Jump to content
Sami Paakkanen

PÄIVÄN PELI !

Recommended Posts

Perskules... Ei vetäny Klubi taas ihan pohjalukemia, mutta 45 minuuttia vajaa oli riittävästi. mä ihmettelen miten ne suli niin pahasti kopissa puolessa välissä? mitä ihmettä tapahtui, kun alun rohkean menon jälkeen oli kopissa käynti ja sit vellit pöksyssä.. Kaverin kanssa ajeltiin kentältä himaan ja se on myös tän mun alan heppuja, psyykkisen työn siis. Se sano samaa eli tainnut Lehkosuo tai joku puhuja kopissa valita väärät sanat, ne joilla saa hyvän alun sulamaan noin pahasti. Nyt ei ollut lämpö sulattamassa, mikä lie.... mulla olis ratkasu, mut ei niitä kiinnosta :P Oon liian vaarallinen ja saatanan paha suustani xD

Jaa viesti

Oli eilen ihan viihdyttävää katsella peliä. LPS voitti Konnun selkein lukemin. Eikä toi fiihdyttävyys nyt tarkoita tasollisesti kovaa menoa. mä nautin olla pelissä. Makkarat olivat hyviä, katsomossa oli mageeta istua vanhojen partojen vieressä katsomassa peliä ja jauhaa juttua. Hauskoja miehiä  :mrgreen:  ! Sai hyviä nauruja ja välillä puhuttiin ihan asiaakin, mutta vain hjuumorin kautta ettei olis liian vakavaa. Nautinnollista vaikka ilma lähenteli myrskyä ja sade uhkasi koko pelin.. sadeviitta lämmitti mukavasti.

LPS oli selkeesti parempi jo numeroiden perusteellakin, mutta kyllä heillä oli intensiteetti ihan toista kuin Konnun pelaajilla ja idea tekemisestä hyökkäyspäässä tuli luontevasti käyttöön. Konnun kone vähän yskähteli ja joukkue näytti suurimman osan pelistä vaan kasalta yksilöitä, vailla yhteistä hiiltä..

Jaa viesti

Tänään sitten Trophée des Championsin muodossa herkkupala, kun Ligue 1:n mestari AS Monaco kohtaa 22:00 aikaan Coupe de Francen voittajan Parisin, joka myös Coupe de la Liguen nappasi taskuunsa.

Odotuksissa Monacoon 2-1 voitto, sillä Pariisissa saatetaan antaa vastuuta nuorillekin. Keskinäisissä otteluissahan Paris oli lähes suveneeri viime kaudella, joten ei yllättäisi voitto sinnekään suunnalle.

Jaa viesti

Tänään olis Helsingissä taas kolmosta tarjolla. Pihliksessä PK-35 Haastaa seksipöxyt ja lähtölaukaus on klo 13.30. Sit olis viel löylytys tiedossa Väiskillä klo 18 ku lohkon paras ja huonoin kohtaavat eli PPJ vs. FC Futura.

PK on puolestaan sarjan kolmantena ja Pöxyt on karsintaviivan yläpuolella.

Jaa viesti

PK-35 rökitti vastustajan tyhjää vaihtopenkkiä neljällä maalilla. Vastustaja oli joutunut hakemaan apuja ikämiehistä saakka, joten ei kummoisia saanut aikaiseksi. 2 minuuttia pelattu ja 1-0. Kärjelle hattu ja toinen kärki syötti kaikki ja teki itse vielä yhden eli 4-0. Vastustajan lähes ainoa veto kohti maalia tuli suoraan alotuksesta. Kuuma päivä ja ilman vaihtomiehiä teki tehtävänsä..

Jaa viesti

Olin äsken Talissa katsomassa 20 vuotiaiden SM karsintaa, jossa Klubi kohtasi FC Espoon. Istuin katsomossa Klubin pitkäaikaisen kannattajan vieressä ekan puolikkaan, hän suivaantui ilmeisesti kommenteistani ja vaihtoi paikkaa toiselle puolikkaalle :)  Kyseinen henkilö tiesi kertoa, että Klubi oli ottanut tämän päivän ryhmitykseen monta pelaajaa Klubi 04 joukkueesta. Katsomossa puhuivat muut, että Klubilaiset halusivat ilmeisesti varmistaa voiton näin toimiessaan. Peli päättyi 2-2 ja oli ajoittain aika vauhdikasta, aina kun Klubi ei pyörittänyt palloa veskarin kautta (ja siis pelannut Banan sexy-futboolia, kuten tuo fani minulle tiesi kertoa). Kyseinen henkilö oli todella sitä mieltä, että se insinööripallo toissa kauden liigajoukkueella oli hienoa... En oikein tiennyt sitä siinä vaiheessa, kun sanoin sanoin muutaman hyvin valitun sanan Klubin toissa kaudesta ja siitä puudutuksesta, joita kävin katsomossa katsomassa ja tuntemassa sisuksissani. Henkilö veti herneen nenuun ja rupesi huutemaan kommenttini jälkeen Klubin pelaajille kannustuksia, kun pyörittivät alakerran kautta. Ihme heppu. Hän myös tiesi ennen peliä kertoa minulle, että Klubi vie pelin 10-0, koska heillä on paljon pelaajia Klubin 04 joukkueesta. Kysyin häneltä pelasivatko 04 joukkueen pelaajat tässä porukassa usein ja kuulemaa eivät. Tohdin myös epäillä ettei välttämättä toimi sen vuoksi yhteen pelaaminen... 

No, viihdyttävää tätä kotimaista ja käsin poimittua on katsella ! Oikein mukavaa kun kausi starttailee hiljalleen !

Jaa viesti

Voi hitto, olipas hienoa olla paikan päällä ! Ei ollu edes ihan hirvee pakastin ja peliä oli todella nautinto seurata. Kyllä naiset vaan ovat helvetin kovia pelaamaan. Mä diggaan ja isosti !! Niin nättiä pelaamista yhellä kosketuksella, pallon hallintaa pienessä tilassa ja prässin purkua. Nopeita nousuja ja rohkeita yksilösuorituksia. Ei paljon pallo parane. Maalejakin tuli kolme kappaletta ja kaikki teki PK-35. Taitava joukkue. Muutamia pieniä lipsahduksia, mutta vastustaja ei rokottanut.

Kiitos ja kumarrus !

Jaa viesti

Höh ! Olis tehny mieli lähteä katsomaan tänään peliä ja näytti olevan Klubin matsi Töölös, mut liput aika suolasen hintaset.. 33 egee yläkatsomo. Ei tarvii mennä. Harmi. Ois voinu yhen liigapelinkin käydä väijymässä pitkästä aikaa.. Viereisellä kentällä on sit kakkosta tarjolla (hihihihihi) ja hinta varmaan aika paljon kohtuullisempi. Onkohan noissa laadullista eroa juurikaan? Ainakin Klubi taitaa edelleen pelata sitä puolen kentän tuntumassa pallon pyörittelyä vai onko muuttunut johonkin suuntaan tuo varma ja katsojan näkökulmasta ankea jalkapallo? Vähän toista kuin kolmosen kimarat. PK-35 pelas Pöxyjä vastaan pari päivää sit ja maaleja tuli 9 :D Muutama syöttö omille ja sit mentiin :boogy:

Klubipäätyyn saa kybällä liput.. onko fanit katoamassa ja nyt halutaan saada pääty täyteen ku ero hinnassa noin suuri :D Terve ! Se Yläkatsomo on vaan niin herkku paikka katsoa peliä et ei paljon aurinkosilmässä viitsi kahella kympillä katella tai päädystä vielä surkeemmasta kulmasta.. Ei hjuva. Taidan tyytyä kakkosen tuijotteluun naapurissa. Ilma on hyvä ja aurinko saa ruskettaa :) Heippa ja terppi ! Zygä alle ja kohti kenttää ! Niin ja peli On FC Kiffen vs. SalPa klo 19 alkaapi..

Jaa viesti

Ei telkkari ole sama kuin katsomo :) Kiitos vinkistä kuitenkin ! Katselin Klubin ja Hongan välistä ottelua juuri kyseisen kameran läpi kuvattuna. Kyllä mä taidan pitäytyä kentän reunalla tuolla kolmosen tasolla ja ehkä vähän kakkosta myös, on vielä kohtuullisempi tuo hinta omalle lompakolle.

Jaa viesti

Tänään olis taas sitä itteensä eli kolmosen hehkuttelua hyvässä säässä !:boogy:

PK-35 kohtaa öö.. vastustajan kotikentällään Pihliksessä. Kukahan oli vastustaja. Se oli joku melko alhaalla sarjataulukossa oleva. Ehkä pitää katsoa :D ja laittaa tähän jatkoksi .. No, olihan se Toukolan Teräs. Ja ottelu alkaa siis klo 17 ! Naattimaan !

Jaa viesti

Jee !! Tänään olis Suomen peli Romaniaa vastaan. Aika kiva nähdä kuin peli kulkee ! Toivottavasti ottavat voiton pelistä !! Vähän pelkään kyl pahinta. Mä aattelen ettei se psyykkinen puoli ole muuttunut miehillä mihinkään, jos sen kanssa ei ole tehty töitä. Pelko iskee persiiseen nopeesti ja jännitys on liiallista, jonka seurauksena ratkaisut ovat kukkua juuri niissä TÄRKEISSÄ paikoissa. 

Jaa viesti

Tänään olis Kiffen Töölössä pelaamassa kakosta.. aurinkoiseen katsomoon matka ja toivotaan et saa nautiskella hyvästä pelistä ja säästä ! Vastassa siis Kaarinan Pojat :D Leima lipussa 19 ja makkarat on tilattu tukusta kotiin kuljetuksella eli pelissä taitaa kiska jäädä vähemmälle myynnille. Tukussa on niin hyviä chorizoja  :P Oma vesipullo mukaan ettei kuivu aurinkokatsomoon.

Jaa viesti

Terve.

Tänään olis pari peliä katsottavaksi, mutta toiseen en jaksa lähteä kuumeen vuoksi.. eli PK-35 kohtaa tänään Sexypöxyt Laaksolahden kentällä klo 18. PK:n pakkovoitto taas ja veikkaan että Pöxyillä on hampaankolossa keväältä, kun regionscupin pelissä PK ei käsittääkseni antanut Pöxyjen peluuttaa pari hyvää pelaajaa.. Harmi kun klesana ja ei voi mennä katsomaan. Voisin kuvitella pelin olevan kovaa taistelua

Toinen peli on tietenkin klo 20 Yleltä suorana tuleva naisten maajoukkueen karsintapeli Espanjaa vastaan. Olis hienoa, jos voittaisivat Espanjan !

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään