Jump to content
Sign in to follow this  
Pallister

Suomalaista osoitetta

Recommended Posts

Huhhuh, ajattelin ihan huvikseen käydä lukemassa keskustelua tuolla. Aikamoista kuraa, hermo meni. Keskustelu on tasolla hiekkalaatikko, onneksi en ole Realin kannattaja. No, antaa valkoisten jatkaa keskusteluaan keskenään.

Jos joku eksyy tolle foorumille, kannattaa käydä lukemassa keskustelua Beckhamista..saa todellisen kuvan keskustelun/kirjoittajien tasosta. Tosikirjoittajat jäävät loskanheittäjien varjoon.

Joskus kanssa bongasin sivuston, ainakin siellä on keskustelua mikä on aina hyvä, tasosta on vaikea sanoa mitään. Tosin tyyliin Realin parhaan pelaajan väittely ei kuulosta kovinkaan hyvältä noin seuran kannalta.

Meitä on joka lähtöön - monen mielestä meidän keskusteluistamme löytyy paljon kuraa jne. Joskus olen käynnyt siellä keskustelemassa, kun ManU on pelannut Realia vastaan ja kyllähän siellä on todella asiallisiakin kirjoittajia, kun sinne itse asiallisesti kirjoitti.

Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa vai miten se meni...

Meitä on joka lähtöön - monen mielestä meidän keskusteluistamme löytyy paljon kuraa jne. Joskus olen käynnyt siellä keskustelemassa, kun ManU on pelannut Realia vastaan ja kyllähän siellä on todella asiallisiakin kirjoittajia, kun sinne itse asiallisesti kirjoitti.

...niinhän se menee. Kyllä siellä on ne tosikirjoittajat, niinkuin täälläkin. Tottakai väliin mahtuu kuraa, tiedä nyt sitten omistakaan kirjoituksistani, onko niissä järjen häivää!? Tuntuu vaan niin raskaalle lukea noita juttuja, kun kirjoitukset ovat tyyliin ''se on homo'', vai liekkö sitten niin fanaattisia faneja, että täytyy purkautua noin :D

Tietysti nuorimpien kirjoittajien kohdalla täälläkin on ollut ongelmia, mutta en koe niitä olevan enää. Toivon mukaan unitedwebin/paitsion foorumi pysyy siistinä, täällä on ilo asioida, kiitos!!!

No, antaa valkoisten jatkaa keskusteluaan keskenään.

Niin, mutta kyllä minä ainakin ottaisin tännekin pari asiallista Real-kannattajaa, joiden kanssa keskustella otteluista ym. täällä. Oli sekin vähän ikävää, kun esim. ennen Valencia-Real Madrid -ottelua keskustelu käytiin minun ja Valencia kannattajien välillä, olin ainoa Realin kannattaja. :eyepatch:

Siinä vaan on se kääntöpuoli, etten halua tänne mitää. Suomi24-kirjoittajia.

Tyyliin:

mascherano ja tevez on ihan käsittämättömii tähtii

MITÄ NÄÄ KAVERIT OIKEEN MIETTII KU LIITTYY JOHONKIN WEST HAMIIN!?!?!?!?MOLEMMAT MAHTUIS MINKÄ TAHANSA JOUKKUEEN AVAUKSEEN JA SIT NE MENEE TOLLASEEN HISSIJOUKKUEESEEN MIKÄ ON SAHANNU EDES TAKAS PREMIERII JA DIVARII JO VUOSII(NO OKEI VIIME KAUSI MENI SENTÄÄN HYVIN)!!MASCHERANOKIN ON LÄHES TÄYDELLINEN KAVERI...

Tämä foorumi on kuitenkin asiallisin suomalainen mitä minä tiedän..

mutta ei kuitenkaan liian tosikkomainen vaan välillä löytyy pilkettä silmäkulmaan.

Huhhuh.

"Se vaan on sellainen fägäri, sellasia meikäläiset yleensä vieroksuu/vihaa"

Bongasin juuri tosta Becksi aiheesta, jossa joku erittäin asiallinen ja harkitseva kaveri on lähettänyt erittäin hienon viestin, jota kelpaa lukea.

Muuten sivu on tosi jees, mutta foorumille ei tekisi mieli mennä, vaikka RM onkin hyvä joukkue..

Tämä foorumi on kuitenkin asiallisin suomalainen mitä minä tiedän..

mutta ei kuitenkaan liian tosikkomainen vaan välillä löytyy pilkettä silmäkulmaan.

Itse pidän Futisfoorumista eniten. Tosin siellä tottakai aika ajoin törmää myös asiattomuuksiin johtuen lähinnä siitä älyttömästä jäsenmäärästä, jotka siellä kirjoittaa.

Itse pidän Futisfoorumista eniten. Tosin siellä tottakai aika ajoin törmää myös asiattomuuksiin johtuen lähinnä siitä älyttömästä jäsenmäärästä, jotka siellä kirjoittaa.

Olen kyllä waynen kanssa samaa mieltä, että tämä on ehdottomasti paras suomalainen futiskeskustelu. FF on niin älyttömän sekainen, eikä sieltä löydä mitään.

Olen kyllä waynen kanssa samaa mieltä, että tämä on ehdottomasti paras suomalainen futiskeskustelu. FF on niin älyttömän sekainen, eikä sieltä löydä mitään.

Yhdyn kanssa mielipiteeseen, muilla foorumeilla tulee kaikkea mikä ei liity topikkiin, tai oikeastaan mihinkään keskusteluaiheeseen, pelkkää provoa:nono:

Njoo, FF:lta saa silloin tällöin hyvät naurut, mutta jos siellä keskustellaan jostain asiallisesta niin otsikko on pilalla heti. Usein näkee että mielenkiintoinen topic, jossa ekan viestin jälkeen odottaisi hyvää keskustelua, kuolee samantien kommentteihin "jaksoin vain vähän alusta", "hirveetä paskaa", "jatkoajalle nämä", "demi.fi" tai jotain muuta vastaavaa. Lisäksi siellä joku ukko ylijumala on joskus kivikaudella määrittänyt jonkun "oikean tavan kannattaa", ja sitä mantraa hokee nykyään jokaikinen teini siellä :thumbsdown1: :grumpy:

"voi nyt vit**.. Eikö ne osaa jo lopettaa.. Italialaiset ovat niin mulkkuja.."

"

Italia on kyllä paska maa, en tykkää ees matkustaa sinne, kun väki on niin kieroa,

epärehellistä ja lipevää. Jos sinnepäin pitää mennä, suuntaan Espanjaan tai Kreikkaan"

Aiheesta: Italian skandaali

Huoh .........

Näitä on kyllä kiva kaivella tuolta. iHalamadrid! lause tulee aina jostain esiin. Onkohan toi se mantra mitä pitää hokee. :D

Yleensä FF2:n lukemisen jälkeen on ihan jäätävä vitutus päällänsä, että korkeintaan kerran kuussa käyn siellä lukemassa...
Lähinnä seurajoukkueen palstalla vietän aikaa...

Niin onko FutisForumin ja tämän Paitsion lisäks kolmatta kunnon jalkapallofoorumia??

Tarkoitat varmaan aitoa FutisForumia? Kakkosella nyt ei ramppaa kuin homot. Ykköstä yritetään pitää elossa, ei kuolla koskaan.  :lick: