Jump to content
Sign in to follow this  
jone

Barca ELK:n vieraaksi !

Recommended Posts

Aye

Näillä näkymin hyeenamies tulee selvinpäin potkimaan palloa eli ei puhettakaan vastustajien kaljojen varastelusta puhumattakaan hävyttömistä ehdotuksista tuomarille:howler:

likilegendaarinen, palloa suunnattomasti rakastava Haakanan Pekko:superhappy:

toi oli hyvä,heheheh.jees Pekko mukaan!!

Mikäs toi saunajupina oikeen oli?(vai onks mult TAAS menny jotain ohi,,,?)

Ekkaisä fööni yritä saada mua saunomaan? no sit otetaanki kunnon verilöylyt,hehehe

Aune on muutenkin kipeä eli kyllä, H.C.P:n futis-kausi on alkanut ja vielä voitolla , jihaa!

(pakaralihas reistaa mut kyll mää kestän):crybaby:

Jos paikoista puhutaan ni mää oisin perinteisesti keskikentän työhyeena taik sitten kärkeen kirmaan...

Mikäs toi saunajupina oikeen oli?(vai onks mult TAAS menny jotain ohi,,,?)

Ekkaisä fööni yritä saada mua saunomaan? no sit otetaanki kunnon verilöylyt,hehehe

Niin, elikkä meillä on jatkobaarissa varattuna sauna pelin jälkeen. Matsimmehan loppuu n. klo 14.00 ja Englannin matsi alkaa klo. 16.00, joten tuohon väliin on buukattu saunaa + syöntiä, jos haluaa.

Pistän tarkemmat ohjeet + aikataulut ensiviikolla, mutta jatkobaari on hyvin lähellä pelikenttää. Omat pyyhkeet pitää ottaa mukaan !

jone

Re:

Miten on, onko siellä tarpeeksi miehiä? Tulisin vain jos on miehistä pulaa...

-Rummukainen

Pistinkin sulle eilen jo privana viestin.....

Tätähän tämä on, kun "me" kaikki emme aina osaa/muista ilmoittaa, jos tulee

muita menoja. Tällä hetkellä on 16 pelaajaa ilmoittautunut, joista kukaan ei ole

mulle perunut. Elikkä pelaajia voi olla 10-20 :-)

Eihän nyt tietenkään kenenkään tarvitse vuoria siirtää, että pääsee paikalle,

mutta olisihan se aina kohteliasta ilmoittaa, jos ei tule.

Toistan vielä, että toivottavasti paikalle tulee myös sitä porukkaa, joka ei pelaa !

Jatkopaikat+saunat ja ruuat kaikki tilattu, joten on aika noloa, jos meitä on joku 5 kaveria siellä huutamassa Englantia.....

jone

Rumme Prkl mukaan tai multa jää maalit tekemäti :doh: Jone jos pistäisit myös jonkun näköistä karttaa asemalta.Elikkäs millä sinne pääsee,dösällä eller hur.Tube ei taida mennä siellä päin.Jos on muita menossa samaan aikaan asemalta matsiin niin oisko ideaa mennä kimpassa.Ja Teke,ei sun aunes ketään kiinnosta,asiahan korjattiin köpiksen lautalla...:yuck:

.Ja Teke,ei sun aunes ketään kiinnosta,asiahan korjattiin köpiksen lautalla...:yuck:

Aye

Ai ei vai ? tänään viimex mimosat kuolas niin ett...:nono:

Taitaa hra redman olla vaan karhee kun me voitettiin eikä miestä kentällä näkynyt...kö?

Täytyyp ottaa pyyhe kehiin et on ainakin jotain mitä heittää kehään...vai mitä me mentiin pelaan:boxing: ?

Anyway pöhö , mull on fotoi matchist..jos kiinnostaa?

Jone jos pistäisit myös jonkun näköistä karttaa asemalta.Elikkäs millä sinne pääsee,dösällä eller hur.Tube ei taida mennä siellä päin.Jos on muita menossa samaan aikaan asemalta matsiin niin oisko ideaa mennä kimpassa.Ja Teke,ei sun aunes ketään kiinnosta,asiahan korjattiin köpiksen lautalla...:yuck:

En ole Jone, mutta voin sen verran kertoa, että http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/ palvelee aika hyvin. Tämän viestiketjun jollain sivulla taisi olla tarkka kentän osoitekin.

EDIT: Niin se kenttä on siis tuossa kohtaa, tenniskenttien vieressä.

ELK - Barca 10.6 ohjelma

klo. 12.00 kokoontuminen, paikka Jakomäki, Huokotie 5, 00770 Helsinki (huom. hiekkakenttä). Höpötystä, vastustajan aliarviointia, pelipaikkojen arvontaa yms.

Bussi 77 keskustasta, muut 75a ja 77a !

12.45 - 14.00 Ottelu ELK ry - FC Barcelona fan club Finland ry

14.00 siirtyminen Club 77 saunatiloihin jakomäkeen http://www.club77.fi

ruokailu kinkkukiusaus+salaatti 8,-

16.00 Screenilta Englanti - Paraguay

Olemme saaneet saunatilat ilmaiseksi, joten toivottavasti kaikille on

selvaa, etta saunajuomat tilataan baarista, esim. bisse 3,30 ! Ei kohtuuton ?

Tästä jokainen jatkaa haluamallaan tavalla, klo 19.00 tulee

Trinidad&Tobago - Ruotsi ja ainakin Barcalla on jotain ohjelmaa

paikanpaalla (palkintojen jakoa yms.).

Jos Juhanilla, Akilla tai jollain muilla on jotain toiveita, niin antakaa kuulua

[email:1idbzc44]saints@jippii.fi[/email:1idbzc44]

Paidat on ok, tuomari on ok (barca), Huoltaja (juomat) on ok, mutta

Hannulta en ole saanut vielä tietoa pystymmeko antamaan vastapuolen pelaajille Supporterit (jos saisin vaikka samalla itsekkin, kun ei ole viela nakynyt:-) ? Puhetta on myös ollut, että lahjoitamme vierasjoukkueen yhdysmiehelle + parhaalle pelaajalle ELK t-paidat ? Haluaisin naista viela varmistukset itselleni. Kenellekkään meidän pelaajallemme EI TULE mitään kuluja ! Toivomme myös runsasta osanottoa kannustus- ja illanviettoporukkaan !

Näyttää olevan meillä aika hyökkäysvoittoisia pelureita, kun käy tuon Barca-pelin pelureiden nimilistan nopeasti mutta huolimattomasti läpi;)

Nyt kun Pällisteri ei pääse, niin Rockfutiksen takalinjoilta tuttu kaveri on vain Koistisen Jone...Kuka uhrautuu puolustukseen?:lol:

PS;asialliselta paikalta vaikuttaa tuo Club77 vaikka nimestä voisi tulla aluksi mieleen jokin aikuisviihdettä tarjoava "talo"...nimimerkillä matkailija

Ensimmäinen työpäivä pitkän sairasloman jälkeen tuotti karvaan yllätyksen. Sen verran on hommat muuttuneet että joudun valitettavasti passaamaan lauantain suuren futis-spektaakkelin.

Hyvä asia on, että pelaajien määrä ei vähene ja hartaasti toivon ettei kukaan tämän vuoksi myöskään näänny nestehukkaan.

Tsemppiä kuitenkin sekä varsinaiseen koitokseen että jälkipeleihin!!!

Jep jep

Kiitos ilmoituksesta Ahtaaja.

Voisiko joku ystävällisesti ilmoittaa minulle, saadaanko ne pari

t-paitaa sinne jaettavaksi vai ei + ne supporterit ?

Olen tätä yrittänyt kysellä jo pidemmän aikaa, mutta kukaan

ei viitsi vastata !

Ja nyt jonkun pitää tuoda juomapullot, kuka ilmoittautuu ?

Ja lähettäkää mulle se uusin Supporteri kanssa ! Se on kuukausi sitten

ilmestynyt, mutta mä en ole vieläkään saanut omaani !

jone

Jone - no hätä,

T-paidat saadaan kyllä jakoon: ne ovat Kolarilla.

Supporterit ovat päätoimittajalla: ota yhteyttä suoraan Hannuun (yhteystiedot: http://www.paitsio.com/Supporter.324.0.html ).

ELK:n juomapullot ovat niin ikään Hannulla (tietääkseni). Mutta tässähän voisi varmasti yhtä lailla lainata jostain futisseurasta. Mä voin tarvittaessa kysyä Tervakoskelta. (Käyn siellä ennen torstaita.)

-Aki-

Hannuhan ei vissiin ole tulossa, minun tietääkseni eli juomapulloja ei häneltä tultane saamaan, ellei joku Vaasasta käy hakemassa???

Aki kysy sieltä Tervakoskelta!

PS: kuka niitä juomapulloja tarvitsee:icon_lol:

Aye

laita vaikka viinaa.mä oon kova poika juomaan sitä sillo ku en juo kaljaa:blink:

Ai stana,taisin kotosal luvata etten...:rules: ..juo.

Niin ja sitäpaitsi ,mähän tuun chaos möngeril...

Näyttää olevan meillä aika hyökkäysvoittoisia pelureita' date=' kun käy tuon Barca-pelin pelureiden nimilistan nopeasti mutta huolimattomasti läpi']

Sorry kamut. Tuli itsellekin aivan puun takaa tuo työhomma.

Nyt hieman ketuttaa! :(

Onnea matsiin ja niitatkaa ne! :)

Moi vielä kaikki!

Meillä ELK:ssa ei ole ollut muutamaan vuoteen huomisen kaltaisia ystäyysottelutapahtumia, joten toivottavasti tavataan huomenna mahdollisimman runsaslukuisina (pelaajat, kannustajat, muut perheenjäsenet, kaverit jne.) Jakomäessä. :thumbsup1:

Säätiedotuskin lupaa huomiselle erinomaista säätä Helsinkiin: aurinkoista ja +18

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki

Olen itse tulossa paikalle autolla Kannelmäestä. Ottakaa yhteyttä (050 - 309 6909) jos tarvitsette kyytiä jostain sieltä suunnalta. Tähtään siihen, että olen noin klo 12 Jakomäessä.

t: -Aki-

No ei kostettu ihan, mutta tyylikäs 2-2 tasuri saatiin aikaan. Vastustaja sai oman käsivirheensä jälkeen rankkarin meidän käsivirheestä ja Kalle Aholan veto ei ihan jäänyt jalkaan (aavistin vedon tulevan aika keskelle ylös enkä saanut käännettyä liikettä riittävästi alas, että se olisi jäänyt jalkaan). Harmitti vähän etenkin se rankkari ja toki Aholan eka maalikin harmitti jälkikäteen, kun olisin maalin synnyttyä tiennyt, kuinka se veto noin 6 metristä olisi pitänyt torjua.

Meillä olisi vähän paremmalla nakilla ollut hyvät saumat voittoon. Meillä oli mielestäni paremmat tilaisuudet kuin Barcalla, vaikka näennäishallinta olikin vastustajalla. ELK:n puolustus pelasi tosi hyvin, kiitos kaikille.

ELK:n maalit menivät Jonelle ja Rummukaiselle. Etenkin eka maali oli kaunis, toinen ehkä enemmän räkämaali, mutta so what, kaikki lasketaan.

AYE

Kiitoksia myös minunkin puolesta niin osanottajille,katsojille kuin myös vastustajille.

Kaikki hommat oli hoidettu hienosti eli kiitokset myös järjestäjille.

Peli oli peliä ja tulos on kirjootettu historiaan.

Oli mukava nähdä tuttuja ja sen vuoksi jäikin vähän harmittamaan aikainen poistumiseni, en kerennyt tavata edes hilun uutta poikakaveria:blink:

anyway CHEERS !

Mandariineja ja rusinoita

Tasuri vaikeasta vieraspelistä :smile_ani:

Joo, kyllä Barcan pojat olivat ehkä se pelaavampi porukka - taisivat seuraperinteet ikäänkuin velvoittaa, kantapää siellä kikka täällä - mutta meillä taisi kuitenkin olla ne maukkaammat maalipaikat? Aika mukava määrä pelureita lopulta kertyi Jakomäkeen, elämysmatkailua eh? Hieno homma, että saatiin näinkin paljon jengiä, olisiko ollut 20, ainakin melkein.

Barca meni kaksi kertaa johtoon, mutta saatiin kurottua. Jone kirmasi karkuun Rummukaisen Tonin ja Sihvosen Villen petauksesta ja mälläsi alapesään. Hämmästyttävän herkkä irtiotto :blink: ... toinen tasoitus tuli sitten aivan muutamaa minuuttia ennen loppua, kun Rummukais-Toni pelattiin karkumatkalle.

Puitteet after-geimeihin olivat mainiot, sauna maistui - niin ja olihan siellä oluttakin. Iso käsi järjestäjille - Jone take a bow + tietty Barcan pojat! Toivottavasti saataisiin tästä vuosittainen rupeama...

Niin tosiaan, tuo otsikko tulee tietenkin Akin huoltajan ominaisuudessa tarjoilemista puoliaikaeväistä! Minä kun odottelin teetä ja muffinseja ... Hilu kyllä pahoitteli ettei leiponut ... oh well, ensi kerralla sitten :blink:

Are you watching......

Hienostsi meni tosiaan kaikki, homma peasi, kuin junan vessa, kuten niin leikkisasti monesti todetaan. 17 pelaajaa otti osaa itse peliin ja vastus

oli täynnä mukavia tyyppejä, jälleen pari uutta futis tuttua....

After ski oli hoidettu upeasti, sauna yms. tilat suorastaan häikäisivät.

Tuomarit (3 kpl!) tekivät työnsä hienosti ja olivat myös ottelun vaatimalla tasolla. Huumorimiehiä, nääs. Loppujen lopuksi ottelutapahtuma venyi suht pitkäksi, kun aamulla lähdin kotoa klo. 10.15 ja palasin klo. 05.10. Huolellinen loppulämmittelu vaatii aikaa. Aki, niin kokenut pelimies, kuin onkaan, teki todellisen junnumokan ! Hoiti huoltajan tehtävät niin hienosti, ettei taida siitä hommasta enään eroon päästä !

Alustavasti on sovittu, että tästä tehdään jokavuotinen tapahtuma kesäkuun toiselle lauantaille.

jone

Sign in to follow this