläkään voita niin kohta on uusi manageri jne.). Samoin tulisi enemmän keskustelua myös muistakin kuin Manun ja Liverpoolin otteluista. Esim. City:n kannattajia on melkoisen vähän tällä foorumilla. 

Esimerkinomaisesti otsikko voisi olla Valioliigan Kierros 14 ja sinne voisi sitten heittää muidenkin seurojen kannattajat omia näkemyksiään. Ylipäänsä helpottaa forumilla surffaamista jos ketjut olisivat napakan lyhyitä. Hyvin hoidetusta organisoinnista on esimerkki ottelukohtaiset ketjut manun osiossa. Ne keskittyvät yhteen tapahtumaan, samoin viikko- (tai kierrosketjussa) voisi kommentoida Sunderland-Stoke tulosta ja miten se vaikutti sarjataulukkoon.

Nyt homma pyörii liikaa kahden kannatetuimman joukkueen omissa kausiketjuissa. En osaa sanoa saisiko tuommoinen kannatusta ja osaavatko fanaattisimmat seurauskolliset kirjoittaa muusta kuin lvg:sta ja klopista. 

Ymmärrän yskän ja joskus tekee itsekin mieli kirjoittaa jos katsoo vaikka jonkun WBA - Sunderland matsin, joka vastoin kaikkia odotuksia päättyykin 3-3 tasapeliin. Valioliigalle on kuitenkin olemassa avaamani kausiketju, jonka ajattelin ajavan tuota asemaa, että voi käydä kirjoittamassa muistakin peleistä. En tiedä, että tarvitaanko sitten yksittäisille kierroksille omia ketjuja vai onnistuisiko keskustelu tuossa kausiketjussa, joka nyt ei hirveän aktiivinen ole muutenkaan. En välttämättä kannata yksittäisille kierroksille omien ketjujen avaamista, koska mitä se aktiivisuus sitten näissä olisi jos kierroksen pelit ovat just noita WBA - Sunderlandeja, mutta eikö tuo kausiketju olisi ihan hyvä Viperin ehdottamaan tarkoitukseen?

Mielestäni ideasi kuulostaa oikein mukavalta! Itse olen taas innokas betsaaja ja olisi kyllä erittäin mielenkiintoista saada kuulla muidenkin mielipiteitä ja kommentteja viikon kierroksesta.