redman 11 Report post Posted March 27, 2006 barcan kaato Moro!Mihin sä Viljasen Jussin unohdit????Ilmoitin kyllä hänetkin.Senhän täytyy olla pistämässä sisään kun mä tarjoon... PALLOA! Share this post Link to post Share on other sites
hyeenamies 88 Report post Posted March 27, 2006 Aye Hyeenamies vähän ekaks passaili mut nyt ollaan täysiä mukana jos vielä mahtuu? WOT WOT WOT eli kysyin arasti kotona paremmalta puoliskolta ja LUPA TULI , jihaa ja rommia pullo ! jatkoista en sit tiijä , jos tuun Chaos Möngerill ni jatkot o out(ainakin kosteet) ja jos tuun manan ja jussin kaa ni sit sammun ennen aloitusvihellystä... kai fööni-jone tunnistat mut!! Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted March 27, 2006 lisäystä eli koko riksu messissä :-) Jone, Pete, Ville, Make M, Tate, Maz, Jari O, Maukka, lfc smith, Aki N, Make Karttunen, Pallister, Rummukainen, Jussi ja Hyeena. Huoltaja / Toimitsija tms. Ahtaaja Share this post Link to post Share on other sites
Liverbird 10 Report post Posted April 1, 2006 Hienosti tässä Barcelona-Real Madrid pelin tauolla Pexi Barcelonan pj. mainosti ottelua ELKiä vastaan. Share this post Link to post Share on other sites
pnefanclubfinland 10 Report post Posted April 2, 2006 Hienosti tässä Barcelona-Real Madrid pelin tauolla Pexi Barcelonan pj. mainosti ottelua ELKiä vastaan. Jep jep! Hyvät haastattelut oli sekä Barcan Fanien että Real Madridin fanien edustajista Ovatkohan muuten Barcalaiset tai meidän Jone miettineet sitä, ollaanko yhdistystemme ystävyysottelusta tekemässä jonkin tasoista mediatapahtumaa? Matsin ajankohtahan olisi mitä otollisin pienelle julkisuusrepäisylle, kun MM-kisat alkavat samana viikonloppuna. Riittävän moneen mediaan kun hyvissä ajoin asiasta tiedottaisi, niin useampikin taho saattaisi tulisi tekemään juttua ottelusta. PS. Alustavan Kolmosen otteluohjelman mukaan Padolla ei ole 10.6. matsia, joten olen messissä Barca-spektaakkelissa. Pelaamisen sijasta voin tosin yhtä lailla toimia myös kenttäkuuluttajana, mikäli sellaiseen on tarvis. Share this post Link to post Share on other sites
redman 11 Report post Posted April 4, 2006 Hienoa että Akikin pääsee mukaan."Molo" Jokiselta muuten terkkuja,olette kuulemma vanhoja kamuja. Share this post Link to post Share on other sites
Pele 10 Report post Posted April 6, 2006 Meitsi on ollut ihan jäässä tämän "uuden" foorumin suhteen. Onneksi Jari vinkkas tästä Barca-pelistä. Oon totta kai mukana jos vaan vielä mukaan mahtuu. Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted April 18, 2006 Vieraissa ! Kävin hieman "kavereiden" sivuilla ja pongasin heidän jäsenkirjeestään seuraavaa...... Varsinaisia klubitapaamisia on ollut tällä kaudella nihkeästi, mutta kesäkuussa 10.6.2006 tulee olemaan mielenkiintoinen klubitapahtuma, johon toivon klubilaisilta aktiivisuutta, jos vain kaapista nappikset löytyvät. Pelaamme ystävyysottelun Englannin liigan kannattajia vastaan ja tarkoituksena olisi, että päivä olisi ns. teemapäivä jolloin kokoonnuttaisiin ajoissa, halukkaat pelaisivat jalkapalloottelussa, loput toimisivat huoltoja valmennustehtävissä. Pelin jälkeen olisi yhteinen ”snackapala” vastustajiemme kanssa. Samalla katsottaisiin MMjalkapalloa ja vietettäisiin iltaa yhdessä. Alustavasti on jo sovittu siten, että vastustaja hankkii pelipaikan ja me hoidamme tuomarin ja saunatilat. Todennäköisesti peli pelataan Puistola, Rajakylä, Tapanila linjalla ja pelisauna on Club 77:n uusissa saunatiloissa todellisessa kulttipaikassa Jakomäessä. Saunalla on siistit oleskelutilat isommallekin ryhmälle ja TVscreeni on saunaosastolla kansainvälistä tasoa. Laita päivämäärä kalenteriin ja tule paikalle! Tapahtuma on loistava foorumi tavata uusia tuttavuuksia ja turista mukavia. Eli, meidänkin pitää saada hyvä osanotto myös jälkipeleihin ! Hannu, pystytkö järjestämään vastustajalle Supportereja, voitaisiin antaa ne siellä kentällä ? Juhani viirin luovutukseen ? Eli myös ne jotka eivät halua, osaa, pysty pelaamaan futista, niin paikalle saa/pitää tulla ! Laskujeni mukaan, nyt on 15 pelaajaa ilmoittautunut (yksi lisää edellisen listan jälkeen + yksi joutui perumaan), joten vielä mahtuu myös pelaamaan. Lady Boro voisi hyvinkin tuoda uusia ulottovuuksia kentälle ? Aki, ehdottaisin (jos käy vastustajalle) että teemme valmiin jutun kuvien kera itse ko. matsista ja lähetämme sen eri lehdille ? Jos tämä toteutetaan, niin itse en enään sitä halua tehdä, vaan siihen pitää löytyä joku muu hoitamaan. jone Share this post Link to post Share on other sites
pnefanclubfinland 10 Report post Posted April 18, 2006 Aki, ehdottaisin (jos käy vastustajalle) että teemme valmiin jutun kuvien kera itse ko. matsista ja lähetämme sen eri lehdille ? Jos tämä toteutetaan, niin itse en enään sitä halua tehdä, vaan siihen pitää löytyä joku muu hoitamaan. Kommentoitkin Jone jo tätä tuonne Championship-puolelle, eli että barcalaiset olivat antaneet ehdotukselle vihreää valoa. Matsiinhan on vielä hyvin aikaa; palataan aiheeseen toukokuun puolella. Mä voin toki ELK:n puolelta kirjoittaa matskua. Share this post Link to post Share on other sites
BoroHilu 10 Report post Posted April 18, 2006 "Lady Boro voisi hyvinkin tuoda uusia ulottovuuksia kentälle ?" Hitto, meillä on just samana päivänä Kalliossa Helsingin Rockfutismimmien "kissaturnaus". Jos se peruuntuu, tulen tietysti paikalle ässänä. Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted April 20, 2006 Kenttä Kentan (hiekkakentta) osoite: Huokotie 5, 00770 Helsinki Meille on kentta varattuna klo. 12.30 - 14.00 Joten matsi 2x30min ja 5 min puoliaika ? Klo 15.00 alkaa Englanti - Paraguay, joten aika hyvin ehtii ! jone Share this post Link to post Share on other sites
Marwellini 10 Report post Posted April 26, 2006 Yx vahvistus (?) Laskujeni mukaan, nyt on 15 pelaajaa ilmoittautunut (yksi lisää edellisen listan jälkeen + yksi joutui perumaan), joten vielä mahtuu myös pelaamaan.Yx Poolin miäs messiin täältä Espoon suunnalta. -Marko YNWA Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted May 22, 2006 ELK - Barca lähestyy..... Seuraavat kaverit siis pelaa (tarkistakaa omalta kohdaltanne kokoonpanot): Jone, M Vierula, Pete H, Ville S, Marko, Tate, Jari O, LFC Smith, Maz, Pele, Hyeenamies, Aki N, Maukka, Jussi V, Make K, Pallister ja T Rummukainen. Huoltaja K Kottonen. Eli 17 nimeä mukana pelaamassa. Matsi siis 10.6 ja paikalle toivon pelaajat viimeistaan klo. 12.00 ! Pelaamme hiekkakentällä osoitteessa Huokotie 5, 00770 Helsinki. Kentältä on jatkopaikkaan ainoastaan lyhyt kävelymatka. Jatkoilla katsomme MM futista mm. ENG - PAR. Pystytko J.O. hoitamaan paidat meille ? Juhani, saadaanko annettua ELK viiri vastustajalle ? Hannu, olisiko parikymmenta ylimaaraista Supporteria ? Kottonen, saatko jostain muutaman juomapullon, missa on vetta ? Toivottavasti mahdollisimman moni tulee paikalle, vaikka ei pelaisikaan. Oliko tassa kaikki, kysyttavaa ? jone Share this post Link to post Share on other sites
