Jump to content
Sami Paakkanen

PK-35

Recommended Posts

Olin toki katsomossa tuota peliä katsomassa ja erityisen vakuuttunut tuon Ashley Riefnerin pelistä. Tykkäsin hänen aggressiivisesti eteenpäin menevästä tyylistä. Rohkea nuori nainen ja tuollaisia kuin olis joukkueellinen niin maailmanmestaruus tulisi helposti :) 

Klubi oli aika heikko näky. Taisi puntti tutista liiaksi..

Jaa viesti

On 20.11.2018 at 19.14, Sami Paakkanen kirjoitti:

Olin toki katsomossa tuota peliä katsomassa ja erityisen vakuuttunut tuon Ashley Riefnerin pelistä. Tykkäsin hänen aggressiivisesti eteenpäin menevästä tyylistä. Rohkea nuori nainen ja tuollaisia kuin olis joukkueellinen niin maailmanmestaruus tulisi helposti :) 

Klubi oli aika heikko näky. Taisi puntti tutista liiaksi..

Mä oon katselut Ashleyn pelaamista jo useamman vuoden ajan ja nainen on kehittynyt todella kovanluokan työmyyräksi. Pystyy pelaamaan lähes millä tahansa pelipaikalla ja omaa todella hyvän käsityksen siitä mitä kentällä tapahtuu. Yhdysvaltalaisen taustoista sen verran, että ennen siirtymistään Suomeen Ashley pelasi Richmond Spidersista, missä tapasi suomalaisen apuvalmentajan Mika Elovaaran, jonka suostuttelulla "Rief" siirtyi Suomeen. 

EDIT: Ja lisätään tähän vielä, että Riefner jatkaa punamustissa ainakin vielä ensi kauden: https://pk35vantaa.fi/2018/11/24/ashley-riefner-jatkaa-punamustissa/

Jaa viesti

Joo. Se näytti todella siltä, että Ashley tiesi mihin pallon kanssa mennä ja mitä tehdä. Ilo seurata, näyttää vahvalta ja luo nopeasti hyvin vahvan jännitteen näin katsojan pöksyihinkin. Nousut avasivat peliä niin kauniilla tavalla ja loivat vaikean tilanteen vihulaiselle. Paine persiissä, ei ole kovin rento pelata. Toivottavasti pysyy terveenä ja voi nähdä samaa väriä tulevalla kaudellakin hänen otteissaan !

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään