Pallister 13 Report post Posted February 14, 2006 Tällänen tuli vastaan tuossa joskus surffaillessa: http://www.realmadridfin.net/ Voi olla että on teille tuttua kauraa. Share this post Link to post Share on other sites
Pave 10 Report post Posted November 29, 2006 Huhhuh, ajattelin ihan huvikseen käydä lukemassa keskustelua tuolla. Aikamoista kuraa, hermo meni. Keskustelu on tasolla hiekkalaatikko, onneksi en ole Realin kannattaja. No, antaa valkoisten jatkaa keskusteluaan keskenään. Jos joku eksyy tolle foorumille, kannattaa käydä lukemassa keskustelua Beckhamista..saa todellisen kuvan keskustelun/kirjoittajien tasosta. Tosikirjoittajat jäävät loskanheittäjien varjoon. Share this post Link to post Share on other sites
Vice 10 Report post Posted November 30, 2006 Joskus kanssa bongasin sivuston, ainakin siellä on keskustelua mikä on aina hyvä, tasosta on vaikea sanoa mitään. Tosin tyyliin Realin parhaan pelaajan väittely ei kuulosta kovinkaan hyvältä noin seuran kannalta. Share this post Link to post Share on other sites
Webmaster 62 Report post Posted November 30, 2006 Meitä on joka lähtöön - monen mielestä meidän keskusteluistamme löytyy paljon kuraa jne. Joskus olen käynnyt siellä keskustelemassa, kun ManU on pelannut Realia vastaan ja kyllähän siellä on todella asiallisiakin kirjoittajia, kun sinne itse asiallisesti kirjoitti. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa vai miten se meni... Share this post Link to post Share on other sites
Pave 10 Report post Posted December 1, 2006 Meitä on joka lähtöön - monen mielestä meidän keskusteluistamme löytyy paljon kuraa jne. Joskus olen käynnyt siellä keskustelemassa, kun ManU on pelannut Realia vastaan ja kyllähän siellä on todella asiallisiakin kirjoittajia, kun sinne itse asiallisesti kirjoitti. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa vai miten se meni... ...niinhän se menee. Kyllä siellä on ne tosikirjoittajat, niinkuin täälläkin. Tottakai väliin mahtuu kuraa, tiedä nyt sitten omistakaan kirjoituksistani, onko niissä järjen häivää!? Tuntuu vaan niin raskaalle lukea noita juttuja, kun kirjoitukset ovat tyyliin ''se on homo'', vai liekkö sitten niin fanaattisia faneja, että täytyy purkautua noin Tietysti nuorimpien kirjoittajien kohdalla täälläkin on ollut ongelmia, mutta en koe niitä olevan enää. Toivon mukaan unitedwebin/paitsion foorumi pysyy siistinä, täällä on ilo asioida, kiitos!!! Share this post Link to post Share on other sites
Luis_Garcia#10 16 Report post Posted December 1, 2006 No, antaa valkoisten jatkaa keskusteluaan keskenään. Niin, mutta kyllä minä ainakin ottaisin tännekin pari asiallista Real-kannattajaa, joiden kanssa keskustella otteluista ym. täällä. Oli sekin vähän ikävää, kun esim. ennen Valencia-Real Madrid -ottelua keskustelu käytiin minun ja Valencia kannattajien välillä, olin ainoa Realin kannattaja. Siinä vaan on se kääntöpuoli, etten halua tänne mitää. Suomi24-kirjoittajia. Tyyliin: mascherano ja tevez on ihan käsittämättömii tähtii MITÄ NÄÄ KAVERIT OIKEEN MIETTII KU LIITTYY JOHONKIN WEST HAMIIN!?!?!?!?MOLEMMAT MAHTUIS MINKÄ TAHANSA JOUKKUEEN AVAUKSEEN JA SIT NE MENEE TOLLASEEN HISSIJOUKKUEESEEN MIKÄ ON SAHANNU EDES TAKAS PREMIERII JA DIVARII JO VUOSII(NO OKEI VIIME KAUSI MENI SENTÄÄN HYVIN)!!MASCHERANOKIN ON LÄHES TÄYDELLINEN KAVERI... Share this post Link to post Share on other sites
wayne 11 Report post Posted December 1, 2006 Meitä on joka lähtöön - monen mielestä meidän keskusteluistamme löytyy paljon kuraa jne. Joskus olen käynnyt siellä keskustelemassa, kun ManU on pelannut Realia vastaan ja kyllähän siellä on todella asiallisiakin kirjoittajia, kun sinne itse asiallisesti kirjoitti. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa vai miten se meni... Tämä foorumi on kuitenkin asiallisin suomalainen mitä minä tiedän..mutta ei kuitenkaan liian tosikkomainen vaan välillä löytyy pilkettä silmäkulmaan. Share this post Link to post Share on other sites
vihervuo 10 Report post Posted December 5, 2006 Huhhuh. "Se vaan on sellainen fägäri, sellasia meikäläiset yleensä vieroksuu/vihaa" Bongasin juuri tosta Becksi aiheesta, jossa joku erittäin asiallinen ja harkitseva kaveri on lähettänyt erittäin hienon viestin, jota kelpaa lukea. Muuten sivu on tosi jees, mutta foorumille ei tekisi mieli mennä, vaikka RM onkin hyvä joukkue.. Share this post Link to post Share on other sites
Olli 174 Report post Posted December 5, 2006 Tämä foorumi on kuitenkin asiallisin suomalainen mitä minä tiedän.. mutta ei kuitenkaan liian tosikkomainen vaan välillä löytyy pilkettä silmäkulmaan. Itse pidän Futisfoorumista eniten. Tosin siellä tottakai aika ajoin törmää myös asiattomuuksiin johtuen lähinnä siitä älyttömästä jäsenmäärästä, jotka siellä kirjoittaa. Share this post Link to post Share on other sites
Luis_Garcia#10 16 Report post Posted December 6, 2006 Itse pidän Futisfoorumista eniten. Tosin siellä tottakai aika ajoin törmää myös asiattomuuksiin johtuen lähinnä siitä älyttömästä jäsenmäärästä, jotka siellä kirjoittaa. Olen kyllä waynen kanssa samaa mieltä, että tämä on ehdottomasti paras suomalainen futiskeskustelu. FF on niin älyttömän sekainen, eikä sieltä löydä mitään. Share this post Link to post Share on other sites
Casma 14 Report post Posted December 6, 2006 Olen kyllä waynen kanssa samaa mieltä, että tämä on ehdottomasti paras suomalainen futiskeskustelu. FF on niin älyttömän sekainen, eikä sieltä löydä mitään.Yhdyn kanssa mielipiteeseen, muilla foorumeilla tulee kaikkea mikä ei liity topikkiin, tai oikeastaan mihinkään keskusteluaiheeseen, pelkkää provoa:nono: 1 TeeJii reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Alix 12 Report post Posted December 7, 2006 Njoo, FF:lta saa silloin tällöin hyvät naurut, mutta jos siellä keskustellaan jostain asiallisesta niin otsikko on pilalla heti. Usein näkee että mielenkiintoinen topic, jossa ekan viestin jälkeen odottaisi hyvää keskustelua, kuolee samantien kommentteihin "jaksoin vain vähän alusta", "hirveetä paskaa", "jatkoajalle nämä", "demi.fi" tai jotain muuta vastaavaa. Lisäksi siellä joku ukko ylijumala on joskus kivikaudella määrittänyt jonkun "oikean tavan kannattaa", ja sitä mantraa hokee nykyään jokaikinen teini siellä Share this post Link to post Share on other sites
vihervuo 10 Report post Posted December 8, 2006 "voi nyt vit**.. Eikö ne osaa jo lopettaa.. Italialaiset ovat niin mulkkuja.." " Italia on kyllä paska maa, en tykkää ees matkustaa sinne, kun väki on niin kieroa, epärehellistä ja lipevää. Jos sinnepäin pitää mennä, suuntaan Espanjaan tai Kreikkaan" Aiheesta: Italian skandaali Huoh ......... Näitä on kyllä kiva kaivella tuolta. iHalamadrid! lause tulee aina jostain esiin. Onkohan toi se mantra mitä pitää hokee. Share this post Link to post Share on other sites
TeeJii 21 Report post Posted January 3, 2016 Yleensä FF2:n lukemisen jälkeen on ihan jäätävä vitutus päällänsä, että korkeintaan kerran kuussa käyn siellä lukemassa...Lähinnä seurajoukkueen palstalla vietän aikaa... Share this post Link to post Share on other sites
Dzeko 20 Report post Posted January 3, 2016 Niin onko FutisForumin ja tämän Paitsion lisäks kolmatta kunnon jalkapallofoorumia?? Share this post Link to post Share on other sites
TeeJii 21 Report post Posted January 3, 2016 Lasketaanko iltapäivälehtien kommentointiboxit, kun siellä on aina paljon asiantuntijoita? 1 Jahnny reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Mitrocock 30 Report post Posted January 3, 2016 Niin onko FutisForumin ja tämän Paitsion lisäks kolmatta kunnon jalkapallofoorumia?? Tarkoitat varmaan aitoa FutisForumia? Kakkosella nyt ei ramppaa kuin homot. Ykköstä yritetään pitää elossa, ei kuolla koskaan. Share this post Link to post Share on other sites
Dzeko 20 Report post Posted January 4, 2016 Tarkoitat varmaan aitoa FutisForumia? Kakkosella nyt ei ramppaa kuin homot. Ykköstä yritetään pitää elossa, ei kuolla koskaan. Just sitä.Bannit yhä voimassa! Share this post Link to post Share on other sites
John#95 292 Report post Posted January 5, 2016 Tällä hetkellä ei ykkönen toimi, toivottavasti ei nyt kaadu sentään lopullisesti Share this post Link to post Share on other sites