Jump to content
Sign in to follow this  
Sami Paakkanen

Kolmonen

Recommended Posts

RiPS kävi eilen Eerikkilässä Sovon vieraana harkkapelin muodossa.

Sovo-RiPS 0-3(0-1)

Dyster, Saarinen ja Jokinen maalareina tällä kertaa.

Tähän alle kopioin Sovon sivuilta ottelurapon:

SoVo - RiPS (Harkkapeli)

7.3.2019  Eerikkilä,  SoVo - RiPS  0-3

SoVon harjoituspelit aloitettiin tälläkin kerralla hallin seinien ja katon suojassa hyvissä olosuhteissa vanhaa tuttua, Riihimäen Palloseuraa vastaan. SoVon joukkue alkaa olla ns. loppusilausta vaille valmis, parin kolmen kaverin kanssa on vielä jutustelut vaiheessa joten tehdään se osa hommasta kuntoon ja palataan siihen myöhemmin. Tänään saatiin kehiin 14 kenttäpelaajaa veskarin lisäksi, pelaajavalmentaja ohjaili peliä silmäkengät jalassa laidalla pienen, treeneissä tulleen, kolhun takia. Lisäksi tehokaksikko Halonen---Gomez-Marttila olivat perheidensä tukena kotona.

Ohjeistukseen ennen peliä kuului palaverissa, että pyritään pitämään palloa ja tehdään juoksukilpailusta yksipuolinen, eli oli tiedossa, että huomattavasti edellä treenien ja harjoituspelien määrässä oleva vastustaja kyllä juoksukilpailussa pärjää, joten laitetaan palloa liikkeelle riittävästi ja pidetään tällä tavalla peliä kontrollissa. Aika-ajoin homma luonasi ihan kohtuullisesti, Rips kävi lujaa kiinni keskialueella jossa ehkä sitä palloa olisi pitänyt vaan liikuttaa tehokkaammin. Keskikentällä ei tiloja juuri ollut eikä tämän iltaisella esityksellä sitä haltuun kyllä saatu, tehokas prässi, joka alkoi selvästi SoVon kenttäpuoliskolta siis, oli tänään hyvä muistutus mistä on kysymys.

Tilaa Ripsin selustassa oli tietysti, Ilen hienot ristipallot kyllä aiheuttivat heille pahimmat ongelmat. Mitään tuhannen taalan paikkoja SoVolla ei pelissä juuri ollut, eikä maaleja saatu aikaiseksi yhtään. Rips oli tehokas, eka tuli epäsuorasta vaparista muutaman metrin päästä SoVon maalista, SoVon keskikentältä palautettiin pallo Niken syliin, josta vapari siis tuli. Toinen maali hässäkästä maalin edestä tilanteesta, jossa palloa ei viitsitty jostain syystä pelata väljemmille vesille, Ripsin toinen maali jäi ehkä vähän kaivelemaan, eka oli lahja mutta toinen mielestäni vielä enemmän sitä. Kolmas maali oikealta laidalta jäi jotenkin meikäläiseltä näkemättä, omia vaihtopelaajia sen verran edessä, että ohi meni mutta maali syntyi.

Rips ansaitsi voittonsa, hyvän liikkeen ansiosta olivat pelissä mukana melkein koko ajan, ehkä ekan jakson vika vartti oli heille vaikea, SoVo sai painettua pelin hyväksi toviksi heidän alueelleen, mutta hallinnasta huolimatta palloa ei maaliin saatu. Jätetään ekan pelin osalta härät vielä pilttuuseen, mutta seuraavassa ne tulee mukaan. Seuraava peli onkin jo viikon päästä, samassa paikassa vastaan tulee Atlantis, en usko että vastus on ainakaan kevyempi, mutta ollaan itsekin varmasti vähän valmiimpia koitokseen. Hyvä ja tasokas Matsi siis tulossa.

90 min lehti kirjoitti jutun kolmosesta, sillä siinä on tällä kaudella 16 joukkuetta Helsingin piiristä. Mukavaa kun lehti kirjoittaa hieman ennakoista kauden edellä.. jänitys kasvaa ja pelien tunnelma on jo ovella. Toivottavasti ei samaa kuin tuo näkemäni PK-35 uniottelu, jossa tuli otettua tirsat :D 

Paljon pelejä siis luvassa lähistöllä joita katsoa ilmaiseksi !! Nami nami !

Onko täällä palstalla muita kuin Hyeena ja minä, joiden tiedetään tuijottavan kolmosen pelejä kentän reunalla ja ehkä kirjoittavan niistä? Mietin pitäisikö tämän kauden kolmoselle avata oma pötkö...

Ai jai jai jai !!! VIIKOLLA LÄHTEE KOLMONEN KÄYNTIIN URAKALLA !! Pelejä on niin maan perkuleesti ettei jokaiseen ehdi. Pitää valikoida. Mut nättii on, kun niin paljon lähellä pelejä tarjolla !! *Tää stadi on ihan kuraa muuten asua, populaa niin perkeleesti, mut pelejä on tarjolla paljon. Varmaan PK-35:n pelejä pari käytävä katsomassa ja hyvien makkaroiden sekä lihisten, fanien ja hyvän katsomon vuoksi Kontu on yksi suosikeista myös tääl Stadissa. Ai jai, menee valmennus pelin päälle perjantaina, kun Konnulla JoKi kylässä. Vois ehtiä tokan puolikkaan katsomaan. Sit 27.4 olis PK:lla peli Tuusulassa ja 28.4 tais olla naisten PK vs PK Vantaa Pihliksessä.. Kyl menee herkutteluks !

Tänään mentiin.. Atlantis (Akatemia) sai kyytiä TiPs:n jässiköiltä 4-2. Tipsillä oli keskikenttä hallussa ja täytyypi todeta että pelin ensimmäinen maali oli kyllä melkoisella varmuudella nätein kolmosen maali koskaan ! Sälli paino painavan vasurin jostain 30 metrin takaa ja aivan yläkulmaan. Vaikka veskari näki hyvin ja pääsi mukaan palloon niin veto oli niin helvetin kova ja tarkka ettei mukana roikkuminen edes auttanut. Painava laukaus ! Oli kyllä mukavaa katsella peliä kentän reunalla. Ai jai. Huomenna olis Konnun peli, mut sieltä kuulemma lähteny porukkaa pois.. Yks oli ainakin TiPs:n riveissä keskikentällä ja hyvä olikin. Kuinkahan Kontu pärjäilee huomenna kun JoKi vastassa..? 

No ni, eilen tuli tuijoteltua myös Kunto vs. JoKi peliä. Aika maltillista jalkapalloa, ilman sen suurempia huonouksia tai hienouksia. Ilta oli mitä kaunein ja paikalla oli perinteiseen tyyliin Konnun fanit :D ..tu mitä örvellystä. Tavallaan jotenkin helvetin mageeta ja toisaalta saatanan surullista. Kossulesti kädessä ja tölkkejä kului jokunen. Melkoisa älämölöä pitivät ja suolasivat ohi juoksevia vastustajia minkä kerkesivät.. Varmaan kiva paikka pelata. Ei kyllä mitään muuta kuin vastustajan nahan alle uimista ja melko törkyisin sanoin ajoittain. Varmuudella menee joskus ihon alle. Onkohan vaikea paikka pelata?
Ainoat kaksi joihin huomioni kiinnittyi oli Konnulta nro 22 (kukahan lienee), joka tuntui olevan usein oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Katkoi paljon ja pelasi alas päin todella hyvin. Ylös päin olisi ehkä voinut antaa nopeammin ja helpommin, olisi jäänyt muutama pallonmenetys pois. Ihmeellinen sijoittuminen, oli hiton  hyvin pelillä. Sama oli JoKi:sen eväiden nro 32 (nimi?). Melkonen sähikäinen ja paljon pienestä koostaan huolimatta taistelemassa pallosta ja usein ne myös voitti. Kroppa kunnossa ja silmä toimii. Jos mulla olis joukkue ni ostasin sen itelleni saman tien ! Teki joukkueen eteen helvetisti töitä ja rouhi keskikentän keskustaan sopivalla tavalla palloja ja osas pelata ylös päin. Taisi pelissä kokea vääryyttä ja oli vähän lämpönen välillä, mutta osas käyttää läpönsä fiksusti, pallon haalimiseksi omalle joukkueelle. Pelaaja siis mun makuun !

Jutustelin kentän reunalla mukavan kolmikon kanssa, yksi taisi olla Konnun pelaaja. Puolen joukkueesta uusia viime kauteen. Nuorennusta tapahtunut aika paljon. Olin alusta vähän myöhässä. Kontu oli iskenyt ekan kympin aikana pari maalia ja peli oli aika lailla siinä. Yhen ne tais viel tehdä ja hyvä niin. Kontu siis vei.

Tänään olis sit PK-35:n kauden avaus Tuusulassa klo 15. Sinne on mentävä. Kuinkahan siellä käy. PK:lla myös joukkue vaihtunut jonkin verran. Kahellaan. Tuo yksi näkemäni Regions Cupin peli ei kerro mitään, jossa vastus oli joku tosi paljon heikompi ja PK voitti 8-0. Nyt jos mietin tuota peliä niin vähän tuntui jäykältä tuossakin joukkueen yhdessä tekeminen. Kankea. Huono dynamiikka ja jokin jousto puuttui.. :) Katellaan tänään, ilma ainakin nyt on lupaavan kaunis !

Noh.. PK-35 - TuPS ja eipä jäänyt jälkipolville kerrottavaa. TuPS oli selkeesti ihan kuraa. Ei niiden pelissä ollut oikein mitään. Puolittaisia yrityksiä ja . .  ja . . eos. PK oli ihan ok, vaikka 5-0 moista turistirypästä vastaan ei ole mikään saavutus. Paljon on vielä parannettava ja jääkin nähtäväksi venyvätkö tiukoissa peleissä kuinka paljon parempaan. Tällä esityksellä TiPS olis vieny..

Tuli kateltu Atlantis vs. ESPA pari päivää sit. ESPA aseeton hyökkäämisessä. Atlantis myös aika tehoton, vaikka maaleja tulikin jonkin verran. Asiatonta huutelua Atlantiksen kannattajilta. Haukkuivat maalivahtia läskiksi ja paskaksi. Mietin että huutelijat itse maahanmuuttajia tai heidän vanhempansa ja nyt itse käyttäytyvät kuin rasistit, ulkonäköön perustuvaa mollaamista.. :( ei hyvä, ei hyvä. Vihanpito mustien ja valkoisten välillä jatkuu noilla käytöstavoilla. Onnekseni näin myös asiallista nuorten käytöstä ! Yksi kehotti kaveriaan noukkimaan maahan heidän jättämänsä nuuskapurkit ja heittämään roskiin. Respect :)

Tänään olis Pihliksessä klo 13.30 PK-35 vastaan KoiPS eli kolmosta luvassa.

Jahas.. KoiPS oli vastaantulija. Odotin enemmän, kun en muuta joukkueesta tiennyt kuin edellisen pelin, jossa olivat voittaneet PuiU:n. Pallo oli aika tavalla PK:n hallussa koko ottelun ja PK vei pelin 4-0. Vai olikohan se 5-0? Alussa KoiPS:lla oli pari maalipaikkaa, mutta kapteenille ei maittanu. Peli ei tarjonnut mitään erityisen hienoa. Aika perus pienpeliä PK:n joukkueelta.

Kylmä oli ku lunta pudotteli taivaalta ! PK oli saanut luvat myydä bisseä. Onko ainuita kolmosen joukkueita, jotka satsaa oheisiin?  Kopin edustan terassi oli myös katettu eli sadetta oli pitelemässä melkonen määrä porukkaa. En tiiä onko hyvä vai huono toi ölpän myynti? Mä oon vähän skeptinen, ku urheilun äärellä ollaan. Kuinkahan pitkään menee et Pihliksen nipat käy ratsaamas kopin ölpät? Olisko jo ens yönä :D Ei kyl tohon pitäjään oo olemassa lukkoja, joilla estäis janosia..

Eilen olin tuijottelemassa Atlantiksen junnujen peliä eli Akatemian. Ne pelas Ponnistajia vastaan. Pelissä oli vauhtia ihan kivasti, vaikka maaleja ei juurikaan siunaantunut. Atlantis iski lopussa. Paljon hyvää Ponnistajien pelissä. Pari keskikentän työmyyrää jäi mieleen. Atlantiksen nro 36 vai mikä se Somalin numero siin keskellä oli, ihan loistava pelaaja ! Hyvin katko pallot, hidasti niin maan perkeleesti Ponnistajien touhua ja vei usein munkin jalasta. Tykkäsin ! Sama oli sit toisin päin. Ponnistajilla oli nro 19 keskikentän reunalla, kova työntekijä ja taitava ! Ponnistajat pelas kyl nättii ja melko kovalla kosketuksella nopeeta yhen kosketuksen touhua keskellä. Toimi välillä ku junan vessa eli äijät löysivät toisensa tarkasti ja veivät monta kertaa vastustajan kolmioillaan ihan kahville ! Nätin näköstä ! Ponnistajien alakerta oli vähän tulta ja tappuraa, kyräilivät toinen toisiaan ajoittain. Ei näyttänyt kovin hyvältä. Lähin ihan lopussa Mestareiden liigaa toljottamaan ja ehdin nähdä Atlantiksen yhen maalin eli ainakin 1-0 oli siin minuutti ennen loppua :) 

Tänään oli melkein Derby kun PK-35 Kohtasi MPS:n porukan Pihliksen areenalla. On se tekeminen isoa.. Kaljan myynti ja uus kiska pihaan. Nyt oli paikalla joku rata-auto ja uisteluvene näytillä sekä hyvä määrä taas porukkaa katsomassa, vaikak keli oli melkein sadetta. Yht´ äkkiä sinne pelmahti myös joku porukka ja huuteli Teräväisen nimeä sekä kannatustaan PK:lle.. Polttarit? Kyl ne kovasti nousua haikailee PK:ssa, mutta tän päivän esityksellä, vaikka voittivat 1-0 MPS:n niin ei kyllä paikkaa aukea kakkoseen. Pelissä pelaajat keskittyivät tuomarille mussuttamiseen oikein urakalla ja monen pelaajan sekä penkin voimin. Siis täh ! Oikeesti nää meinaa nousta? Peli ei ollut kovin hohdokasta noin muutenkaan, parhautta oli Ehkä Nyben sakset keskikentällä porkutilanteessa. Paljon toivomisen varaa olisi.. Peli aika varmaa pelaamista ja yllätyksellisyys puuttuu isosti. Sitä kaipais ja niitä nopeita vastahyökkäyksiä. Keskialueen häärintää tää päivä ja parhaat paikat jätettiin seuraavaan peliin. Vissiin.

Tänään HIFK/2 pelas Töölön Taistoa vastaan äsken. Peli oli Töölön hallintaa ja HIFK sai ihan lopussa yhen häkin. Töölön alakerrassa nro 15 ja 6 olivat laatua. Ei paljon pomppinut ja muutenkin Töölön sällit pelas vahvaa fudista. Se mistä tuo jengi sai meikän kunnioituksen oli se reilu peli ! Ei menty likasesta tilanteisiin, paitsi yhden näin, jossa tahallaan pelaaja koputteli, mutta satutti kohtalon oikusta itse tilanteessa pahemmin kuin vastustaja. Ihan oikein ku sikaili. Mä taidan käydä kattelemassa Töölön pelejä jatkossakin, tykkäsin. Vahvaa hyökkäämistä eka puolikas ja peli olikin heille kolme muna. HIFK sai pilkun mutta 19 lauko ja veska otti jalalla(?). Veskan takia pilkku, ajo turhaan jaloille ku tavotteli palloa. HEtken kuluttua toisessa päässä pilkku ja Töölö paino pallon verkon perukoille. Ottelun alussa punaset savut ja kanatus korkeella. Meinasin huudella niille kiinaksi jotain, mutta kielitaito loppui :D  Kylmä oli ja Väinämöisen kentän lähellä olevasta pizzakiskasta sai todella huonon pizzan mukaan kentälle. Ei voi sitä suositella. Makkaraan ei ollu rahaa ku pysäköintiin uppos lompakon vika kakkonen. Paska saunailta tulossa, johon kiskan myynti oli menossa. Sori HIFK, vaikka onhan niillä nyt Jenejä millä mällätä saunassa :) 

Eilen iltaa tuli vieteltyä aurinkoisen, mutta iltaa kohti kylmenevän katson lauteilla istuen. Valtti ja Joki kohtasivat Puotilassa ja eka puolikas ei kovin kummoista jalkapalloa tarjonnut. Peli oli kumaltakin joukkueelta heikkoa vikalla kolmanneksella ja vain Joki onnistui tekemään pilkulta maalin. Tokalla puolikkaalla on näköjään tullut maaleja muutama ja Valtti saanut lisäajalla pallon pilkulta sisään, joten siellä jaettiin pisteen 2-2 tuloksella. Lähdin ekan puolikkaan jälkeen Laajasaloon katsomaan LPS:n peliä, kun heillä oli vastassa TuPS Tuusulasta. Tuossa pelissä oli hippasen enemmän touhua ja tapahtumia, mutta aika vaisua pelailua. LPS oli ihan helisemässä ekan puolikkaan TuPS:n isokokoisempien pelaajien hoteissa ja aika kyykyssä tuntui LPS olevan. Välillä pelissä pientä ryöpsähtelyä ja maali, jos toinenkin. LPS vei lopulta pelin 2-1. Pieni kalapaliikki nähtiin myös LPS:n maalilla, kun pallo runnottiin väkisin maaliin. Maalia ei hyväksytty ja LPS sai jatkaa vaparilla. TIlanne näytti katsomoon siltä, että kohta mennään kovaa, kun pelaajia rynni tuuppimaan toisiaan kymmenisen kipaletta, mutta dumari sai touhun näppiin ja puhutteli pelaajat takas pallon potkimiseen. Pientä ryhtiä LPS:n peliin tuli tokalla puolikkaalla ja lopussa jopa näytti siltä että pallosta taisteltiin kynsin ja hampain.

Nyt on vaikea sanoa, onko kumpikaan nousuun kykenevä, siis PK-35 tai LPS. Molempien touhussa näkyvissä särmän puutetta melko tavalla, mutta jonkun verran sitä taitaa kauteen mahtua, paitsi jos jostain tulee yllättäjä ja painaa ohi molemmista. Ei vielä kaikkia tämän lohkon joukkueita vielä nähtynä, niin vaikea sanoa onko muilla tasokkaampaa tekemistä. Katsomossa eilen kyllä entinen PK:n junnu sanoi että materiaali ja kokemus sen osalta siivittää PK:n kakkoseen. Itse olen vähän skeptinen edellisen pelin vuoksi, sen verran heikkoa oli keskittyminen jalkapallon pelaamiseen.. No, nähtäväksi jää kuka kipuaa piikkiin ja mitä sen jälkeen.. Kakkosessa on jo aika eri tason tekemisestä kyse.

Tänään olis Pihliksessä PK-35 - PuiU klo 12. Sinne mentävä, kun ilmakin suosii :) 

Noh, peli oli selvä lopputuloksen kannalta 6-0. Ei ollut PuiU:lla sanaa sanottavanaan. Yksi entinen PK:n pelaaja jutteli kanssani kentän reunalla, hän myös kiinnitti huomionsa tuohon pelaajien tuomarille mussutukseen tänään (en itse sitä niin ihmetellyt, ehkä viime pelin jälkeen). Ei se varmaan ole siis vain minun havainto ja kritiikki tekemisen laatua kohtaan. Toki tuo materiaalin laatu saattaa olla nyt kohdillaan nousua ajatellen eli on niillä taitoa. Vähän vielä itse olen skeptinen tuon pääkopan keston suhteen, ryhmändynamiikkaa ajatellen. Yhden pelaajan vanhempi jutteli tuttaviensa kanssa katsomossa ja sanoi että joukkueessa tosi hyvä henki. Jos näin on ja keskittyvät olennaiseen niin sitten toi porukka on heittämällä kakkosessa. Jännää seurata tekemistä, onko tämä se kausi kun kipuavat kakkoseen..

Eilen Kontu voitti Valtin Kontulassa pelatussa ottelussa 2-0. Kontu iski ekasta hyökkäyksestä heti maalin ja toinen tuli myös ekalla puolikkaalla komeasta kaukolaukauksesta (Rantala nro 18), joka painui ristikon tuntumaan ja oli muuten painava ja tarkka kuti ! Ihan varma en ole etäisyydestä, mut sanoisin et 25-30:sta metristä lähti. Kontu on aika vahva monella osa-alueella. Niillä on kova kotikenttäetu. Eilenkin pelissä vastustajan eli Valtin pelaajien keskittyminen herpaantui ja heittivät välillä läppää Konnun fanien kanssa. Tokalla puolikkaalla keskittyivät peliin ja ei kovin kaukana ollut kavennus. Saivat vähän otettakin ajoittain. Ei oikein Valtilla yhteistä tekemistä, siihen kaatui mielestäni Valtin touhut. Kontu on hyvä joukkue pelaamaan yleensä loppuun saakka tilanteet ja pallosta taistelua ei karteta. Kova kovaa vastaan. Kontu on myös välillä helvetin nopea menemään ylös eli vastahyökkäykset ovat napakoita. Vähän toi hidas pelaaminen epäilyttää, siitä puuttuu lopun idea eli se maalipaikoille pääseminen. Ei vetopaikkoja tai puolustuksen läpi leikkauksia..

Valtin kärki, tumma goljatti vois olla helvetin hyvä, mutta on jalkoineen vähän kömpelö vielä. Tohon ku silkkinen kosketus mukaan niin aivain pitelemätön jätkä ja veikkausliiga kutsuis - Pallo karkas jalasta tältä hepulta vähintään sen 10 kertaa. Kyseessä melko yksinkertaisesta kuljetuksesssa, mut niin vaan pallo yli rajan tai Konnun pakeille.

Tänään olis taas Pihliksessä PK-35:n peli 13.30. Vastassa LePa ja luulen et aika vastaantulijoita. Mä luulen et PK kaatuu tällä kaudella Ponnistajien pelissä. Ponnistajilla niin kova hyökkäys ja keskikenttä ainakin tuon yhden näkemäni ottelun perusteella, ettei PK:n alakerta pysty vastaamaan ja sarjataulukko myös hämää. Ehkä. Mä luulen et siinä pelissä PK:n pelaajilla leipoo kiinni muumilaakson osalta. Katellaan kuin mun ennustus pitää paikkansa. Toivotaan et ainakin tämän päivän peli olis edes jollain tasolla jännä.

Käytiin tossa myös kattelemassa HIFK/2 peli pari päivää sitten Bolliksella Finnkurdeja vastaan ja HIFK sai pataa 6-0. Ei ollu HIFK:lla mitään jakoa pelissä. Aika paskaa tekemistä. Mä diggaan ku niillä taitaa olla se yks jäbä futsalista tai jotain tai sit vaan pyörittelee palloa vapaalla jaloissaan. Nro 18 muistaakseni. Pitää palloa kivasti pienessä tilassa hallussa. Ja on se nopeakin. Edellisellä pelissä paino laidasta ohi niin vaudilla ettei paremmasta väliä. HIFK:n pitäis käyttää sitä enemmän. Pelas vaan kerran tai pari molemmissa otteluissa sille palloa hyvään saumaan.

Ponnistajat ja LPS pelasivat äsken tasan 1-1 Malmilla. Sulikohan tuohon LPS:n nousu? Saattoi.. Ei kovin kummoinen peli pienessä tihkussa.. Ponnistajilla oli pari varmaa maalipaikkaa, mutta toinen suli kun pelaaja laukoi voimalla ollessaan parin metrin päässä yksin maalivahvin kanssa kasvokkain ja aikaa olisi ollut vaikka mihin ja pieni putti veskan yli olis riittäny. Toinen paikka olis ehkä voinut olla pilkku, kun Ponnistajien nopea nro 3 rynnisti boksissa puolittain karkuun ja LPS:n pakki kaatui jaloille takaa päin. Olis ollut sauma tuikata maali, mutta oliko pilkku niin minun silmään olisi ollut. EI kovaa protestointia kuitenkaan, kun kaikki olivat niin kaukana tilanteesta ja tilanne tuli hieman yllättäen. Pientä säätöä, kun peli nurtsilla ja nykyisen futarin refleksit on niin kuraa jo, kun tottuneet potkimaan vaan tasasella tekiksellä.

Terppi :) 

Se kesäloma ny !

Olin eilen loman alkajaisiksi Keravalla katsomassa PKKU:n pelin Kontua vastaan. PKKU on nuorten ja innokkaiden porukka. Nousee varmaan kakkoseen, muttei siellä pärjää.. No tuo ottelu eilen oli tasasta taistoa, vaikka PKKU loi alkuun heti muutaman erittäin hyvän puskupaikan ja tilanteita, muttei saanut sisään. Maalintekijä oli poissa, liekö vaikuttanut hommaan.. Se mikä minut yllätti oli Konnun pelaaminen. Mä olen niiltä pari peliä tällä kaudella nähnyt, mutta vastus on ollut heikompi niin ei ole pääkoppa ollut koetuksella. En tiedä mitä helvettiä on tapahtunut viime kauden jälkeen, mutta voin sanoa että paljon. Pelaajien pää kesti kasassa ja tuomarille ei valitettu turhista. Aiheesta mielestäni muutaman kerran ja silloinkin vain lyhyesti. Hitto mikä asennemuutos tapahtunut, oikein kunnon ryhtiliike ! Mä diggasin ja isosti ! Peli oli tasan melko pitkään, mutta ei oikein kummallekaan maistunut maalit, vaikka oli PKKU minusta asteen vaarallisemmilla paikoilla ja sai luotua pikkasen enemmän vaaraa. Kontu oli tosi mopea iskiessään vastaan. Toi Häppölä ja sit niiden ylempi jaosto muutenkin otti hyvin nopeet pallot vastaan ja jako muille. Ihan käsittämättömän kovaa katottavaa. Tykkäsin ! Kontu karvas kovaa ja korkeelta. Markus (?) teki duunia ihan törkeen määrän ja jos jaksais vetää 90 min samaa tahtia ni olis aika kovan luokan tekemistä. En tiedä loppuiko nuoren miehen paristot, mutta vaihtoon joutui tokalla puolikkaalla jossain vaiheessa.

Dumarille myös hatun nosto. Otti ihan törkeen nätisti selästä pienetkin tönimiset pois ja ne loppu kentällä aika lailla siihen ! Eka kerta tällä kaudella, ku näen jonkun ottavan ne pienet taktiset selästä tuuppasut noin tarkasti ja nätisti pois. Todella teki hyvää pelille ! Peli pysyi siistinä ja likasia taklauksia ei näkynyt. Pari kertaa pientä värettä ilmassa, mutta ei törkeyksiä. Se mitä jäin miettimään dumarin työstä niin oli pari pilkkua tai viheltämättä jättämiset.. Molemmat tilanteet näyttivät aika kevyiltä, mutta . . . Toinen oli veto, joka mielestäni otettiin käsivarrella ja juurikin tehden itsensä isommaksi, mutta paha katsomon kaukaa sanoa.. Toinen oli pieni kamppi boksissa, joka mielestäni jäi ottamatta. Minusta söi maalipaikan, kun pelaaja kaatui ja menetti pallonhallinnan, vaikka oli aivan loistavalla paikalla painaa vasurilla sisään. Tiedä häntä. Dumari oli lähempänä ja olisin toivonut Konnulle maalia, sen verran hyvää pelaamista heiltä oli. Peli päättyi 3-0 PKKU: lle. Pari maalia tuli aivan lopussa, varmaan vikaan vitoseen.. Kannatti ajaa Keravalle ! Tarjolla vähän kallista kahvia ja sit oli kanavartaita. 1 varras egen ja piti pari maistaa. Ihan hyvä lisä kentsun tarjontaan, sen ainaisen makkaran lisäksi. Wotkins oli onneksi myös grillissä eli tarjoiluteltta saa pienen maininnan posin suuntaan. Hinta 2 egee pienestä pahvikupin kahvista on minusta liikaa. Noin desi kahvia ja 2 euroa.. Se isompi kuppi menee just jaei takerru pahasti kurkkuun, mut toi pieni :mad: Ensi kerralla on termari matkassa :) 

Se mitä olis saanu olla paikalla, joukkueen tukena, niin Konnun fanit ! Ne puuttu ! Ne olis suolannu lennossa pari PKKU:n nuorikkoa ja saanu niiden pelin sakkaamaan. Konnun fanit on siinä erityisen hyviä :D Konnun pitää järjestää niille faneille bussikuljetus vieraspeleihin ja toki juotavat budjettiin... ei ne sällit muuten Kontulan nurmelta irti kasva :D Bussissa pitää sit olla pari vessaa ja pari sänkyä, kotimatkaa varten, ku hapanta imetty kitusiin koko rahan edestä. Ja kattoluukku, et voi ampua perinteiset pommit pelin jälkeen tai painaa savut pihalle, pitkin naapurikyliä.. Savun väri on vain arvoitus eli sininen vai ruskeesta lähtösin. On siel kontulas tunnelmaa ihan toisella tavalla peleissä. Toi Keravan fiilistely oli aika vaisua..