Jump to content
Sign in to follow this  
Sami Paakkanen

Kasaa oma kotimainen dream team !

Recommended Posts

Mä just rupesin päiväunelmia mietiskelemään ja olen vähän katsastellut nuita meijä kakkosen pelimiehiä (ei siis kakkosen miehiä vaan kakkos divarin). Niiden kanssa voisi kasailla jengin ja nostaa sen liigaan. Toki pari vahvistusta liigasta ottaisin myös. Hauskaa tuumailua.. Kasaamisen voi toki tehdä kuinka vaan ja se voi olla vaikka maajoukkueen kasaamista.. unelma kuitenni!

Onko tällä foorumilla monia kotimaisten sarjojen seuraajia? Toi Britteinsaarten jalkapallo on vissiin se juttu, mutta kotimaisiakin pilkahduksia on havaittavissa.. Onko näkyny kovia pelimiehiä koto Suomen kentillä?

Mulla on jo pari pelaajahankintaa vireillä. Ottaisin Viikkareista (2 div.) Markus Maunun, Manen, se on työmyyrä ja lähtee lentoon ku saa fiiliksen päälle. Sit ottaisin alakertaan kyl liigasta PK-35 Vantaan Konsta Rasimuksen. Ihan fiilispelaaja tuo Konsta myös eli 110 lasissa männöö. Sit mieleeni tuli Käpä:n kärki (2 div.), mut hitto en edes tiedä nuoren miehen nimeä (sellainen lyhyt vipeltäjä, jantteri, joka näyttää olevan usein hiton innokas pelaamaan ja maalin tekemisen palo silmissä). Toki MPS:n (2 div.) Gullit Zolameso olis mun joukkueessa myös. Yksi lisä keskikentälle olis entinen PK:n pelaaja, nykyinen Interin ukko, Garsia Lucas.

Klubista ottaisin, jos olis pulaa hyökkääjistä, Atomin. Se viilettää innoissaan ja syttyis varmasti pelaamaan peliä muiden kanssa. Vois se olla varalla mulla. Joutus kyl alottaa vaihdossa, ku ottaisin kärjet tuolta kakosesta..

Salmikivi HIFK: ukko olis keskellä häärimässä Manen kanssa. Hmm..

Maalivahti puuttuu vielä. Joku hyvän asenteen omaava, hyvä jalalla ja sit sellainen rento ote hommaan. Ei hajoile päästetyistä maaleista, mutta osaa myös torjua..?

Topparit oli Rasimus ja ?? + 2 muuta hippasen laitapakkeina? Alakerta on auki.. ei tuu kateltua niin alakertaa pahemmin, Rasimus on pistänyt silmään peleissä.

Sit keskikentän työmyyrät Garcia, vaarallisesti laidalla ohittelemassa ja keskityksiä jakamassa, Mane ja Salmari keskellä. toisella laidalla ??

Piikissä KäPä:n lyhyt ja nopee sekä MPS:n "Tana" (Gullit).

Näyttäs olevan perinteinen 4-4-2 .Olis vaihtoehtona myös 3-5-2 jolloin Rasimus olis alakerran keskellä ja sit pari muuta nopsaa laidoilla. Luottaisin nopeuteen ja rohkeeseen pelaamiseen ja siihen perinteiseen eli liikkeeseen.

Hmm. Nyt olis kasassa vasta muutama pelaaja + Atomi vaihtoon. Pitääkin katsella nuita otteluita tästä lähin tällä silmällä.. kuka on se onnekas, joka olis mun joukkueessa  :horny:

-Sami