karpsa 10 Report post Posted February 17, 2006 Tervehdys! Olemme kaverin kanssa menossa huhtikuun 9. katsomaan Old Traffordille ManU-Arsenal matsia ja kiinnostaisi kuulla hyviä hotellivinkkejä. Jos suositeltavia yöpymispaikkoja hinta/laatu/kulkuyhteyksien kannalta tulee mieleen niin kaikki vihjeet otetaan kiitollisena vastaan. -K- Share this post Link to post Share on other sites
embii 10 Report post Posted February 17, 2006 http://www.newwhitelion.com/ Itse en ole mansessa vielä käynyt joten kokemusta ei löydy hotellien kohdalta. Tässä olisi kuitenkin yhtenä vaihtoehtona tällainen aika perinteinen englantilaismajoitus paikka bed & breakfast tyyliin. Mansessa kävijät ovat kehuneet tätä ainakin halvan hintansa vuoksi ja ellen väärin ymmärtänyt niin keskustaan/OT:lle pääsy sujuu suhtkoht helposti. Sitten on tietenkin näitä kalliimpiakin vaihtoehtoja jotka ovat varmasti sijainniltaan ja muilta palveluiltaan parempia mutta tässä olisi tämmöinen. Share this post Link to post Share on other sites
Oasis 10 Report post Posted February 17, 2006 Morjens! Itse on tullut oltua ihan siinä keskustassa Piccadilly Manchester (tms.) hotellissa. Se on siis se korkeahko torni siinä kohdassa, missä Metrolink haarautuu joko Boltonin tai Old Traffordin suuntaan. Hyvällä paikalla, mutta ei lieni kylän halvimpia. Share this post Link to post Share on other sites
Maz 155 Report post Posted February 17, 2006 Toi New White Lion...tosta mun tiedoista jostain päässee ilmoittamilleni kotisivuilleni niin sieltä ensimmäisen matkan raportista voinee lukea miten hyvä se on ja miten hyvin siellä hoidetaan asioita. Toisesta kertomuksesta löytyy ihan hyvä hotelli, ymmärtääkseni suhteellisen lähellä "The Council Housea"... Share this post Link to post Share on other sites