Jump to content
Sami Paakkanen

Perjantain ja kello on seitsemän

Recommended Posts

Aamu on ja klo 7 . . . 

On kyllä hiton hiljaista. Joku sanoi kanssani täällä palstalla puhuessaan, että väki vähenee keskustelupalstoilla. Onko yleinen ilmiö? Itse en ole aktiivinen palstalainen kuin täällä. Minun some on tämä palsta ja sähköposti. Toivon tavallaan asian olevan niin, että ´some´ kokisi "kuoleman" ja ihmiset tekisivät somea in real life :)

Tavallaan homma on myös harmi. Sillä keskustelulla on myös hyviä asioita mahdollista kehittää, ei vaan huudella skeidaa sisuksistaan pihalle. Nyt paikalla minun lisäkseni on yahoo ja ping, mistä lie kaverit kotoisin? Ping taitaa olla kiinalainen sissi, joka etsii ohjeita siskonmakkarakeiton tekemiseen ja yahoo on se karhu siitä viidakkokirjasta. Mitähän se nalle täältä etsii?

Jaa viesti

Aamu on ja klo 7 . . .

On kyllä hiton hiljaista. Joku sanoi kanssani täällä palstalla puhuessaan, että väki vähenee keskustelupalstoilla. Onko yleinen ilmiö?

La-aamu ja klo 7...Veikkaan vahvasti, että porukka vielä nukkuu silloin! :)

Älä huoli Sami! Kyllä se porukka pian heräilee.

Itse olen ollut viime aikoina liian epäaktiivinen, täytyy siis parantaa tapoja taas ;)

Jaa viesti

Lauantain ja klo 19.42. hiljasta on.. kaipais lisää porukkaa juttelemaan. Vaikka tuolla Klubin osiossa on ihan hyvää settiä menossa niin lisää porukkaa kaipaisi mukaan ! Tulkee tulkee !! lisää jengiä fanittamaan palloa ja valmennusta !

Toimittaja sanoi, että laittaa tämän palstan mukaan juttuun, jos istuu sinne luontevasti. Toivottavasti istuu ja saadaan ehkä lisää keskustelijoita :)

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään