Hyppää sisältöön

Kuva
- - - - -

Ai miten hauskaa on pelata jalkapalloa !

• Kirjaudu vastataksesi
9 vastausta aiheeseen

#1 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 12.05.2016 - 19:22

Parin vuoden tauon jälkeen taas kentällä kirmaamassa. Olo on kuin talven jälkeen laitumelle päästetyllä lehmällä (kai?). Miten voi nauttia pelaamisesta näin hitosti?!?! Ei me ikämiehissä mitään hyvää fudista pelata ja matseissakin tulee pataa, mutta hitto ku viihdyn hyvin kentällä. Olispa tää olo ollut jo junnuna, olisin tän maan kovin pelaaja, jos olisin innostunut lajista silloin näin paljon ;)

Nautiskelen omien äijien onnistuneista syötöistä, hyvistä suorituksista ja siitä kaikesta tekemisestä. Virheet ei edes tunnu haittaavan, omien virheiden sietokykykin on kasvanut. Ainoa mistä menee herne neppariin on rikkominen, oli kyse sitten vastustajan tai oman äijän tahallisesta rikkeestä. Tulee jotekin sellainen myötähäpeä sen rikkojan puolesta, että pitää niin epäreilusti yrittää sitä voittoa saada ja sitä omaa huonoutta ei siedetä riittävästi. Hitto ku osais jengi kans nauttia, ei niin hampaat irvessä vetää. Kesä, mukava keli ja fudista mukavien äijien seurassa, nam nam !!!!!!!

-Sami

Vaikka rytmi on hyväksi, kaaoksessa on kaikki olevaisen alkuidut ja mikäli et tästä kaikesta huolimatta ymmärtäisi puhumisen merkitystä itsetuntosi kasvulle, puhu siitä

#2 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 15.09.2016 - 21:36

Voi Hitto !!!! En tajuu teitä, etteks te fanita pelaamista !!?? Tänään oli taas peli ja vähän lenssussakin oli vaan niin hiton kivaa ! Taas häkki ja hyvä passi, sekä paljon kivaa juoksemista ja muiden suoritusten fanitttamista ! Voi hitto ku on hauskaa !

Vaikka rytmi on hyväksi, kaaoksessa on kaikki olevaisen alkuidut ja mikäli et tästä kaikesta huolimatta ymmärtäisi puhumisen merkitystä itsetuntosi kasvulle, puhu siitä

#3 RedDevilKarra

RedDevilKarra

Junior Member

• Members
  • 1 596 Viestit

Lähetetty 15.09.2016 - 21:50

Kaikilla ei ole ehkä edes mahdollisuutta pelaamiseen? Itseäni kiinnostaisi pelata esim. jossain ikämiesjoukkueessa, mutta lähin mahdollisuus taitaa olla 40 km:n päässä kun asun maaseudulla. Muutenkin asun paikkakunnalla missä jalkapallo ei ole kovin suosittua, ei löydy edes mitään juniorijoukkueita.

#4 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 16.09.2016 - 12:04

Voi hitto !!!  :cry: Ei ole hjuva.

Heti perustamaan seuraa, jos ei liian pieni paikka ! Ei muuta ku kaupan ilmotustaululle ilmotus hommasta ja toivottaa kaikki tervetulleiksi mukaan, ikään ja sukupuoleen katsomatta !

-Sami

ps. mä hajoilisin pahasti jos ei pystyis pelaamaan tai katselemaan kentän reunalla matseja.

pps. Mä ajaisin kyl vaikka 100 km pelaamaan kerran viikossa ikisten pelejä ;) eli sinne lähimmälle isolle kylälle vaan kysymään jengejä niin pääsee nauttimaan pelaamisesta ! Menenenenenenennenenenenen kannattaa !!!

#5 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 29.09.2016 - 23:15

On se ajoittain ! Viime viikon pelin oli kipeäänä, joten siitä oli nautinto kaukana. Tänään taas oli aivan sysipaska tuomari ja urpoja vastustajia. Jalat on nyt pahasti turvoksissa, kun sukille tuli 4-5 tilanteessa ja mistään ei vislattu. Varmaan se dumari luuli että filmaan tai oon vaan niin heiveröinen. Yks meidän pelaaja tosin sai kortin, kun kritisoi tilannetta, jossa vastustaja veti takaa minua sukille. Yhtään vaparia ei tullut minuun kohdistuneista rikkeistä. Yks vastustaja sanoikin pelissä, kun totesin ettei tainnut olla ihan vanhinko, kun vedit jaloille, ettei minua voi pakoon päästää liukkauteni vuoksi. VITTU mikä asenne HIFK:n ikämiehillä. Aivan sysipaskaa jalkapallokulttuuria. Tässä 40 iässä se pelaamisesta nauttiminen on se juttu. Aivan käsittämätöntä. Äijät mielummin rikkoo toisen "fudisuran", kuin antaa tämän tehdä maalia. Pelataan kuitenkin ikämiesten alimmassa sarjassa ja niillä voitoilla ei ole vitunkaan merkitystä. Kunnon juntteja ! Nyt on polvessa tennispallon kokoinen pallukka ja nilkka on ruhjeilla potkusta.

Tuomari oli ihan lapanen. Aivan sysi paska, kuten sanoin. Homma lähti lapasesta jo pelin alussa, mutta mitään rotia ei löytynyt misään vaiheessa. Ainoa asia mistä keksi huomauttaa pelaajille, oli yhden meidän pelaajan sivurajaheitto, jossa tuli kaksi metriä liian paljon eteen päin. Nauroimme tätä alussa vastustajan pelaajan kanssa. Harmillista kun pitää tyytyä näin paskoihin dumareihin, kun niitä on liian vähän . . . Lopussa vastustaja tuli monen metrin liu´ulla jalkapohja edellä suoraan meidän pelaajaa päin ja hiiri tuomarimme ei uskaltanu laputtaa edes tästä. Aivan käsittämätöntä paskaa.

Tasuri väännettiin lopulta ja pari hyvää paikkaa meidän äijät veti päin. Vastustajalla oli tasan yks mesta ja sai sellaisen lirun siitä sisään. Ai, ei muka voitto olis maittanut !!!  Olis, mut en koskaan olis alentunut rikkomaan vastustajaa sen saavuttamiseksi. HIFK:n ikämiehet on paskahousuja. Eivät uskalla myöntää huonommuuttaan vaan rikkovat toisen paikat mielummin. Ärsyttävää !!!!! Ensi viikolla viimeinen peli tällä kaudella ja nyt vähän veikkaan ettei siinä edes voi pelata !!!!!

Mä niin rakastan pelaamista, mutta nää juntit rikkoo mun jalat ja en voi kohta enää pelata. Pääsisköhän naisten sarjaan pelaamaan? Ainakin viihtyisin paremmin siellä haisevassa pukukopissa  :horny:

#6 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 13.11.2016 - 10:11

Tänään olis sitä itteensä taas tarjolla ! Futsalia pelaava joukkueemme pyyteli apuja päivän peliin, kun äijiä poissa. Ympäri vuoden pelaamista ei jalat enää kestä ja siksi talven otan lepoa fudiksesta. Parin tunnin kuluttua alkais peli Merihaassa. Kylläpäs sai perhoset lepattamaan, tuo ajatus pelistä. Ei ehkä perhoset, vaan sellainen innostunut ja energinen olo pukkas päälle. Odotan innolla ja tekis mieli tehdä maali tai pari. Kovaa taistelua tiedossa, oman fysiikan kanssa lähinnä  :mrgreen:  Parin kuukauden huili tietää tuskaa kentälle. Toivottavasti on muutama vaihtomies tai ei ne pakollisia ole. Kunto loppuu varmuudella kesken, mutta peliajasta nauttii silti. Voi hitto ku innostunut olo. Lehmä kevätlaitumella !

#7 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 13.11.2016 - 21:41

Ja olihan se hauskaa !! Pataa tuli huolella, mutta ei se menoa haitannut. jos futsal on tuttu lajina niin voi kuvitella matsin ekan 10 minuuttia, pelattiin vajaalla ku pari pelaajaa oli myöhässä. Sain nautiskella maalinteosta, mutta hävittiin 7-1 tai 8-1. Alivoimamaali vielä :)

Toki se hauskuus loppu vikan femman aikana, kun vihulainen tuli takaa jaloille aika rumasti ja nyt on taas jalka kannossa. Ei oikein pysty kävelmään kun polvi niin helvetin kipee. Sama polvi joka sai osumaa kauden vikoissa peleissä. Perse ! Oikeesti toi paikkojen hajoilu on hanurista. Pelaisin varmaan hemmetisti enemmän jalkapalloa, jos jalat kestäis !

#8 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 27.11.2016 - 09:47

Eilen oli kauden päättäjäiset. Sopivan humalainen pöytäseura päätti yht äkkiä valita kauden pelaajan ja suurimmaksi osaksi osoittivat minua sormillaan. Pari osoitti itseään ja minusta olivat oikeassa. Ihan kivaa saada kehuja, muttei merkkaa minulla mitään. Parasta minulle on, kun olen itse tyytyväinen itseeni ja sitä olen tämän kauden osalta. Äijät sanoivat tuloni joukkueeseen piristäneen hyökkäämistä todella paljon. Itse yritin sanoa, että homma, maalien tekeminen oli pitkälti hyvän tarjoilun tulosta eli joukkuepelaamista. Yhtään itselleni tyypillistä pallonriistosta syntynyttä maalia en tainnut tällä kaudella tehdä.

Tarjoilua oli oikeasti kauden aikana 50:een maaliin ja tein sen 10. Tolla määrällä, jos on lähelläkään totuutta niin tekoprosentti on kuulemma helvetin kova. Mä näkisin että joukkue on pelannut hiton hyvin loppukaudesta, kun meno muuttui alun jälkeen. Meidän alakerta oli hiton vahva, kun sinne palasi yksi kova toppari. Toisaalta meidän keskikenttä oli varmaan koko sarjan kovin, jos kaikki paikalla, taitoa ja työtä täynnä. Alakerrassa meillä oli aivan törkeen kovaa duunia tekeviä pakkeja, oikeesti ! Äijät juoksi itsensä aivan loppuun varmaan joka pelissä. Minusta parhaan pelaajan valinta oli ihan hanukasta, koska olisin voinut sen "pystin" lyödä niin monen pelaajamme kouraan, joilla oli enemmän ansioita loppu kauden tulokseen eli lohkomme voittoon. Mestaruusjuhlat siis eilen :)

Itse olen toki tyytyväinen kauteen, mutta omaksi ansiokseni näen pikemminkin sen että aloin manailemaan joukkueessa paskaa joukkuehenkeä ja toisille huutelua, joka muutti hieman tapaa ja pelaamisesta tuli vähän iloisempaa touhua kaikkinensa. Nautin suunnattomasti maalien tekemisestä, ne omat onnistumiset olivat parasta omalla kohdallani. Moni tekemäni maali oli sellainen hieno ja se on aivan absurdia, en yleensä koskaan ole peleissä moisia onnistunut iskemään. Usein olen riistänyt pallon pakeilta, katkonut syötön ja kuljettanut pallon sen jälkeen maaliin. Fiilis pelata oli erityisen nautinnollinen alun hötön jälkeen. FLOW. Joukkueena tekemistä parhaimmillaan koko syksy.

Jäin kuitenkin eilen miettimään tuota osumaprosenttia. Onko jollakin palstan immeisellä kertoa, mistä löytyisi maailmaluokan hyökkäjien osumaprosentteja?  Millähän nimellä toi meidän joukkuee yks äijä niitä prosentteja kutsui.. En oo kova tilastojen lukija. Mä oon vaan maailman luokan hyökkääjä  :mrgreen:  Sopimuspapereita odotellessa  :rules:  Sillä saattaa olla jotain tekemistä maalien määrän kanssa, että muiden äijien ikä hidastaa enemmän kuin minua. Ja kun geenit on tollain aika ohuena pitävät, söi mitä tahansa, vauhtia piisaa. Sitä kummasti ehtii maalipaikoille isomahaisia miehiä vastaan juostessa :) Eli maaleja olisi voinut tehdä tuplat tohon määrään paikkoja. No, omalla tasollani pelaan, en tota ikämisten tasoa paljon kovemmassa voisi pelata, jalat hajoili jo nyt ku tuli kauden aikana vähän osumaa. Sen taas todisti toi pari viikon takainen futsal -peli. Pari viikkoa nyt polvi ihan ...tin kipeä yhden kovan kontaktin jälkeen (toki vähän likanen, ku tuli takaa jaloille ja kovaa).

Ei siitä mihiinkään pääse, kivaa se pelaaminen on ja tekisin sitä varmaan hemmetisti enemän, jos jalat kestäis ! :horny:

-Sami

ps. Eikö jengi pelaa fudista täällä laisinkaan tai fiilistele sitä pelaamistaan, vai eikö siitä vain haluta puhua avoimesti??!?!?!!? Luulisin että moni muukin nauttii touhusta kentällä yhtä paljon tai ehkä jopa enemmän !

#9 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 14.05.2017 - 10:10

Huh huh !!! Kausi alkoi ja pelit pyörähti torstaina käyntiin ja voi hitto, taas oli olo ku lehmällä ku pääsee ekan kerran talven jälkeen ulos !!!

Tavastiaa vastaan pelattiin ja pataa tuli 4-2. Meillä oli peli ihan rikkinäistä ja omille huutelua ja mussutusta. Maalin tein ja toisen syötin eli hyvä aloitus ! :) Pelaaminen oli aika moista fiilistelyä taas... huh huh !! Ihan täysillä mukana. Ihmeen hyvin jalat kesti juosta, vaikka koko talven huilinu urheilusta. Tunnin kirmasin ja tarkoitan kirmaamista, kuin varsa :) Hullun siistiä taas !!!!!!

• Torres9 tykkää tästä

#10 Sami Paakkanen

Sami Paakkanen

Senior Member

• Members
  • 1 036 Viestit

Lähetetty 25.05.2017 - 05:55

Pari peliä lisää takana.. Uskaltauduin toiseen joukkueeseenkin pelaamaan, jossa paljon vanhoja pelaajia, ei harrastelijoita kuin minä. Vähän jännitti mennä mukaan ku entiset liigapelaajat voi olla vähän kriittisiä tämmösen noppajalan kanssa.. Mietin et kerron niille heti alussa millainen olen, mitä osaan ja isosti mitä en. Tämän kun kävin mielessä läpi niin oli mukava mennä mukaan. FC Pihlajisto on joukkue ja entisenä Pihlajistolaisena aika mageeta palata niin sanotusti juurille. Debyytissä heti maalikin :P ja paikkoja kolmeen muuhun. Voitettiin laajasalon patut selkeesti ja oma pää pysy nollilla. Hyvää tarjoilua mulle kärkeen ja loistavia ideoita. Aika iso nautinto olla tuolla mukana. Katotaan kuin jatkossa. Pääsin itse myös pari namua jakamaan ja niistä jäi erityisen hyvä mieli, vaikka ei maalia syntynytkään.. Oli kyl hiton kivaa touhua ! Tänään olis sit junnujen kanssa (35 v) matsi päivällä. Paikkoja kivistää niin maan saatanasti, mutta on se vaan niin nannaa pelailla !

Paljon on tullut katseltuakin pelejä muutaman päivän sisällä viis peliä, äijien ja b-junnujen. Ai jai, on tää kesä meillä Suomessa jalkapallon kulta-aikaa !

:heart:

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää