Jump to content
Sami Paakkanen

PK-35

Recommended Posts

Tänään oli sitä itteensä eli tunnetta isosti. HIFK teki pari maalia ja PK-35 Vantaa ei ainuttakaan eli pataa tuli. Oli mielenkiintoista seurailla pelaamista, kun rikkonaisuuden vuoksi se pelaaminen tehtiin pitkälti pään sisällä. PK:n miehet turhautuivat tuomarin linjasta, kun taitojalkapalloa ei saanut pelata ja keskittyivät ajoittain tuomarin kanssa väittelyyn. Turhautumisen huipentuma oli kun Pikku-Keksi otti suoran punaisen puskettuaan pari HIFK:n ja pelaajaa päällään, näiden heittäytyessä maahan kiemurtelemaan. Neitien touhua. Pikku-Keksi kävi kyllä todella kuumana, mutta oli varmasti hyvin turhautunut, kun ei saanut kentällä mitään aikaiseksi. 

Jaa viesti

Löikö säkeille? Auts.. Päälläkin puski paria pelaajaa päähän. No, toivottavasti antaa pitkän jäähyn tommosesta sikailusta, ihan spedeä touhua ! Se Pikku-keksi on ihan turisti. Otti viel tilanteen jälkeen niskasta yhtä HIFK:n pelaajaa ja oli olevinaan niin kovaa äijää. Vitun lapsellista uhoomista.

Mulle tulee mieleen semmoset gansterit jotka peloissaan uhoaa pyssyjensä kanssa. Voi voi..

Jaa viesti

Hyvä tuo tuomio oli ja olisi voinut olla pidempikin. Ei tuo Kuqi hyökkääjänä ole kovin tehokas ja asenne ihan väärä. Ei ketään pidä mennä tuonne tahallaan telomaan.

Aika kovaa menoa on PK:n peleissä, pelaavat mielestäni hyvin viihdyttävää fudista, vaikka ne parit kovat maalintekijät sieltä puuttuvatkin. Jostain vähän lisää tuohon maalintekoon niin liigan kärjessä luuhaisivat helposti ! :)

-Sami

Jaa viesti

PK-35 ei oikein saa hommaa toimimaan. Tarttis tehdä jotain. Potkut ei ole ratkaisu, se on niin mennyttä osaamista.. Kyl mä sanoisin et jotain ryhmädynamiikan asiantuntijaa kannattais käyttää. Helsingin Sanomat kirjottaa jälleen seurasta. Valmennuksen ja pelaajien ristiriidat kukkivat. Tuo syntipukkisydrooma on hieman huonohko juttu joukkueessa. Jos oikeasti tämä pitää paikkansa, että Valmentaja pitää yhtä pelaajaa syntipukkina niin minulle se kertoo mustavalkoisesta ajattelusta, josta tosin pääsee helposti eroon ryhmätyöskentelyllä. Tehkää jotain PK-35, teidän pelaamsita on mukava katsella !!

http://www.hs.fi/urheilu/a1463800299897

-Sami

Jaa viesti

Ehkä on. Minusta hänen vahvuutensa on vain niin rajallista, ettei hän ole näkemissäni peleissä ollut kovin hyödyllinen seisoskelija. Itse pelaan erittäin aktiivista karvauspeliä kärjessä ja nautin siitä. Tällä tyylillä saan usein rikottua vastustajan peliä, heidät avaamaan hätäisesti ja joskus jopa riistoja, joista maaleja. Tuo passiivinen odottelu ja boksissa pelaaminen ei ole minun mieleen ja se vaikuttanee asiassa paljon.

Jaa viesti

Jaa, että oikein voitto tuli eilen HIFK:sta. Olipas hyvä, just ku pääsin manaamasta tota Kuqia ni teki taas maalin. :)

-Sami

ps. Ei päässyt eilen katsomaan peliä, kun oli oma matsi. Siirryin suvereenisti maalipörssin kärkeen meidän jengissä. Ehkä sen vuoksi PK:n ikämiehet pyysivät minua riveihinsä? Se ei pelaa liigassa, pitää miettiä. Ne taitaa kärsiä aika pahasta pelaajapulasta, kun minulle soittelevat, ei maalipörssin johtoon oikeuttavan kahden maalin vuoksi vielä kukaan perään muuten soittele :P .

Jaa viesti

Päivän uutiset Helsingin Sanomien kautta kertoivat PK:n yhden omistajan lähdöstä. Kuqi ja Pablo eivät tule toimeen keskenään. Hynä, seuran perustaja ja yksi omistajista oli aika rauhallinen puheissaan, vaikka paketti on ihan romuna ja peli ei kulje. En ole harmissaan niinkään PK:n puolesta, mutta heidän pelitapansa häviäminen Epsanjan miesten myötä on ikävää. Kulttuurierot seuran sisällä kasvoivat ilmeisesti liian suuriksi. Toinen haluaa sitä ja yksi tätä, ja temperamenttiset heput niin leipoo heti kiinni ja sovittelun tai siis riitelyn taito puuttuu eli siis ei ketään "ulkopuolista" olemaan nokkapokan välissä (tod näk näin). Tilanne vaikutti siltä, että seurassa on johtajaluonteen omaavia monta, joka olisi hyvä monella tavalla, mutta sitä ei saatu ammattitaidon puutteesta johtuen toimimaan ja tilanne meni kukkotappeluksi. Tietoa minulla ei asiasta ole, mutta voisin hyvin kuvitella Kuqi luonteen ainakin osuvan tuohon määritelmään. Harmi, kovin suuri harmi.

Jaa viesti

Lisää löylyä tuli seuralle ja paljon. Nyt asia avataan Helsingin Sanomien tämän päivän numerossa:

http://www.hs.fi/urheilu/a1471928205191

Paperiversiossa tekstiä oli reilusti, toivottavasti tuo netin juttu on sama.

Kuten ajattelin, on Kuqi sellainen persoona, ettei homman pyörittäminen ehkä onnistu, jos mukana muita persoonia.. Reisille meni ja nyt homma on taputtelua vaille ykköseen takas.

-Sami

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään