Jump to content
Sign in to follow this  
Sami Paakkanen

PÄIVÄN PELI !

Recommended Posts

Täytyypä todeta että tuo 5-1 oli kyllä karua katsottavaa. Tunne puuttui HJK:n pelaajilta ja sitä taas oli IFK:n pelaajilla. Moni maali oli kyllä hienosti tehty ja HJK taas ei saanut oikein mitään aikaiseksi. Olivat aina pari askelta myöhässä, siitä maaliin johtavasta kosketuksesta puolen metrin päässä.

-Sami

JES !! Huomenna se on, DERBY !! Hitto miten mukavaa mennä katsomaan. Eka kerta mulle moista ihanuutta. On tunteet mukana pelissä. Klubi saanut pataa monta kovaa peliä ja äijiä on lasaretissa. Taitaa HIFK viedä pelin. Klubin äijien henkinen kunto on varmasti tällä hetkellä aika erilainen kuin kauden alussa. Mukavaa päästä seurailemaan. Veikkaan että Klubi ottaa tutulla tyylillään peliä itselleen, mutta HIFK tietää henkisen tilanteen ja on varmasti voiton nälkäinen, joten Klubi tulee helisemään, väitän mä.

Onko moni menossa katsomoon?

-Sami

Viidessä pennissä oli aika vaisua menoa ennen peliä, olin paikalla haistelemassa ilmapiiriä. Pelin jälkeen sitten kisahallin päätyyn haistelemaan tunnelmia. Vaisua oli.. Kipinä puuttuu.. kuka sytyttäis ?  Ottelussa oli fanit äänessä ja se kuului kivasti, jokin vain se lähin fanitus, toinen pääty ei oikein yhtään..

-Sami

Joo, näin marssin alun, ihan siinä vieressä istuttiin terdellä. Pommit paukku ja laulu raikas. Aika vähän oli porukkaa minun mielestä.. Ei oikein ymmärrä näitä pipo silmillä marssijoita. HIFK n faneissa ei näyttänyt moisia kommandoja katsomossa olevan.. Puhukaa nyt omille että jättävät pipot kotiin..

-Sami

Ei oikein ymmärrä näitä pipo silmillä marssijoita. HIFK n faneissa ei näyttänyt moisia kommandoja katsomossa olevan.. Puhukaa nyt omille että jättävät pipot kotiin..

Ei se nyt ihan näin tainnut mennä..

2lmp92h.jpg

Oikeassa olet ! Yritin pelin aikana kuikuilla HIFK n katsomoon, kun oltiin siinä ruudun vieressä istumassa ja silloin en nähnyt pipoja silmillä. Kun olin kirjoittanut tuon tekstin ja ryhdyin lukemaan Hesarista juttua pelistä niin siinä komeili heti naamaripelle myös HIFK n puolelta. :)

-Sami