Jump to content
Sign in to follow this  
tractor girl

5.5.2019 Huddersfield Town vs Manchester United@ the John`s Smith Stadium

Recommended Posts

Musta tuntuu että kun OG laittoi taalapojat juokseen kunnolla niin ekaksi tuli voittoputki ja sitten paljastuikin tässä jätkien pohjakunto näissä viime peleissä. Samaten rupesi paikat ratkeilemaan itse kultakin. Tässäkin pelissä vauhti riitti puoleen tuntiin ja se oli siinä.

Pochettinon  seura pupeltaa onkosejo kolmas kevät peräjälkeen keväällä että olisko sieltä sen kummempaa saanut. Vielä jos Ajaxille tippuvat niin eipä mee hääpisti sieläkään.

16 tuntia sitten, herpati kirjoitti:

Minkä verranhan OGn sopimuksen purusta manu joutuisi maksamaan? Tosin upoksissa olevaan laivaan on vaikeaa jopa mahdotontakin saada vetäjää.

Ei ole tähänkään mennessä vaihtamalla parantunut. Odotellaanko vielä pari kautta?

Surullista selittelyä OGltä jo kuukauden verran että "joukkue vaatii uudistumista sekä pelaajiston että taktiikan osalta". Kiitos vain OG puheesi taisi tarttua hyvin joukkueeseen kun oikeastaan kukaan ei halua tällä hetkellä pelata punapaidalle. Ikäänkuin OG olisi luovuttanut ajat sitten ja käynyt selittelemään eihän tästä mitään tule, ei ole minun vika.......Ja siihen kun lisätään muutamien pelaajien seisominen pelin edessä vakuutellen että minun on saatava/olen ansainnut hurja(n) palkankorotus niin katastrofihan siitä tuli.

Yhtälailla Mourinho sanoi noita juttuja ja sai kuraa niskaansa. Eli kyllä hieman Olellekkin uskaltaa antaa kritiikkiä. Seuran legenda ei valmentajan pestissä liikaa saa nauttia suojakehästä. Heittäisi nyt Carrickin sieltä pois ja hankkisi jonkun kunnon valmentajan rinkiin.

Katotaan nyt kuitenki se ens kausi ennen tuomioita? Tää oli jo aika plussaa Mourinhon perseilyn jälkeen et edes taisteltiin siitä chämppärin paikasta, näytti nimittäin aika kaukaselta sillon ku Ole nimettiin pestiin. 

Joo, onhan täs Moyes, van Gaal , Jose nähty ja ei se kurssi käänny hetkessä. Hätäisiä ootte kun valmentajaa vaihtoon haluatte alvariinsa. Onko parantunut vaihtamalla????

Carrickin hyödystä joukkueelle ja peliin en tiedä, istuuko tuolla vain lämpimikseen. Voisi olla joku muukin kova sana silä paikalla.

Josko kesä ja ensi kausi annetaan aikaan. Edes? Turha tällä joukkueella edes CL liigaan päästä kun turpaan tulee että tärisee. Kyllä mä nyt odotan että kesällä pari hyvää/kovaa hankintaa ja jokunen ukko ulos. Jos mtn ei tapahdu ja hankinnat jää niin sitten tupeksitaan ensi kausikin. Siellä on nyt korjattavaa taustalla että framilla. Asennekysymystä ja sydäntä. Manu houkuttelee kyllä nimiä vaikka ei pelaa chämppäreissä.

On se kuitenkin Manchester United!!

ManU houkuttelee nimiä?!  Minulla alkaa mennä em.asia epäilyksen puolelle. Ykköshuiput voitaneen unohtaa, ehkä kakkoskorin tulevaisuuden nimiä voidaan saada. Eniten tässä viime aikojen keskusteluissa ja infossa mitä OG on tuonut esiin pistää esiin se että OG itse on lähtenyt sille tielle että joukkueessa on ns.vapaamatkustajia! Mielestäni se on vaikuttanut pelaajien otteisiin jo pitemmän aikaa. Elämme mielenkiintoisia aikoja. Mitä Glazerit haluavat? Pikavoitot he ovat jo korjanneet tauskuihinsa.