Jump to content
Sign in to follow this  
karpsa

Hotellia Manchesterista

Recommended Posts

Tervehdys!

Olemme kaverin kanssa menossa huhtikuun 9. katsomaan Old Traffordille

ManU-Arsenal matsia ja kiinnostaisi kuulla hyviä hotellivinkkejä.

Jos suositeltavia yöpymispaikkoja hinta/laatu/kulkuyhteyksien kannalta

tulee mieleen niin kaikki vihjeet otetaan kiitollisena vastaan.

-K-

http://www.newwhitelion.com/

Itse en ole mansessa vielä käynyt joten kokemusta ei löydy hotellien kohdalta. Tässä olisi kuitenkin yhtenä vaihtoehtona tällainen aika perinteinen englantilaismajoitus paikka bed & breakfast tyyliin. Mansessa kävijät ovat kehuneet tätä ainakin halvan hintansa vuoksi ja ellen väärin ymmärtänyt niin keskustaan/OT:lle pääsy sujuu suhtkoht helposti. Sitten on tietenkin näitä kalliimpiakin vaihtoehtoja jotka ovat varmasti sijainniltaan ja muilta palveluiltaan parempia mutta tässä olisi tämmöinen.

Morjens!

Itse on tullut oltua ihan siinä keskustassa Piccadilly Manchester (tms.) hotellissa. Se on siis se korkeahko torni siinä kohdassa, missä Metrolink haarautuu joko Boltonin tai Old Traffordin suuntaan.

Hyvällä paikalla, mutta ei lieni kylän halvimpia.

Toi New White Lion...tosta mun tiedoista jostain päässee ilmoittamilleni kotisivuilleni niin sieltä ensimmäisen matkan raportista voinee lukea miten hyvä se on ja miten hyvin siellä hoidetaan asioita. Toisesta kertomuksesta löytyy ihan hyvä hotelli, ymmärtääkseni suhteellisen lähellä "The Council Housea"...