Ahtaaja 10 Report post Posted May 22, 2006 Varsin kohtuullinen toive jone. Varsinkin jos osuu kohdalle helteinen päivä. Eiköhän asia järjesty. Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted May 22, 2006 Lisäys Eli Myös minä pelaan :-) mukana on siis Jone K ja Jone L, joten rosteri käsittää 18 pelaajaa..... Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted May 23, 2006 Muutoksia.... Jone L, Jone K, M Vierula, Pete H, Ville S, Marko, Tate, Jari O, LFC Smith, Maz, Pele, Hyeenamies, Maukka, Jussi V, Make K, Pallister, T Rummukainen ja T Peuhkurinen. Huoltaja K Kottonen. Sorry, että täytän listaa tällä, mutta näin pysyy muistissa :-) ja kaikki pystyy tarkistamaan, että on mukana. jone Share this post Link to post Share on other sites
Lasse Tikka 376 Report post Posted May 23, 2006 Kottonen. Ei kukaan voi olla Kottonen! Onko sen etunimi Jerrynen? Share this post Link to post Share on other sites
Ahtaaja 10 Report post Posted May 23, 2006 Ainoastaan lempinimi. ja sekin ilman nen-päätettä. Jostain syystä olen sellaisen lempinimen saanut jo ala-asteella. Toki maastamme kyllä löytyy ainakin yksi Jerry Kottonen oikein ristimänimeltään. Sukunimi taasen on kotoisin entisestä itäsuomesta eli tarkemmin Johanneksesta. Vaan eipä kai, Lasse, se nimi miestä pahenna. Share this post Link to post Share on other sites
Lasse Tikka 376 Report post Posted May 23, 2006 Sairas huumorintaju sen vanhemmilla. Mut mäkin kyllä uhkasin antaa pojalleni nimen Jalo kun mietittiin että annetaanko pojalle äitinsä sukunimi Peura. Mut en tiedä voi se pahentaakin. Mun pomonikin nimi on Sonkeri ja se ei tykkää yhtään kun mä tituleeraan sitä Mehumieheksi. Tai laulan että me ollaan sonkereita kaikki. Ja topichan on "Barca ELK:n vieraaksi". Joko tulis keltanen kortti??? Ei kai. Share this post Link to post Share on other sites
Rumme 10 Report post Posted May 30, 2006 Mä muuten joudun peruumaan osallistumisen valmennuskiireiden takia, sorry. T: Toni Rummukainen Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted May 30, 2006 Re: Älkää enään hirveästi peruko, tai joudutaan vetää vajaalla ! Jone L, Jone K, M Vierula, Pete H, Ville S, Marko, Tate, Jari O, LFC Smith, Maz, Pele, Hyeenamies, Maukka, Jussi V, Make K, T Peuhkurinen. Huoltaja K Kottonen. 16 nimeä ja näistä 3-4 on epävarmoja ! Pari nimeä lisää. JO, löytyisikö futsalin puolelta jotain, ketä voisit pyytää ? jone p.s. PYYHKEET mukaan kaikki, ketkä tulevat saunaan ! p.p.s. pistän ensiviikolla koko aikataulun tänne. Share this post Link to post Share on other sites
Sir Edwin Gray 10 Report post Posted May 30, 2006 Pari nimeä lisää. JO, löytyisikö futsalin puolelta jotain, ketä voisit pyytää ?Tuossa nipussa on jo parikin futsal-jengin kaveria, mutta kysellään lisää. Laitan noottia muutamalle potentiaaliselle vahvistukselle, mm. likilegendaarinen, palloa suunnattomasti rakastava Haakanan Pekko on saatava 10-paikalle ... Pelipaidat tulevat sitten meikäläisen mukana ja myös lähtevät - nimittäin viikko Barca-matsista otellaan RollaattorBall-turnausta Espoossa ja siellä paidat pitää olla puhtaina, silitettyinä ja mielellään viikattuinakin. Share this post Link to post Share on other sites
jone 10 Report post Posted May 30, 2006 re: Pekko "pilkku" Haakana ehdottomasti mukaan, myös jatkopeleissä selkeä vahvistus ryhmään :-) Share this post Link to post Share on other sites
Rumme 10 Report post Posted May 30, 2006 Kylä mä sitten tulen jos miehistä on pulaa. -Rummukainen Share this post Link to post Share on other sites
Maz 155 Report post Posted May 30, 2006 Lähetäänkö me muuten pelaamaan "takki auki" vai pidetäänkö taktiikkapalaveri ennen peliä? Voisin huvikseni tossa jotain keksiä Football Manageria pelaillessa... Share this post Link to post Share on other sites