Hyppää sisältöön

Kuva
- - - - -

PÄIVÄN PELI !

• Kirjaudu vastataksesi
183 vastausta aiheeseen

#1 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 24.07.2015 - 17:06

Terve kaikki !

Tämän otsikon alla voisi olla ajankohtaista tietoa kaikista mahdollisista jalkapallopeleistä, mitä tänään tai huomenna tarjolla ja missä? Itseä kiinnostaa katsella jalkapalloa laidasta laitaan, niin kotimaisia alasarjan pelejä kuin koviakin pelejä, mutta aina ei tiedä milloin ja missä pelit ovat, tämän otsikon alta helpotusta ottelunälkään.

Huomenna taitaa tulla tämä: CONCACAF Gold Cup 2015 Final   Jamaica vs Mexico

-Sami 

Aihe siirretty /Moderator

Vaikka rytmi on hyväksi, kaaoksessa on kaikki olevaisen alkuidut ja mikäli et tästä kaikesta huolimatta ymmärtäisi puhumisen merkitystä itsetuntosi kasvulle, puhu siitä

#2 Jahnny

Jahnny

Senior Member

• Members
  • 8 174 Viestit
  • LocationTurku

Lähetetty 24.07.2015 - 17:14

Ihan toimiva ajatus sinänsä, mutta kyllähän noista voisi ihan vain muistutella joukkueiden kausiketjuihin. Tuonkin ottelun olisi voinut itse kilpailulle tarkoitettuun ketjuun. Yleensähän on tapana noiden alla kirjoitella hieman jotain ennakkoraporttiakin otteluille joten aika turhana näen tämän.

En usko, että ihmiset tähän ketjuun jaksaisivat sen enempää erikseen vielä toistamiseen niistä otteluista kirjoitella.

Lisäksi on olemassa tuo "näkemäni ottelut"-ketjukin.

Ja miksi tämä on kotimaisen jalkapallon alla?

Football is like chess, only without the dice.

#3 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 24.07.2015 - 17:52

Ehkä lähinnä mikä peli on missäkin päin menossa, näitä lähialueen pelejä kaipailen. Itse en ole kiinnostunut lukemaan Brittifudiksen ennakkoja tai muutakaan vastaavaa ennakkoa, toi vaan peli missä ja ja milloin olisi paras. Simppeli ja helppo kaikin puolin. Tuo eri kausiketjuista pelien löytäminen on työlästä.. laiska.. Nettiaikaa, kaikki mulle heti nyt.. sitä lissee, niin se vaan toimii !

Vahingossa laitoin tänne alueelle, ei ole kotimainen peli vaikka kotitelkusta näkyykin...

"Näkemäni ottelu" on taas historiaa.. mä haluun tietoa milloin ja missä on tulossa peli, jota voisin katsoa.

-Sami

Vaikka rytmi on hyväksi, kaaoksessa on kaikki olevaisen alkuidut ja mikäli et tästä kaikesta huolimatta ymmärtäisi puhumisen merkitystä itsetuntosi kasvulle, puhu siitä

#4 Jahnny

Jahnny

Senior Member

• Members
  • 8 174 Viestit
  • LocationTurku

Lähetetty 24.07.2015 - 19:04

Hieman käsitin sitten väärin tuon tarkoituksesi, kun puhuit jalkapallosta laidasta laitaan ja olit laittanut kaiken lisäksi tuon Gold Cupin finaalin tuohon kylkeen.

No, kai tämä ketju sitten toimii tarkoituksessaan löytää tuota kotimaista divarijalkapalloa.

Eri mieltä tuosta työläisyydestä, kun itselläni tapana on, että foorumilla ei "uutta sisältöä" olisi, vaan luen kaiken mahdollisen. Tämä kuitenkin nyt on kiinni henkilöstä eikä tuohon nyt kaikkien tarvitse ryhtyä.

Football is like chess, only without the dice.

#5 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 24.07.2015 - 21:34

Joo, mä luen vähän rajoitetummin foorumia. Tuon Brittifudiksen osuus ei paljon napostele eli pyörin vaan omassa pienessä ympyrässäni-

mietin myös vähän laajemmin tuota asiaa eli ketjussa voisivat olla kaikki kiinostavat pelit kotimaisilla kentillä, mutta myös nuo telkkupelit ja muut eli kaikki !! Olisi sellainen online lista, josta voisi katsoa aina kuumimmat pelit :) Lähiöstarat tai sit Barca.. tyyliin tämä.

-Sami

#6 Tolppa-Apina

Tolppa-Apina

Senior Member

• Members
  • 2 107 Viestit

Lähetetty 24.07.2015 - 22:09

Huomenna taitaa tulla tämä: CONCACAF Gold Cup 2015 Final   Jamaica vs Mexico

Tämä pelataan vasta sunnuntain ja maanantain puolella klo 2.30. Huomenna toki pelataan samojen skabojen pronssimatsi USA-Panama klo 23. 

#7 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 25.07.2015 - 08:55

Kiitos tarkennuksesta Tolppis. Kävin Jamaica-poikien omalla kotisivulla ja siellä luki vielä pari päivää sitten että 25 pv on peli.. nyt siellä näkyy 26 pv. Ehkä olen katsonut väärin tai sitten pojat ovat innostuksissaan laittaneet väärän päivämäärän.  Hyvä kuitenkin, että pilviveikot ovat finaalissa ;)  :mrgreen: !

#8 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 28.07.2015 - 13:40

Huomenna keskiviikkona on sitten se päivän peli eli

HJK vs FC Astanan klo 19 Sonera Stadionilla 29.7.2015 !

Toivottavasti tulee hiton hyvä peli, ainakin mua jännittää jo nyt ! Mukavaa päästä kuuntelemaan tuota Klubin fanien laulua, se on niin hiton tarttuva (koskakohan jukaisevat levyn?! :mrgreen: )!!

-Sami

ps. Mä ostin lipun otteluun, nyt vähän vekkulimpi peli tiedossa, joten kehtaa maksaa vähistä rahoistaan tuon lipun hinnan.

• Livöpuul tykkää tästä

#9 Livöpuul

Livöpuul

Senior Member

• Members
  • 1 043 Viestit
  • LocationHelsinki

Lähetetty 28.07.2015 - 14:51

"Vähän" kyllä itseänikin jännittää tuo huominen ottelu. Tässä on kuitenkin kyseessä HJK:n kauden tähän mennessä suurimmasta ja odotetuimmasta(ainakin itselleni) ottelusta. Tästä otteluparista kun mennään jatkoon, niin ollaan Euroopassa lohkovaiheessa. Toiveissa täysi tupa, vaikka liput tulivatkin myyntiin vasta viime perjantaina, eli lipunmyynti ehtii olla käynnissä vain 5. päivää+pelipäivän lipunmyynti, hyvä tunnelma(tämä on ainakin taattu), voitto, eikä päästetä vierasmaalia. Ja jos ottelua ei myydä loppuun, niin joku vähintään 9 000 pitäisi olla paikalla. Mutta uskon suomalaisiin futiksen ystäviin ja luotan, että katsomot on täynnä. ;)

Uskaltaakohan Samilta kysyä, että mihin katsomoon ostit liput?
"Mitä tämä puhe on, että suomalainen jalkapallo on potkupalloa? Suomalainen jalkapallo on maailman paras asia. Just sellasenaan"

-Aatu, from Twitter

"Sininen ja valkoinen, värit ovat Stadin ylpeyden, oi HJK! Sua jätä en minä milloinkaan, vuodest' toiseen seuraan minne vaan, oi HJK!"

#10 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 28.07.2015 - 21:29

Moi.

On kyllä jännä peli tulossa, toivottavasti ei tule hätäkakki pelissä. Toivottavasti myös miesten psyykkinen valmennus on hoidettu hyvin ja pelaavat omaa peliään ;).  Hieman tuosta manakeerin haastattelusta paistoi Hesarin sivuilta tänään jo tuo jännitys, mutta toivotaan, että äijät osaavat nauttia siitä tunteesta ja tilanteesta huolella ! Jää nähtäväksi kuis äijille käyp..  

Otin lipun tuonne lipan alle, jos Suomen suvi yllättää. Toki tykkään katsoa peliä myös läheltä keskiviivaa.. johtolankoja.. No, paljastetaan, olen katsomon osassa 308 (muistaakseni), siellä parin sadan muun kanssa, tule moikkaamaan  :mrgreen:  . Vähän olin huolissani kuitenkin paikan sijainnista, kuuluuko tuo Klubin fanien laulu mun korviin riittävän hyvin ?

-Sami

#11 Livöpuul

Livöpuul

Senior Member

• Members
  • 1 043 Viestit
  • LocationHelsinki

Lähetetty 28.07.2015 - 22:03

Ok. Tota Soneran yläkatsomoahan on kehuttu parhaaksi paikaksi itse jalkapallon katsomista varten Suomessa. Sopivalla korkeudella, mutta ei kuitenkaan liian korkealla, eikä liian matalalla, noilta paikoilta pitäisi näkyä peli aika hyvin. Tai no, tokihan se on ihan katsojan mieltymyksistä kiinni, että mistä sitä peliä tykkää katsella, mutta hyväksi tuota on ainakin kehuttu.

Ja luulisi kyllä, että fiilis välittyy sinne ylös myös. Toisaalta, Soneraa on toisaalta taas moitittu siitä, että siellä on ehkä yksi huonoimmista akustiikoista Suomessa, eli kannatuslaulut ei kuulu niin hyvin, kuin jossain muualla kuuluisi. Tästä syystä esim Stadin derbyssä, jossa molemmissa päädyissä on iso joukko ääneenkannattajia, ei päädyt kuule toistensa chänttäilyä käytännössä ollenkaan.

Vai muistanko väärin, että noi 300-numeroiset katsomot eivät olekkaan yläkatsomossa? Siellä itse ainakin muistelisin niiden sijaitsevan..
"Mitä tämä puhe on, että suomalainen jalkapallo on potkupalloa? Suomalainen jalkapallo on maailman paras asia. Just sellasenaan"

-Aatu, from Twitter

"Sininen ja valkoinen, värit ovat Stadin ylpeyden, oi HJK! Sua jätä en minä milloinkaan, vuodest' toiseen seuraan minne vaan, oi HJK!"

#12 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 29.07.2015 - 11:45

Katsoin lipusta, kyllä oli tuo 308 ja juurikin yläkatsomo. Harmillista jos ei laulu raikaa sinne saakka. Laulakaa kovaa tänään, jotta mä kuulen myös  !!

#13 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 30.07.2015 - 14:49

Real pelaa Milania vastaan parhaillaan. Näkyy veikkauksen sivulta. Tätyy sanoa, että on ankea tuomari. Ei osoita selvästi linjaansa, että ei salli repimistä. Antaa kyllä vaparin, mutta tekee pelin ikäväksi seurata, kun jatkuvasti katkeaa peli noihin repimisiin.

-Sami

#14 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 03.08.2015 - 19:47

Illan peli just alkamassa. Valtti vs. FC Jokerit. Puotilassa klo 21. 5.div
Sami

#15 Livöpuul

Livöpuul

Senior Member

• Members
  • 1 043 Viestit
  • LocationHelsinki

Lähetetty 04.08.2015 - 01:46

Miten meni?

-Aatu, from Twitter

#16 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 04.08.2015 - 09:07

Valtti voitti 1-0.

-Sami

#17 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 04.08.2015 - 09:11

Huomenna se sitten olisi..

5.8.2016 klo 17     HJK vs FC Astana   !!!

-Sami

#18 John#95

John#95

Senior Member

• Members
  • 2 702 Viestit

Lähetetty 04.08.2015 - 18:27

Tänään Mestarien Liigan karsintapeli Ajax vs Rapid Wien klo 21:15!

#19 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 076 Viestit

Lähetetty 05.08.2015 - 11:53

Terve.

Tänään se HJK:n ratkaisun paikka sitten olisi, kun vastassa FC Astana. Onko peli nähtävissä jostain netin syövereistä?

-Sami

#20 Livöpuul

Livöpuul

Senior Member

• Members
  • 1 043 Viestit
  • LocationHelsinki

Lähetetty 05.08.2015 - 13:19

Terve.

Tänään se HJK:n ratkaisun paikka sitten olisi, kun vastassa FC Astana. Onko peli nähtävissä jostain netin syövereistä?

-Sami

Täältä pitäisi näkyä ihan siedettävällä laadulla: http://www.sports.kz...ekanal-kazsport

Kyseinen sivusto on ilmeisesti "Kazakstanin versio YLE:stä". Eilen illalla näytti naisten uinteja ja tänään on näyttänyt vesipalloa. Kuvanlaatu ollut ihan ok. Vaatii Adobe Flash Playerin. Toinen vaihtoehto sitten katsoa Unibetin kautta, mutta siellä pitää olla tilillä rahaa, jotta lähetyksiä voi katsella. Yleensä Unibetilla kuvanlaatu on ollut aika huono, minkä lisäksi lähetystä ei saa isoksi näytölle, joten en suosittele. Ja sitten netin kautta löytyy varmasti striimejä, mutta kannattaa varmaan käyttää tota mun linkkaamaa sivustoa. :)

-Aatu, from Twitter

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää