Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Recommended Posts

Jos jollai riittää intoa ja iloa tekemään avatar Juve-miehelle niin olkaapas hyvät:

Posted Image

eli tolle rumilukselle Juven paita päälle, ja nuo Iron Maiden / Killers - tekstit saisi poistaa. Kiitos jo etukäteen :thumbsup1:.

Onks tos joku probleema ku en saa vaihdettua avataria ? vai oonko vaa niin osaamaton :sleep:

Avatar-kuva voi olla kooltaan enintään 100x100 pikseliä ja maksimissaan 20 kb.

Joko nuo kriteerit eivät ole kohdillaan tai sitten on jokin muu ongelma. Kokeilin tuolta modepaneelista, sieltä sen kyllä saa vaihdettua. Jos haluamasi avatar täyttää nuo ehdot, eikä sitä pysty vaihtamaan, niin heitä se vaikka mulle privaan, niin katson mitä voin tehdä.

Avatar-kuva voi olla kooltaan enintään 100x100 pikseliä ja maksimissaan 20 kb.

Joko nuo kriteerit eivät ole kohdillaan tai sitten on jokin muu ongelma. Kokeilin tuolta modepaneelista, sieltä sen kyllä saa vaihdettua. Jos haluamasi avatar täyttää nuo ehdot, eikä sitä pysty vaihtamaan, niin heitä se vaikka mulle privaan, niin katson mitä voin tehdä.

Jees no taitaapi olla liian iso, pitäydytään sitte vanhassa :D ellei löydy jotain parempaa, Andersonia yritin tunkea siihen...

Pakko sanoa, että tuo Luis_Garcia#10:n Torres-avatar on kyllä pirun hieno! :thumbsup1: :lick: :cool:

:D Kiitos.

Täytyy kyllä myöntää, että ei ole itse tehty. Loistavaa työtä kyllä tekijältä. Suurempi kuva löytyy tällä hetkellä läppärin taustakuvasta. :blink:

Edesmenneen Heath Ledgerin todella huikeaa roolisuoritusta kunnioittaen, elikkäs The Dark Knight leffasta ”pirulainen” Jokeri. Todella loistavan nuorehkon näyttelijän kyllä maailma miehessä aivan ennen aikojaan menetti.