Jump to content
Sign in to follow this  
Pallister

Perjantai jatkossa täällä!

Recommended Posts

Re: Perjantai jatkossa täällä!

Vaimo:"Aita on rikki, viitsitkö korjata?" Mies:-Vittu mä mikään timpuri ole! Seuraavana päivänä vaimo: "Pesukone ei toimi, viitsitkö katsoa?" Mies: -Vittu mä mikään sähkömies ole! Seuraavana päivänä aita oli korjattu, pesukone toimi. "Kuka ne korjasi?" -Naapurin Jarmo. Mies: "Paljonko tahtoi?" -Ei mitään! Sanoi anna pullaa tai pillua! Mies:"Sä sitten teit pullaa?" Vaimo:"Vittu mä mikään leipuri ole"

Re: Perjantai jatkossa täällä!

Miksi kahden liikemiehen viaton, hieman kova ääninen futisaiheinen keskustelu lentokoneessa sai usean kanssamatkustajan hetkeksi suu ammolleen?

No, Englantilainen ja sveitsiläinen liikekumppani olivat matkalla konferenssiin Pariisiin, lentokoneella. Keskustelu ajautui futikseen, ja englantilainen sanoi olevansa fanaattinen Lutonin kannattaja. What is your own favourite team, engelsmanni kysyi.

I like Young boys, sveitsiläinen vastasi.... :D

Käykäähän tsekkaa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Englann...0–2011

joku katkera ollut asialla. Saa nähdä kauan se kestää tuolla. Vähän aiheutti naurua, kun piti tarkistaa yksi asia :mrgreen:

Liverpoolin 19. mestaruus on siis sittenkin tosiasia.

Itse ainakin ymmärsin teksti niin, että Liverpoolilla olisi 18 mestaruutta. Eihän United muuten olisi 19. mestaruudellaan "ohi" mennyt?

Itse ainakin ymmärsin teksti niin, että Liverpoolilla olisi 18 mestaruutta. Eihän United muuten olisi 19. mestaruudellaan "ohi" mennyt?

Joo se on näköjään muutettu takaisin. Eilen siinä oli korvattu Manchester United -> Liverpoolilla ja laitettu Manu sarjataulukossa putoamaan :D

Yllä oleva jo korjattu Wikipediaan.

Peter Chec Evolution...

Posted Image

Ei olisi kyllä pahitteeksi että kaikki maalivahdit käyttäisivät kyseisiä kypäriä. Eihän se vammoilta kokonaan säästäisi mutta lieventäisi ainakin niitä.

Niin ja eiköhän kuvassa kuitenkin ole Petr Cech;)

Ei olisi kyllä pahitteeksi että kaikki maalivahdit käyttäisivät kyseisiä kypäriä. Eihän se vammoilta kokonaan säästäisi mutta lieventäisi ainakin niitä.

Niin ja eiköhän kuvassa kuitenkin ole Petr Cech;)

Joo pieni kirjoitushärö :D

Joo kyllähän tuo kypärän käyttö olisi varmasti ihan suotavaa... Mutta eipä se tuon kuvan tarkoitus ollutkaan... siis vähätellä käyttöä...

Berliinin metrossa marraskuussa kuvatulla videolla nähdään kuinka yksi nainen naureskelee itsekseen, mutta pian nauruun purskahtaa jo vierustoverikin. Hetken kuluttua jo kymmenet ihmiset nauravat tietämättä edes mille nauravat.

Nyt on kyllä poltettu jotain astetta vihreämpää!

[video=youtube;EeauvE1M7qc]http-~~-//www.youtube.com/watch?v=EeauvE1M7qc&feature=player_embedded